תפקיד חדש ב
משרד התחבורה: סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות. במסגרת מאמצי משרד התחבורה לשפר את השירות לציבור הרחב, הוחלט למנות סמנכ"ל מיוחד שירכז תחתיו את נושא שיפור השירות לאזרח וצמצום הביורוקרטיה, תוך ייעול תהליכים וממשקים עם האזרחים ומשרדי הממשלה בכל תחומי התחבורה, באוויר, בים וביבשה.
במכרז שערכה נציבות שירות המדינה לתפקיד החדש, נבחר גלעד (גילי) כהן (39), המשמש בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף התקציבים במשרד התחבורה. במסגרת תפקידו היה כהן אחראי על תכנון, בקרת תקציב המשרד ופיקוח עליו וכן על ליווי תוכניות עבודה שנתיות והשגת מקורות תקציביים חדשים.
במסגרת תפקידו החדש, כהן יהיה אחראי על גיבוש תוכניות ייעול, שינויים מבניים בתהליכי השירות לציבור, הנגשת מידע והטמעת טכנולוגיות מתקדמות. כמו-כן, כהן יהיה אמון על ניהול כולל של ערוצי השירות, הקשר עם הלקוחות והטמעת תפישת שירות רב-ערוצית במשרד.
בנוסף, גילי כהן יהיה ממונה על בקרה של איכות השירות הניתן ביחידות המשרד ומדידתן, ריכוז נתוני שירות וניתוחם, זיהוי מגמות, מיפוי צרכים ופערים, הפקת לקחים וגיבוש תוכניות עבודה רב-שנתיות.
גלעד כהן (סרן במיל') שנבחר לראשונה לתפקיד, הוא בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות במנהל עסקים, אב לשלישיה הראשונה שנולדה במשרד התחבורה (בני 3.5), ובמשרד התחבורה אומרים כי הוא נחשב לאחד העובדים המוערכים במשרד.