|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
נתניהו. יחסי שוחד [פלאש 90] יוסי כהן. חשבוניות מפוברקות

הראיות המפלילות נחשפות ב-News1

יוסי כהן הוציא חשבוניות מפוברקות <br>לשרה נתניהו כאילו שילמה במזומנים

עו"ד יוסי כהן ייצג במשך שנים וטיפל בעניינים של בני הזוג נתניהו בשורה של נושאים ותביעות בפועל בלא תמורה כספית או תמורת תשלום סמלי לאחר חשיפת יחסי השוחד בין הצדדים הוציא יוסי כהן שתי חשבוניות מפוקפקות על-סך 5,000 ש"ח כל-אחת ולפיהן שילמה שרה נתניהו במזומנים בניגוד לנהוג - מוצאות חשבוניות ממוחשבות, החשבוניות והקבלות שהוצאו על-שמה של שרה נתניהו הוכנו באופן ידני (בכתב יד) על-ידי שרון עמוס, בתו של יוסי כהן המשך יבוא
12/04/2014  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   תגובות
יוסי כהן. ההופעה המוזרה בערוץ 2

קשרי השוחד בין יוסי כהן לנתניהו: מאות שעות עבודה בתשלום סמלי
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן ייצג את האינטרסים של שרה ובנימין נתניהו בשורה של נושאים והליכים משפטיים וכן מול כלי התקשורת בעניינים רגישים * למרות זאת, בני הזוג נתניהו לא חויבו בשכר טירחה הולם * במקום זאת, הם מקיימים עימו קשרי שוחד * במסגרת זו הוא הוזמן לאו"ם לאירוע קבלת פנים לכבוד ראש הממשלה נתניהו * בני הזוג מתעקשים להמשיך ולהשתמש בשירותיו של יוסי כהן, למרות שהודה בביצוע עבירות מס וקבלת "כספים שחורים" בהיקף של מיליוני דולרים * המשך יבוא
לרשימה המלאה

31.03.14
בימים האחרונים נשאלתי: מה קורה? המועד שקצבת - 31.03.14, חלף. לאלה המתעניינים אשיב כאן: מבוצעות פעולות מסוימות, היכן שצריך. חלק ניכר מהן בלא ליתן לכך פומבי, מטעמים מובנים. ניסיונות לפגוע בח"מ המבוצעים על-ידי יוסי כהן, שירלי זילכה ויגאל זילכה, בדרך של הכפשה והפצת כזבים (תוך הסתתרות כפחדנים מאחורי שמות מתחם), השתקה או הפחדה, לא יועילו. יבוצעו פעולות נוספות, ככל שיידרש. עד ההכרעה.
▪ יואב יצחק

כלי התקשורת עסקו בשבועות האחרונים בתביעות שהגישו שלושה עובדים נוספים נגד שרה נתניהו ובעלה ראש הממשלה בנימין נתניהו. המידע שנחשף על התנהגותה המטורללת של שרה נתניהו, וכן על ההתנהלות המפוחדת של ראש הממשלה - בעניינים הנוגעים לרעייתו ולניהול בית ראש הממשלה בבלפור בירושלים, מלמדים על דפוס-התנהגות בעייתי המחייב טיפול נוקב מצד אותם שופטים שידונו בתביעות, כמו גם מצד גורמים טיפוליים אחרים.

ברשימה שלהלן, הכוללת מסמכים שאנו מפרסמים כאן לראשונה (ראו בהמשך), אנו חושפים את יחסי השוחד שבין בני הזוג נתניהו לבין עו"ד יוסי כהן. יחסים אלה טעונים חקירה, במיוחד נוכח החשבוניות המפוברקות שהוציא יוסי כהן על-שמה של שרה נתניהו - כאילו היא שילמה במזומנים שכר טירחה. יוסי כהן נודע באופן התנהלותו המופקר והמושחת, ובשימוש בכספים שחורים בהיקף של מיליונים שחלקם גנבו מחברת הכשרת הישוב. אפילו רעייתו, רננה כהן, מסרה עדות על הכספים השחורים ששימשו, בין היתר, לבניית אחוזתם ברשפון (כ-500-400 מ"ר בנוי). המידע לרננה נמסר מפיו של יוסי כהן עמו, בשיחות שקיים עימה - שיחות שאותן הקליטה ותימללה. תוכן המסמכים מצוי ב-News1 (בקרוב: גילויים נוספים, י.י.).

האירועים הבעייתיים המתרחשים בבית ראש הממשלה מחייבים בדיקה גם מצד היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ומצד נציב שירות המדינה, משה דיין. תפקידם הוא להבטיח לראש הממשלה סביבת עבודה נאותה, כולל הבטחת שלומו גם בביתו הרשמי, במיוחד בכל העניינים המסורים לטיפולם של עובדים המועסקים על-ידי משרד ראש הממשלה. במקביל, מחויב היועמ"ש לבדוק כל מידע המעלה חשד לפיו ראש הממשלה ו/או רעייתו קשורים בעבירות שוחד עם יוסי כהן או עם כל גורם אחר.

בנימין נתניהו נקלע לסיכון

המידע שנחשף באחרונה בתביעות שהגישו שלושה עובדים, מעלה חשש שמא ראש הממשלה מוטרד ונאנס, במעונו הרשמי, לכבות שריפות ולטפל בעניינים שאינם בתחום מומחיותו. כאן, למרבה החשש והצער, אמור היועמ"ש להיכנס לפעולה, במיוחד כדי להבטיח את שלום הציבור ואת שלום ראש הממשלה, גם אם כרוך הדבר, למצער, בכפיית טיפול רפואי על שרה נתניהו. העדויות הרבות והמזעזעות, שחלקן הובאו גם בפני News1, מעלות חשש לפיו בנימין נתניהו נתון בסיכון אישי - פשוטו כמשמעו. ולכן, בנסיבות אלה, חובה על היועמ"ש לבדוק היטב שמא נתניהו זקוק לסיוע ולהגנה בבית ראש הממשלה, גם אם אין מדובר בסיכון פיזי.

נזכור נא: על-פי החוק, לרעיית ראש הממשלה מעמד מיוחד, מכוחו היא אף זכאית למימון הוצאות ולקבלת שירותים ממזכירות צמודות ומעובדי מדינה נוספים. לפיכך, טיפול בה כדי לגונן על ראש הממשלה, ו/או חשיפת התנהגותה הבעייתית והמטורללת, מהווים כורח בל-יגונה.

יחסי השוחד עם יוסי כהן

חמורים לא פחות הם יחסי השוחד שהתקיימו בין בני הזוג נתניהו, לבין עו"ד יוסי כהן שייצג את שרה נתניהו ישירות, בשורה של עניינים, עוד קודם לתביעות החדשות שהוגשו באחרונה, מהן מודר. יחסי השוחד באו לידי ביטוי בעצמם זאת שבני הזוג לא שילמו תמורה כספית משמעותית בגין השירותים שקיבלו. בפועל, מדובר בשירותי חינם - שוחד, כמשמעותו הפלילית של מונח זה.

ברשימה זו נחשוף לראשונה את הראיות - את אותן חשבוניות מפוברקות המעידות על יחסי השוחד שהתמשכו כמה שנים. יחסים אלה מסבירים כיצד הפשפש - הוא יוסי כהן, עלה מעלה-מעלה, ומדוע המשיך לייצג במשך תקופה ארוכה אינטרסים אישיים של בני הזוג נתניהו, וזאת גם לאחר שנחשפו ב-News1 עבירות פליליות חמורות שביצע, כולל: עבירות מין, עבירות מס, מרמה והונאה, גניבה ועוד ועוד ועוד.

יחסי השוחד נמשכו גם לאחר שבנימין נתניהו לחץ על רעייתו להפסיקם, אך היא מיאנה ואף אמרה כי איש לא יגיד לה עם מי לעבוד. יחסים אלה נקטעו רק לאחר פרסומים חוזרים ונשנים ב-News1, ולאחר שבנימין נתניהו הורה לאנשי משרדו להרחיק את יוסי כהן - במיוחד בגלל הנזקים העצומים שגרם לבני הזוג בהופעותיו המטופשות בתקשורת. יוסי כהן מוסיף לייצג את שרה נתניהו רק בתביעה שהגיש נגדה אחיה, חגי בן-ארצי, בבית המשפט לענייני משפחה - למרות רוחם של מקורבי נתניהו, וגם בתיק זה כבר הצליח לסבך את שרה נתניהו.

שירותי השוחד שסיפק לנתניהו

עו"ד יוסי כהן, יחד עם עורך דין אחד לפחות ממשרדו, סיפק במשך כמה שנים שירותים שוטפים לשרה נתניהו, כמו גם לבית ראש הממשלה, ולראש הממשלה בנימין נתניהו בעצמו. על-פי הערכות, בגין עבודה בהיקף זה ועל-פי מחיריו של יוסי כהן, הוא אמור היה לחייב את בני הזוג נתניהו בתשלום שכר טירחה ביותר מ-100 אלף דולר. להלן מקצת מהשירותים שסיפק להם:

  • ייצוג בתביעה שהגישה ליליאן פרץ נגד שרה נתניהו והגשת תביעה נגדית;

  • תביעה שהגישה דנה סוויסה, צעירה ירושלמית, בבית הדין לעבודה נגד שרה נתניהו;


  • טיפול בבדיקה ובהחתמת עובדים על חוזים במשרד ראש הממשלה;

  • טיפול בשאילתות שהופנו מצד כלי תקשורת, לשרה נתניהו;

  • טיפול בפניות לכלי תקשורת באשר לפרסומים שנעשו (דרישה לתיקונים, התנצלויות, איומים בתביעות דיבה וכו');

  • ייעוץ אישי מיוסל'ה לשרה נתניהו אפילו באשר לבחירת תמונות של שרל'ה שיאושרו לפרסום בתקשורת (תמונה יפה, לא משמינה... וכו');

  • טיפול בעניינים ובתביעה כספית מצד המטפלת של שמואל בן-ארצי (ז"ל), אביה של שרה נתניהו, והגשת תביעה נגדית;

  • טיפול בצוואתו של שמואל בן-ארצי (ז"ל), לרבות משיכת כספים שלא כדין מחשבונו של בן-ארצי (משיכת הכספים בתרמית בוצעה על-ידי יוסי כהן ושרה נתניהו);

  • תביעה שהגיש חגי בן-ארצי נגד אחותו, שרה נתניהו, בבית המשפט לענייני משפחה;

  • תביעה שהגיש בנק הפועלים נגד שרה נתניהו בבית המשפט לתביעות קטנות (תביעה צד ג', בעקבות תביעה שהגיש חגי בן-ארצי נגד הבנק);

מעדויות שהוצגו בפני News1 עולה כי הייעוץ המשפטי וגם התקשורתי ניתנו באופן יומיומי. לעיתים התקבלו משרה נתניהו ו/או בנימין נתניהו עשרות שיחות ביום - למשרדו של יוסי כהן או לניידים שנהג להחליף, באופן תדיר, מחשש ששיחותיו האפלות, כולל עם טיפוסים כמו עפר נמרודי, יגאל זילכה, שלי נרקיס, ויוסי אמודאי, יסייעו בהפללתו.

יוסי כהן השקיע רבות בטיפול בענייני בני הזוג. מאות שעות עבודה בשנה, אם לא יותר מכך בשווי העולה, כאמור על 100 אלף דולר. יוסי כהן נהג לפקוד את בית ראש הממשלה פעמים רבות לפגישות ממושכות עם שרה נתניהו, הן כדי לדון איתה בפרטים, הן כדי להכינה לעדויות ו/או להכין תצהירים מטעמה, והן כדי למסור לה ו/או להחליף עימה מידע רכילותי, כולל על אישים פוליטיים שונים, ובהם על נפתלי בנט וגדעון סער (לסער נתן יוסי כהן ביום 31.10.12 תרומה לבחירות המקדימות בסך 9,000 ש"ח שנערכו בליכוד לקראת הכנסת ה-19, מה שלא ממנו לרכל וללכלך עליו יחד עם אחרים). פגישות ממושכות ושיחות קיים גם עם בנימין נתניהו. ראש הממשלה אומנם ביקש רשמית להרחיק עצמו, אך בפועל ניהל גם הוא יחסי שוחד בכך שקיבל אף-הוא ייעוץ משפטי צמוד מיוסי כהן.

החשבוניות המפוברקות שהוציא יוסי כהן

כפי שחשפנו כאן ביום 12.10.12, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה קיימו קשרים בעייתיים עם עו"ד יוסי כהן. עו"ד כהן סיפק להם שירותים משפטיים פרטיים, ובעיקר לשרה נתניהו, תמורת סכומי כסף שלא שיקפו את היקף עבודתו וזמנו, כפי שנהג לחייב לקוחות אחרים. ואילו נתניהו ורעייתו איפשרו לו קירבה מיוחדת, מה שסייע לו לשדרג את מעמדו - במיוחד בקרב האליטה העסקית, המדינית והפוליטית בישראל. במסגרת זו, הוזמן יוסי כהן לאירוע קבלת פנים שנערך באו"ם לכבודו של ראש הממשלה [ראו קישור: החבר המושחת של נתניהו]. כהן, מלבין כספים, רמאי ונכלולי, הצליח להסתופף עם גדולי עולם ושועי ארץ - בזכות שירותי החינם שסיפק לבני הזוג נתניהו, באופן בלתי חוקי.

בעקבות אותו פרסום ב-News1, ולאחר שיוסי כהן חשש מצעדים חקירתיים נגדו, הוא דאג להפקת שתי קבלות/חשבוניות, שיציגו כאילו שרה נתניהו שילמה כספים תמורת השירותים:

  • קבלה/חשבונית מספר 09703 [ראו מסמך 1] - הוצאה ביום 23.10.12 - 11 ימים לאחר פרסום יחסי השוחד. הסכום הכולל הרשום הינו 5,000 ש"ח, כולל מע"מ. החשבונית הוצאה ל: גב' שרה נתניהו. הענין: שכ"ט תיק ליליאן פרץ;

  • קבלה/חשבונית מספר 09737 [ראו מסמך 2] - הוצאה ביום 26.11.12 - 54 ימים לאחר פרסום יחסי השוחד. הסכום הכולל הרשום הינו 5,000 ש"ח, כולל מע"מ. החשבונית הוצאה ל: הגב' שרה נתניהו. הענין: שכ"ט תיק ליליאן פרץ;

המסמכים הנ"ל נכתבו על-ידי שרון עמוס, בתו של יוסי כהן, המשמשת כמנהלת החשבונות במשרד. בניגוד לנוהג הקיים גם במשרד כהן - הוצאת קבלות/חשבוניות ממוחשבות, הקבלות/חשבוניות בגין השירותים המשפטיים לשרה נתניהו הוצאו ונכתבו בכתב יד. ולא בכדי. בפועל, נעשה מאמץ להסתיר את דבר יחסי השוחד - "התשלום" המגוחך שבו מחויבת שרה נתניהו, לכאורה, וכן את דרך "התשלום", במזומנים כביכול. המאמץ להסתיר ולטשטש נעשה כלפי העובדים במשרדו של יוסי כהן וגורמים חיצוניים. אפילו עורכי הדין במשרד, כמו איתן שור, שטיפלו גם הם בעניינים הנוגעים לשרה נתניהו, מודרו מענייני הכספים - שלא שולמו, כאמור, אלא פוברקו על-ידי יוסי כהן ובתו שרון עמוס.

נעלה מכל ספק: החשבוניות הנ"ל מכסות בקושי כמה עשרות שעות עבודה, אם בכלל, בעוד שיוסי כהן השקיע מאות שעות עבודה בתיק ליליאן פרץ נגד שרה נתניהו. יוסי כהן מחזיק מעצמו עורך דין בכיר, שגובה מאות דולרים לשעת עבודה. לשעת ייעוץ הוא גובה 1,200 ש"ח, פלוס מע"מ. מכאן ברור: בין הצדדים התקיימו יחסי שוחד אסורים ופסולים, המחייבים חקירה משטרתית.

כספים שחורים ותשלומים במזומנים
ניצן. להורות על חקירה [צילום: פלאש 90]

אחת השאלות המרכזיות הפתוחות: האם הסכומים שננקבו באותן קבלות/חשבוניות אכן שולמו על-ידי שרה נתניהו, ומתי בדיוק; והאם נכונה הידיעה שהובאה ל-News1, לפיה שרה נתניהו לא שילמה את אותן חשבוניות למימון שכר טירחה, ובטח שלא במזומנים.


תיעוד ההוצאות של שרה נתניהו

גורמים-מקורבים המכירים היטב את אופן התנהלותה של שרה נתניהו מסרו ל-News1, כי הסיכוי ששרה נתניהו שילמה, ובמזומנים, בגין אותן חשבוניות, הינו אפסי. מכמה טעמים:

  • ראשית - שרה נתניהו לא מסתובבת עם מזומנים, ובטח לא בהיקף כספי שכזה;
  • שנית - שרה נתניהו נוהגת לשלם בכרטיס אשראי ובהמחאות גם סכומים קטנים. אפילו תמורת תספורת;
  • שלישית - שרה נתניהו נוהגת כך, בראש וראשונה, מחמת קמצנותה ורצונה לעקוב היטב אחר הוצאותיה;
  • רביעית - נוכח ניסיונה הקשה עם התקשורת, היא מתעדת היטב את התשלומים שהיא מבצעת גם כדי שתוכל להראות, במקרה הצורך (בעת בדיקות, חקירות), כי היא אכן שילמה בגין השירות שקיבלה.

החשד לפיו יוסי כהן פיברק קבלות/חשבוניות, כאילו שרה נתניהו שילמה שכר טירחה, במזומנים, מקבל חיזוק ממסמך נוסף שהובא ל-News1:

  • קבלה/חשבונית מספר 09443 [ראו מסמך 3] - רשומה שהוצאה ביום 18.03.12, ולפיה: נתקבל מגב' שרה נתניהו סכום של 5,876 ש"ח בגין אגרת בית משפט עבור פתיחת תיק (תביעה נגדית נגד ליליאן פרץ, י.י.).

גם קבלה/חשבונית זו הוצאה באופן ידני על-ידי שרון עמוס, בתו של יוסי כהן. אלא שלהבדיל מ"תשלומים" שניתנו כביכול בגין שכר טירחה - התשלום בגין אגרת בית משפט בוצע כאמור ותועד בהמחאה שניתנה על-ידי שרה נתניהו, מצ'ק מס' 478 מחשבונה בבנק דיסקונט, סניף 69.

הנה-כי-כן: שרה נתניהו משלמת, כשהיא אכן משלמת, בהמחאה מחשבונה הפרטי. הדעת נותנת כי שרה נתניהו, כמו יוסי כהן, יודעים היטב כי שאלת תשלום אגרת בית משפט ניתנת לבחינה בקלות, ועל-כן הקפידו שהתשלום יתועד בהמחאה מחשבונה האישי של שרה נתניהו.

קבלה/חשבונית בלא שנתקבל תשלום?

מדוע, אם בכלל, לא בוצעו התשלומים במועדם - במהלך הטיפול בתיק ליליאן פרץ, אלא רק החל מאוקטובר 2012, לאחר החשיפה ב-News1 של קשרי השוחד בין הצדדים? הכיצד, אם כן, הוציא יוסי כהן קבלות/חשבוניות כאילו שילמה פעמיים שכר טירחה בסך 5,000 ש"ח במזומנים? האם ניתן להאמין ששרה נתניהו שילמה, ועוד במזומנים?

התשובה לכך שלילית, כפי שניתן להסיק גם מאופן התנהלותו של יוסי כהן בפרשת הפיצויים לתובעת, ליליאן פרץ: טען יוסי כהן, בראיון לערוץ 2 (חדשות ערוץ 2, 21.03.14), שבו ניסה להדוף את המתקפה, כביכול, על שרה נתניהו בפרשת אב הבית, כי בניגוד לנטען - תביעתה של ליליאן פרץ הופרכה, ולראיה, היא לא קיבלה אפילו אגורה אחת במסגרת ההסדר שנערך מחוץ לכותלי בית המשפט. כזביו של יוסי כהן נהדפו זמן קצר לאחר השידור, בקולה של ליליאן פרץ, שאמרה, בשידור, כי יוסי כהן משקר. כך אמר גם בא-כוחה, עו"ד אסף שרעף, למחרת השידור בתוכנית פגוש את העיתונות (ערוץ 2). שניהם אמרו בפועל כי ליליאן פרץ קיבלה כסף במסגרת ההסדר, ובכך חשפו את כזביו של יוסי כהן, שנאמרו בשידור חי.

התקדים של ליליאן פרץ


ממידע שהובא ל-News1 מתברר כי ליליאן פרץ קיבלה מיוסי כהן מעט יותר מ-20 אלף ש"ח במסגרת ההסדר. במזומנים, כדי שלא להשאיר עקבות. ליליאן פרץ קיבלה כספים, כדין, גם אם מדובר במזומנים, כשהיא מבינה: מדובר בפיצוי המגיע לה כדין, במסגרת ההסדר. שרה נתניהו מכחישה בתוקף כי היא ששילמה כספים כל-שהם לליליאן פרץ, כפיצוי במסגרת ההסדר ו/או כהחזר הוצאות או שכר טירחה. גם מקורביה מחזקים את אמירתה.

המסקנה המתבקשת: יוסי כהן ו/או גורם שהוא הפעיל, הוא ששילם לליליאן פרץ, מכספו הוא, כדי לרצות את שרה נתניהו, להפגין את "הישגיו/כישוריו" ולהעצים את תלותה האישית בו - אם כעורך דין, ואם כידיד אישי קרוב, כדבריו (מנה כפולה של מרק?...). הכספים שולמו במזומן, עם או בלי ידיעתה של שרה נתניהו. יוסי כהן דאג ל"סידור" הכספי שנעשה באופן מפוקפק ומושחת, כפי הנראה ממקורותיו הוא: כספים שחורים, שאת חלקם השיג כאמור ממקורות מפוקפקים.

כך או כך, המדובר ביחסי שוחד מובהקים הטעונים חקירה דחופה. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין ו/או פרקליט המדינה, שי ניצן, מחויבים - ציבורית ומשפטית, להורות על חקירה דחופה, שבמסגרתה תחקור המשטרה: האם אכן התקיימו יחסי שוחד, כעולה מהמסמכים ומהמידע החמור, בין יוסי כהן לבין בני הזוג שרה ובנימין נתניהו.


  • המשך יבוא - כולל מסמכים חדשים ומידע סנסציוני: כיצד הונה יוסי כהן את רשויות המס.

מסמך 1 - קבלה/חשבונית שהוציא יוסי כהן לשרה נתניהו כאילו שילמה ביום 23.10.12 סכום של 5,000 ש"ח (כולל מע"מ) במזומנים לשכר טירחה
מסמך 2 - קבלה/חשבונית שהוציא יוסי כהן לשרה נתניהו כאילו שילמה ביום 26.11.12 סכום נוסף של 5,000 ש"ח (כולל מע"מ) במזומנים לשכר טירחה
מסמך 3 - קבלה/חשבונית שהוציא יוסי כהן לשרה נתניהו לפיה שילמה ביום 18.03.12 סכום של 5,876 ש"ח בהמחאה מחשבונה לאגרת בית משפט
תאריך:  12/04/2014   |   עודכן:  13/04/2014
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוסי כהן הוציא חשבוניות מפוברקות לשרה נתניהו כאילו שילמה במזומנים
תגובות  [ 48 ] מוצגות   [ 48 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א. וינשטיין
12/04/14 12:30
2
קורא נאמן
12/04/14 12:34
3
צורי
12/04/14 12:35
4
אורה הכפולה
12/04/14 12:55
 
צורי
12/04/14 14:48
 
כוכב הקופים
12/04/14 20:48
5
הלו משטרה היכן את
12/04/14 13:00
6
רוני1234
12/04/14 13:06
7
את" היחס המיוחד"
12/04/14 13:21
8
urixo
12/04/14 13:35
9
שר המשפטים האמיתי
12/04/14 13:47
10
עודד יעקב
12/04/14 13:47
11
רון 1991
12/04/14 14:22
12
אהרון שחר
12/04/14 15:22
13
א. וינשטיין
12/04/14 15:38
14
קרמר
12/04/14 16:02
 
דן ה
12/04/14 17:39
 
אהרון שחר
12/04/14 18:41
15
חוש חש הבלש
12/04/14 16:35
16
עמית פאלה
12/04/14 16:41
17
אנא פרט.
12/04/14 17:06
18
אהוד פרלסמן
12/04/14 17:29
 
א. וינשטיין
12/04/14 18:05
 
אהוד פרלסמן
12/04/14 18:57
 
א. וינשטיין
12/04/14 19:29
19
א. ציוני
12/04/14 20:40
 
נסחט עתיד ישראל
12/04/14 21:31
20
ספיר
12/04/14 22:02
 
ירון מ
13/04/14 00:05
 
ספיר
13/04/14 00:36
21
ברלינסקי
12/04/14 22:43
 
אזרחית תוהה
13/04/14 16:27
 
א. וינשטיין
13/04/14 17:46
 
ספיר
13/04/14 22:37
 
א. וינשטיין
14/04/14 00:02
 
ספיר
14/04/14 10:27
 
א. וינשטיין
14/04/14 13:06
 
בבון זה קוף.
17/06/16 14:11
22
ספיר
12/04/14 22:44
23
א.ר.זאבי
13/04/14 00:23
24
משקיף מדיני
13/04/14 03:15
25
כלב מוכה ,
13/04/14 06:41
26
יעקב יעקב
13/04/14 09:53
27
שרה
17/04/14 04:28
28
מקבלת שטרות ??
17/04/14 11:51
29
Obama
5/01/16 06:48
30
דן ארז
22/02/16 00:41
31
אביהו גולן
22/02/16 08:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפרקים הקודמים של "ניצחון בסבירות נמוכה" - הקלק כאן
פרק 13 מספרו/מחקרו של ד"ר אורי מילשטיין על עלילת הדם בדיר יאסין בפרק: ניתוח ספרו של תת-אלוף אורי בן ארי ז"ל, "אחרי", על תפקוד הגדוד הרביעי בחטיבת "הראל" ותפקודו שלו, בחזית ירושלים במלחמת העצמאות, והשוואת הכתוב עם ממצאי המחקר; בריחת צה"ל מן האמת בשנות השמונים והחוק הבלתי כתוב בצה"ל לא להצביע על אשמים אם הם מפקדים בכירים
11/04/2014  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   תחקירים
לפרקים הקודמים של "ניצחון בסבירות נמוכה" - הקלק כאן
פרק 12 מספרו/מחקרו של ד"ר אורי מילשטיין על עלילת הדם בדיר יאסין בפרק: התחלה של סדרת-משנה שתעסוק בכתיבה המגויסת וממילא המעוותת והשקרית של ההיסטוריונים הישראלים שמלוא כל הארץ כבודם והם שולטים בכספים המוזרמים לאוניברסיטאות ולמוסדות המחקר בישראל לחקירת מלחמת העצמאות הפרק הראשון יעסוק בפרשת הלמד-הא על-פי ההיסטוריון נתנאל לורך
04/04/2014  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   תחקירים
לפרקים הקודמים של "ניצחון בסבירות נמוכה" - הקלק כאן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il