|
יתד נאמן המחולק חינם זוכה לחשיפה הכי גבוהה [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
חשיפה שווה לתחנות החרדיות
|
|
בתחום תחנות הרדיו החרדיות נרשמת חשיפה דומה לרדיו קול חי (28.6%) ולרדיו קול ברמה (28.4%). אחוזי ההאזנה לשתי התחנות עלו, אם כי בקול חי הם היו גבוהים יותר – כמעט ארבעה.
|
|
|
|
העיתון הנקרא ביותר בציבור החרדי הוא יתד נאמן, אשר זוכה ל-19.2% חשיפה לעומת 20.4% חשיפה. אחריו בפער קטן היומון המודיע שקיבל 17.9% (לעומת 16.6%). שלישי ברשימה הוא בטאון הפלג הירושלמי שזוכה ל-15.4%. החשיפה להפלס גדלה באופן הכי ניכר - מ-11.9% בשנת 2015. את הרשימה סוגר העיתון החסידי המבשר עם 12.1%. גם הוא רשם עלייה לעומת 10.7%. כך עולה מסקר TGI למגזר החרדי.
החינמונים זוכים לעדנה. כזה הוא יתד נאמן ביום ג' המקבל 57.4% והפלס ביום ו' שחלקו מחולק חינם ומקבל 18.6%.
בקטגוריית עיתוני סוף-השבוע מקבל השבועון המגזיני משפחה אחוז גבוה קצת יותר - 16.8%, אך רשם ירידה מ-19.5%. יתד נאמן מקבל 16.4% (ירד מ-16.9%), המודיע 16.2% (לעומת 15.8%). בפער ניכר אחריהם עיתוני סוף-השבוע: המבשר (9.9%), בקהילה (7.2%), יום ליום (4.6) ושעה טובה (1.8%). בגזרה הנשית מקבל "קטיפה" 12.4% עם קהל קוראות יציב.
על הירחונים מנצח המגזין זמן (18.6%), ואחריו בסדר יורד: טעימות (8.7%), בופה (2.5%), דירה נאה (1.1%).
בקטגוריית המקומונים המחולקים ללא תשלום אין הבדל ניכר. מרכז העניינים עלה מ-25.3% ל-28.2% ומקומוני קו עיתונות דתית מ-26.6% ל-27.8%.