|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

כניסת כוכב השפע יופיטר למזל אריה

התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם.
תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם
29/07/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כוכב השפע - יופיטר [צילום: AP]

יופיטר המוכר גם בשמו צדק עבר השבוע למזל אריה ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה ועד לסוף אוגוסט 2015. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: טלה, אריה, קשת, תאומים ולעיתים גם דלי.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי ששנה זו תהיה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם.

התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם. תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.

ילידי המזלות הבאים: דלי, עקרב, שור, דגים וגדי יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע.

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית.

רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בחודש נובמבר 14 יתחיל הכוכב במהלך הנסיגה עד לחודש מאי 15 .
במשך כל תקופת הנסיגה יהיה זה נכון לבדוק את ההצעות שתקבלו בשבע עיניים ולהיות יותר זהירים. הסיבה לכך היא שבזמנים אלה יכנסו הצעות לחייכם שתחשבו אותם כמוצלחות, אך ייתכן שבתום הנסיגה תבינו שלא ראיתם את הדברים נכון.

תפקיד הנסיגה כמו בכל נסיגה הוא גם להקצין את תחומי השפעת הכוכב כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את העובדות מכל הזויות האפשריות ורק אחר כך להחליט.

כדי לשמור על התנהלות נכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות, להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

תחזית שבועית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע - ילידי השליש הראשון של המזל יכולים לשמוח לאחר תקופה ארוכה, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות נכנס למזל שלכם ומאפשר לכם להתחיל בחיים חדשים.

טלה - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית היצירתיות כך שנראה שאתם בתקופה שבה יש לכם יכולת לממש את עצמכם דרך יצירה. זהו זמן מצוין עבורכם להוציא את התחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ולא צריך להיות חולים כדי להבין שעיסוק בעבודת יד כלשהי נותנת לכם אפשרות מצויינת לרוגע פנימי שלאחרונה מאוד חסר לכם. אל תמהרו ליטול תרופות מרגיעות, עדיף בדרך טבעית.

שור - הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן שלאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.

תאומים - הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפצות את עצמכם על-ידי קניית חפצים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן - הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב כך שעבורכם זו חגיגה. תקופה של אירועים אישיים וחברתיים שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד אהובים ורצויים על-ידי אחרים. יש לכם צורך לפנק ולהתפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן לדאוג לעצמכם ולא להיות נטו רק לטובת האחרים. גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם גורם לכך שתהיו יותר ורבלים ורגשיים.

אריה - יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שלילידי תחילת המזל מחכה התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב יופיטר שמגיע אליכם ומאפשר לכם להתחיל בדרך שאתם אוהבים ובחיים שאתם בוחרים לעצמכם. מצד שני, אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל חשים בכל עוצמת כובדו של הכוכב סטורן שמבצע עכשיו את הנסיגה וגורם לכך שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם.

בתולה - מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על-רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים על-ידי האחרים. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים.

מאזניים - מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כשרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הכשרון שלכם ולקבל את מלוא הפידבק לכך. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפעול בצורה אחרת ממה שהורגלתם עד עכשיו.

עקרב - הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם נכנס אליכם לביקור למשך כל החודש הקרוב. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו-כן, גם בית הקריירה שלכם מופעל בפרק זמן זה כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך – ונראה שתצליחו.

קשת - בחודש הקרוב יגיע לביקור בבית תת ההכרה שלכם הכוכב מארס ולכן ייתכן שהחלומות שלכם יהיו פעילים יותר ולעיתים עד כדי אגרסיביות וזאת בגלל העובדה שהרבה מתח פנימי מחכה להשתחרר אצלכם ועדיין אינכם יודעים כיצד עושים זאת. התקופה קשה עבורכם כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בעמקי נשמתכם בעוד שאתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות וללכת קדימה.

גדי - זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים החברתיים שלכם ובכך לפעול לטובת הכלל ופחות לפעול עבור טובתכם האישית.

דלי - אתם נמצאים היום בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם .

דגים - בחודש הקרוב ייכנסו כוכבים רבים לבית העבודה והבריאות שלכם. עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף שלכם תאבדו אנרגייה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם, לגוף שלכם ולאני הפנימי שלכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. זה גם הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם עיסוק שהוא בגדר תחביב.

תאריך:  29/07/2014   |   עודכן:  29/07/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כניסת כוכב השפע יופיטר למזל אריה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חיים אבגד
29/07/14 17:57
2
חן45
30/07/14 06:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיתון הארץ מקבל בימים האחרונים מאות רבות של בקשות להפסקת המנוי, זאת בעקבות הקו המערכתי הכולל שנוקט העיתון בסיקור מבצע "צוק איתן", ובעיקר בשל מאמר מאת גדעון לוי, שקרא לטייסים לסרב פקודה. בין הקוראים לביטול המנוי ניתן למנות את שר האוצר יאיר לפיד, שכתב על כך במאמר שהתפרסם בידיעות אחרונות, והעורכת לשעבר לילך סיגן במאמר במעריב.
29/07/2014  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
ניצול אושוויץ וחוקר השואה פרופ' צבי בכרך הלך לעולמו (יום ב', 28.7.14) והוא בן 86. בכרך בלט במיוחד במחקריו על האנטישמיות ועל הקשר בינה לבין רצח העם היהודי בשואה. הוא הותיר אישה, שלושה ילדים, נכדים ונינים.
29/07/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בשבוע שעבר, בסמוך לשעה שמונה בערב, התיר דובר צה"ל לפרסם כי שבעה חיילים נוספים נהרגו במסגרת מבצע "צוק איתן". כל אתרי החדשות הקדישו לבשורה המרה את כותרתם הראשית, למעט אחד. באתר ynet נמנעו מלהחליף את הכותרת הראשית, וזו המשיכה לעסוק בתיאור התקרית הקטלנית שהובילה למותם של כמה מההרוגים. את הידיעה על מות שבעת החיילים מיקמו מתחתיה.
28/07/2014  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
כשהגיע הקרע בין נפתלי בנט לבין בנימין נתניהו, אחרי פחות משנה וחצי של עבודה משותפת בימיו של נתניהו באופוזיציה, נקטע מסלול שעליו פינטז מנהיג "הבית היהודי". בדיעבד, זו הייתה גם הזדמנותו הגדולה ביותר. בנט שאף באמת ובתמים להיצמד לנתניהו לכברת דרך ארוכה. זו הייתה מבחינתו הגשמת חלום. אחרי הכל, הוא היה דמות החיקוי הגדולה שלו, ולראייתו, הוא עצמו ביבי-משופר. בנט משוכנע שהוא נזם הבריאה. שהשכל והתבונה ניתנו בו במנות נדיבות במיוחד. מתוחכם מנתניהו ומליברמן, פיקח מגדעון סער, כריזמטי מיאיר לפיד, ערכי מציפי לבני וערמומי מאהוד ברק.
27/07/2014  |  רונית ורדי  |   כתבות
"הקסם הגדול" הוא קומדיה איטלקית העוסקת בקסמים ובאישה הנמלטת מבעלה תוך ניצול תיבת הקסמים הידועה ותמורת שכר הגון לקוסם האביון. ההפקה העולה בבית צבי ברמת גן היא מעוררת מחשבות, מעניינת, קולחת, צבעונית וגם מצחיקה ובהחלט מהווה אתנחתה קלה ללילות הקיץ החמים ולאזעקות מפני הטילים האופפים אותנו.
27/07/2014  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il