|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.09.2014-29.08.2014

מדינה במאניה דיפרסיה

נמשיך להתמודד עם איומים אזוריים לאורך השנה הקרובה. תהיה הזדמנות לשיתופי פעולה אזוריים אקטיביים. אבו מאזן עומד לשתף פעולה עם "האויב שלו", החמאס. ברמה האישית, המציאות אינה כפי שהיא נראית, הדברים שאנו שומעים אינם מה שנאמר לנו
29/08/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לבחון את המילים

הימים האחרונים וגם היום 29.08 הם בעלי אופי מביך. המציאות אינה כפי שהיא נראית, הדברים שאנו שומעים אינם מה שנאמר לנו. ייתכן שהערפל מטשטש את הצבעים והעננים אינם מאפשרים לראות את התמונה בגוונים ברורים. כלומר, ייתכנו מצבים של חוסר הבנה וטעות בתקשורת בינאישית וחברתית. נסו להיות זהירים אם אתם אמורים לקבל החלטה משמעותית. זה נכון גם אם נראה כותרות או נשמע הצהרות של אנשים מכובדים או כאלה שיש להם כוח השפעה בתקשורת. בכל המישורים, גם האישיים, כדאי יהיה לבחון את המילים שוב בעוד כמה ימים.

אם עליכם לקבל אישורים ביורוקרטים או בקשות לניירת ממוסדות ממשלה או מבנק וכד' או תחילתו של הליך משפטי, מוטב לדחות זאת, כיוון שכל דבר ייקח הרבה יותר זמן ממה שהתכוונתם להשקיע בו.

מבנה הכוכבים גורם לכך שאינכם שמים לב להתחייבויות שלקחתם על עצמכם, אבל תיתכן גם חשיפה של סקנדל סודי (ציבורי), אולי שיחת טלפון או מקור חדשותי שיגרום למבוכה כאשר הדברים ייצאו לאור.

התקשורת הבינאישית תשתפר לאחר תחילת ספטמבר. אם קיימת בעיה בזוגיות כדאי לצאת לטייל ביחד, ללא חברים נוספים, להתרחק כדי להתבודד - מה שיעזור לשחרר כמה ערוצים ויקרב ביניכם.

כבר מיום רביעי 03.08, יהיה קל יותר לחזור לעשייה מעשית, אנחנו בתקופת מזל בתולה, כך שכדאי להכין רשימת מטלות עם בסיס תכליתי, להתמקד בפרטים ולהוציא לפועל את כל אלה. רצועת הזמן הזו היא מעשית, החשיבה מאוזנת ומשפיעה עם ניואנסים יצירתיים על מערכות יחסים וגם פשרות יתקבלו בנינוחות.

מאז שעברנו את הריבוע הגדול, באפריל 2014, ואת הליקויים שהיו באותה העת, העולם משתנה מול עינינו. השפעת ליקויים היא על-פי רוב כמה חודשים ועד שנה פלוס, והתבניות המוכרות משתנות. מאז אנו רואים חוקים וסדרים חדשים בעולם מסביב.

הביטו למערב, לאוקראינה, לרוסיה, לעירק, לדאעש, לסוריה (כשגם שם ההתייחסות מצד העולם משתנה כלפי הנשיא-דיקטטור בשאר אסד, בגלל האיסלאם הקיצוני), ואצלנו מלחמה שמטרתה לשנות את המציאות בשכונה הבלתי אפשרית. נשיא ארה"ב, בעל פרס נובל לשלום, שהחזיר את החיילים מעירק ומאפגניסטן בכוונה להתנתק מהמלחמות, החזיר את המטוסים שלו לפעול נגד הקיצוניים בעירק ואולי גם בסוריה, דוגמה נוספת לשינוי שעובר העולם נוכח הנסיבות המשתנות.

בסוגריים, המעבר של כוכב מארס למזל קשת יכול להשפיע ולגרום להסלמה בחלק מהמקומות הנ"ל.

השינויים האלה מעידים על התמרה גם בחיים אישיים. בסוף הקיץ ובתחילת הסתיו אנו ניכנס שוב לעונת ליקויים, כולל אורנוס/פלוטו, ואלה לא יאפשרו חזרה לשגרה. כל אחד מאיתנו יחווה שינוי. ייתכן שזה קורה ברמה פנימית, בתת ההכרה, וזה צף ועולה ומשפיע על דרך החשיבה, המשתנה ומשתחררת מקבעונות ישנים. ייתכן שזה גם ישפיע בדרך מעשית, על המציאות היומיומית. בימים הקרובים יהיה שינוי בדברים קטנים, כאלה שיעזרו לשינוי תבניות חשיבה בכל נושא התזונה, בשינוי הגישה לאוכל, למשפחה, לבריאות ולטיפול בבית שלכם. וזה יביא איתו לתוצאות שונות ממה שהתרגלתם עד כה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 29.08
הירח בטל משעה 18:58 בערב עד למחרת בשעה 11:53 לפני הצהרים.
יום שני 01.09 הירח בטל משעה 18:38 עד שעה 20:17 בלילה.
יום רביעי 03.09 הירח בטל משעה 21:04 עד שעה 01:15 אחר חצות.
יום שישי 05.09 הירח בטל משעה 18:08 עד שעה 02:59 בלילה.

כלכלה ושווקים

השילוב בין השמש והנפטון יוצר מצבים לא ברורים ואשליות, וזה לא הזמן האידיאלי לקבל החלטות משמעויות.

ייתכן שייחשף עניין כספי שיגרום אי-נוחות, בלשון המעטה, אבל מצד שני זה עלול להתפתח גם לשערורייה (תלוי מי הגוף או האיש ובאיזה מקום בעולם).

גם חוסר היציבות ברחבי העולם משפיע על מה שקורה בשווקים. אבל לא נראה משהו דרמטי.

באירופה, בסין וגם בארה"ב צפויים דוחות לא נחמדים. כוכב סאטורן יעבור למזל קשת וזה עלול לגרום לצמצום ההוצאות, כך שאולי זה ישפיע על המחזור בשווקים, אבל יש זמן לעקוב ולבחון את זה.

אצלנו

עם הכוכבים על הציר 4-10 ו 2-8 יש התפתחות אצל כולנו שהביאה לשינוי בתודעה, אנחנו רוצים לחיות בביטחון וזו דרישה. רוצים לשמור על הבית שלנו.

בינתיים עם המעברים של ראש דרקון/יופיטר וראש דרקון/סאטורן, ולעיתים שניהם יחד, כולנו נעים בין שמחה ואופוריה לדפרסיה ול"חמיצות" (מילה שמשתמשים בה בתקשורת) וחוזר חלילה. בקיצור, המדינה שלנו ב"מאניה דפרסיה".

ראש דרקון/סאטורן מתאר שהמו"מ בניסיון להגיע להסדרה ילווה בקושי וייגרר, זה מצב כוכבים המקשה על פתרון מיידי. במציאות יש ניסיון לדחות את הסבב הבא ובמקביל אחרי חמישים יום, יש רצון לחזור "לנורמליות", או כמו שנכתב בשיר של רפאל קלצ'קין "ואז אדע לקרב יש טעם, אף כי המחיר יקר מאוד, כדי שיום יבוא אי-פעם ונוכל לנשום פה ולחיות... האמיני יום יבוא, טוב אני מבטיח לך".

החזרה לשגרה תתאפשר אם נבין שבינתיים ההתמקדות צריכה להיות בטווח הקצר.

לצערי הרב, אי-השקט צפוי לאורך שנת 2015 בכל מיני מקומות על הגבולות שלנו, אבל הסבבים הבאים יהיו עם הפקת לקחים (5-11) מהסבב האחרון. הכוכבים מספרים לנו שנתמודד עם איומים אזוריים לאורך השנה הקרובה, מה שמחזק את חשיבותה של הערבות ההדדית אצלנו עם הדגש על ציר 4-10, ורמז גדול לפוליטיקאים להפסיק לשחק משחקי אגו, מאחר שהנושא שיעסיק את כולם במהלך השנה הבאה יהיה התמודדות עם בעיות ביטחון ואיומים קיומיים על המדינה שלנו. על הפוליטיקאים יהיה ללמוד לשלב ידיים וכל אחד מהם יצטרך לשאול את עצמו מה תפקידו, האם הוא בשליחות ואכפת לו, או חשוב לו יותר כותרות ומחיאות כפיים?

המציאות ברקע מציגה שיש הזדמנות לשיתופי פעולה אזוריים אקטיביים. החל מחודש מאי 2015 ייתכנו שיתופי פעולה (5-11) עם קואליציה בינלאומית שתיטיב איתנו.

כן, שיתוף פעולה אזורי יהיה, אבל לא על-פי חזונו של שמעון פרס. זה כנראה יתקיים בגלל סיבות אחרות, הזדמנויות חדשות בנסיבות שמתרחשות בימים האלה מסביב תחת הכותרת "מזרח תיכון חדש".

ואם יש למישהו עוד ציפיות מאבו מאזן:

המפה הרלוונטית היא התאריך שבו הגיע לשלטון - 15.01.2005 בשעות הצהריים.

בהווה עם הכוכבים על ציר 1-7 ו- 5-11 הוא מתבשם מהחשיבות שנותנים לו בכל מקום שהוא מגיע אליו, ובשלב מאוחר יותר יבין שהכל מתפוגג ונעלם, ומה שנשאר על השולחן זה רק בקבוק בושם ריק. עכשיו הוא נהנה מיחסי הציבור שהוא מקבל מכאן ועד להודעה חדשה, מכבוד גדול, אבל זה זמני. הציפיות הגדולות שיפתח הן אלה שיביאו לו אכזבות בהמשך.

מחמוד עבאס מנצל עכשיו כל הזדמנות להגיע לקדמת הבמה, אבל עם 1-7 אין לו יכולת לבנות לעצמו סטטוס יציב. למעשה הוא יהיה מאוים כל הזמן. גם הטקסים בחדרי אירוח גדולים, בהווה ובעתיד בכל מיני מקומות, לא יצרו לו מעמד יציב. הוא ירוץ לכל מקום שיהיו מוכנים להכניס אותו אבל הגורמים שמזמינים אותו לכל מקום הם אלה שיבעטו בו אחר כך. בינתיים הם "משתמשים" בו. נקודת ביניים נפטון-פלוטו (1-7) מציגים את התקוות שלו והתנפצויות שיגיעו אחר כך, ואלה יחזירו אותו לנקודת ההתחלה יו"ר הרשות שלא תומכים בו כמעט באף מקום.

הכוכבים מציירים את התמונה בבהירות, מי שמאמין (גם אצלנו יש כמה אנשים שאתם מכירים שחושבים כך) שאפשר להניח על אבו מאזן משקל גדול כל כך שלא יתפלא שהוא יקרוס אחר כך כמו מגדל קלפים. הוא אומנם ינסה לזרז דברים וייקח על עצמו משימות מעבר ליכולתו, כי יאמין במה שמספרים לו - שהוא חזק וכל יכול, ואז יבוא הכישלון. ייתכן שהוא מאמין שיש לו אחריות ותפקיד אבל הוא גם חירש ועיוור! למעשה הוא עומד לשתף פעולה עם "האויב שלו", החמאס. האירוניה שהוא רואה את מדינת ישראל כאויב שלו, וכשהוא יתעורר זה יהיה אחרי שירגיש את "האמת" שמתבשלת לאורך זמן מאחורי גבו ועומדת "לשרוף" אותו, שוב ינסה החמאס להשתלט על הרשות. ככה זה עם פלוטו על ציר 6-12 אדם ממלכד את עצמו. הבעיה, שעד שיבין את הטעות, הוא עלול לקבל החלטות שגויות ולעשות שיתופי פעולה לא נכונים, ובתוך כמה חודשים יבין שמה שהוא חשב שהוא עומד לבנות, עם הרבה כבוד השפעה וכוח, מתהפך עליו. התקוות כמו שנכתב כבר יתנפצו. הבושם יתפוגג.

ייתכן שהתסכול יגרום לו לעשות צעדים חד-צדדיים, כדי לשנות את המציאות בשטח, אבל התהליכים הפורמליים שינסה לקדם לא יביאו אותו לשום מקום.

"חַזֵּק אֶת יְדֵי מְגִנֵּי אֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ, וְהַנְחִילֵם אֱלהֵינוּ יְשׁוּעָה וַעֲטֶרֶת נִצָּחון תְּעַטְּרֵם, וְנָתַתָּ שָׁלום בָּאָרֶץ וְשִׂמְחַת עולָם לְיושְׁבֶיהָ" [מתוך התפילה לשלום המדינה]

תאריך:  29/08/2014   |   עודכן:  29/08/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נויבה דו קורדירו בדרום מזרח ברזיל היא ביתן של 600 נשים, בעיקר בנות 35-20. למרות שחלק מהן נשואות, בעליהן נאלצים לעבוד רחוק מהבית ויכולים לחזור אליו רק בסופי-שבוע. הבנים נשלחים הרחק כשהם מגיעים לגיל 18, ולאף גבר אסור לגור בעיר, הנמצאת בעמק מרוחק.
28/08/2014  |  יפעת גדות  |   כתבות
הצגה בתיאטרון גשר על-פי ספרו של דיויד גרוסמן מופע בסימן משוררי תור הזהב במידטק בחולון תערוכה של האמן הקולומביאני, חואן ברנל בתיאטרון הלאומי, הבימה שיח גלריה עם האמן חואן ברנל יתקיים בתיאטרון הבימה
27/08/2014  |  לאה טרן  |   כתבות
הרכבת תוכנית טיפולים אסתטית בפנים היא לעיתים עניין מורכב ולא חד-משמעי לא כל מה שמתאים למצח למשל, מתאים גם ללחיים, והטיפול שנחוץ באמצע הפנים שונה מזה של אזור העיניים
26/08/2014  |  ד"ר מוניקה אלמן  |   כתבות
למלח היה חלק מכובד בתולדות האנושות אשר השאירה חותם בתרבויות שונות. אם רק נבחן מספר דוגמאות מההיסטוריה, נוכל להבין את חשיבותו של המלח לאדם.
26/08/2014  |  איילת נדיב  |   כתבות
שאלות של השתלת איברים והחולה הנוטה למות, הן שאלות ערכיות שבפסיקה בהן אין יתרון לשופט. לכן, כאשר מגיעה סוגיה כזו לפתחו של בית המשפט, רצוי שתיעשה קביעה נורמטיבית בידי מי שמייצגים מגוון רחב של דעות. כך אומר (יום ג', 26.8.14) נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יוסף אלון, בוועידת המשפט של מחוזות לשכת עורכי הדין במלון לאונרדו באשקלון.
26/08/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il