|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

מקלב: הצלחנו למתן את חוק המאגר הביומטרי

הוועדה המשותפת אישרה את הצעת חוק המאגר הביומטרי במתווה החדש היו"ר מקלב: "עדיין לא השתכנעתי בצורך במאגר. הבטחנו פיקוח פרלמנטרי הדוק והעובדה שהמאגר היום וולונטרי היא הישג של השר וגם של כולנו"
27/02/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
עובר להכרעת הכנסת [צילום: דוברות הכנסת]

לאחר שמונה ימי דיונים ארוכים הוועדה המשותפת לוועדות החוקה חוק ומשפט, הפנים והגנת הסביבה והמדע והטכנולוגיה אישרה (יום ב', 27.2.17) ברוב של שלושה ח"כים מול שניים את הצעת חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע (תיקון והוראת שעה), התשע"ז-2016. בין ההישגים המשמעותיים של הוועדה היו ההחלטות כי לא יישמרו במאגר טביעות אצבע של קטינים מתחת לגיל 16, לא ייעשו שימושים משטרתיים בניגוד לכללי העיכוב הקיימים היום ובכל מקרה עד שיאושרו התקנות בכנסת, לא תוכל המשטרה להשתמש במאגר בכלל.

כמו-כן נקבע כי ראש מערך הסייבר יערוך בדיקות כל שנה וחצי במקום כל שנתיים למציאת חלופות טכנולוגיות לטביעות האצבע ומערך ההסברה לגבי המאגר ייתן מענה בחמש שפות. עוד הוחלט כי שר הפניםיביא תקנות ראשונות עד 1.5.17 והכנסת תאשר אותן עד 3.7.17. יום תחילת החוק יהיה תלוי באישור התקנות בכנסת, כלומר עם כניסת התקנות לתוקף. עד אז ימשיכו לחול הוראות הפיילוט הביומטרי, דבר שעמד במוקד מחלוקת קשה שכן, במהלך הפיילוט חייבים מבקשי מסמכי זיהוי לתת טביעת אצבע שתוכנס למאגר הביומטרי ואילו בחוק מתן הטביעות יהיה וולונטרי. הוועדה עמדה על חשיבת הפיקוח הפרלמנטרי וקבעה כי לא ניתן יהיה להאריך את הוראת השעה ללא אישור הוועדה ומליאת הכנסת.

ביחס לשימושים המשטרתיים, הוסכם כי כשהחוק ייכנס לתוקפו, המשטרה תוכל לבקש נתונים מהמאגר באמצעות בית המשפט מחוזי במקום השלום. המשרד לביטחון הפנים התנגד לכך והגיש רביזיה שנדחתה לאחר ששרי הביטחון וביטחון הפנים לא הצליחו להגיע להסכמות בנושא וההסתייגות תוכרע בהצבעות במליאת הכנסת.

הצעת החוק נועדה לתקן את ההסדרים שנקבעו בחוק המאגר הביומטרי לקראת החלתו על כלל תושבי המדינה והיא בנויה מהוראת קבע לפיה יהיה מאגר ביומטרי של תמונות פנים בלבד ותוקף תעודות הזיהוי והדרכונים של כל האזרחים יהיה לחמש שנים, אלא אם כן קבע השר בצו תקופת תוקף ארוכה יותר. בנוסף, תיקבע הוראת שעה של חמש שנים מכניסת החוק לתוקף, אותה ניתן יהיה להאריך ללא הגבלה בתקופות נוספות של חמש שנים. לפי הוראת השעה אדם יוכל לתת הסכמה שטביעות האצבע שלו יוכנסו למאגר. מי שטביעותיו לא יוכנסו למאגר- יונפקו לו תעודת זהות ודרכון שתוקפם חמש שנים בלבד, בעוד שלמי שייכלל במאגר- יונפקו מסמכי זיהוי כאמור לעשר שנים (זהו התוקף החוקי של מסמכי זיהוי גם היום). לדרישת הוועדה, מי שטביעות אצבעותיו הוכללו לבקשתו במאגר, יוכל להתחרט בכל עת ולבקש את מחיקתן ואז יצטרך לשלם.

יו"ר הישיבה, ח"כ אורי מקלב: "ביצענו הליך נכון והגון, אנחנו נמצאים פה אחרי שמיצינו הלוך וחזור את כל הדיונים והוויכוחים ולא היה עלי שום לחץ, מצד כלשהו, לנהל את הדיון הזה מהר. זו לא הצעת חוק שמשקפת ימין או שמאל, היו כאן הרבה מחלוקות וויכוחים לא פשוטים גם בתוך הקואליציה. עדיין לא השתכנעתי בצורך במאגר אך השינויים שהצלחנו להכניס כחברי הקואליציה בוועדה מיתנו את הצעת החוק. הבטחנו פיקוח פרלמנטרי הדוק והעובדה שהמאגר היום וולונטרי היא הישג של השר וגם שלנו".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "לרוב חברי הכנסת לא נוח עם החוק הזה, עם הקצב והאופן הגורף. אין מקום לקיים את ההצבעות, צריך למצות את הדיונים. הסיכון שבקיום המאגרים הללו לביטחון הלאומי גדול לאין ערוך לתועלת. אני בעד תעודה ביומטרית ונגד מאגר".

ח"כ חיים ילין: "עם הרוב הקואליציוני ברור שיאושרו התקנות ואז נמצא את עצמנו במקום של משטר משטרתי ואתם המשטרה - לאורך כל הדרך אמרתם שאין לכם עניין, כבר בתקנות אנחנו מריחים שטביעות האצבעות יהיו חלק אינטגראלי מערכת השוטר. אתם לא מבינים שהמאגר יהיה פרוץ? יהיה אצל כל שוטר? את זה צריך למנוע".

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני): "פניתי הבוקר לשר דרעי וליועמ"ש לכנסת לעצור את תהליך החקיקה. ב-12 בלילה קיבלתי במייל שני מסמכים של התייחסות של יחידת הממונה, לפיהם אפשר ליישם תמונות פנים וגם עניין הגיל פתיר. המסמך הזה הוא חלק מתהליך ההסתרה בפני חברי הוועדה. אנחנו הולכים לתזז את כל מדינת ישראל כל חמש שנים ללשכות האוכלוסין, כשאפשר גם כל 10 שנים. הדיונים מבוססים פה על שקרים ועל חצאי אמיתות".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "בכנסת על-פי הערכתי יש 90 ח"כים נגד החוק הזה. מספר התומכים היה אף יותר קטן אם כל אחד היה מצביע על-פי צו מצפונו. אנחנו בסוג של תאטרון בובות, נקריא את ההסתייגויות וכל אחד יצביע על-פי מחויבות המפלגה שלו". הוא הציע לדחות את ההצבעות בשבוע ולהקים ועדה של שלושה ח"כים שתיפגש עם שר הפנים ותציג את הבעיות שהועלו. "אנחנו נמצאים במהלך של הונאה, בהתחלה אמרו לנו שצריך מאגר כדי שיהיה אמצעי של תיעוד ועכשיו אנחנו מבינים שבעצם מדובר כאן על אפיק נוסף של הגעה לנתוני גוף של אזרחים שלא קשור כלל למאגר ביומטרי. אסור לאפשר את השימושים הנוספים של המאגר ובכל מקרה למנוע מצב שבו לוקחים נתוני גוף מיותרים מקטינים, גם אם זה בהסכמת הורים".

ח"כ יואב קיש (הליכוד): "ההחלטה הייתה שהולכים למאגר ומהרגע שזה התקבל החשיבה הייתה איך נפגע בזכויות הפרט בצורה המינימלית ביותר. הובלנו פה מהלך שתיעשה בדיקה גם תוך כדי חמש השנים. נסדיר בתקנות שיגיעו לפה, איך אותו אזרח שמגיע לחתום, יודע על מה הוא חותם. לא יכול להיות שהפיילוט ישמש כמעין הכשר כל עוד אנחנו מדברים על תקנות. אם אין תאריך לסיום הפיילוט אני לא מצביע בעד החוק". קיש ציין כי הגיע להסכמה על הסרת הסתייגותו לפיה השר יוכל בכל עת לבטל את המאגר בתנאי שתיערך בדיקה לטכנולוגיות חלופיות לטביעות האצבע כל שנה וחצי במקום כל שנתיים, במהלך החמש השנים של הוראת השעה.

ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני): "אם תיערך כאן בדיקה ינשופית תמצא חמצן שיצא מריאותיו של דוד ביטן, הוא היה פה ונעץ דברים בחברי הכנסת מהקואליציה, זהו תאטרון אבסורד מה שמתנהל כאן, הדורסנות של הכניסה לפרטיותו של האזרח הישראלי בעיצומה. אתם רומסים ברגל גסה את זכויות האדם בישראל".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "גדלתי במדינה טוטליטרית והחוק הזה מחזיר אותי לזיכרונות ילדות ולהרגשה שמשטרת ישראל רוצה להיות האח הגדול של אזרחי ישראל. אנחנו מבקשים לצמצם את השימושים המשטרתיים במאגר עד כמעט אפס. ייתכן מצב קיצון שבו תצטרכו את המאגר אבל זה ידרוש אישור בית המשפט מחוזי. לא ייתכן שהיד על הדופק תהיה קלה בשימוש המשטרה. כשהמערכת רוצה להוכיח משהו נגד אזרח היא מצליחה ב-99.9%. המאגר נותן בידיה עוד כלי נגד האזרח. בנוסף, לא ניתן למשרד הפנים לחמוק מהדרישה לתת מידע לכל האזרחים בשפתם עם הסבר כך שיבינו על מה חותמים".

הוועדה אישרה את הצעת החוק לקריאות שנייה ושלישית ברוב של שלושה ח"כים מול שניים. תמכו בהצעת החוק: הח"כים אורי מקלב (יהדות התורה), נורית קורן (הליכוד) ומיכאל מלכיאלי (ש"ס).
התנגדו: הח"כים יעל כהן-פארן (המחנה הציוני) ומיכל רוזין (מרצ).

בדיון בבקשת התיקונים על הצעת החוק אמרה ח"כ מיכל רוזין (מרצ): "היה פה מקודם שוק בזאר בין סיעות הקואליציה. למה חייבים את הטירוף הזה בלחץ וברגע האחרון. כולנו היום חלק מאח גדול. יש פה הפרה בוטה של האיזון בין זכויות הפרט לשמירה על חוק וסדר. הממשלות דורשות יותר ויותר סמכות לקבל מידע רחב על האזרחים וזה הופך לכלי שליטה בהם. לא באמת קיבלנו נתונים רציניים ועד אז החיפזון מן השטן".

הוועדה דחתה את הרביזיה שהגישו חברי האופוזיציה ברוב של שישה ח"כים מול חמישה ובכך אושרה סופית הצעת החוק לקריאות שנייה ושלישית.

תמכו ברביזיה הח"כים דב חנין (הרשימה המשותפת), יעל כהן-פארן, רויטל סויד (המחנה הציוני) וחיים ילין (יש עתיד).

התנגדו לרביזיה הח"כים אורי מקלב (יהדות התורה), יואב קיש, נורית קורן, ענת ברקו (הליכוד), טלי פלוסקוב (כולנו) ומיכאל מלכיאלי (ש"ס).
הצעת חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע (תיקון והוראת שעה), התשע"ז–2017 / הצעת חוק
הצעת חוק זו נדונה בכנסת בקריאה הראשונה ביום י"ט בכסלו התשע"ז (19 בדצמבר 2016), והועברה לוועדת הכנסת, לקביעת ועדה לדיון בהצעה. ביום כ"ב בכסלו התשע"ז (22 בדצמבר 2016) הודיעה ועדת הכנסת לכנסת כי החליטה, בהתאם להוראות סעיף 83(ב), להעביר את הצעת החוק לדיון בוועדה המשותפת לוועדת החוקה, חוק ומשפט, לוועדת הפנים והגנת הסביבה ולוועדת המדע והטכנולוגיה. הצעת החוק מוגשת – בצירוף הסתייגויות – לקריאה השנייה ולקריאה השלישית ביום א' באדר התשע"ז (27 בפברואר 2017). (23 עמ')

תאריך:  27/02/2017   |   עודכן:  27/02/2017
עידן יוסף
+רק 15 אירועי טרור בחו"ל לא הוכרו כפעולות איבה
00:49 28/02/17  |  
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק לפיה יוקלו הקריטריונים להכרה של משרד הביטחון בנפגעי פעולות איבה שהתרחשו בחו"ל, לצורך פיצויים. ממסמך שהוכן לדיון בוועדה על-ידי החוקר אליעזר שוורץ ממרכז המחקר והמידע של הכנסת, עולה כי בשנים 2016-2000 היו 302 ישראלים (חללים ופצועים) שנפגעו בחו"ל והוכרו כנפגעי פעולות איבה על-ידי משרד הביטחון ב-22 פעולות איבה. בהם 44 הרוגים (כ-15%) ו-258 פצועים בדרגות חומרה שונות (כ-85%). לעומת זאת, 15 אירועים אלימים בחו"ל לא הוכרו כפעולות איבה. באירועים אלה נפגעו 178 ישראלים (5 הרוגים ו-173 פצועים). הפיגוע בנמל התעופה באיסטנבול, שאירע ביוני 2016, נמצא בהליך הכרה.
+המנכ"ל תידרש להסביר מה ייעשה במוניות השירות
23:30 27/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: למעלה מ-3 חודשים לאחר שהתחלנו לדון ברפורמה במוניות השירות - והממשלה עדיין לא יודעת מה היא מתכוונת לעשות איתם  ▪  נציגי מוניות השירות: משרד התחבורה נוקט במדיניות מכוונת של סחבת - כל חודש שעובר נסגר עוד קו והענף במוות קליני
(הענף לאן?)
+בקריאה ראשונה: הוקרה למשתתפים אזרחיים במערכות ישראל
22:45 27/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הענקת אותות לאזרחים במערכות ישראל, התשע"ז-2017 של חבר הכנסת איל בן ראובן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי לאחר הענקת אותות מערכה לחיילים, יהיה מוסמך שר הביטחון לקבוע, בהמלצת ועדה מייעצת ובאישור ועדת החוץ והביטחון, אותות מערכה או תעודות מערכה שיוענקו לאזרחים, ובהם עובדים ומתנדבים בארגוני עזר, עובדים שהתייצבו במקום עבודתם לפי חוק שירות עבודה בשעת חירום, עובדים ומתנדבים בארגונים שלקחו חלק יוצא דופן במאמץ המלחמתי או בסיוע האזרחי, רכזי ביטחון שוטף צבאיים, אזרחים עובדי צה"ל וכן אזרחים שלקחו חלק יוצא דופן במאמץ המלחמתי או בסיוע האזרחי. בנוסף, מוצע לקבוע כי סמכות הענקת אותות מערכה לשוטרים ולסוהרים תעבור משר הביטחון לשר לביטחון הפנים, שיוסמך גם לעניין כבאים.
+בקריאה ראשונה: ניתן יהיה להטיל מגבלות על מגורים או עבודה של עבריין המין, גם בקרבת מוסד החינוך של הקורבן
22:43 27/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה (תיקון מס' 6) (הוספת מגבלה לעניין לימודים), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת יעל גרמן וקבוצת חברי הכנסת. חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה, קובע כי בית המשפט רשאי להטיל מגבלות על מגורים או עבודה של עברין מין בקרבת מקום המגורים או העבודה של קורבן העבירה. מוצע להרחיב את ההסדר ולקבוע כי בית המשפט יהיה רשאי להטיל גם מגבלות על מגורים, עבודה או לימודים של עבריין המין, בקרבת מוסד החינוך של קורבן העבירה.
+בקריאה ראשונה: זכות לשעת היעדרות לאחר לידה, גם למועסקות 8 שעות ביום
22:42 27/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון מס' 56) (היקף המשרה לצורך מימוש הזכות לשעת הורות), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ואורי מקלב. מוצע בה לקבוע במפורש כי עבודה ב"משרה מלאה", הנדרשת לשם מימוש הזכות לשעת הורות, היא משרה מלאה לפי הנהוג במקום העבודה של העובדת. כמו כן, מוצע לקבוע כי הזכות לשעת הורות תינתן גם לנשים שעובדות 176 שעות בחודש לפחות.
+גננת בצהרון: שמחה שלא הבאתי ילדים לעולם
22:29 27/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון בוועדת החינוך בנושא שכר הסייעות בצהרונים - ועדת החינוך תפעל לשיפר תנאי ההעסקה של הסייעות בצהרונים  ▪  גננת:
"מזועזעת מכל מה שקורה במערכת החינוך"
([צילום אילוסטרציה: חן לאופולד/פלאש 90])
+הקמת המאגר הביומטרי אושרה סופית
21:56 27/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ חנין: צעד משמעותי לחברת האח הגדול  ▪  כהן-פארן: מי שלא ירצה לתת טביעות האצבע שלו יצטרך לחזור ללשכת האוכלוסין ולחדש את התעודה שלו כל חמש שנים
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+היוהל"ם: בוכריס - דוגמה לטיפול מצוין
21:42 27/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון בוועדת החוץ והביטחון דווח על עלייה בדיווחים על פגיעות מיניות בצה"ל נכחו, מלבד יושב-ראש הוועדה, רק חברות כנסת
(תא"ל שרון ניר (מימין) [צילום: דו"צ])
+בקריאה ראשונה: שלילת זכאות לקצבאות ופיצויים ממחבלים
18:31 27/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון מס' 21) (שלילת זכאות לקצבאות ולפיצויי פיטורים עקב ביצוע עבירת ביטחון), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת יעקב פרי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי עמית שביצע פשע שהוא עבירת ביטחון כמשמעותה בסעיף 326(ב) לחוק הביטוח הלאומי, לא יהיה זכאי לתשלום קצבה פנסיונית מקופת גמל לקצבה או מקופת הביטוח שלו. בנוסף, מוצע כי אם אגב ביצוע פשע כאמור נגרמה לעמית נכות או הוא נפטר, לא יהיו הוא או שאיריו, לפי העניין, זכאים לקצבת נכות, קצבת שאירים או תגמולי ביטוח. עם זאת, הזכות למשוך את הכספים שכבר נצברו בקופת הגמל לא תיפגע.
+שם השולח יצוין על גבי דואר רשום
17:38 27/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוק חדש: חובה להציג פרטים בהודעה על משלוח דבר דואר רשום  ▪  יוזם החוק מקלב: כדי שהנמען יוכל לשקול האם לאסוף את דבר הדואר או לא, מן הראוי שתעמוד לו הזכות לדעת מי שלח לו את דבר הדואר
([צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האח הגדול   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מקלב: הצלחנו למתן את חוק המאגר הביומטרי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 27.2.17) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדואר (תיקון מס' 12), התשע"ז-2017, של חברי הכנסת נחמן שי ואורי מקלב.
27/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד,
27/02/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה סיימה (יום ב', 27.2.17) לאשר לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לתיקון פקודת מסילות הברזל. התיקון נועד להוסיף לשר התחבורה ולמאסדר המפקח על הרכבות הארציות (אגף רכבות בכיר) סמכויות אסדרה חדשות בעניינים הנוגעים לבטיחות ההפעלה של מסילות ברזל ארציות, וזאת על-רקע התפתחות פעילות הרכבות הארציות בישראל בשנים האחרונות. יו"ר הוועדה איתן כבל אמר כי מדובר בתיקונים שנדרשו לשיפור בטיחותם וביטחונם קודם כל של הנוסעים והן של העובדים בתחום.
27/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
צעת חוק חדשה מבקשת לשלול פטור מאגרת בקשה לפי תקנות חופש המידע מארגונים שעיקר מימונם הוא מממשלות זרות. על-פי הצעת החוק, ארגונים אלו הם 'ארגונים שתולים' הפוגעים במדינת ישראל.
26/02/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
רוב בני האדם אוהבים לדחות החלטות קשות וצעדים בלתי נעימים. בישראל נוספת לכך הנטייה שלא לעשות היום מה שאפשר לדחות למחר, ולא לדחות למחר מה שאפשר לדחות למחרתיים. יש מקרים בהם הגישה הזאת מובילה למינהל לקוי, ויש מקרים בהם היא עולה בדם
24/02/2017  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il