|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

"במערכת הבריאות משלמים 'שוטף + בעזרת השם'"

ליצמן בוועדת הכלכלה: "בתוך שבועות נגיש מתווה לעמידה בחוק שוטף פלוס 30" יבואן ציוד רפואי: "הפכנו לבנק של המדינה" האוצר: כדי לעמוד בחוק נדרש תקציב חד-פעמי של שני מיליארד שקל
22/11/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
השר ליצמן בוועדת הכלכלה [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה התכנסה היום לישיבה מיוחדת כדי למצוא את המתווה שיאפשר לשלב את מערכת הבריאות בחוק מוסר התשלומים לספקים, שאושר בוועדה לפני כחצי שנה וקבע כי ימי האשראי של ספקים מול המגזר הציבורי לא יעלו על שוטף פלוס 30. עם זאת נקבע כי החוק לא יחול על מערכת הבריאות, אך לדרישת היו"ר כבל משרד הבריאות חויב להעביר לוועדה מתווה ליישומו תוך 3 חודשים.

ליצמן: "בתוך 3 שבועות אביא מתווה לוועדה"

שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, הגיע לוועדה ולאחר ששמע את טענות בעלי העסקים הקטנים אמר כי כדי לעמוד בחוק המשרד יידרש לתקציב חד-פעמי של כמה מאות מיליוני שקלים, אך התחייב כי "תוך 3 שבועות אביא מתווה לוועדה לאחר דיון עם אנשי האוצר ומשרד הבריאות". רפרנט בריאות באגף התקציבים באוצר, אורן גבע, טען כי כדי לעמוד בחוק תידרש תוספת תקציב חד-פעמית של שני מיליארד שקל.

עוד הוסיף השר: "ברור שצריך הרבה כסף כדי להקדים תשלומים, אבל אני לא מבין מה הבעיה אם קופות החולים מקבלות תשלומים 4 פעמים בחודש? אם אני אעביר להם תשלומים רק פעם בחודש גם לי יהיה סבסוד לדברים אחרים". השר ליצמן הבהירכי הוא לא מזלזל בהערכת האוצר שצריך תקציב חד-פעמי של שני מיליארד שקל, אך העריך כי מדובר בסכום נמוך יותר".

נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, רועי כהן, אמר כי במערכת הבריאות מגיעים גם ל-180 ואפילו 230 ימי אשראי. "עם כל הכבוד למצוקה הכספית של המערכת צריך להביא מזור לאותם עסקים קטנים ולא יכול להיות שלא משלמים להם בזמן. מערכת הבריאות אחראית ל-30% מהתשלומים לספקים בישראל וחייבים תוכנית לשילובה בחוק שוטף פלוס 30", אמר כהן. מיכאל שפיר, יבואן ציוד רפואי, סיפר כי העסקים הקטנים הפכו לבנק של המדינה, ואמר: "במערכת הבריאות אומרים שנקבל את הכסף 'שוטף פלוס בעזרת השם'. בכל מקום אחר איש לא מעלה על דעתו לקבל משכורת אחרי 5 חודשים".

גזבר בית החולים הדסה, מיכאל גולדברגר, טען כי בית החולים מקבל תשלום מהקופות שוטף פלוס 60 ולכן לא יכול לעמוד בתשלום שוטף פלוס 30. סמנכ"ל הכספים של בית החולים שיבא, נועה פרסטר, הוסיפה כי למרות שלשיבא יש הסכמים עם כל קופות החולים יש עדיין חוב של 220 מיליון שקל שהקופות חייבות לשיבא יותר מ-60 יום. "כשהם משלמים הם לא משלמים 100% מהחשבון וככה נשארת יתרת חוב", הסבירה.

נציג האוצר, אורן גבע, הסביר כי קופות החולים מקבלות 48 מיליארד שקל מכספי ביטוח הבריאות ומס הבריאות ב-12 תשלומים חודשיים, והשר ליצמן הוסיף כי התשלום מועבר 4 פעמים בחודש. ח"כ נחמיאס ורבין ביקשה לדעת מה היקף החובות של קופות החולים לבתי החולים מסוף 2016.

נציג קופת חולים מכבי, עידו הדרי, אמר כי הקופה יכולה לעמוד בכל מה שהוועדה תחליט, אך זה תלוי במקדמות מהמדינה שנבנו על מערכת שוטף פלוס 60. "אם יחליטו להקדים את המקדמות מבחינתנו זה בסדר", אמר. מנהלת מחלקת כלכלה בקופת חולים לאומית, אתי כהן הדר, אמרה גם היא: "מבחינתנו אפשר לעמוד בחוק אבל זה כרוך במקדמה רצינית מאוד של מאות מיליוני שקלים".

תאריך:  22/11/2017   |   עודכן:  22/11/2017
מירב ארד
+"לא נאשר הוצאת כספים מקרן הניקיון"
00:33 23/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה כבל נענה לבקשת ח"כ גפני שהזהיר: אם המפעל ייסגר העובדים ילכו הביתה והמחזור יהיה תלוי בטורקיה  ▪  המשרד להגנת הסביבה: הגשנו בקשה להעביר כסף למפעל אבל האוצר התנגד
([צילום אילוסטרציה: בסאל עוואת/פלאש 90])
+תיעוד: כך נפצע יו"ר הרשימה המשותפת
21:30 22/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
סרטון שפורסם הערב, תיעד כיצד נפצע ח"כ איימן עודה - יו"ר הרשימה המשותפת, במהלך פינוי היישוב הבדואי אום אל-חיראן  ▪  בשל הממצאים העולים מהסרטון, הורתה הפרקליטות למח"ש לפתוח מחדש את תיק החקירה, בתלונה שהגיש ח"כ עודה
תיעוד האירוע [צילום: מוראד סעיד/אל-ג'זירה]
איימן עודה, לאחר פציעתו [צילום: מוראד סעיד/אל-ג'זירה]
+העברת גל"צ למשרד הביטחון: 70 שנה היה לכם נוח להתראיין שם
19:05 22/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
סגן שר הביטחון, ח"כ אלי בן דהן, עונה לח"כ נחמן שי, לשעבר מפקד גל"צ: "לכולם זה היה נעים ונחמד. יש לנו תחנת שידור, אנחנו מתראיינים שם וכו'. פתאום, דווקא כששר הביטחון רוצה לעשות פה צעד משפר, מוציא את תחנת השידור מהצבא, זה פתאום נהיה דבר שהוא לא בסדר"
(הקרב על תחנת השידור. שי ובן דהן [צילום: משה שי ויונתן זינגר/פלאש 90])
+חוק הפייסבוק: בכנסת שכחו את ווטסאפ
18:11 22/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
דיון בכנסת בהצעת החוק הממשלתית להסרת תוכן שפרסומו מהווה עבירה מרשת האינטרנט  ▪  ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה: "הצעת החוק לא תחול על קבוצות ווטסאפ והמחקרים מראים שההשפעה שלהן הרבה יותר רחבה ושבני הנוער נוטשים את פייסבוק לטובתן"
ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר, המכון הישראלי לדמוקרטיה
+הליכוד השעה את בני בגין
16:08 22/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ בני בגין (הליכוד) דרש שחוק ההמלצות לא יחול על חקירות שכבר נפתחו בעניינו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו  ▪  ח"כ דוד ביטן: "עם כל הכבוד לבגין, הוא לא יכול להצביע נגד עמדת הליכוד. הוצאתי אותו רק לשבועיים"  ▪  בוגי יעלון: "התמצית המזוקקת של השפל הערכי וההתדרדרות המוסרית המבישה שמכתימה את תנועת הליכוד"  ▪  לימור לבנת: "יום קשה במיוחד לליכודניקים האמיתיים"
(ח"כ בני בגין וראש הממשלה, בנימין נתניהו)
+בטרומית: ביטול ההגבלה על האזורים בהם ניתן לרעות עזים
15:03 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להגנת הצומח (נזקי עזים) (תיקון - ביטול החוק), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לבטל את חוק להגנת הצומח (נזקי עזים), התש"י-1950 שקובע מגבלות על האזורים שבהם ניתן לרעות עזים, משום שלטענת חבר הכנסת המציע, הוא פוגע במקור הפרנסה העיקרי של מרבית האוכלוסייה הבדואית בנגב.
+בטרומית: תוארך תקופת המאסר שניתן יהיה להמיר בעבודות שירות
14:40 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - נשיאת מאסר בעבודת שירות), התשע"ז-2016, של חבר הכנסת אחמד טיבי. מוצע בה לקבוע כי משך המאסר שבית משפט רשאי להמירו בעבודות שירות יהיה תשעה חודשי מאסר במקום שישה חודשים כפי שקבוע היום.
+בטרומית: חובת הצבת מכשירי החייאה במוסדות חינוך
14:01 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לימוד עזרה ראשונה בבתי ספר (תיקון - הצבת מכשירי החייאה במוסדות חינוך), התשע"ז-2017 - של חבר הכנסת יעקב מרגי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לתקן את חוק לימוד עזרה ראשונה בבתי ספר ולקבוע כי בכל בית ספר שלומדים בו מעל 250 תלמידים, תהיה ערכת החייאה אחת לפחות וכן כי בכל בית ספר תהיה ערכת עזרה ראשונה.
+בטרומית: ניתן יהיה להאריך את רשיון ערוץ 9
13:54 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון - הארכת תוקף רישיון למשדר ערוץ ייעודי), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת עודד פורר וקבוצת חברי כנסת.
החוק כנוסחו כיום קובע כי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין רשאית להאריך את תוקף הרישיון למשדר ערוץ ייעודי עד ליום 31 בדצמבר 2018 או עד מועד אחר שנקבע ברישיון. מוצע לקבוע כי המועצה תהיה רשאית להאריך את הרישיונות שנתנה להפעלת ערוץ ייעודי לפי שיקוליה, ללא קביעת מועד בחוק.
+בטרומית: הצעה תקציבית שעלותה תחול על הרשויות המקומיות תידרש לרוב של 50 ח"כים
13:52 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד: משק המדינה (תיקון - בחינת העלות לרשויות מקומיות) של חבר הכנסת רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי לעניין הדרישה שהצעת חוק הכרוכה בעלות תקציבית העולה על סכום הקבוע בחוק היסוד (כ-6 מיליון שקלים חדשים) יידרש רוב של 50 חברי כנסת, כשמדובר ברשויות מקומיות, תיבחן העלות התקציבית של כלל הרשויות יחדיו, ולא של כל רשות בפני עצמה. ח"כ קארין אלהרר התנגדה: "אם ההצעה הזו הייתה בתוקף, הפרק בחוק שוויון לאנשים עם מוגבלויות לא היה מגיע לעולם".
+ועדת הפנים לא הצביעה על חוק ההמלצות
13:07 22/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגת היועץ המשפטי לממשלה: לא להציג את מכלול הראיות בתיק לפרקליטות, זה פוגע בחקירה ובעבודת התביעה וגם באזרח  ▪  אמסלם: איפה המאזן? מה עם 14,000 תיקים שסוגרים ונהרסים חיי אנשים?"
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בטרומית: פיצויים ללא הוכחת נזק לקורא לחרם על ישראל
12:43 22/11/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם (תיקון - פיצויים ללא הוכחת נזק), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה כי בית המשפט יהיה רשאי להטיל פיצויים ללא הוכחת נזק על מי שקרא בזדון, ולא באופן חד פעמי, להטלת חרם על מדינת ישראל, בשיעור של 100,000 ש"ח. כמו כן, מוצע לקבוע כי אם מצא בית המשפט שעוולה כאמור התבצעה בזדון ובשיטתיות, הוא רשאי לחייב בפיצויים לדוגמא בשיעור של עד 500,000 ש"ח. ח"כ מוסי רז (מרצ): "המטרה של החוק הזה היא לעקוף את בג"ץ, תוך אחיזת עיניים, כדי לאפשר להטיל עונש ללא הוכחת נזק. כל המטרה של החקיקה הזו היא לפגוע בישראלים שקוראים להחרמת ההתנחלויות וזו לא אנטישמיות או התנגדות למדינת ישראל אלא להפך".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי כהן / Roee Choen   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"במערכת הבריאות משלמים 'שוטף + בעזרת השם'"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הבריאות של הכנסת אישרה (יום ד', 22.11.17) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית, לפיה קופות החולים לא יחויבו עוד בהחזקה של מינימום 20% באמצעי שליטה בתאגידי בריאות, אם בחרו להשקיע בתאגידים אלה.
22/11/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בראשות ח"כ עאידה תומא סלימאן ציינה (יום ג', 21.11.17) את יום המאבק באלימות נגד נשים במסגרת שני דיונים מיוחדים לסקירת תופעת האלימות נגד נשים ולבחינת יישום התוכנית למניעתה. לאחר שששה שרים שהוזמנו לדיון כבר בחודש אוגוסט לא הגיעו, החליטה יו"ר הוועדה להשתמש באופן חריג בסעיף 123 ד לתקנון הכנסת המחייב אותם להגיע ולדווח לוועדה על פעילות משרדם בתחום.
22/11/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט קיימה (יום ג', 21.11.17) דיון ראשון להכנה לקריאות שנייה ושלישית בתיקון עקרונות המשפט העברי לחוק יסודות המשפט, שיזמו היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי ונוספים. לפי הצעת החוק, יצוין בחוק במפורש המונח "עקרונות המשפט העברי" כמקור פרשני אליו יהיה רשאי בית המשפט לפנות במקרה של חסך בחוק, כאשר לא מצא תשובה לשאלה משפטית הטעונה הכרעה בדבר חקיקה, בהלכה פסוקה או בהיקש: "ראה בית המשפט שאלה משפטית הטעונה הכרעה, ולא מצא לה תשובה בדבר חקיקה, בהלכה פסוקה או בדרך של היקש, יכריע בה לאור עקרונות המשפט העברי ועקרונות החרות, הצדק, היושר והשלום של מורשת ישראל".
21/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 21.11.17) כדי למצוא פתרון לזמני ההמתנה הארוכים של תלמידי הנהיגה למבחן המעשי (טסט). היו"ר איתן כבל הודה כי הוועדה לא הצליחה למנוע את המהלך, אך הוסיף כי מרגע שהבוחנים פנו לבג"ץ לא ניתן היה לעשות הרבה. עם זאת הוא הבהיר כי "חובת משרד התחבורה הייתה לדאוג שעד להפרטה הנבחנים לא יפגעו, אבל במקום זאת הוא ריסק לגמרי את הבוחנים".
21/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת קיימה (יום ג', 21.11.17) דיון מיוחד לציון 40 שנה לביקור נשיא מצרים אנואר סאדאת בכנסת. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון: "נפגשתי עכשיו עם שגריר מצרים, הוא מסר לי ברכות מהנשאי א-סיסי ומשר החוץ. עצוב לי לראות את הנוכחות הדלה של השרים וחברי הכנסת באירוע כל כך חשוב. אנחנו נצטרך לתקן את זה באירועי יובל החמישים אבל אני חושב שיהיו הזדמנויות גם קודם לכן. ייתכן שאחת הסיבות היא שהתרגלנו מהר מידי, זה הפך להיות מובן מאליו אבל זה לא מובן מאליו.
21/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il