|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

תחזית אסטרולוגית שבועית 25.09.2014-19.09.2014

עוד פרק על הסדר החדש בעולם

זו תקופה של נתינת וקבלת אהבה, מותר לכם לפתוח את הלב זה זמן בו אסור לוותר על הרצון האישי, יש צורך לדלג ולעבור מעל ההיסוסים והחששות, לקחת סיכון, להשאיר את העבר והפגיעות מאחור ותופתעו מהמתנה שהיקום ייתן לכם בתמורה
19/09/2014  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: AP]

זו ההזדמנות שלכם לנוע קדימה עם קורטוב של מזל, אולי גם להרחיב את מעגל החברים שלכם. זה הזמן לשחרר את האגו, להאמין ביקום ובעצמכם, להוריד חומות כדי לתת לאור מקום, לסיים את מה שהיה ולהתחיל התחלה חדשה, גם במישור אינדיבידואלי.

בתאריכים 21-22.09 יש השראה והסקרנות מדרבנת אתכם לעבור את הגבול לעבר סגנון יצירתי חדש, זה בהחלט יכול להיות בכל תחום בחייכם.

בימים האלה ועד לתאריך 22.09 מתפתח אתגר בין המרס ונפטון, הכוח והאסרטיביות פוגשים את חוסר הכיוון. לנפטון יש נטייה למוסס מצבים ולכן סביר להניח שמאתמול, 18.09, אתם מתקשים לכוון את עצמכם והתוצאה עלולה להיות פחות מוצלחת משחשבתם.

אלה ימים טובים לאינסטינקטים ולתחושות הבטן, הקשיבו לרגשות.
בתאריך 22.09 כוכב פלוטו ייעצר ויחזור להתקדם, בימים שלפני העצירה המתח עוטף את האווירה ומיד עם העצירה מאבקי כוח שהיו מתחת לפני השטח צפים, עולים ונחשפים, ויהיה קשה לשמור על איפוק בזמן הזה. כאשר פלוטו, השולט על "העולם התחתון", נעצר הוא מביא איתו רעידות אדמה או התפרצויות של הר געש. גם העימותים הצבאיים במזרח התיכון, באוקראינה, סוריה ועירק יגיעו לנקודות רתיחה גבוהות. הרגישות גבוהה.

פלוטו פולש עמוק לתוך הליבה של העולם הפנימי והאישי, שם חבויים הסודות המסתוריים, שם נמצאים האינסטינקטים הראשוניים הקיימים באופיינו והן יוצרים אתגר לרגשות המודחקים להתפרץ מתוך תיבת פנדורה. התבטאות בהירה יכולה לעזור להתחדשות והתמרה של האנרגיה למקור חיוני.

החצבים פורחים כבר ובתאריך 22.09 השמש תעבור למזל מאזניים, זהו יום השוויון, מכאן הימים מתחילים להתקצר והלילות להתארך, ועונת הסתיו מגיעה באופן רשמי. בתאריך 24.09 צפוי מופע מולד הירח וזו תהיה תקופה אינטנסיבית יותר באופייה, יחד עם ליקוי הלבנה שיתקיים בתאריך 08.10 לצד אורנוס ופלוטו ובהמשך ליקוי החמה בתאריך 23.10.

האירועים בעולם משפיעים על כולנו. הגבולות המשתנים על פני הגלובוס עדיין לא התייצבו וגם לא ברור עדיין היכן ואיך יציירו אותם על המפות, בינתיים זה נראה מאוד "גמיש".

בין הימים 20.09-24.09 בבקשה היו זהירים במקומות ציבוריים, בנהיגה, או בכל מקום שאינו מוכר לכם, אלה ימים לא נחמדים לנו.

זמני ירח בטל:

יום ראשון 21.09 הירח בטל משעה 07:32 בבוקר עד שעה 18:54 בערב.
יום שלישי 23.09 הירח בטל משעה 15:13 בצהריים עד למחרת בשעה 06:59 בבוקר

יום שישי 26.09 הירח בטל משעה 15:37 בצהריים עד שעה 17:29 אחה"צ.

כלכלה ושווקים:

להתפתחויות ברחבי העולם תהיה השבוע השפעה על השווקים. המנעד בין נפטון ומרס החל מתאריך 20.09 יעזור לשמועות, לרכילות, להגזמה ולאשליות, ויתכנו גם אילוזיות. כל אלה עלולים לגרום להיסטריה בשווקים וכל זה בגלל אירועים שאין להם שחר.
הירידה במחיר הנפט משפיע באופן חיובי על מצב הדולר ויש להניח שמחיר הנפט ימשיך לרדת.

ליקוי לבנה יתקיים בתאריך 08.10 במבנה כוכבים שישפיע על השווקים, היו ערניים. אצלנו זה יהיה ערב חג סוכות, כך שהמבט הוא לכיוון השווקים בעולם.

אצלנו:

אני מבקשת להזכיר את שנכתב כאן על גדעון סער ברשימה שהתפרסמה בתאריך 05.09.2014:

"במפה משותפת עם המדינה במהלך 2014 הוא מוצא את דרכו להתקדם. לצד הכוכבים על ציר 4-10 יש לו גם 1-7, לכן יהיה עליו לזהות את המצבים שבהם צריך לשבת בשקט ולהמתין ואז יוכל לקדם את עצמו, יהיו לו הזדמנויות שבהן יוכל להבליט עצמו לחיוב. התנהגות מאופקת שתשלב סבלנות תתגמל אותו בחודשים הבאים.

במהלך שנת 2015 יהיה עליו ללכת בין הטיפות, תהיה לו ציפייה שדברים יקרו בלי שהוא "יתלכלך" (1-7, 2-8, ( 3-9, שיהיה מי שיעשה עבורו את ה"עבודה".

סער יצבור לעצמו נקודות חיוביות כשיפגין איפוק כשיידרש, אבל אלה מצבים שלא ימנפו אותו בטווח הארוך. בינתיים עם מבנה הכוכבים על המפה המשותפת אפשר לומר שבשנה הקרובה גם אם יגיע לבאר לא ישתה ממנה מים". וכל מילה נוספת מיותרת.

מחשבות אסטרולוגיות:

בשבוע שעבר הצגתי את המנעד של אורנוס-פלוטו כמבנה כוכבים המשפיע על "הסדר החדש" בעולם. הנה עוד כמה היבטים מעניינים הקשורים לצמד הכוכבים שאינם נמצאים בקשר תכוף לאורך השנים, אבל כשהם מגיעים הכל משתנה.

אורנוס-פלוטו חשפו את הריגול בעזרת הסייבר. פלוטו הוא הריגול, המוציא דברים נסתרים מתחת לפני השטח ואורנוס מסמל את הסייבר. יש אמתלה של ריגול בשם הביטחון הלאומי, ומה שנחשף בסופו של דבר בעולם הרחב (NSA) הוא שהמאמצים האלה לא תמיד נקיים מאינטרסים. כוכב פלוטו הוא כוח, רצון בשליטה והוא זוכה בה בעזרת הסייבר.

אורנוס-פלוטו מעיד שהגרעון בעולם מגיע לקצה, וזה משפיע על התנהלות מנהיגים בעולם. רק השבוע ארגון המדינות לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי ה- OECD, פרסם עידכונים לתחזית שלו עבור הכלכלות הגדולות בעולם. הערכה היא שהצמיחה תהיה איטית יותר ומה שמדאיג אותם זה היקף הסחר בסחורות ובשירותים, שנשאר ברמות דומות כבר שלוש שנים ולא מצליח לחזור לרמה שהייתה לפני 2008.

קוראים וותיקים זוכרים שכתבתי כאן לא פעם שהמספרים אותם מפרסמות מדינות אודות צמיחה או אבטלה הן שקריות (לדוגמה, ארה"ב), נכון שהאזהרה של ארגון המדינות שמה דגש על גוש האירו, אבל גם ארה"ב במוקד.

כוכב פלוטו העובר במזל גדי חושף את האמת ואורנוס דורש את השינוי. לפי המצב הזה יצטרכו המדינות השונות לשלב בכלכלה אנשים חדשים.

אורנוס פלוטו הביאו גם וויכוחים על מיסוי והמלצות לרפורמות מס. פלוטו מסמל מיסים ואורנוס מסמל רפורמות. מלחמות פוליטיות של מפלגות אינן מאפשרות פשרה על נושאים, קיימת עוינות בין המפלגות (במדינות שונות לא רק אצלנו), וזה מעורר את סלידתם של האזרחים מחברי הממשלה, שאינם מסוגלים לנהל מו"מ כראוי ואינם מחפשים את דרך האמצע כדי להיראות שקולים ומכובדים, ולהיראות כמי שאיכפת להם מהמדינה שלהם ולא מהכבוד הפוליטי.

כוכב פלוטו מסמל את הקפיטליזם. בארה"ב הכלכלה שהתנהלה על הבסיס הזה קרסה בעיקר בגלל החמדנות. כוכב אורנוס מסמל את הסוציאליזם, שוויון זכויות האזרח, על בסיסה התנהלה הכלכלה באירופה שקרסה.

יש להניח, שלאחר 2015, כאשר הכוכבים האלה יתרחקו זה מזה, תתעצב כלכלה שתשלב את המסקנות מחולשתם של הקפיטליזם (שהביא להרבה "תספורות" ברחבי העולם) והסוציאליזם (כלכלה ש"נוצלה" על-ידי המון מהגרים באירופה). כללי המשחק ישתנו מן הסתם וישלבו את שתי האופציות על בסיס ניסיון שהצטבר בשנים האחרונות.

כוכב פלוטו במזל גדי, מזל גדי מייצג מוסדות וותיקים וגם סודיים, והפלוטו ממשיך לחשוף את מה שקורה אצלנו במשטרה. רעידת האדמה נמשכת וכל מה שניסו "לעשות" בדרך לא כשרה, פלוטו, המסמל גם שוחד, כסף מוסתר וגם סקס ומניפולציות, מוציא וחושף הכל מתחת לפני השטח וכל הסודות הופכים גלויים (מן הסתם נשמע גם בחודשים הבאים על עוד כמה פרשיות). אורנוס, המתלווה אליו, מביא איתו את השינוי והמהפך כך שגם המשטרה תעבור שינוי דרמטי עד אביב 2015, שם ייפרד הצמד חמד אורנוס-פלוטו ואולי לאחר מכן נוכל לומר שהמהפכה הסתיימה. אולי? מאחר שהשפעת כוכבים כל כך חזקים יכולה להותיר עוד גלים לאורך זמן, עד שיחזור השקט לעולם.

לשאלותיכם, גם הפוליטיקה עוברת שינויים אבל פלוטו ואורנוס לא נותנים למשהו שאינו אמיתי לשרוד. הבחירות האחרונות אצלנו, בשנת 2013, היו בהשפעת אורנוס-פלוטו שהביאו איתם מהפך חברתי וכלכלי (אורנוס=מהפך, פלוטו= הכסף). חישבו, "יש עתיד" הגיעה עם הדגל עליו התנוססה השאלה "איפה הכסף", זהו פלוטו (כסף שמישהו מסתיר), אך בדרך "יש עתיד" והדגל שהניפו לא כל כך הסתדרו והתגובה של האזרחים ל"יש עתיד" בהלימה. התמיכה הגדולה מתפוגגת, שר האוצר עורך מסיבות עיתונאים כל שבוע עם הבטחות חדשים לבקרים שהוא יביא למהפכות כלכליות (אורנוס+פלוטו) ולאחרונה חוזר ומבטיח שלא יעלה מיסים (מיסים = פלוטו). ברקע שומעים על משה כחלון ה"בונה" מפלגה חברתית, שגם היא תחת ההגדרה של פלוטו אורנוס, גם הוא מדבר על מהפכה חברתית.
בסופו של העידן הזה, נדע מי הפוליטיקאי שעשה מהפך ומי לא.

כוכב פלוטו עובד בדרכו, באיטיות וביסודיות, ולא ישאיר אחריו סודות, אורנוס המאתגר אותו יעזור להתחדשות. הפוליטיקה משתנה ולא רק אצלנו, הרצון להגיע לרווחה חברתית (אורנוס) כלכלית (פלוטו) וליצור חברה שוויונית.

תחזית על החורף הקרוב:

לפני שנה הבאתי את התחזית האקלימית על-פי סודות האר"י הקדוש, לשנת התשע"ד, אז התחזית "בישרה" על שנת בצורת וגשמים חלשים, אבל כבר אז הוספתי באופטימיות שהתחזית לחורף התשע"ה תביא פיצוי, והנה התחזית:

"שנה של מכות ארבה וחורף סוער וגשום. שנה בעלת כמויות גשמים אדירות ורבות. החורף יהיה בעל ברד ושלג רב וגשמים אדירים. שנה טובה ומבורכת בעל יבולים גדולים... (א' טבת חל ביום ג') חורף חזק בעל גשמים רבים שימלאו את כל האגמים ומקווי המים... כי השנה זו היא צרוף של תקופת תמוז החלה ביממת רביעי וא' טבת החל ביום שלישי..." הכינו מטריות עמידות לרוחות וגשם. דרך אגב, יש הבטחה גם לחורף קר מאוד בשנת התשע"ו.

"לא מקומו של האדם מכבדו, אלא האדם מכבד את מקומו" (תענית כא ע"ב)

תאריך:  19/09/2014   |   עודכן:  21/09/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכל אחת מאחת עשרה שנות קיומה של אומ"ץ, בערב השנה החדשה, עמדתי על בימה זו על תקן של נביא זעם ופרסתי בפני הנוכחים תמונה קודרת של השחיתות השלטונית שפשטה בישראל כמחלה ממארת ששלחה את גרורותיה כמעט אל כל מגזרי הממשל, החברה והמשק.
19/09/2014  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
הקדמה
19/09/2014  |  מיכאל ויגודה  |   מאמרים
מה תגידו על גברים המתיימרים לדקדק במצוות, ובכסות זו נוטשים את נשותיהם וילדיהם בחגים בעוד הם נוסעים לאומן או למערכת המכפלה?
19/09/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מה עושים עם משטרת ישראל? בתי המשפט מתריעים על מחדלי חקירה - ולא קורה כלום. מבקר המדינה קובע שהיא עוברת על החוק - ולא קורה כלום. הסניגוריה הציבורית מצביעה על הפרות חוק מובנות ושיטתיות - ולא קורה כלום. התקשורת חושפת מחדלים ושקרים על בסיס יום-יומי - ולא קורה כלום. שלושה ניצבים מסיימים את כהונתם בבושת פנים - ולא קורה כלום. נתוני המשטרה עצמה מצביעים על עלייה בפשיעה - ולא קורה כלום. אז מה עושים?
19/09/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בפרשת השבוע נמצא את היסוד והתשתית לצדק חברתי. הפרשה פותחת בתיאור הניצבים בברית: ראשי השבטים, הזקנים, השוטרים וכל איש ישראל. בנוסף לכך ניצבים חוטבי העצים ושואבי המים.
18/09/2014  |  הרב אביחי קצין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il