|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

49 אלף בקשות מקלט הוגשו בעשור

מנהל רשות האוכלוסין בוועדה לביקורת המדינה: "30,000 בקשות הוגשו בשנתיים האחרונות. יש שטף שהציף את היחידה"
28/06/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ד', 28.6.17) דיון מעקב בנושא טיפול רשויות המדינה במבקשי מקלט. יו"ר הישיבה, ח"כ איל בן-ראובן, אמר בפתח הדיון: "נוצר שדה קרב בין תושבי דרום תל אביב למבקשי המקלט, וכשיש מדיניות לא ברורה בעצם אין מדיניות. הדיון איננו דן בשאלה מי הוא פליט והאם ראוי לקלוט פליטים אלא כדי לבחון את המציאות הקיימת וכדי לתקן את השגיאות שנעשו בטיפול, הן במבקשי המקלט והן לתושבי דרום תל אביב.

"אנחנו עם שלפני לא הרבה שנים, אנשים מהעם שלנו ניסו בכל כוחם לבקש זכויות לנשום במקומות באירופה ולא קיבלו אותם ולכן הרוח הזו מחייבת אותנו לנסות לעזור, מתוך ציווי של ואהבת לרעך כמוך. גם כאנשים, גם כמדינה וגם כחברים בחבר עמים שמאמינים בזכויות אדם".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): ממשלת ישראל טומנת את הראש בחול לאורך שנים אבל המציאות הקטסטרופלית של מה שקורה בדרום תל אביב לא נעלמת והרבה מאוד אנשים סובלים. הצעקה שלהם לא מצליחה להביא לשינוי והבעיות מצטברות ומחמירות. מה המדיניות של הממשלה? המדיניות בפועל בשטח היא לא לטפל בבעיה. מדי פעם פוליטיקאים דמגוגים מפריחים סיסמאות באוויר כמו לגרש אותם, בעיקר כדי לזרוע חול בעייני תושבי דרום תל אביב ולקושש קולות בדרך. זו פשוט טרגדיה. הבעיה היא לא עם נציגי הרשויות, הדג פה מסריח מהראש וזה מגיע עד ראש הממשלה. זו לא רק בעיה של דרום תל אביב, היא בעיה של מדינה ואלה שאלות של חיים ועל שאלות כאלה ראש הממשלה צריך לתת את התשובות".

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "זה לא אמת אחת של תושבי דרום תל אביב ואמת אחרת של הפליטים. יש אמת אחת והיא מדברת על כך שהמצוקה היא של שניהם והיא נובעת מחדלון האישים של הממשלה. לממשלה טוב ונוח לסכסך בין התושבים לפליטים וכך במקום שהתושבים יבואו בטענות לממשלה שהזניחה אותם ויפנו את הכעס שלהם כלפי הממשלה הם מפנים את הכעס אל הפליטים. הפתרון של win win הוא כאשר קודם כל הממשלה תקבע מדיניות. כל עוד שהם כאן ולא מגרשים אותם, הממשלה צריכה לתת להם את האפשרות לחיות והאפשרות לצאת מדרום תל אביב. צריך לפזר אותם ושלא יהיו רק בדרום תל אביב, הם יכולים לגור בהרצליה ורמת השרון ויעסקו בסיעוד. או לאילת וטבריה ויעסקו בתחום המלונאות".


ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס): "צריך לחזק את ידי משרד הפנים ורשות ההגירה על העבודה המצוינת שהם עושים. אסור לנו להתבייש להגיד את האמת. המדינה הביאה את כל אותם פליטים לדרום תל אביב. לקחו תושבים שעוד לפני זה היו מסכנים והפכו אותם לעוד יותר מסכנים. פחד להסתובב שם בלילה. הייתי רוצה לראות את המדינה שולחת את אותם פליטים להרצליה. אם תושבי דרום תל אביב היו רואים שהנטל מתחלק בכל האוכלוסייה, היחס שלהם היה אחרת".

יוסי אדלשטיין, מנהל רשות האוכלוסין: "מאז 2009 שהתחלנו לטפל בסוגיה הוגשו 49 אלף בקשות מקלט מכל העולם. מתוך זה 30 אלף בשנתיים האחרונות. לצערי, את המשאב האנושי שיש לי שאמור לטפל בבקשות עסוק במרביתו בלקבל את הבקשות - אני לא מסוגל בקפיצה כזו לטפל בכל הבקשות. גם אלה שכבר קיבלו תשובות שליליות עדיין נשארים פה וממשיכים לעבוד פה. יש שטף של מבקשי מקלט שהציף את היחידה, והמשאב האנושי שגם ככה מצומצם נאלץ להתמודד רק עם קבלת הבקשות".

שפי פז, תושבת דרום תל אביב: אנחנו מבקשים להפסיק לעשות השוואה לשואה וליהודי אירופה ולהפסיק עם הנרטיב הזה. כל זמן שלא יהיה ערוץ הרחקה שום דבר לא יעזור וערוצי ההרחקה תקועים כל הזמן בבג"צים. ברחובות שלנו מסתובבים המון אנשים שנדחו בקשות המלקט שלהם והם עדיין עובדים פה. מסתובבים שיכורים בלילה, הורסים לנו את החיים ומחריבים לנו את הקהילה. זו בדיחה שלשרות ההגירה יש 130 פקחים על כל הארץ.

"כולנו ראינו השבוע את התמונות מהאירוע בשגרירות אריתריאה. יש עשרת אלפים תומכי משטר שם והם מגיעים למסיבה של השגריר. אני ציפיתי שבאירוע הזה יבואו נציגי רשות ההגירה ויעצרו אותם אבל במקום זה אנשי רשות ההגירה הגיעו כאורחים. למה יש עשרת אלפים תומכי משטר שכל העמותות דואגות להם, מה הרציונל שהם פה? שדה הקרב הוא לא ביננו התושבים לבינם מהגרי המקלט, יש ביננו יחסי שכנות, בן אדם יכול להפגין נגדם ביום ולחבק את הילד של השכן בלילה, אנחנו בני אדם. שדה הקרב הוא בייננו לבין העמותות והפעילים והמתנדבים שלא גרים בדרום תל אביב ועולם לא הגיעו לדרום תל אביב לפני המסתננים".

אסף וייצן, מוקד סיוע לעובדים זרים: "אין רצון לדרג הפוליטי לפתור את הבעיה. אחוזי הדחייה של הבקשות בישראל הם מהגבוהים בעולם. אין ויכוח על זה שצריך לתת תשובות למתו החלטה בבקשות ואין ויכוח על זה שחמש שנים זה לא פרק זמן סביר. המדינה כושלת לא בגלל שהיא לא יכול או העדר משאבים אלא בגלל שהיא לא רוצה".

טופורקו תהמה, מבקש מקלט מאריתראה: "ברחתי מאריתריאה, ראיתי מה קורה לאנשים שנרדפים על-ידי המשטר. ראיתי מה יהיה העתיד שלי אם אשאר באריתריאה. הגעתי לישראל לפני 9 שנים. הגשתי בקשה והיא נדחתה על הסף כי לא הגשתי אותה בזמן. אני מבקש שתעזרו לי".



מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ איל בן ראובן סיכם את הדיון: "לנושא מורכב צריך פתרון מורכב. הבעיה היא ברמה של ממשלה וראש הממשלה צריך להתערב בזה. אני כן רואה איזו שהיא תזוזה באמריה של שר הפנים לגבי הדרפורים, כאור בקצה המנהרה שצריך לסמן לכל מי שעסק בנושא שצריך לשנות את דרך הפעולה. נדרשת מדיניות בהירה וברורה עם תוכנית פעולה ברורה, גם אם היא לא נעימה היא עדיפה על התעלמות. המדיניות צריכה לתת מענה לריכוז הזה שנוצר בדרום תל אבי. חייבים לפרק את הפצצה המתקתקת הזו."

תאריך:  28/06/2017   |   עודכן:  28/06/2017
עידן יוסף
+אין חסם משפטי בהקפאת כספים לרש"פ
19:09 28/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך אמרו משרדי החוץ והמשפטים לוועדת החוץ והביטחון  ▪  משרד האוצר: זה עלול לעורר קשיים מבחינת המשפט הבינ"ל  ▪  משרד המשפטים: אין עם זה שום בעיה
(העברת כספים [צילום: AP])
+הוארכה התקופה למתן רשיונות להפעלת מוניות שירות
18:04 28/06/17  |  
בכנסת אושרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (מס' 119), התשע"ז-2017. היא מאריכה את התקופה שבה יינתנו רשיונות לקו שירות במונית ולנסיעת שירות במונית, כך שהרישיונות הקיימים יעמדו בתוקפם עד ל-31 בינואר 2018.
+הממשלה מעכבת יישום 10 חוקי בריאות
17:55 28/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקנות לא הוגשו ע"י משרדי הבריאות והמשפטים  ▪  בחלק מהמקרים מדובר על עיכוב של למעלה מעשר שנים  ▪  יו"ר ועדת הבריאות: "נגיע לכל מי שאחראי לפגיעה הזאת"
(אלאלוף בקריאת אזהרה לליצמן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הופחתו תעריפי אגרות על דרכונים
16:35 28/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בלחץ ועדת הכספים מעתה נשלם פחות על הוצאת דרכון  ▪  בניגוד לכוונת הממשלה, לא יוטל 'קנס' על מי שיסרב לתת טביעות אצבע

([צילום: איתמר לוין])
+סוף לייסורים בביטולי עסקות
15:36 28/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית - ביטול עסקה גם בהודעה בעל-פה בעסק, בטלפון, בדוא"ל או באינטרנט  ▪  היו"ר כבל: כמו שהחברות נותנות מסלול VIP בכניסה - עכשיו חייבנו אותן להציע לצרכנים אותו מסלול ביציאה  ▪  יוזם ההצעה ח"כ חסון: המטרה לייעל את היכולת של הצרכן להתנתק; ההצעה תיכנס לתוקף בעוד כ-4 חודשים ובעל עסק שיפר את החוק צפוי לעיצום כספי של 22 אלף שקלים
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ועדת הפנים אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק לאיחוד שילוט בעסקים קטנים
14:39 28/06/17  |  
ועדת הפנים אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק של ח"כ אכרם חסון וח"כ דודי אמסלם לאיחוד שילוט בעסקים קטנים. כיום נדרשים בעלי עסקים להציב מספר רב של שלטי איסור או אזהרה בעניין מכירת מוצרי אלכוהול או טבק. ריבוי השלטים יוצר בליל של שלטים המסכל את בהירות המסרים, בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת". הצעת החוק תתיר לאחד את כל המסרים בשלט אחד. יו"ר הוועדה, אמסלם: "אנחנו רוצים להוריד את כל הפיאסקו. תעשו שלט אחד. זה גם יחסוך להביא נוסח חדש לכנסת בכל שינוי ויאפשר לשר הכלכלה לשנות בתקנות אם מחר יאסרו למכור צעצועים מרעישים". חסון: "הצעת החוק תחסוך לעסק קטן 1500 שקל לכל שלט. כל שלט דורש גרפיקה ועיצוב. אני לא מכיר אזרח שקורא 6-5 שלטים. זה לא אפקטיבי, ובעל העסק מאבד קיר שלם שבו יכול היה לקבוע מדפים".
+חוק הדירקטורים אושר בקריאה טרומית
13:21 28/06/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק החברות הממשלתיות (תיקון - כשירות לכהונה כדירקטור בחברה ממשלתית), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת דוד ביטן וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בו לקבוע הסדר חדש לפיו כהונה בתפקיד בכיר בשירות הציבורי תכלול גם את מי שהועסקו במשרות אמון במשרדי הממשלה בדרגת סמנכ"ל ומעלה. בנוסף, מוצע לקבוע כי כהונה כראש רשות מקומית, כח"כ או כשר תאפשר עמידה בתנאי הכשירות בכפוף לתקופות מינימום של ניסיון בתפקיד, אך מצד שני מוצע שלא להחיל באותם מקרים חובה להציג "כישורים מיוחדים" במקרה של זיקה פוליטית. הצעת החוק לא תחול בשלב זה על חברי הכנסת אלא על שרים שכיהנו 3 שנים ומעלה וראשי ערים שיש בעירם 50 אלף תושבים ומעלה. ח"כ יעל גרמן: "זוהי שחיתות זהו חוק ג'ובים. לא יכול להיות שהשרים ייקבעו לעצמם הטבות. החברות תהינה לא יעילות ומושחתות". ח"כ דוד ביטן: "השחיתות האמתית, כשלפיד היה שר אוצר והקים את נבחרת הדירקטורים היה ניתן למנות את אנשי יש עתיד כי אין אצלם מרכז מפלגה, אבל לא אנשי ליכוד שהיו חברי מרכז מפלגה".
+בטרומית: יוארכו הטבות המס לתושבי עוטף עזה עד 2021
13:14 28/06/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה) (תיקון - הארכת ההטבות במס לאזור קו עימות דרומי), התשע"ז-2017, של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי כנסת. מוצע סב להאריך את הוראת השעה האמורה עד לסוף שנת 2021, מעבר להוראה שנקבעה בתקנות סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה), התשע"ה-2015. תיקון זה יאפשר לרשויות המקומיות ולתושבים להמשיך לחיות בשדרות וביישובי הנגב המערבי, תוך ידיעה שהוראת השעה חלה לתקופה ארוכה וידועה מראש עד לשיפור המציאות הביטחונית הקיימת באזור זה. כמו כן, למשך תקופת הוראת השעה, סעיף ב(1) לפקודת מס הכנסה, קובע כי תושב קו עימות דרומי יהיה זכאי לזיכוי ממס בשיעור של 20% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית עד לתקרת הכנסה של 241,080 שקלים חדשים. במידה שהוא זכאי לזיכוי אחר לפי הוראות הסעיף - עליו לבחור באחת מההטבות, לשם מניעת כפל הטבות. מוצע להאריך את הוראת השעה בחוק סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה), התשס"ז-2007, לפיה תושב קו עימות דרומי יהיה זכאי לזיכוי ממס בשיעור של 20% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית עד לתקרת הכנסה של 241,080 שקלים חדשים - עד לסוף שנת 2021.
+בטרומית: עסקים לא יוכלו לגבות עמלה על תשלום באמצעות הוראת קבע
13:10 28/06/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - איסור גביית עמלה בהרשאה לחיוב חשבון בהוראת קבע), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת אורי מקלב וקבוצת חברי הכנסת. בישראל כמיליון מסורבי כרטיס אשראי. מסורב המעוניין בקבלת שירות בו נדרש אמצעי תשלום קבוע בעסקה מתמשכת, נאלץ להקים הוראת קבע בחשבון הבנק שלו לצורך התשלום השוטף הנדרש. ישנם חברות וגופים המנצלים מצב זה וגובים סכומי כסף גדולים הן על הקמת הוראת הקבע והן תשלום חודשי בשל התשלום בהוראת קבע, כשחברות אחרות כלל לא גובות תשלום נוסף מהמשלמים בדרך זו.
בדרך כלל מי שבוחר בצורת תשלום כזו ולא בכרטיס אשראי עושה זאת מחוסר ברירה בגלל מצבו הכלכלי ולכן מוצע לאסור גביית תשלום נוסף זה שאין הצדקה להטילו על הלקוח, בדומה לאיסור הקיים היום בחוק על חברות בהם המחירים מפוקחים. מוצע לאסור על הגופים המנויים בתוספת המוצעת לגבות מצרכן עמלה לגבי טובין או שירותים שנקבע להם לפי דין תעריף לתשלום. שר הכלכלה נכון יהיה לתת אפשרות לאפשר מסלול תשלום נוסף לאזרחים. התשלום בגינו לא יעלה על עלות מסלול התשלום אותו משלם העסק.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל בן-ראובן   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדים זרים   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
49 אלף בקשות מקלט הוגשו בעשור
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - דחיית מועד פירעון של הלוואה לדיור ללקוח מובטל), התשע"ו-2016, של חבר הכנסת רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לאפשר ללקוח בנק שהוא מובטל לדחות את מועד הפירעון החודשי של הלוואה לדיור, באופן מלא או חלקי, לתקופה של עד שלושה חודשים רצופים כל פעם, ובלבד שסך כל הדחיות לא יעלה על שנה אחת. וכן לקבוע כי בתקופה זו לא תוטל ריבית פיגורים או ריבית השונה מהריבית הקבועה בהסכם ההלוואה בשל דחיית מועד הפרעון כאמור. תשלומי ההלוואה שמועד פרעונם נדחה ישולמו בתשלומים חודשיים בתום תקופת פרעון ההלוואה. ובנוסף, מוצע לקבוע כי דחיית מועד הפרעון לא תפגע בזכויותיו של לקוח לפנות בבקשה להקלה בפרעון תשלומי ההלוואה שנטל לפי חוק הלוואות לדיור.
28/06/2017  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
ביוזמה ראשונה משותפת לח"כ מיקי זוהר ולמשפחת גולדין במאבק להשבתם של הדר גולדין ואורון שאול מעזה, אחרי הטונים הגבוהים אליהם הגיעו הצדדים בדיון סוער בוועדה, הפנה ח"כ זוהר שאילתה דחופה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בעניין הטבות למחבלים בכלא הישראלי. הוא שאל (יום ד', 28.6.17) מדוע ניתנות למחבלים הטבות במקום מענה לצרכים בסיסיים בלבד, והאם החוק הבינלאומי מחייב זאת.
28/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה דנה (יום ג', 27.6.17) בנושא העיכוב בהעברת מיכל האמוניה בעקבות דוח המבקר בנושא. יובל חיו ממשרד מבקר המדינה הסביר: "ב-2001 פרסם המשרד שלנו 5 דוחות ביקורת בנושא. ב-2016 עסקנו בנושא פעם נוספת. מכיוון שישנם הליכים משפטיים, על-פי עיקרון של כיבוד בין רשויות החלטנו שאנחנו נעצור ולא נביא לסיום סופי של הדוח על תקופת המכרז, אבל העצירה שלנו היא לא פסיבית לחלוטין. אנחנו עוקבים אחרי המהלך הממשלתי ובודקים את הליך קבלת ההחלטות, ועוקבים אחר ביסוס החלופות בחוות דעת מקצועיות".
27/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה בכנסת אישרה (27.6.17) תשלום פיצוי מוגדל לעצמאי בשירות מילואים. עלות התיקון הינה 17 מיליון ש״ח בשנה במימון משרד הביטחון. השינוי בחוק יכנס לתוקף בשבועות הקרובים והוא יחול רטרואקטיבית על כל משרתי המילואים מינואר 2016.
27/06/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 26.6.17) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת הממשלה לתקן חוק הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות, ולהרחיב את סמכויות האכיפה לפקחים העירוניים בכל הנוגע להתמודדות עם עבירות של רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים.
27/06/2017  |  יפעת גדות  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
את תלוש השכר תוכלו לקבל בדוא"ל   /  עידן יוסף
ילדים נלקחים מהורים שאינם "דתיים מספיק"  /  יפעת גדות
"להעביר דיוני המשמורת מבתי הדין לבתי המשפט"  /  איציק וולף
לא משתנים  /  איתמר לוין
הבלוף של מיקי רוזנטל  /  איתמר לוין
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
הרצל ובלפור חקק עם הפרופ' נורית גוברין 2024 [צילום: יאיר בן-חיים]
נורית גברון
אין אלה "שירי תשבץ" המורכבים מפסוקים כלשונם המונחים זה ליד זה, אלא התכה חדשה, והרכבה חדשה של שירים שחומרי הגלם שלהם לקוחים מספרות הדורות, ויוצרים יצירה עצמאית ומקורית, אם כי לא פעם...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il