ב-75% מהארגונים בישראל לא קיימת פונקציה של מנהל/ת חוויית לקוח או מקביל לכך (פונקציה אחת המרכזת את מכלול האינטראקציות אל מול הלקוחות בכלל ההיבטים - שיווק, מכירות, שירות, תפעול, וכל נקודת מגע אחרת). כמו-כן, עדיין לא קיימת תשובה ברורה למי כפופה פונקציה זו - האם למנהל/ת השיווק, מנהל/הדיגיטל, מנהל/ת שירות, או כתפקיד מטה הכפוף למנכ"ל. כך עולה מסקר שביצעה חברת המחקר STKI. הדברים נמסרו לקראת הכנס השנתי של החברה שיתקיים ב-27 במרץ באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב.