|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
התפרצות היצרים בוועדת הכלכלה[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
משבר השידור הציבורי

"ה-1 באוקטובר כבר לא יהיה"

כבל: ראשי התאגיד חייבים להיות חלק מהמגעים לקביעת המועד החדש עובדי רשות השידור התפרצו בצעקות ושניים מהם הוצאו פילבר: יש מגעים לקבוע תאריך אמיתי גיל עומר: נהיה מוכנים ב-30 בספטמבר - אין שולחן עגול שבו מנסים להגיע לפשרה ניסנקורן: אין קודש לינואר 2018 כל עוד התאגיד מוכן ביטן: הדחייה מחויבת המציאות - התקשורת חופשית מדי
24/07/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ביוזמת יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ איתן כבל, התכנסה (יום א', 24.7.16) הוועדה לדיון חרום דחוף, שמהר מאוד הפך להיות סוער, באשר להודעת שר התקשורת, רה"מ בנימין נתניהו, על דחייה בסגירת רשות השידור ופתיחת תאגיד השידור הציבורי הישראלי. כבל פתח את הישיבה ואמר כי מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, פנה אליו, ולא בפעם הראשונה, בטענה שהוא מקבל איומים. "יש עובדים שמאיימים עליו ואני רואה את זה בחומרה רבה. אני מבין את מצוקת העובדים אבל למנכ"ל יש את כל הכלים לבצע את מה שהוא חושב לנכון" הבהיר כבל.

הוא הוסיף כי "לפני כחצי שנה בוועדת הכלכלה הגענו לדיון על היציאה לדרך של התאגיד, אחרי תהליך מאוד לא פשוט, פנו יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ראשי התאגיד ואני, בבקשה שמועד השידורים יהיה ב-1 בינואר 2018. לא ביקשנו, התחננו ותבענו, ומנכ"ל התאגיד הציג בצורה ברורה את הקשיים שהוא עלול להיתקל בהם. יתרה מכך, הבנתי שהמועד מעבר בין הרשות לתאגיד נופל על ראש-השנה ושבת. הוצאתי את נציג האוצר והמנכ"ל, ולא ביקשתי אלא התחננתי שלא לפטר אנשים בתקופת החג וראש-השנה. אמרו לי 'יום אחד אתה לא מקבל'. הוועדה הנכבדה הזו קיבלה את הטענה של האוצר ושל שר התקשורת, דרך המנכ"ל שלמה פילבר, שהעלות שתושת על קופת המדינה היא בסדרי גודל בלתי נסבלים של למעלה מ-500 מיליון שקל. על הסעיף הזה כמעט התפוצץ כל העניין יותר מאשר עניין העובדים, ומרגע שהשתכנעה הוועדה יצאנו לדרך שידענו שהיא קשה ולא פשוטה. ועכשיו אם יש רצון ללכת למהלך של דחייה אין לעשות זאת בלי שהגורמים המקצועיים - יו"ר התאגיד והמנכ"ל - אינם חלק מההסכמות או אי-ההסכמות".

אלהרר הוציאה את העובדים מכליהם

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) אמרה: "האויב של הטוב מאוד הוא המצוין. תמיד אפשר להשתפר ולעשות עוד ובטוח שאם יהיה יותר זמן יהיה יותר. כשיש התחייבות של המנכ"ל ללוח שידורים ויהיה עם מה למלא את המסך אין סיבה לדחות את הדברים. במיוחד שיש עובדים שעזבו מקומות כדי להצטרף לתאגיד החדש". הדברים שאמרה אלהרר הובילו להתפרצות של מקצת עובדי רשות השידור, שמחו על כך. כמה עובדים התפרצו בצעקות ובקריאות ביניים והישיבה הפכה סוערת. היו"ר כבל ביקש להרגיע, אך לאחר שהרוחות לא נרגעו קרא לסדר וביקש להוציא שניים מהעובדים, רפי יששכר ושלמה אברהם, ששבו לאולם מאוחר יותר. ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) אמר כי "הודעת הדחייה של ניסנקורן את ביבי זה לא דחייה אלא ביטול. ראש הממשלה שמתעקש להיות שר התקשורת פועל לילות כימים להריסת כל חלקה טובה בתקשורת הישראלית ולהשתקת כל ביקורת, ודוחף את ידיו לתקשורת באופן אנטי דמוקרטי ופועל להרוס את השידור הציבורי הקיים והעתידי".


הרדיו יהיה ערוך לשידור
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

יו"ר מועצת התאגיד, גיל עומר, אמר: "ישבנו פה לפני שבועיים-שלושה, ואמרתי שאנחנו עם כל הקושי נערכים ואנחנו בעיצומה של עשייה אינטנסיבית לקראת הקמת כלי תקשורת עצמאי ואיכותי ששלחתם אותנו להקים. לא אנחנו החלטנו לפטר אנשים. אתם כמחוקקים שלחתם אותנו להקים את הגוף הזה. קובלנץ והצוות פועלים כמו סטרטאפ ועושים עבודה מדהימה. אותם אנשים שאנחנו מגייסים חלקם עזבו מקום עבודה כשהם יודעים שמאחורי הגוף עומד חוק וכנסת ישראל, ויש לנו חובה מוסרית כלפיהם. יש לי הערכה גדולה מאוד לאנשים המקצועיים ברשות השידור, והם ימצאו את מקומם בתאגיד. מצד שני, אני אומר בכנות לא נסכים לצרף אנשים מטעמים לא ענייניים ולא מקצועיים את הניסיונות האלה נדחה. אנחנו נהיה ערוכים ביום התחילה לשדר את שידורי הרדיו מירושלים. התאגיד יפעל במועד שאתם תקבעו, העמדה המקצועית שלי היא כזו שאנחנו נעמוד בלוחות הזמנים שתטילו עלינו. מצד שני, אני אומר לכם כי לוחות הזמנים האלה חייבים להיות קצרים. לכן אמרתי שנעמוד ב-30 בספטמבר. אנחנו נדאג שבתאריך שייקבע וחושבים שהוא צריך להיות מוקדם ככל האפשר, מאחר שהדבר הכי גרוע לכלי תקשורת זה חוסר ודאות רגולטורית".

ח"כ דוד ביטן (ליכוד) העיר: "אז למה אמרתם שלא תהיו מוכנים. יש גבול כמה אפשר להפוך את הטיעונים", וח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) השיב לו: "הם רוצים מהר כדי שלא תוכלו להמית אותם". ח"כ יגאל גואטה (ש"ס), שפנה לראש הממשלה בעניין בשעת השאלות במליאה, הוסיף: "הם לא מבינים איך הם בקואליציה וגנבתם להם את רשות השידור".

"קקפוניה תקשורתית"

מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, אמר כי "כבר 4-3 ימים אנחנו שומעים בליץ תקשורתי שרק מסביר מה ראש הממשלה רוצה לעשות, אז אני רוצה להבהיר, איש לא רוצה לסגור את התאגיד ואיש לא מטיל ספק בכישרונם, במוטיבציה וביכולות של אנשי התאגיד. בסוף הם יקימו תאגיד לתפארת. השאלה היחידה היא המוכנות, ויש יותר מדי עמימות. אני באתי לראש הממשלה, בהכנה לשאלות ותשובות במליאה, ואמרתי לו כשיעלה נושא התאגיד תדע שהוא בעייתי, אתה מחשיך את המסך ושולח 800 איש הביתה ואני כמנכ"ל לא יודע אם יש אלטרנטיבה שלמה ומוכנה". הוא הוסיף כי כאשר נלחם להקמת התאגיד אמרו שהוא הורס את השידור הציבורי ועכשיו הוא מקבל ביקורת מהצד השני. "בסוף ראש הממשלה, שהוא שר התקשורת, צריך לקבל החלטה ואני לא יכול להגיד שהתאגיד מוכן ואם הוא מכבה טלוויזיה יש אלטרנטיבה. לכן הוא ביקש ליזום את תזכיר החוק המאריך. ועכשיו השאלה מה כותבים בתאריך. כרגע יש מגעים לקבוע תאריך אמיתי שבו תהיה מוכנות, ברגע שתהיה שביעות רצון של כולם נביא את זה", אמר פילבר.

כבל שאל את פילבר: איך עושים את זה בלי להתייעץ עם ראשי התאגיד והאוצר? אם הייתם מביאים לנו הסכמה לא הייתה ממחלוקת. למה לא באתם בדברים עם התאגיד והאוצר וכל המהומה הייתה נחסכת". פילבר השיב: "דיברתי עם קובלנץ לא פעם אחת. הדברים לא נאמרו בצורה חדה, אבל החשש ממה יהיה ב-1 באוקטובר נדון בשיחות ביני לבין מנכ"ל התאגיד. ראש הממשלה אמר שהדברים לא מתכנסים וצריך לבדוק את הנושא, מרגע זה התחילה קקפוניה תקשורתית שאני לא אחראי עליה. אנחנו באים בדברים עם המשרדים כדי להכין תזכיר חוק".

הארכה ב-550 מיליון שקל

ראש אגף התקציבים, אמיר לוי, אמר: "שאנחנו רוצים שהתאגיד יעלה כמה שיותר מהר, מבחינתנו ב-1 באוקטובר כמו שסיכמנו והוועדה אישרה. התאגיד קיבל תקציב משמעותי להיערך וכל דחייה תעלה הרבה מאוד כסף. ב-27 במרס חתמנו לתיקון על ההסכם עליו חתום גם מנכ"ל משרד התקשורת, יו"ר ההסתדרות ואני. עשינו תיקונים כדי לשמור על העובדים. קבענו העלאת מכסה ופיצויי פיטורים, דחינו את המועד ל-1 באוקטובר, שלא היה מושלם, אבל בחיים צריך לחתוך אחרת זה לא היה קורה בחיים. לגבי עלויות, עשינו אומדן של דחייה ובצורה יחסית שמרנית, כולל אפשרות שרשות השידור תוכל לקחת כסף מהתאגיד, העלות הזו כולל עמידה במחויבויות הפקות מקור ל-15 חודשים היא כ-550 מיליון שקלים. המטרה שלנו שהתאגיד יעלה כמה שיותר מהר ואם לא באחד באוקטובר שיקרה מאוד מהר בשיתוף התאגיד. אנחנו נחזור לראש הממשלה ושר התקשורת ולשר האוצר וליו"ר ועדת הכלכלה עם התשובה".

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הוסיף: "כל מה שקורה בתאגיד וברשות השידור זה מורה נבוכים איך לא עושים רפורמה. מי שהפר את הרפורמה המוסכמת ברשות שכבר חתמנו עליה, ברגל גסה, הייתה המדינה. הם הקימו ועדת מיוחדת לעקוף את ועדת הכלכלה ועשו דיונים מזורזים שהעובדים היו אחרונים בתור. החוק בוועדה של ח"כ אלהרר נדון בזמן לוחמה, כשאני אמרתי שלא יהיו עיצומים בגלל המלחמה, והתאגיד הוקם בצורה לא רצינית. אותה ועדה (של ח"כ אלהרר) שקבעה מועדים ידעה שהם לא ריאליים. בא מנכ"ל התאגיד לפני 4 חודשים ואמר שהוא צריך עד ינואר 2018 להיערך כראוי. האילוצים ששמו עליו לא להסכים לתאריך לא היו עניינים ומקצועיים. לפני שבועיים מנכ"ל התאגיד אמר 'חוץ מלקעקע 2018 על הזרוע עשיתי הכל שיהיה 2018'. אם הוא אמר את זה לפני שבועיים בשיחה סגורה זאת לא אמת לאמיתה? אנחנו בסיטואציה קשה שמי שילד אותה זה מי שעשה את הוועדה המיוחדת. התאגיד יקום, אנחנו בסיטואציה של אל חזור, וצריך להגן על היוצרים ואני לא מבין איך סופרים פעמיים את ה-220 מיליון ליוצרים שיוצאים כך או כך. יש פה סיטואציה שיש 1,200 עובדים ואני את העבודה שלי אעשה גם אם ילכו נגדי כל אמצעי התקשורת וחברי הכנסת, אבל אי-אפשר למחוק אמירה מלפני שבועיים שאין מוכנות. יש 1,200 משפחות שאני חושב שמותר להסתכל להן בעיניים ומותר לכבד אותן. הכאב זה לא רק בגלל שמאבדים מקום עבודה זה בגלל שמאבדים כבוד אנושי. צריך לדאוג לעיתונאים שנקלטו בתאגיד, אבל יש 1,200 עובדים וצריך איזונים. יש פה אנשים שנגדע עולמם, מילא אם זה היה למטרה טובה שבאוקטובר יהיה תאגיד מושלם. אני הראשון שמקיים הסכמים, מי שהפר ראשון את הסיכומים זה האוצר באותה חקיקה. אני לא הפרתי הסכם המדינה פנתה אלי לכן הסכמתי לדחייה. אין קודש לינואר 2018, כל עוד יודעים שהתאגיד מוכן".

"שידורים סבירים פלוס"

מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, אמר כי "לגופו של 2018 - לא הסתרתי את עמדתי המקצועית שרצוי היה לפתוח את התאגיד ב-2018. גם עכשיו אני אומר שעשיתי הכל חוץ מקעקוע וגם לח"כ דוד ביטן אמרתי שהייתי שמח שזה היה קורה ב-2018. אבל מה לעשות שלא קיבלתי את מבוקשי וגם קיבלתי תגובות ממשרדי האוצר והתקשורת שיש נקודה בזמן שצריך לרוץ לתוך האש ולהתחיל את זה. אנחנו יכולים להתחיל שידור ב-30 בספטמבר עם חדשות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל. ברדיו יהיו אותם שידורים פחות או יותר, בטלוויזיה פחות ובדיגיטל הרבה-הרבה יותר טובים. אם היינו מחכים עד 2018 באמת היו שידורים יותר טובים, אבל אנחנו יכולים להתחיל עם שידורים סבירים פלוס". עומר הוסיף: "עם כל הכבוד לפילבר ההחלטה לא הייתה בהתייעצות אתנו ואין שולחן עגול שמנסים להגיע לפשרה. אנחנו נוכל לעלות בסוף ספטמבר לא תהייה החשכת מסך נקודה. אם זה לא ייסגר מידית לא נוכל לגייס עובדים".

ח"כ ביטן אמר כי "התקשורת לא עושה יותר מאשר לתקוף כל היום את נתניהו והליכוד, היא כל היום מול הליכוד אז בוא ניקח את הדברים בפרופורציה. היא חופשית מדי. הזיכרון שלכם קצר, זאת לא דחייה ראשונה. לכן ההחלטה הזו היא נכונה ומחויבת המציאות, אני לא יודע אם זה יהיה ינואר 2018 או פחות אבל זה יהיה. אתם צריכים לבוא בטענות רק לאנשים שיושבים בצד הזה (המנהלים של התאגיד) שהתאגיד לא מוכן. אולי בגלל שלא התערבנו הם לא מוכנים. את התאגיד הקימו לא בגלל שרצו תאגיד ציבורי חדש, אלא בגלל שאת רשות השידור לא ניתן היה להכניס לשנות ה-2000 ויו"ר ההסתדרות לא נתן יד לזה. מה שיצא שתאגיד ציבורי 3 שנים לא קם. מצד שני דווקא רשות השידור התחילה להתייעל, לכן אני חושב שאולי עשינו טעות וצריך לשקול את כל המהלך מחדש, ואני לא אומר את דעתו של ראש הממשלה. יו"ר ההסתדרות חתם על הסכם והשתנו נסיבות, גם האוצר לא מכבד כל הסכמים וגם יו"ר ההסתדרות לא חייב לכבד. היו צריכים לדבר עם התאגיד, אני לא אומר שלא, אבל בהרבה מאוד הליכי חקיקה לא מדברים עם אף אחד כמו חוק ההסדרים והרפורמות של האוצר".

ח"כ יגאל גואטה אמר: "בעין אני בוכה ובלב אני שמח. אני שמח שלא הייתי שותף לחוק הזה, כי אני ח"כ חדש. יש פה כל-כך הרבה בעיות שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם. אין דאגה ליוצרים ולעובדים, אתה לא יכול ללכת לשירותים בלי שיתפסו אותך 5 עובדים ויספרו לך סיפורים קשים. בעסק שלי היה לוקח לי חודשים ושנים לזרוק עובד שגנב אותי. אין סיפור של מוכנות התאגיד, הסיפור הוא פשוט התקשורת הזו. בעבר היא הייתה שמאלנית אליטיסטית, מישהו אמר שלא יכול להיות שיהיה ככה וצריך תקשורת ימנית אליטיסטית. עשו תהליך וזה לא הצליח, זה שרצה להפוך את זה אמר 'לא לילד הזה התפללתי' והתברר שזה עדיין שמאלני אליטיסטי. יש פה תחרות בין שמאל אליטיסטי לימני קיצוני אליטיסטי והמזרחיים ומסעודה משדרות בכלל לא מיוצגים פה". הגיב לדברים ואמר כי הוא "דוחה על הסף חלק מהדברים שגואטה אמר. חייבים לסיים את הסאגה הזו כמה שיותר מהר, אי-אפשר למשוך את זה כי הכאב גדול מכל כיוון".

ח"כ רועי פולקמן (כולנו) פנה ליו"ר ההסתדרות ואמר לו כי "מעבר לדיון על דאגה לעובדים, שאין ספק שזה תפקידך, אתה צריך לחשוב על המהות של השידור הציבורי ומה המשמעות של אי-הוודאות. יזמת להחיות עיתון מיתולוגי וחשוב שתראה את התמונה הכללית". הוא הוסיף כי צריך להפסיק לשדר לעובדים בלבול. "זה מקשה על התאגיד לקום. הם רוצים לקלוט והוועדים אומרים להם לא לגשת למכרזים", אמר. לדבריו, אין היגיון בלדחות את השידור הזה.

דף מסרים

יו"ר התאגיד עומר הגיב לדברי גואטה בדבר גיוס עובדי רשות השידור ואמר: "את הדברים שח"כ גואטה ציין אני ראיתי בבוקר בדף המסרים של טעם אגודת העיתונאים בירושלים ושם יש מעט מאוד דברי אמת. אני מקווה שהעיתונאים באגודה עושים עבודתם העיתונאית טוב יותר. דבר שני, אני מבקש שככל שיתנהל מו"מ, אנחנו רוצים לעלות ב-30 בספטמבר אבל מבקשים לקצר תקופת אי-ודאות. זה לא בריא לתאגיד, זה הרסני. אנחנו מבקשים להיות חלק אמיתי בהחלטה. אנחנו נעשה מה שקבעתם בחוק ושלחתם אותנו לעשות".

היו"ר כבל סיכם: אני מבין את כאבם של העובדים ועשיתי כל אשר נדרש להגדיל את מספרם בתאגיד וגם היום אני מנסה לתת את כל כולי לעובדים. מי שהניח את החוק זאת הממשלה, אני התנגדתי והייתה לי הזכות להגיע להבנות כדי שהעסק לא יתפוצץ לפני חצי שנה. מה שנכתב גם גרזן לא יוריד, אפשר לספר סיפורים אבל כל הדיונים שלנו שודרו בערוץ הכנסת ובאתר של הוועדה, יש קבלות על כל מה שאני אומר. מרגע שהתקבלה החלטה, גם אם בניגוד לדעתי, כיבדתי את העניין הזה כי הבנתי שאם לא נעשה מעשה המשמעות היא מותו של השידור הציבורי, לא רק של התאגיד גם של רשות השידור. החלוקה סביב לדחות או לא היא לא פוליטית, היא חותכת מפלגות. דיברתי עם ניסנקורן, שר האוצר, ראש אגף תקציבים והמנכ"ל פילבר - ברור שהראשון לאוקטובר כבר לא יהיה. אבל לא יהיה מהלך שבו התאגיד לא יהיה חלק מהעניין. השאלות כאן הן מקצועיות, אם נאפשר את ההתערבות הבוטה הזו, עדיף שהתאגיד לא יצא לדרך ונהרוג אותו עכשיו". היו"ר כבל הוסיף כי "הדיונים חייבים להתקיים בוועדת הכלכלה. זו האכסניה ואמרתי את זה ליו"ר הכנסת ואני אומר את זה למנכ"ל פילבר בצורה הכי ברורה. זה יהיה כאן ונעשה את זה בהסכמה. אני סומך על היושרה המקצועית של קובלנץ ועומר, אבל אני מזהיר אתכם שאם יהיו מצבים שיושפלו אנשים אני אצא למלחמת עולם נגדכם. אני תובע שהכל יעשה בצורה מסודרת וכל פגש יהיה מכובד. כל העולם מחכה להפיל אתכם אל תעזרו להם. בואו ביחד נעשה את המעשה הגדול הזה ונקים שידור ציבורי ענק, פתוח שכולם יגידו וואלה הייתי שותף לזה".

תאריך:  24/07/2016   |   עודכן:  24/07/2016
עידן יוסף
+מכרז ערוץ הכנסת יפורסם בספטמבר
12:29 25/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח״כ יואב קיש למועצה לשידורי כבלים ולווין: "צאו למכרז חדש למפעיל ערוץ הכנסת כבר עכשיו. לא יהיו עיכובים למכרז"
(ח"כ יואב קיש [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+לקריאה שנייה ושלישית: רשיון לנשק מגיל 20
12:08 25/07/16  |  
ועדת הפנים אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ עליזה לביא וקבוצת ח"כים נוספים, לפיה הגיל בו ניתן יהיה לקבל רישיון לכלי ירייה יהיה מעתה 20 שנה במקום 21, או מי שסיים שירות צבאי מלא.
+הולך רגל בשביל אופניים? קבל קנס
00:03 25/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית: פקחי הרשויות המקומיות יוכלו לאכוף עבירות תנועה של רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים  ▪  היו"ר: "לא ירחק היום שהסדר יחזור למדרכות ולכל אחד יהיה ברור מה מקומו - ומי שלא יקיים את החוק יבוא על עונשו"
([צילום: אלון קניג/פלאש 90])
+"להעביר בתי ספר מקצועיים למשרד החינוך"
23:51 24/07/16  |     |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד החינוך: עלינו לתקן את החטא הקדמון  ▪  לא בטוחה שיש כאן שיקולים מקצועיים
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשות השידור   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלמה פילבר / Shlomo Filber   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ה-1 באוקטובר כבר לא יהיה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
25/07/16 10:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
חברי הכנסת ה-20 הגישו מאז תחילת כהונתה, לפני שנה וחצי, למעלה מ-1,300 הצעות חוק פרטיות - ומתוכן נבלמו 1,100 בוועדת השרים לחקיקה.
24/07/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
סקר מכון גיאוקרטוגרפיה, בראשות אבי דגני, שנערך (יום ה', 21.7.16) עצמאית, מעלה כי אילו היו הבחירות נערכות היום, הייתה יהדות התורה מכפילה את כוחה - מ-6 מנדטים ל-12, ונושקת ל-13. ש"ס, על-פי הסקר, תיחלש מ-7 ל-4 מנדטים אולי בשל החקירה המתקיימת בעניינו של היו"ר אריה דרעי.
22/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות סיירה (יום ה', 21.7.16) במיזם "סלעית - סיוע לנשים במעגל הזנות" ובעמותת "הופכות את היוצרות", כדי ללמוד על פתרונות קיימים לנשים במעגל הזנות, ולאלו אשר יוצאות ממנו, וכן לפגוש את אותן נשים.
21/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה לאחרונה (יום ג', 12.7.16) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת הסטטיסטיקה. על-פי ההצעה ישונה תואר התפקיד של הסטטיסטיקן הממשלתי והוא ייקרא מעתה הסטטיסטיקן הלאומי במקום הסטטיסטיקן הממשלתי.
21/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה קיבלה (יום ד', 20.7.16) עידכון מנציב שירות המדינה, עו"ד משה דיין, ובכירי הנציבות, על התקדמות יישום דוח שטאובר לקידום נשים בשירות המדינה, אשר המלצותיו אומצו בהחלטת ממשלה ביוני 2014.
20/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
ועדת החינוך שוב אישרה את תשלומי ההורים  /  מירב ארד
"לקצר תורים לניתוחי נזקקים"  /  מחלקה ראשונה
"מישהו התעצבן מסיפור אולמרט"  /  עידן יוסף
הארץ מגן על חנין זועבי  /  אלעזר לוין
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il