|
רווחי שיא ברבעון [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של הרשת הקמעונאית 'ויקטורי' עלה ברבעון השני של 2017 ב-54.8% והסתכם בכ-10.8 מיליון שקל. זאת, בהשוואה לכ-7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי לתקופה עמד על 2.7% מהכנסות, לעומת 1.9% מהכנסות ברבעון המקביל בשנת 2016.
ברבעון השני של 2017 עלו הכנסות ויקטורי ב-11.4% והסתכמו לשיא של כ-402.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-361 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון משקפות קצב מכירות שנתי של 1.6 מיליארד שקל. עיקר הצמיחה במכירות נבעה מפתיחת סניפים חדשים ומגידול משמעותי בפדיון חנויות זהות.
רכישת סניפי רשת מגה הביאה לעלייה ברווח הגולמי של רשת ויקטורי, כך טוענת החברה בדיווח שמסרה. זאת, בשל מה שהיא מגדירה כ"שיפור תנאי הסחר מול הספקים". מדובר בעלייה של 12.2% ברווח הגולמי שהסתכם בכ-97.4 מיליון שקל, בהשוואה לכ-86.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.