|
גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת קורנית דיגיטל דיווחה (יום ג', 14.2.17) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2016 כולה. ההכנסות ברבעון הרביעי של 2016 הסתכמו בכ-32 מיליון דולר. התאמת המכירות נעשית עקב דרישה חשבונאית, לפעילות לא במזומן, הנובעת מהבשלת האופציות למניות שהוענקו ל
אמזון.
ההכנסות ברבעון טיפסו בכ-33.4% לכ-34 מיליון דולר, בהשוואה לכ-25.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות מיוחס בעיקר לצמיחה מוגברת במכירות של מגוון מוצרי החברה, לרבות מכירת מערכות, דיו, חומרים מתכלים ושירותים.
הרווח הגולמי של קורנית ברבעון הרביעי של 2016 עלה בכ-37% לכ-16.9 מיליון דולר (49.8% מהמכירות), בהשוואה לכ-12.4 מיליון דולר (48.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון עלה אף הוא לכ-13.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-12.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי הושפע בעיקר מגידול במכירת מערכות הדפסה, דיו, חומרים מתכלים והכנסות משירותים.
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הגיע לרמת שיא וטיפס בכ-54.2% לכ-5.1 מיליון דולר מיליון דולר (15.1% מההכנסות), בהשוואה לכ-3.3 מיליון דולר (13.0% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
החברה רשמה ברבעון הרביעי גידול של 61.2% ברווח הנקי לכ-5.1 מיליון דולר (0.16 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-3.2 מיליון דולר (0.1 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של כ-820 אלף דולר (0.03 למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-2.1 מיליון דולר (0.07 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.