|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

התגובה ההולמת לאבו מאזן

אישית לוחצת

הגיע הזמן שנגיד את האמת על אבו מאזן, בתגובה על השקרים שהוא מפיץ נגדנו. נזכיר את הכחשת השואה שלו, נפרסם את ההסתה שמנהלים אנשיו, נחשוף את השחיתות של הרשות בראשה הוא עומד בואו נראה אותו מפרק את הרשות ומנתק את קרוביו ומקורביו מעטיני הכסף
20/04/2014  |   איתמר לוין   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
נראה אותך. אבו מאזן [צילום: פלאש 90]

אל: מחמוד עבאס. מאת: ממשלת ישראל. הנדון: איומיך. הרינו להודיעך, כי אם לא תחדל מהאיומים לפעול נגד מדינת ישראל ואזרחיה, ובוודאי אם תנסה לממש איומים אלו, נראה את עצמנו חופשיים לספר לעולם כולו מי אתה באמת, מיהם האנשים שסביבך ומהם מעלליכם. אם אתה תמשיך להפיץ שקרים על ישראל, נתחיל להפיץ עליך את האמת. אזהרות נוספות לא יינתנו.

זה מה שצריכה ממשלתנו לומר למכחיש השואה, המסית והמושחת. או בשפה שכל העולם יבין: Enough is enough. אתה רוצה לפרק את הרשות הפלשתינית? אתה פונה לאו"ם בניגוד להסכמים איתך? אתה מסית נגד ישראל תוך הפרה בוטה של התחייבויותיך? נלך עליך אישית. ולא סתם אישית, אלא אישית לוחצת. וכמו בכדורסל, זה לא יהיה רק על מוביל הכדור, אלא על כל המגרש. אולי פה ושם ישרקו נגדנו, אבל בסופו של יום אתם תאבדו את הכדור ותפסידו במשחק.

Corruption in the Palestinian Authority
דוח על השחיתות ברשות הפלסטינית, דצמבר 2013

מכחיש השואה
"הציונים אשמים"

בשנת 1984 פורסם ספרו של אבו מאזן "הצד השני: היחסים הסודיים בין הנאציזם לציונות", המתבסס על עבודת הדוקטורט שהגיש שנתיים קודם. תמצית התיאוריה שלו: בשואה נרצחו לכל היותר מיליון יהודים, כתוצאה מקשר נאצי-ציוני שמטרתו הייתה לרצוח כמה שיותר יהודים.

בין היתר הוא כתב: "נראה שהאינטרס של התנועה הציונית הוא להעצים את המספר הזה [של קורבנות השואה] כדי להגדיל את רווחיה. זה הביא אותם להדגיש את המספר הזה [6 מיליון] כדי להשיג תמיכה של דעת הקהל הבינלאומית בציונות. מלומדים רבים חלקו על המספר הזה והגיע למסקנה מהממת: מספר הקורבנות היהודים היה רק כמה מאות אלפים... התנועה הציונית הובילה מסע של שיסוי נגד היהודים שחיו תחת השלטון הנאצי כדי להגביר את שנאת המשטר כלפיהם, כדי לתדלק את הנקמה נגדם ולהרחיב את החיסול ההמוני".

בשנת 2003 "הסביר" אבו מאזן, שכתב את הדברים בזמן שהפלשתינים היו במלחמה עם ישראל, היום היה כותב אחרת, וכי בעצם השואה היא פשע איום ונורא. אבל הוא חזר וטען, כי לתנועה הציונית היו קשרים עם הנאצים לפני מלחמת העולם השנייה. המשפט המתוחכם הזה מאפשר לו לטעון שזו אמת – ראה הסכם ההעברה – אבל מובן שלא לכך כוונתו. חוץ מזה, אבו מאזן הודה במפורש שהוא מוכן לשקר ולעוות ולסלף ולהשמיץ לצרכים פוליטיים. את הפרצוף הזה שלו צריך להראות לעולם.

המסיתים
"היטלר היה לומד מהם"

אבו מאזן נזהר שלא להסית בעצמו ובמישרין נגד ישראל, אך שורה ארוכה של בכירים ברשות הפלשתינית עושים זאת שוב ושוב ושוב ושוב, בלי שום התנגדות שלו. אתם מוזמנים להציץ באתר "מבט לתקשורת פלשתינית" כדי למצוא עשרות דוגמאות, כולן מתועדות היטב, מן העשור האחרון – דהיינו: עמוק בתוך מסגרת הסכמי אוסלו והמו"מ עם ישראל. הנה רק בודדות מתוכן, מהחודשים האחרונים.

  • סגן מזכיר הוועד המרכזי של פת"ח, ג'יבריל רג'וב: "אנו חיים תחת כיבוש גזעני ופאשיסטי. אם היטלר היה בא, הוא היה לומד מהם את דיכוי האנשים, ולומד מהם את מחנות הריכוז, מחנות ההשמדה ההמונית".

  • היועץ לענייני תרבות בשגרירות פלשתין בלבנון, מאהר משיעל: "האם הפלשתינית... שלפה את הנשק, נפרדה מבנה בחיוך וקיבלה את פניו כשהיד בצהלולים כדי לא להרשות לאויב לחוש בשכרון נצחונו".

  • יועצו של אבו מאזן, סלטאן אבו אל-עינין: "הם [הישראלים] שוגים באשליות אם הם חושבים כי המו"מ היא הברירה היחידה שלנו. שישמעו אותי הצעירים: אללה כיבד אותנו בשהאדה, אללה כיבד אותנו שנהיה חלק משיירת השהידים."

  • השר לענייני דת ברשות הפלשתינית, מחמוד אל-הבאש: "מקומם של ההתנגדות והג'יהאד אינו במחנה הפליטים ירמוכ [בסוריה]. מי שרוצה התנגדות ומי שרוצה ג'יהאד – כיוון הג'יהאד מוכר וברור. כולם מכירים אותו... אלו ששולחים צעירים לסוריה ולמקומות אחרים כדי למות למען מטרה שגויה, עליהם לעצור ולהבין, כי ירושלים עדיין מחכה. ירושלים היא הכיוון, ירושלים היא הכתובת [עבאס והקהל מוחאים כפיים]".

  • השייח' תייסיר תמימי, לשעבר השופט השרעי העליון של הרש"פ: "אללה קבע כי מסגד אל-אקצה המבורך הוא איסלאמי ושייך רק למוסלמים... מסגד אל-אקצה כולל את כל רחבותיו... וספציפית את החומה המערבית".

  • הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ דיווחה על העברת הגופות של חמישה מחבלים מישראל לרש"פ ועל הלוויותיהם. שניים מהמחבלים המתאבדים, רצחו יחד 16 בני אדם ופצעו למעלה מ-80: "השמים של שכם מתקשטים בכוכבים אשר אהבו את אדמת המולדת, והם ישכבו בה לנצח לאחר שהם שבו אליה כשהידים".

  • תאופיק טיראווי, חבר הוועד המרכזי של פת"ח, בכינוס תמיכה באבו מאזן: "הרובה נמצא, ובכל רגע הוא יכול לפרוץ. [הרובה] יפרוץ מתוך ההנהגה הזו... ואם לא נהיה בחיים - [מקרב] בנינו".

המושחתים
"תופעה נפוצה ומקובלת" [צילום: AP]

"תוצאות מספר מחקרים וסקרי דעת קהל, אשר נערכו בשטחי הרשות הפלשתינית מצביעים כי שחיתות בצורה של ניצול התפקיד בכדי לקדם אינטרסים אישיים, העדפות אישיות ונפוטיזם, היא תופעה נפוצה ומקובלת אצל פקידים ברמות הגבוהות של המינהל הציבורי". זה לא לקוח מתוך פרסום של המתנחלים, אלא מהאתר של קרן פרידריך נאומן הגרמנית, לה קשרים ענפים עם הרשות הפלשתינית.

בית המשפט האירופי לביקורת – שגם הוא אינו חשוד בקירבה לנוער הגבעות – קבע לפני חצי שנה, כי קיים חשש שמאות מיליוני אירו מהסיוע של האיחוד האירופי לרש"פ נעלמו בשל שחיתות. ואילו לפני שנתיים נעצר עיתונאי פלשתיני שדיווח על שחיתות בשגרירות הרש"פ בפריז, ואז הופיע הציטוט הבא מפיה של תושבת רמאללה: "ההתנהגות של הרשויות רק מחזקת את התחושה הכללית שכל הטענות שהעלה הן אמת. המעצר ותביעת הפיצויים נועדו להפחיד עיתונאים ולהרתיעם מלחשוף שחיתויות" –ולא תאמינו, זה היה במאמר של עמירה הס.

מחקר של Middle East Monitor מדצמבר שעבר מסכם בצורה חד-משמעית: "השחיתות קיימת ברשות הפלשתינית, בארגונים לא-ממשלתיים ובמגזר הפרטי. היא מתפשטת בכל רחבי החברה הפלשתינית". מעורבים בה, נקבע עוד, בכירים ברשות ובפת"ח, ויש עוד ועוד שערוריות הקשורות לאישים המקורבים לאבו מאזן. (עדות שהושמעה בקונגרס האמריקני בשנת 2012 טענה, כי בניו של אבו מאזן נהנים שלא כדין ממיליוני דולרים המוזרמים לרשות כסיוע).

זוהי אולי הנקודה החשובה ביותר: אבו מאזן לא יפרק את הרשות הפלשתינית, כי קרוביו ומקורביו נהנים מאוד מהכספים הזורמים אליה. ואם כן יפרק אותה, אזי יקרה מה שקורה בכל תהליך של פירוק: יתחילו חקירות והעבריינות תצוף על פני השטח. אז במקום שנבהיל כרגיל את עצמנו, במקום שנפחד נורא מה חלילה יעשה אבו מאזן אם לא ניכנע לו – אפשר הפעם לומר לו: קדימה, בוא נראה אותך.

תאריך:  20/04/2014   |   עודכן:  20/04/2014
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אישית לוחצת
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דודקה
20/04/14 11:28
2
Alter
20/04/14 11:33
3
מחמוד עבאס.
20/04/14 11:57
 
לתשומת לבו של
20/04/14 21:19
4
מחמוד א-זהאר
20/04/14 13:03
5
מי שמאדיר אותו
20/04/14 13:06
6
עזרא מנצור
20/04/14 14:12
 
למיס פיגי
20/04/14 14:59
 
מי כן????
20/04/14 21:24
 
ע_הראל
22/04/14 23:47
7
רותיא
20/04/14 14:19
8
מיכל מירושלים
20/04/14 14:38
9
מושיקו
20/04/14 15:08
10
tאיציק
20/04/14 16:53
11
רעיון מצויין
20/04/14 17:14
12
ברוריה מקרית מוצק
20/04/14 17:37
 
מיס פיגי
20/04/14 20:23
13
אהרון שחר
20/04/14 18:12
14
להזהר!
20/04/14 19:41
15
דני 9494
21/04/14 06:37
16
קורןנאוה טבריה
21/04/14 07:19
17
בורק
21/04/14 12:46
18
לביא
22/04/14 11:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
דגלים של ארגון הטרור חמאס הונפו הבוקר (יום א', 20.4.14) על חזית מסגד אל-אקצה שבהר-הבית בירושלים. זאת, כהמשך להתפרעות פעילי חמאס והתנועה האיסלאמית בהר בימים האחרונים.
20/04/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
האנטומיה של רוב "ארגוני השלום" חושפת ומוכיחה שלכולם יש זהות ואחדות פעולה של תמיכה בפלשתינים והתנגדות תקיפה וקבועה לכל ממשלות ישראל.
20/04/2014  |  מתי דוד  |   מאמרים
יוסי ביילין ניחן בסגולה מופלאה. היא מזכירה מאוד את אותו אדמירל טורקי שניווט ימי לא היה הצד החזק שלו, וכאשר ב-1565 לא הצליח לגלות בים התיכון את האי מלטה, שיגר לסולטן את המסר הנודע: "מלטה - יוק!" (בטורקית: "מלטה איננה קיימת").
20/04/2014  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
שוב נרצח אזרח ישראלי על-ידי אחד מנתיניו של מחמוד עבאס, ה"מתון" ו"שוחר השלום": הפעם בליל הסדר, בכביש 35, כביש אשקלון - קריית-גת - חברון. הקורבן הפעם: נצ"מ ברוך מזרחי, מתנחל מהעיר מודיעין. אפילו שקר "הכיבוש" אינו יכול להצדיק את הרצח. כל זה, במקביל לשיחות "השלום" המתנהלות במחשכים בין ציפי לבני לבין נתינים אחרים של מחמוד עבאס, מכחיש השואה. צעדים בוני אמון מטעם ישראל נענים בצעדים בוני אסון מטעם האויב. הדדיות: יתנו - יקבלו! הם נותנים אש ואנו נותנים קורבנות, וכך מועלים קורבנות "השלום" על מזבח "השלום", לחרפת מדינת ישראל.
20/04/2014  |  רון בריימן  |   מאמרים
ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) שוקל לבטל את הסכמי אוסלו ולפרק את הרשות הפלשתינית במקרה שבו יתפוצצו סופית שיחות המשא-ומתן עם ישראל. משמעות המהלך הדרמטי היא החזרת האחריות הישראלית לניהול חיי היום יום של הפלשתינים על כל המשתמע מכך.
20/04/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
אשטון לישראל: חזרו מהחלטות הבנייה בגדה  /  עופר וולפסון
"לעצב מחדש את תפיסת הביטחון"  /  אריאל י. לוין
ח"כ תמנו שטה: הח"כים הבקיעו גול עצמי  /  איציק וולף
נבכי הנפש של הקנאים המוסלמיים  /  מנשה שאול
מלחמת שחרור או טרור?  /  שמואל גורדון
שיעורי בית  /  מרדכי קידר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il