חברת כרטיסי אשראי ויזה כאל תציע ללקוחותיה שורה של טיפולים ושירותי בריאות. בין השירותים שיוצעו במסגרת הסל, שיינתנו באמצעות סוכנות הביטוח מדנס: יעוץ, אבחון וטיפול בלקויות למידה באמצעות מטפלים מוסמכים בהוראה מתקנת, ייעוץ דיאטטי ותזונה נכונה והרזיה רפואית בליווי רופא מוסמך. החברה למעשה נכנסת לתחרות מול שירותים מסוימים שנותנים חברות הביטוח הפרטיות והביטוחים המשלימים של קופות החולים, בייחוד בקטגוריית מוצרי הפרמיום.
בנוסף, יוצעו סל מגוון של שירותי רפואה משלימה - כולל דיקור סיני, שיאצו ורפלקסולוגיה ועוד וייעוץ רפואי מרחוק באמצעות וידאו, שיאפשר למנויים לדבר עם רופאים מומחים במגוון התמחויות ולקבל ייעוץ רפואי מלא, כולל שליחת מסמכים רפואיים .
עוד יוצע שירות בשם Trends Heart - אבחון מוקדם של מחלת לב איסכמית.
החבילה תינתן ללקוחות כאל חינם בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן בתשלום שבין 5 שקלים לאדם ועד 12.5 שקלים למשפחה, בהתאם למסלול ההצטרפות. השירותים שייבחרו על-ידי הלקוחות יינתנו גם הם במחירים תחרותיים יחסית: למשל על שירות ייעוץ דיאטטי ותזונה נכונה, שיינתנו על-ידי שורה ארוכה של נותני שירות שבהסדר, ישלמו הלקוחות 95 שקלים ועל כל פגישה נוספת 75 שקלים. בנוסף, סדרה של מפגשי אימון יינתנו ב-100 שקלים נוספים.
דורון ספיר, מנכ"ל כאל, מסר: "השירות הוא תוספת אטרקטיבית לשירותי הבריאות. שמנו דגש על סל של מוצרים שהם בבעלי ביקוש גבוה, תוך שמירה על שירותי בריאות איכותיים לצד היכולת להציע מחירים אטרקטיביים. מדובר בעוד הצעת ערך שמעניקה כאל ללקוחותיה, הצעת ערך שאינה נמצאת בשום חברה אחרת. לאחר מחקר מעמיק אשר בדק אלו שירותים הם המבוקשים ביותר בישראל אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את המפתח לחיים בריאים".
שוקי מדנס, יו"ר קבוצת מדנס, המתמחה בתחום הביטוח והבריאות, מסר כי "לאור השינויים בחוק הבריאות נוצר פער גדול בין הצורך לבין האפשרות של עולם הביטוח להנגיש צורך זה. אנשים יהיו מחויבים לקנות פוליסה אחידה, שלא עונה ולא תענה על הצרכים האוביקטיבים בשרותי הבריאות. ישנם שירותים אשר לא חלים במסגרת קופות החולים, שאגב נותנות שרות מעולה מיידי וטוב, אך הציבור דורש שירותים נוספים, ולכן Cal תנגיש ללקוחותיה שירותים אלו במסגרת כתבי שרות והנחות בצורה קלה ונוחה".