|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

לשכת נתניהו מבהירה:

איסור העלייה להר-הבית - גם על ח"כים ערבים

לשכת ראש הממשלה מבהירה כי הנחיית ראש הממשלה למנוע מחברי כנסת לעלות להר-הבית נוגעת גם לחברי כנסת יהודים וגם לחברי כנסת ערבים השר אריאל: קיבלתי את ההודעה דרך התקשורת בלבד, אדרוש בתקיפות הבהרות מראש הממשלה
08/10/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
השר אריאל בהר הבית

ג'מאל זחאלקה. התסיס בהר הבית [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הנחה את המשטרה למנוע מחברי כנסת ומשרים לעלות להר-הבית ועורר את זעמם של שותפיו לממשלה ולקואליציה. בתחילה פורסם כי הנחיית ראש הממשלה נוגעת לחברי כנסת יהודים בלבד. הבוקר (יום ה', 8.10.15) הבהירה לשכת ראש הממשלה כי ההנחיה נוגעת גם לחברי כנסת יהודים וגם לחברי כנסת ערבים. "ההחלטה נובעת מהכוונה לצנן את האווירה סביב הר-הבית", אמרו אנשיו של נתניהו והוסיפו כי בימים האחרונים מנע ראש הממשלה מאישי ציבור פלשתינים לעלות להר-הבית.

השר אריאל, שעלה להר-הבית בערב ראש השנה וצולם שם מתפלל, הודיע הבוקר כי הנחיית ראש הממשלה שלא לאפשר לו לעלות להר-הבית הגיעה אליו מן התקשורת ולא דרך לשכת ראש הממשלה. "אריאל מתכוון לשוחח בנושא עם ראש הממשלה ולקבל הבהרות. בכל מקרה, נושא ההפרדה בין חברי כנסת יהודים לערבים הוא דבר לא מקובל ובלתי נתפס בעליל והדבר יובהר לראש הממשלה בתקיפות", אמרו אנשיו של אריאל.

שר הקליטה והשר לענייני ירושלים, זאב אלקין (הליכוד) תקף את ההנחיה, הנוגעת אך ורק לחברי כנסת יהודים ומאפשרת לחברי הכנסת הערבים להמשיך לעלות להר-הבית, וכינה אותה טעות. "בעיניי זו טעות - למה זה לא כולל את הח"כים מהרשימה המשותפת? אין מישהו שמסית יותר מחברי כנסת מהרשימה המשותפת", אמר.

אלקין התייחס לסרטונים שהופצו בשבועות האחרונים, שבהם ניתן לראות חברי כנסת ערבים מהרשימה המשותפת מלהיטים את הרוחות בהר-הבית נגד יהודים ונגד המשטרה. בין היתר נראו שם חברי הכנסת ג'מאל זחאלקה ואחמד טיבי מתעמתים עם שוטרים ומכנים אותם בכינויי גנאי.

לדבריו, חברי הכנסת הערבים ממציאים שקרים על כך שמדינת ישראל משנה את הסטטוס-קוו. "הם אלה שמשלהבים את ההמון, הם אלה שמתנגשים עם המשטרה שם בהר-הבית, כולנו ראינו את התמוּנות של זחאלקה, כולנו שמענו את חנין זועבי, ולכן לדעתי אם מדינת ישראל רוצה שיהיה כאן שקט, הראשונים שצריך לאסור את עלייתם להר-הבית זה חברי כנסת מהרשימה המשותפת. אם מחפשים פה את מלהיטי הרוחות - הראשונים זה אנשים כמו חנין זועבי, זחאלקה, אחמד טיבי. ולכן בעיניי הם הראשונים שצריך לאסור את עלייתם לשם", אמר.

ח"כ זחאלקה מתסיס בהר-הבית


גלאון: תומכת עקרונית בתפילת יהודים בהר-הבית

מנגד, טענו חברי כנסת מהאופוזיציה כי הנחיית נתניהו נכונה. "העלייה לאתר בתקופה זו היא חוסר אחריות מופקר, וניסיון מודע להצית בערה גדולה בישראל ואף באזור, שתגבה חיי אדם, במחיר מפגן ראווה ותו לא", טענה ח"כ שלי יחימוביץ'. לדבריה, מוטב כעת שגם ראש הממשלה עצמו יפנים שלמלים מתלהמות יש מחיר, ושחובה גם עליו להנמיך את מפלס האיומים והלהבות.

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אמר כי ההחלטה של נתניהו "שלא להיכנס לשום הרפתקאות עכשיו בתוך מצב נפיץ", כלשונו היא החלטה נכונה ואחראית. "היות ושריו וחברי הכנסת מהקואליציה לא מגבים אותו, אז אנחנו מהאופוזיציה נגבה פעולות אלו", אמר.

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, אמרה כי היא אומנם תומכת בחופש הפולחן ומאמינה גם בזכות העקרונית של יהודים להתפלל בהר-הבית, אך לנוכח הטרור המתגבר לא מספיק להיות צודקים אלא נדרשת חכמה.

"ההחלטה של נתניהו לאסור על ח"כים ושרים, יהודים וערבים, להיכנס להר-הבית היא צעד נכון ואחראי. לשם שינוי השרים והח"כים מחרחרי המלחמה, שמוכנים לקנות הון פוליטי בחיי אדם, ייאלצו להתאפק. טוב שההחלטה המתבקשת הזאת הגיעה, עצוב שהיא הגיעה רק עכשיו אחרי שכבר שילמנו בחיים ובדם. כבר חודשים שהר-הבית בוער, נורא לחשוב שאם נתניהו היה פועל לכבות את הלהבות מוקדם יותר הימים האחרונים היו אולי נראים אחרת", טענה.

תאריך:  08/10/2015   |   עודכן:  08/10/2015
איציק וולף
+עמיר פרץ: נתניהו מאבד שליטה
22:00 08/10/15  |  
ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) תקף את ראש הממשלה ואמר כי אין לו מדיניות ועכשיו הוא מאבד שליטה והטרור מגיע לכל נקודה בישראל. לדבריו, נתניהו עסוק בהישרדות פוליטית ולכן הוביל את ישראל לקיפאון מדיני ובידוד בעולם מה שאינו מאפשר לו לשמור על ביטחון ישראל. "מעניין מה יציע נתניהו עכשיו - כבישים עוקפים לירושלים ולת"א? מצלמות ברחובות? לסגור חנויות? לא לצאת מהבית?", אמר בציניות.
+ירושלים: אש חיה נורתה לעבר שוטרים
21:56 08/10/15  |  
שוטרים שהגיעו לשכונת עיסאוויה בירושלים הותקפו בידי אלפי פורעים ערבים בבקבוקי תבערה, בזיקוקין די-נור ובאבנים. תשעה שוטרים נפגעו באורח קל. השוטרים דיווחו כי במהלך ההתפרעות נורתה לעברם אש חיה שהחטיאה.
+מחבל הפיגוע בעפולה: רווק בן 20 מאזור ג'נין
21:37 08/10/15  |  

+"אני עובד עם שכל ישר ועם גו זקוף"
21:24 08/10/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו: "פועלים בקור רוח ולא מוסתים ע"י קריאות של הרגע"  ▪  יעלון: "לא יהיה מבצע חומת מגן 2"  ▪  הרמטכ"ל והמפכ"ל: "קיבלנו חופש פעולה מלא מהדרג המדיני"
(נתניהו. פועלים בשיטתיות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+צוות חדשות2 הותקף במקום הפיגוע בעפולה
20:41 08/10/15  |  
יעקב הרשקוביץ, מקליט של חדשות2, הותקף ע"י קומץ מתלהמים יהודים בעפולה. יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', שוחחה עם מנכ"ל חברת חדשות 2 אבי וייס והביעה סלידה עמוקה מהתקיפה. היא הזהירה מפני מדרון חלקלק שבו צוותי חדשות יהפכו למטרה נייחת לקיצוניים שימנעו מהם לבצע את שליחותם הציבורית.
+חברי פרלמנט אירופי: לגנות את דברי אבו מאזן
20:18 08/10/15  |  
13 חברי הפרלמנט האירופי ממספר סיעות שונות דורשים הצהרה מצד נציגת יחסי החוץ של האיחוד ונשיא הפרלמנט כתגובה לשפה המסיתה בה השתמש יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס בימים האחרונים וכתגובה לשתיקתו ולסירובו לגנות את מעשי הרצח ומקרי הדקירות של אזרחים ישראלים. הם מבקשים כי האיחוד האירופי ילך בדרכו של באן קי-מון, מזכ"ל האו״ם, אשר נזף בעבאס לאחר שציטוט דבריו בהקשר של האירוע בהר הבית ״רגלי יהודים מטנפים את הר הבית״.
+סגן שהב"ט: "אין דבר כזה מפגע בודד"
20:14 08/10/15  |  
סגן שר הביטחון אלי בן-דהן אמר כי "אין דבר כזה מפגע בודד, מאחורי כל מחבל עומדת תשתית ברורה של הסתה בידי הרשות הפלשתינית ובראשם אבו מאזן". בסיור במקום הפיגוע בתל אביב, קרא ליועץ המשפטי לאשר הריסת בתי מחבלים באופן מיידי כבר בסמוך לפיגוע, ולא להמתין שנה אחרי לאישור מיוחד. "הריסת בתי מחבלים וגירוש משפחותיהם זו הדרך היעילה והמרתיעה ביותר להתמודד עם טרור היחידים", דבריו.
+בעקבות הפיגוע: שינוי במסלולי הקווים בעפולה
20:02 08/10/15  |  עידן יוסף
חברת סופרבוס הודיעה כי בעקבות הפיגוע בעפולה משנים קווים את מסלולם ונוסעים דרך רחוב שפרינצק במקום דרך הנשיא.
+בנט: גל גבורה יהודית מול גל טרור ערבי פחדני
19:59 08/10/15  |  
יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט אמר כי מול גל הטרור הערבי הפחדני ניצבת גבורה יהודית. בהצהרה במאהל המחאה של הימין בירושלים, שיבח בנט את האזרחים שחתרו למגע וחיסלו או נטרלו את האויב. "120 שנה מנסה האויב לפגוע בנו ואנחנו ממשיכים לבנות, לגדול ולצמוח. גם הפעם ננצח".
+היתר נשיאה מוגבל לטלפונים סלולרים בשבת
19:51 08/10/15  |  עידן יוסף
הרב ישראל רוזן, ראש מכון 'צומת', קובע כי בשל המצב הביטחוני החובק את כל שטחי המדינה יש מקום להתיר לכל אזרח לשאת טלפון סלולרי בשבת בכיס למקרה חרום. הרב רוזן השיב לפניות שהגיעו למכון ואמר כי המטרה של נשיאת הטלפון היא זמינות לדיווח בלבד, ולא כל שימוש אחר - לא למענה לקריאות טלפון, לא למסרונים או למשלוח דוא"ל או לצילום. כמו-כן אין לטעון את הסוללה. הרב רוזן הבהיר כי בניגוד לאזרחים מן השורה, לאנשי ביטחון בתפקיד מותר לבצע פעולות אלו בהתאם לנסיבות ולזיהוי הפונה אליהם.
+קציר: בקבוקי תבערה הושלכו לעבר הישוב
19:47 08/10/15  |  
לעבר גדר הישוב קציר השליכו מחבלים בקבוקי תבערה מכיוון ברטעה המזרחית. אחד הבקבוקים התלקח. לא נגרם נזק. המשטרה פתחה בסריקות.
+חייל נפצע בינוני בפיגוע דקירה בעפולה
19:14 08/10/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המחבל נוטרל בידי קבוצת ישראלים שהפליאו בו את מכותיהם  ▪  חייל בן 20 נדקר ומצבו מוגדר בינוני  ▪  מסוק מבצע סריקות
(המחבל שנתפס בעפולה)
+חיפה: נעצר ערבי בחשד לתמיכה בארגון טרור
19:07 08/10/15  |  עידן יוסף
ברחוב עין דור בחיפה, נעצר ערבי בן 33 בחשד לתמיכתו בארגון טרור. החשוד, תושב השטחים במקור, נלקח לחקירה.
+בעקבות המצב הבטחוני: נתניהו מכנס מסיבת עיתונאים
18:03 08/10/15  |  עופר וולפסון
ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס בשעה 20:30 מסיבת עיתונאים, בהשתתפות שר הביטחון משה יעלון, מפכ"ל המשטרה הזמני, ניצב בנצי סאו והמרטכ"ל גדי איזנקוט, בה יתייחס למצב הביטחוני ולפעולות הממשלה בנושא.

+פצוע קשה בפיגוע דקירה בקריית ארבע
16:02 08/10/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
סמוך לשער המערבי ביישוב נדקר בגבו צעיר בן 25  ▪  המחבל נמלט מהמקום לכיוון חברון וכוחות הביטחון עורכים מרדף אחריו  ▪  יום של פיגועים ברחבי הארץ
(פינוי הפצוע בקרית ארבע [צילום: הצלה יו"ש])
+הרש"פ חוששת מאפשרות קריסתה
15:26 08/10/15  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הרש"פ מנסה לתעל את גל הפרות הסדר בגדה למאבק עממי בישראל במאפייניה של האינתיפאדה הראשונה ולשמור על שלטונה. הרש"פ מתנגדת לחידוש פיגועי ההתאבדות וירי רקטות מהרצועה לישראל אשר לדעתה יפגעו במאבק הפלשתיני וישרתו את ישראל
פיגוע דקירה בירושלים. חשש של הרש"פ מאובדן שליטה על המצב בשטח [צילום: יונתן סינדל / פלאש 90]
+5 פצועים בפיגוע ליד מגדלי עזריאלי
15:11 08/10/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
מחבל דקר החיילת על גשר נח מוזס  ▪  לפני כן דקר ארבעה נוספים  ▪  מצבם של כל הפצועים קל  ▪  נורה במצחו יריה אחת על-ידי סג"ם דניאל וחוסל
(סג"ם דניאל. תגובה מהירה )
+עיריית פ"ת תגביר האבטחה בכל רחבי העיר
15:06 08/10/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
על-רקע ההחמרה במצב הביטחוני, החליטה משטרת העיר ביחד עם לשכת ראש העירייה על תגבור משמעותי בהיקף הסיור העירוני ובאנשי האבטחה, בייחוד ליד מוסדות חינוך
(פיגוע הדקירה פתח תקווה
)
+צעיר חרדי נפצע קשה; המחבל נוטרל
12:16 08/10/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מחבל פלשתיני הגיע לתחנת הרכבת הקלה סמוך למטה הארצי בירושלים, דקר צעיר חרדי בצווארו וניסה לחטוף נשק ממאבטח  ▪  המחבל נלכד ונעצר  ▪  הפצוע פונה כשהסכין תקועה בצווארו
זירת הפיגוע גבתה בעבר מחיר דמים [צילום: משטרת ישראל]
הפיגוע - במרחק קצר ממטה המשטרה [צילום: דוברות מד"א]
+בעקבות נאומו של בנימין נתניהו
12:07 08/10/15  |  שמעון זיו   |   לרשימה המלאה
הכאוס שהשתלט על המזרח התיכון, איפשר לכל שואף התפשטות ומלחמה, לשלוח זרועות ארוכות ולהשתלט אם בכוח, ואם בסיוע מסיבי של נשק ואמצעים אחרים, על ארצות קרועות מבפנים עקב האביב הערבי
(נאום נתניהו הבהיר לאן פניה של אירן [צילום: AP/Richard Drew])
+ביקור בארץ
11:51 08/10/15  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
כל חלקה טובה, בין אם של פרדס או אזור חקלאי, גידולים או שטח בר, הופכת לשכונות שלמות חדשות  ▪  פעם שיחקנו בגבעות, בין צמחי הבר ועצי המטעים, החרציות והסביונים, הרקפות והכלניות  ▪  היום משחקים הילדים ברחובות בטון ומלט, בין שלט "רקפת" לשלט "כלנית"
(כל הארץ מנופים [צילום: AP/Charlie Neibergall])
+הציבור צריך להתגונן
09:52 08/10/15  |  גרשון אקשטיין   |   לרשימה המלאה
צריך לעשות הכול במודעות כדי שמחבל ישמעאלי וחבריו יידעו שהם לא יצאו בחיים ממפגש בינם לבין ישראלים
(פיגוע דקירה, העיר העתיקה בירושלים [צילום: יונתן סינדל / פלאש 90])
+הרגעה או רפיסות?
09:38 08/10/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
האיסור על כניסת שרים וח"כים יהודים להר-הבית חשוב כדי להרגיע את השטח, אבל עלול להפוך לפרס לטרור אם יימשך יותר מאשר כמה ימים
(מי באמת מסית [צילום: גארט מילס, פלאש 90])
+לעצור בכוח גל הטרור הפלשתיני - ומיד
09:03 08/10/15  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
אם חפצי חיים אנחנו לא רק חפצי חיים פיזיים שקטים וחפים מפיגועים, אלא גם חפצי חיים, כמי שעתידים ליהנות, בעתיד, מרווחה ומשגשוג, פרי עמלנו, מוטב שנדכא כל ניסיון להביא לפרוץ האינתיפאדה השלישית. אם חפצי חיים אנחנו, מוטב גם כי נפעל ובכוח לדיכוי המהומות הקיימות
(פיגוע דקירה סמוך לקניון הגדול בפ"ת [צילום: פלאש 90])
+הטרור חוזר
08:45 08/10/15  |  אריאל י. לוין   |   לרשימה המלאה
כמה היבטים של גל הטרור המשתולל בימים האחרונים ברחבי הארץ: התגובה הראויה, השת"פ החיוני עם הרשות הפלשתינית, העמדה של התקשורת, השתיקה של חמאס והגדרתם של האירועים
(דרושה נחישות [צילום: מוחמד אילעין, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איסור העלייה להר-הבית - גם על ח"כים ערבים
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אדוארד
8/10/15 08:30
 
רוה"מ
8/10/15 09:30
 
טיל אוילנשפיגל
8/10/15 10:25
2
חרד
8/10/15 10:01
3
אהוד פרלסמן
8/10/15 10:10
 
השפן מקיסריה
8/10/15 10:22
 
אהוד פרלסמן
8/10/15 11:35
4
צורי
8/10/15 16:07
 
שבץ חלובה
8/10/15 16:59
5
יוריק קרמר
8/10/15 22:53
6
יוסי ארגואן
9/10/15 07:39
7
יוסי ארגואן
9/10/15 15:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ממלא-מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב בנצי סאו, טוען כי אופי הפיגועים האחרונים - פיגועי 'מפגע בודד' - הופך אותם לאתגר קשה ובעייתי לטיפול.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
כוח מסתערבים לכד מחבל שיידה אבנים במהלך התפרעות פלשתינים סמוך ליישוב בית אל. סרטון וידאו שהופץ ברשת האינטרנט מאפשר הצצה אל האופן שבו לכדו המסתערבים את המחבל. ניתן לראות אותם לבושים בבגדים אזרחיים דומים מאוד לבגדיהם של הפלשתינים המתפרעים, אוחזים בידיהם כלי נשק ומעבירים את המחבל לידי חיילי צה"ל.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
גורמים בכירים במערכת הביטחון מעריכים שקיים סיכוי לחידוש ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל בעקבות ההסלמה וגל הפיגועים ששוטף את המדינה.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
התפרצות גל האלימות והטרור האחרון במזרח ירושלים ובשטחי הגדה מציב את יו"ר הרש"פ במבחן מעשי ראשון לאחר נאומו בעצרת הכללית של האו"ם, שבו איים שלא לעמוד בהתחייבויות של הסכמי אוסלו אם לא תמלא אותן ממשלת ישראל.
07/10/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
חייל שהותקף על-ידי פלשתיני שנסע באוטובוס מספר 369 בשדרות לכיש בקריית גת נפצע באורח קל. כך עולה (יום ד', 7.10.15) מדיווח כוחות ההצלה שהגיעו למקום. החייל פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. כוחות הביטחון מסרו כי מדובר ככל הנראה בניסיון לחטוף את נשקו של החייל. המחבל ניסה לירות בנשק שחטף מן החייל אך זה לא היה טעון. המחבל נמלט לבניין סמוך ונורה ונהרג על-ידי השוטרים שהגיבו לאירוע.
07/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il