חברת דפוס בארי טוענת (7.10.15), כי המכרז של
משרד התחבורה לאספקת רשיונות נהיגה נתפר למידותיה של חברת פתקית, וכי הוא מכיל תנאים מהותיים העומדים בניגוד לחוק שאינם ענייניים, אינם סבירים ואינם מידתיים. דפוס בארי מבקשת מבית המשפט המחוזי בירושלים לבטל את המכרז.
בעתירה נטען, כי התנאי לפיו רשיונות הנהיגה ייוצרו מפוליקרבונט בלבד, עומד בניגוד לתקנות התעבורה ותפור עבור פיתקית שהיא הגורם היחיד בארץ המייצר בשיטה זו. לדברי דפוס בארי, ברישיונות נהיגה העשויים מפוליקרבונט תמונת בעל הרישיון מוטבעת בחריטת לייזר והיא בשחור-לבן בלבד, בעוד על-פי התקנות עליה להיות צבעונית. לדעת הדפוס, יש לקבוע שהרשיונות ייוצרו מטסלין, גם לצורכי אבטחת מידע.
עוד נטען, כי התנאי לפיו רישיון הנהיגה צריך לאפשר הטבעה של שבב חכם ברישיון, חורג מסמכותו של משרד התחבורה ומהווה תנאי שאינו ענייני, אינו סביר ואינו מידתי. לדברי דפוס בארי, למשרד התחבורה אין סמכות ללא חקיקה ראשית לשמור אמצעי זיהוי אלקטרוניים או נתונים ביומטריים של בעל רישיון הנהיגה במאגר הנתונים ועל גבי שבב שיוטבע ברישיון. לכן, דרישה זו אינה עולה בקנה אחד עם חוק הגנת הפרטיות, חוק המאגר הביומטרי, חוק מרשם האוכלוסין וחוק הדרכונים.
עוד יוצא דפוס בארי נגד הסעיף הקובע שייצור רישיונות הנהיגה הגולמיים והדפסת פרטי בעליהם ייעשו בישראל בלבד. לטענת הדפוס, תנאי נתפר למידותיה של חברת פתקית ומנוגד להתחייבויותיה של ישראל בתחום הסחר הבינלאומי, בעוד ייבוא רישיונות גולמיים מחו"ל וביצוע הפרסונליזציה במדינה בה מונפק הרישיון הוא דבר מקובל בעולם.