|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

יוקצה תקציב מיוחד להתפתחות הילד

כך התחייבו במשרד האוצר משרד הבריאות מודע למצב הקשה ביחידות אשר סובלות מקשיי תקצוב ועומס רב, וכמה מהן כבר נסגרו והבטיח כי צוותים במשרד כבר פועלים על-מנת לתת מענה בתקציב 2019 לסוגיה
15/02/2018  |   גלית יצחק-אוגנוב   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: גלית יצחק-אוגנוב  |    |  News1  |  תגובות    כנסת 20
נמצא פתרון למשבר? [צילום אילוסטרציה: משה שי, פלאש 90]

במשרד האוצר התחייבו, כי לבקשת מנכ"ל משרד הבריאות, יוקצו בתקציב הקרוב 100 מיליון שקלים כמענה למספר סוגיות, בהן מרכזי התפתחות הילד. כך דווח בדיון שערכה (יום ד', 14.2.18) ועדת הכספים של הכנסת, בראשות ח"כ משה גפני, בנושא סכנת קריסה של שירותי התפתחות הילד.

הדיון התקיים על-רקע מצב קשה ביחידות שבאחריות ובפיקוח משרד הבריאות. השירות ניתן בהן באמצעות קופות-החולים וכולל טיפול לילדים עם קשיים ובעלי ליקויים התפתחותיים. במהלך הדיון עלה, כי משרד הבריאות מודע למצב הקשה ביחידות אשר סובלות מקשיי תקצוב ועומס רב, וכמה מהן כבר נסגרו.

במשרד ציינו, כי צוותים במשרד כבר פועלים על-מנת לתת מענה בתקציב 2019 לסוגיה, כאשר גם במשרד האוצר ציינו, כי יינתן תקציב מיוחד לצורך כך בתקציב 2019. הוועדה הכריזה, כי תעמוד על הנושא במסגרת דיוני התקציב בשבועות הקרובים.

לדברי ח"כ בצלאל סמוטריץ', "המדינה החליטה להעניק את השירותים לאזרחיה מכוח החוק והם נשענים בחלקם הגדול על תרומות ובחלקם על הרשויות. זה בלתי מתקבל על הדעת. ישנן שתי בעיות - ישנו תעריף העומד על 214 שקלים שלא עודכן הרבה שנים, אך אין תעריף מינימום, כך השוק הזה מנוהל בהתמקחות, קופות-החולים משלמות למרכזים המספקים את השירותים תחתיהן הרבה פחות מהסכום שקבע משרד הבריאות, פחות מחצי. גם בתוך זה יש פער - עבור טיפול לילד בירושלים או תל אביב, תשלם קופת-החולים למרכז עד 140 שקלים ועבור טיפול לילד בישוב ערבי, תשלם הקופה רק 60 שקלים כי המרכז שם חלש וניתן לעשות את זה. כך מרכזים נסגרים ואלפי ילדים ממתינים בתור והבעיות הקטנות לא מטופלות והופכות לבעיות גדולות ובתחושה של הילד הוא דפוק ומוגבל. צריך לדאוג לתקציבים ובמקביל לעדכן את התעריף, לייצר רגולציה מול הקופות ולוודא שהן משלמות את מה שצריך".

ח"כ יואב קיש ציין, כי "אנחנו לא יכולים להתנער מהאחריות שלנו. כמשפחה הייתי זקוק לטיפולים שלהם. קשה לי לחשוב מה עושה משפחה שצריכה ועכשיו אין לה. לא מדובר בסכומים שאי-אפשר להביא, יש לנו אחריות ציבורית לכך".

שלום בן-משה, ראש עיריית ראש העין: "אנחנו קולטים בעיר אלפי זוגות צעירים עם ילדים. המרכז שלנו התרגל לקבל מספרים קטנים של מטופלים. צריך כעת להתרגל למספרים גדולים מאוד, אבל במצב הנוכחי זה קשה מאוד. חלק מהאנשים התפטרו ואנחנו מנסים לגייס חדשים. אדם שהולך למכון פרטי, מקבל מהקופות החזר גבוה מאוד, אם הוא בא למרכז התשלום שמקבל עבורו המרכז נמוך משמעותית".

גיא יפרח, סגן ראש העיר מעלה אדומים: "יש אצלנו תורים של למעלה משנה. בזכות המרכזים האלה, הילדים יכולים לחזור לכיתות או לגן ולהשתלב. לא חשבנו שרשות מקומית תצטרך להחליט ברצותה יהיה מרכז ברצותה לא יהיה. אנחנו מתקצבים זאת כל שנה במאות אלפי שקלים וכל שנה מתלבטים אם להשאיר או לא נוכח קיצוצים, המדינה חייבת להיכנס לכך".

שיר גור, הפורום הארצי של היחידות להתפתחות הילד בגיל הרך: "אנחנו עם 20 אלף ילדים הממתינים לתורים. היחידות או נסגרות או מצטמצמות. אנחנו דואגים שאחרי הבחירות ייסגרו עוד יחידות, ראשי רשויות הודיעו שהם לא מתכוונים להמשיך לתמוך ביחידות. זו לא רק שאלה של כסף מול הפרטי, המרכזים עם רמה מקצועית מעולה בשל הניסיון, לכן חשוב הטיפול הזה ולא טיפול פרטי".

משה סביל, סמנכ"ל רשת עלה: "אנחנו כבר אחרי סגירת מרכז בבני ברק שנתן מענה של 1,800 טיפולים בחודש. לא יכולנו לעמוד בעומס, נאלצנו לקושש כספים ולא הצלחנו ונאצלנו לסגור. הסכין מעל מרכז נוסף שלנו בירושלים שנותן מענה ל-600 מטופלים בחודש ו-100 בתור".

ח"כ יצחק וקנין: "מדוע אין תעריף קבוע מצד משרד הבריאות לטיפול, אותו יצטרכו הקופות לשלם?"

איתי קלטניק, משרד הבריאות: "התעריפון נקבע בוועדת מחירים, נקבע תעריף מקסימום, אין מינימום".

וקנין שניהל את הדיון ציין: "המציאות הזו של מחירי מקסימום בלבד בלתי אפשרית. אתם יוצרים פה בעיה. הרי ברור שהקופות יתמקחו גם על 10 שקלים לילד. למרכזים אין ברירה, הם עם אקדח על הרקה. העיריות לא יכולות לסחוב את הכל על הגב שלהן. המתנה בת שנה לילד זה לדראון עולם וזה בלשון עדינה. לא ניתן לדבר הזה להתמסמס. אני מתכוון להביא את זה ליו"ר הוועדה, לא אתן יד למצב בו הדבר לא יבוא על פתרונו, גם אם זה על חשבון דיוני תקציב המדינה. יש פה הזנחה. הקופות צריכות לומר תודה למרכזים האלה, הם חוסכים לכם כסף בעתיד על אשפוזים וטיפולים מתקדמים. מה התקציב הדרוש לכם?".

קלטניק: "אנחנו מכירים בבעיה, אנחנו עושים עבודה, הוקמה וועדה לעניין ושתי ועדות משנה. אנחנו נפגשים עם כל הגורמים כדי לפתור את הבעיה. לצערנו, כרגע אין הערכת תקציב. זו העבודה שנעשית. אנחנו רוצים להביא תקציב ייעודי לנושא הזה. המשרד רואה חשיבות בהקצאת תקציבים. נפעל לסיוע להעלאת התפוקות בהסדרים, מה שצפוי גם להעלות את השכר וגם את כל התעריפים הנלווים. אנחנו רוצים לתת תעדוף לפריפריה".

ח"כ מירב בן-ארי: "אתה מתייחס לזה כאילו המרכזים הם משהו חדש שנוצר אתמול. איפה הייתם כל השנים? עד שהם קרסו לא התייחסתם. למה אתם לא נותנים תקציב ייעודי כעת לקופה לסגור את הפערים. לאן מצפים שהילדים ילכו?"

ד"ר הדר ירדני, מנהלת המחלקה להתפתחות הילד ושיקומו, משרד הבריאות: "אנחנו עובדים כדי לגייס את הכלים. ההידרדרות של היחידות זה משהו שהתחיל בצורה מואצת לאחרונה. ביחידות המוכרות אלה שנסגרו הן ספורות בלבד. אנחנו מתקצבים 31 יחידות מתוך 93 המוכרות בסכומים של עד 425 אלף שקלים ליחידה. אנחנו עושים בקרות. עם זאת, המשרד לא מתערב בהסכמים בין הקופות לספקים".

ח"כ אורי מקלב: "לוח הזמנים קריטי. המילה התפתחות הילד מסבירה זאת, כל תקופה שעוברת אי-אפשר להחזיר אותה".

ערן הכהן, מכבי שירותי בריאות, מסר: "אנחנו מרגישים שבשירות הזה יש משבר. אצלנו אין אפליה בין ישובים כאלה ואחרים, יש תקצוב אחיד של 147 שקלים. בצורה אבסורדית אנחנו רואים שאנחנו מעלים ומעלים את התעריף ומנגד מגיעים אלינו פחות מטפלים, כי זה לא אטרקטיבי להם. הסיבה היא שבשירות הפרטי המדינה משתתפת ב-211 שקלים. רק בתחום התפתחות הילד הקופות משתתפות והמטפל יכול לקחת כמה שהוא רוצה, זה מביא לאינפלציה. הכנסת אסרה את זה בתחומים אחרים".

ח"כ יעקב אשר: "יש לתת כאן את האחריות לרשויות המקומיות. האינטרס שלהן הוא שהדברים ירוצו מהר יותר מאשר של הקופות, כי זה משפיע על ועדות השמה בעיר ושיבוץ הילד. יש לתת להן את האחריות. המדינה תרוויח הרבה יותר כסף מילדים שלא ילכו לטיפול מיוחד כי לא יצטרכו אותו".

ד"ר דורית שמואלי, קופת-חולים כללית: "אחוז גדול מההפניות הם כתוצאה מהבחנה לא נכונה והילדים היו צריכים הפניה לטיפולים אחרים, הפניות גדולות שאינן מתאימות, מופנים ילדים שצריכים להיות מופנים לטיפולים אחרים, חלק גדול היו צריכים להיות מטופלים במערכת החינוך".

ליאור קוטלר, אגף תקציבים, משרד האוצר: "ההוצאה הפרטית עלתה והיא פוגעת בשוויון, בגלל הבעיה שנוצרה בדיונים התקציבים לשנת 2019 ובהתאם לבקשת משרד הבריאות, הוקצה סכום לטובת הנושא, בהתאם לתעדוף המנכ"ל, הוקצו 100 מיליון שקלים שאחד הנושאים העיקרים לעניין זה הוא יחידות ההתפתחות. הדבר יעשה במסגרת תוכניות העבודה במשרד הבריאות".

ח"כ וקנין סיכם את הדיון: "הפתרון כאן יהיה קודם כל לטובת מדינת ישראל ויביא לחסכון. אני מבקש מנציג הוועדה שהוקמה במשרד הבריאות את הממצאים. אני מבקש תוך שבוע וחצי לדעת מה הסכום הדרוש כדי להביא לפתרון המצב ואני מתחייב שנשב עם נציגת האוצר ואם יהיה חסר עוד סכום אחרי מה שיוקצב, נעשה כל המאמצים להשלים אותו. לצד כך חייבים לשים את היד על הדופק על תעריף מינימלי, הוגן ואחיד לכל הקופות, בלעדיו הדבר לא יפטר".

תאריך:  15/02/2018   |   עודכן:  15/02/2018
גלית יצחק-אוגנוב
+"ותודה לערוץ 20 שהביאנו עד הלום"
10:58 15/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה המשותפת כלכלה-כנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להצלת הערוצים הייעודיים ולתיקונים שיקלו על הערוצים המסחריים הגדולים
(קרא וקיש בוועדה)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוקצה תקציב מיוחד להתפתחות הילד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הכנסת, בראשות ח"כ יואב קיש, אישרה לקראת חצות (יום ד', 15.2.18) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה לתיקון חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שנועדה להסדיר את פעולת הערוצים הייעודיים כערוצים מסחריים או ייעודיים זעירים, בפיקוח הרשות השנייה. במקור ההצעה הוגשה על-ידי ח"כ שרן השכל, בעקבות המשבר אליו הגיע ערוץ 20, והחשש למשבר בערוצים הייעודיים האחרים. עם זאת, במהלך הכנת ההצעה בוועדה אושרו תוספות ותיקונים רבים שהוביל קיש. שלשום הזכיר היו"ר קיש כי המטרה העיקרית של הצעת החוק הייתה לשמר את הערוצים הייעודיים, בהם ערוץ 20, הלא טי-וי, ערוץ 9 וערוץ 24. הוא הוסיף כי בנוסף לכך נעשה מהלך משמעותי לטובת הערוצים המסחריים הגדולים, על-מנת להקל עליהם, תוך איזון ושמירה על היצירה הישראלית והיוצרים המקומיים. עוד הוא ציין כי בשיתוף פעולה עם יושב-ראש הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, יוליה שמאלוב ברקוביץ, בוצעה גם הפחתת אסדרה ופתיחת השוק לשחקנים חדשים.
15/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הבריאות אישרה (יום ד', 14.2.18) תקנות שהגיש משרד הבריאות, המפרטות מהן הפעולות המותרות לפודיאטור ופודיאטור מנתח. בכך הושלם תהליך הסדרת המקצוע, העוסק באבחון וטיפול בבעיות רפואיות של כף הרגל והקרסול. כתוצאה מכך יזכה המקצוע להכרה ופיקוח של משרד הבריאות, ולקביעת סטנדרטים טיפוליים. העוסקים במקצוע יקבלו רשיון ישראלי ועולים חדשים, אשר עסקו בו בארץ מוצאם, יוכלו להשתלב בעבודה בישראל. כמו-כן, בתי החולים יוכלו להעסיק פודיאטרים.
14/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי שהתנגדה לחוק המרכולים, מבקשת סיעת ישראל ביתנו לפתוח חזית חדשה בנושאי דת ומדינה. רק לפני שנה תמכה ישראל ביתנו בהצעת חוק שהגישו חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב (יהדות התורה), לפיה בתי הדין הרבניים יורשו לעסוק בדיני ממונות, בתור בוררים. השרה סופה לנדבר שנכחה בדיון כנראה אף תמכה בהצבעה בוועדת השרים לחקיקה (לדברי הדוברת שלה היא כנראה נמנעה), אך לבסוף לא הגישה ערר על ההחלטה, שקיבלה אישור של הממשלה.
14/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, קיימה היום (ד') דיון מהיר בנושא 'התקשרות חברת הנסיעות הממשלתית 'ענבל', בהסכם לאספקת מערכות טכנולוגית של שירותי תיירות בשווי מאות אלפי שקלים (ובמחזור של מיליוני שקלים) בפטור ממכרז, מזה למעלה מעשר שנים', לבקשת חברי הכנסת מיקי לוי ואורן חזן.
14/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ללוועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 14.2.18) את תקנות הגנת הצרכן שהגיש משרד הכלכלה, העוסקות בגילוי נאות באשר לאספקת מוצר או שירות. התקנות נועדו להביא ליישום התיקון לחוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ומקומות ציבוריים, של ח"כ שולי מועלם רפאלי.
14/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
דרור גרין
דרור גרין
שלחתי למנויי 'פיוט' הרהור על תופעת השירה המגויסת לעת מלחמה ועל שירו של אליעז כהן 'עכשיו תעצמו את העינים'    אינני אוהב שירה מגויסת, שירה שמבטאת רעיון חד-משמעי ומשמשת, למעשה, כתשדיר-...
זלמן שובל
זלמן שובל
אנטישמיות איננה תופעה חדשה לגמרי באמריקה אך האנטישמיות של היום עלולה לסמן מגמה שצריכה להדאיג לא רק את יהודי אמריקה אלא גם את מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il