שומרה היא חברת הביטוח המובילה במתן שירות לסוכני הביטוח, כאשר קיבלה 7.7 נקודות מתוך 10 אפשריות. קובע סקר שנערך בימים אלו על-ידי מכון שריד בין כ-670 סוכנים. תוצאות הסקר הוצגו (יום ד', 14.11.18) בכינוס סוכני הביטוח האלמנטרי, הנערך באילת על-ידי לשכת סוכני ביטוח.
למקום השני הגיעה כלל, עם 7.4 נקודות. אחריה ניצבת חברת איילון, שלמה ביטוח ומגדל עם 6.9 נקודות כל אחת, הפניקס, הראל והכשרת הישוב עם 6.8 נקודות כל אחת. מנורה במקום האחרון עם 6.3 נקודות.
הסקר בחן 10 נושאים כגון מהירות הטיפול והתגובה של חברת הביטוח, לתביעות, ההכשרה שהן נותנות לסוכנים ועוד. הסקר הצביע על תנודות לשני הכיוונים ברמת השירות של חברות שונות, לעומת אשתקד. הניקוד הנמוך שניתן לחברות מעיד כי לדעת הסוכנים יש עוד מקום רב לשיפור השירות שהם מקבלים מהחברות.