|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית שבועית 4.12.14-28.11.14

לעמוד על שלנו

במציאות המתפתחת יהיה עלינו לעמוד על שלנו מול הלחצים שיגיעו מהעולם ה"נאור"; נתמודד עם העולם מתוך ידיעה שההתנגדויות יחלפו; ההתלכדות אצלנו היא תמיד מול איומים תוצאות המו"מ עם אירן על עתיד הגרעין לא הפתיעו שבוע שבו למילים יש כוח; חישבו לפני שתדברו
28/11/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
נתאחד, נתחזק, נעמוד! [צילום: AP]

לפנינו שבוע שלמילים יש משמעות רבה. התקשורת משפיעה ברבדים עמוקים יותר מהרגיל, בעיקר אם אתם נמצאים בצד הנותן עצה לחבר. הכעס מתלקח מהר ועלול גרום ל"כוויות נפשיות" אצל השומע, אבל זה גם יירגע מהר. היזהרו בנסיעת קצרות, במהלך הימים הקרובים עלולות להיות יותר תאונות דרכים.

מקבץ הכוכבים במזל קשת ישפיע על התקשורת הבינאישית ובכלל, אל תופתעו ממה שאנשים אומרים, הדברים נאמרים מבלי שחשבו עליהם לפני שגלשו מהפה ואין פילטרים. למרות שהקשת מבקש צדק, יושר ואמת, הוא גם יורה את המילים מהר-מהר ולכן חלק מהמשפטים הנאמרים אינם מכילים את כל המידע בשלמותו, כך שייתכן שבכל זאת לא נאמרת כל האמת.

שימו לב לתוכן ולמילים בזמן שאתם מקשיבים לחברים, או להבדיל בתקשורת לפרשנים, עיתונאים ופוליטיקאים. נסו לשמור על ערנות משולבת בהגיון, להיות סקפטיים, לחשוב ולהבין מה לא אמרו לכם בנאומים או בראיונות ספונטניים ואולי גם בקוצר רוח. עם זאת, בל נשכח שתקופת ה"קשת" היא זמן שבו צצים רעיונות חדשים וההשראה מקבלת עלי כותרת צבעוניים, זה הזמן שבו הלב והמחשבה נפתחים ומשתלבים בהתלהבות לקראת אופק חדש.

1.12-30.11 - קיימת תחושת חוסר ביטחון או חוסר הבנה וכדאי לבדוק כל דבר כמה פעמים, כמו תאריך פגישה שקבעתם, האם השעה שרשמתם נכונה ואם עליכם לחתום על מסמך כלשהו, בדקו שוב את הנתונים.

1.12 - זהו יום שטוב להתחיל בו דברים חדשים, בעיקר לקראת הערב. זה יום שמתאים לכל עבודה הדורשת תשומת לב, תהיה גם אפשרות להשלים הרבה משימות בזמן קצר, תוכלו להתמקד בעבודה ולסיים גם מטלות שמרחתם לאורך זמן.

בהמשך השבוע יש מקום לפעילות מאתגרת, מיוחדת ומעניינת, ואולי גם מפתיעה. שימרו על פתיחות, זה עוזר ליחסים טובים ולאירועים משמחים.

האנרגיה שאנו ממשיכים וחווים מגיעה ממבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו, שיגיע לדיוק בתאריך 15.12 והשפעתו כבר מורגשת בכל העולם במישור האינדיבידואלי והפוליטי. למעשה כל כוכב קטן שעובר במזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) מיד מדליק את המנעד המתוח, גם אם זה רק לכמה שעות זה כבר יוצר סערה מתגלגלת.

מאז אפריל 2014 התחושה היא שאנו נעים או מתגלגלים במסלול פתלתל ועקלקל, יודעים שיש משהו שיכול גם להפתיע מעבר לפינה, אבל לא תמיד מוכנים לאופיו של אותו "משהו". כל שיחה, כל עניין הופך להיות פיצוץ, וזה קורה עוד לפני שבדקנו האם זו באמת דרמה?

האירועים מזכירים לנו כמה מתח קיים בחיינו, כמה הכל נפיץ. למעשה המציאות מופיעה בכל מצב בלי מייק-אפ, אלא כמו שהיא, בגוונים האמיתיים. מאבקי הכוח צצים על ימין ועל שמאל גם ברמה האישית, מצבים מתפתחים בדרך לא צפויה ביחסי עבודה, לא תמיד כפי שהתכוונו או רצינו.

ההשפעה של הריבוע אורנוס-פלוטו בעולם הגדול הביאה למתחים על בסיס גזעני. אנו עדים לכך בארה"ב, המהומות וההפגנות בפרגסון, מיזורי וההתפשטות למדינות נוספות, בעקבות זיכוי השוטר הלבן שירה בצעיר האפריקני. ראינו גם את ההתנגדות וההתחשבנות בין הקונגרס האמריקני ובין הנשיא אובמה, המשולבת במאבקי כוח על מתן האישורים לכל המהגרים והשוהים הבלתי חוקיים, גם היא מזכירה ריח של לאומניות בארה"ב.

דוגמאות נוספות לכך הן המשבר בין אוקראינה ורוסיה, העימות המתמשך שנדלק שוב עם הרצח המתועב בבית הכנסת בירושלים והוכיח שחומר הנפץ בין הפלשתינים ומדינת ישראל לא זקוק לעוד גפרור אלא בוער כל הזמן, רק גובה הלהבות משתנה.

בנוסף למתחים ישנם תהליכים בעלי משמעות כמו המו"מ עם אירן, המגיע שוב לדרך ללא מוצא, למרות כל המילים היפות, ההתמודדות עם וירוס האבולה, וכל אלה הם חלק מתהליכים שמתרחשים ומובילים את העולם לפרק חדש שמתהווה עם הכוכבים אורנוס-פלוטו. השינוי הוא מהותי ואין ספק שהעולם כולו ייראה אחרת לאחר 2016-2015.

זמני הירח הבטל

יום שישי, 28.11 - הירח בטל משעה 19:06 בערב עד שעה 00:03 אחר חצות.
יום ראשון, 30.11 - הירח בטל משעה 22:39 בלילה עד שעה 03:13 לפנות בוקר.
יום רביעי, 3.12 - הירח בטל משעה 04:20 לפנות בוקר עד שעה 07:15 בבוקר.
יום שישי, 5.12 - הירח בטל משעה 08:37 בבוקר עד שעה 12:28 בצהריים.

כלכלה ושווקים

חודש דצמבר יהיה משמעותי יותר לשווקים ואני אעדכן את הימים שבהם צריך יהיה לשמור על ערנות.

עוד מעבר משמעותי יהיה כאשר כוכב סאטורן, שאוהב לצמצם ולעשות סדר, ייכנס למזל קשת, האוהב להרחיב את הגבולות של עצמו בלארג'יות בלי חשבון. החל מהתאריך 24.12, קשת, המסמל שפע, יצטרך להיות מחושב יותר.

אין מדובר במשבר, אלא איטיות שתשפיע על קצב ההשקעות והתרחבות בכלכלה.

אצלנו

המציאות שלנו מול העולם

כאשר מגיעה הערה מארה"ב על הצורך "לשמור על דמוקרטיה" אצלנו, בזמן שאצלם מזוכה שוטר לבן בבית המשפט (פרגסון, מיזורי) לאחר שירה יותר מצרור כדורים בצעיר שחור, ובמדינות אירופה, מנופפים אלינו עם אצבע של "נו, נו, נו", אתם לא בסדר, ומצביעים בעד הזכות למדינה פלשתינית, בלי לחשוב עוד כמה צעדים קדימה על המשמעות של כך, חזרתי למעגלי הקארמה (ההתנהלות של העולם כלפינו) של מפת מדינת ישראל.

עם כוכבים הנמצאים על הצירים 1-7, 5-11, 3-9 עלינו לדעת שהטפות המוסר מרחבי העולם ימשיכו והם ינסו "ללמד" אותנו איך צריך להתנהג, אבל נזכור שלמרות כל המילים הקשות לא תהיה לזה משמעות בתכל'ס. לא פעם תהיה הרגשה שזהו זה, החרם או הפגיעה בנו עומדים להתרחש, תהיה הקצנה מול המנהיגות והמדיניות של מדינת ישראל, עם ניסיון לחנך אותנו, אבל במבחן התוצאה, למרות שהאיומים יהיו על הסף, אלה לא יגיעו לידי מימוש. יהיה עלינו להתמודד עם גלי ההתנגדות מתוך ידיעה שהם יחלפו.

אומנם נשמע כמה אינטרסנטים כאן אצלנו (גם כאלה המשרתים את המדיניות האירופית), שישתדלו שנשמע את הצלצולים חזק, אבל אלו יהיו בסופו של דבר אזעקות שווא, כך שגם אם נקרא בכותרות העיתונים או נשמע בכלי התקשורת השונים אזהרות כאילו מי יודע מה עומד להתרחש, זכרו שכל שנדרש מאיתנו זו רק סבלנות. אנחנו נעבור את האיומים המילוליים מהעולם בלי להיפגע. אפשר לצפות שבעקבות אירועים באזורנו שיתחילו באביב 2015, (4-10, 5-11) העולם יקבל פרופורציה נכונה יותר על מה שאנו מייצגים, אירועים שיגרמו לכל "רוצי טובתנו" להבין סוף-סוף את נקודת המוצא שלנו.

ההתנהלות שלנו מול השכונה מציגה כוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9. אלה מצביעים על התלכדות שלנו מול איומים. הסביבה מושכת אותנו לתגובות יותר אלימות, ככל שהם יקצינו אנו נקצין יותר. הפלשתינים מושכים אותנו לתוך אלימות נגד רצוננו, ובה בעת ממשיכים לשחק לפי כללי המשחק הבינלאומיים.

למעשה, ההבנה שבאזור שלנו החוקים והנורמות של העולם לא רלוונטיות (6-12) זה דבר שהשכנים שלנו תמיד מזכירים לנו, ודרך ההתנהגות שלהם מעלה את השאלה האם עלינו לקשור לעצמנו את הידיים בגלל שהעולם מצפה מאיתנו להתנהלות נורמטיבית לדעתם הסובייקטיבית! במהלך חודש דצמבר 2014 כוכב סאטורן יגיע לנקודה שבה כמה אירועים ימחישו לכולם את הצד הברברי של השכנים לנו, מה שיגרום להתעוררות, ובעיקר להבנה שאין לנו ברירה, אלא לחוקק כללים וחוקים שיגוננו עלינו.

המבנה של הכוכבים המתפתח, כולל 4-10, 5-11 ו-6-12, מעיד איך הסביבה הפכה את העלייה להר-הבית, נושא שהיה בקונצנזוס, למלחמת הדת. משהו שאין לו שחר, כי תמיד עלו להר-הבית מאז שנת 1967 ולא הייתה בעיה עם זה.

הביטחון העצמי יתחזק בדצמבר הקרוב ויביא את המדינה לפעול בדרך הנכונה לנו. בעקבות אירועים חריפים יותר, תתעצם הנחישות לעשות דברים לטובת המדינה ולחוקק חוקים שתואמים למציאות כאן.

במהלך שנת 2015 תהיה מסקנה שיש להחליש את רעשי הרקע ולהתמקד במה שטוב לקיומה של המדינה, בתוך השכונה האלימה שבה אנחנו מנסים לנהל חיים נורמליים ולפעול מול המציאות, גם במחיר אי-נוחות או קריאות מחאה מהמנהיגים המזויפים באירופה. שלא תהיינה אשליות, הלגיטימיות שלנו לפעול היא תמיד רק בתגובה לפעילות קיצונית שנועדה לפגוע בנו, אבל כאשר יגיעו הכוכבים לציר 5-11 על מפת המדינה, ההתנהגות תהיה אחרת, נדע סוף-סוף לעמוד על שלנו. אמן.

השיחות על הגרעין

תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן ב-29.11.13 על האמת שתיחשף בעקבות השיחות עם האירנים על עתיד הגרעין:

"הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13 לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי.

"למעשה, אם יש להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, אז יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע".

וכך קרה. הסכם הקבע? שוב נדחה...

היום כבר ברור שאירן מצליחה להוליך באף את המדינות ה"נאורות", שנכנעות לסחבת שהאירנים בונים בתחכום גדול. וזה מעיד פעם נוספת על חוסר ההבנה שיש לעולם המערבי לתרבות מו"מ במזרח התיכון. הנורמות של העולם המערבי לא ייפגשו אף פעם עם תרבות העולם הערבי והמוסלמי. השאלה היא מתי ייפול להם האסימון.

"עובדות אינן חדלות להתקיים כאשר מתכחשים להן" [אלדוס האקסלי].

תאריך:  28/11/2014   |   עודכן:  28/11/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"הטכנולוגיה הזאת שינתה את חיי. היא מעניקה לי חופש שלא היה לי - גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה משפחתית - ומאפשרת לי לשמור על קשר עם אנשים, לדאוג לסידורים בעצמי, לקנות פרחים לאשתי, וכמובן לעבוד ב'ססמי'."
27/11/2014  |  מגזין הטכניון  |   כתבות
שלושה ימים לפני חג הפסח 2013. היה זה עוד יום של שגרה בקרב בני משפחת כהן מנחלים. נורית (44) טרחה על קניות בסופר-מרקט האזורי במתחם בארות-יצחק; בעלה אל"ם אורי (43), סגן המזכיר הצבאי של שר הביטחון, היה בדרכו לעוד פגישה אחת מני רבות באותו יום.
27/11/2014  |  איתן אלחדז  |   כתבות
המטרונית, מיזם התחבורה הציבורית המטרופולינית הגדול ביותר שהוקם בישראל עד היום, ציין לפני כמה שבועות שנה להפעלתו המלאה. יותר משבע שנים ארכה הקמתו והיא לוותה בשינויי תוכניות מרובים שגררו עיכובים בביצוע, שלל מטרדים לתושבים ובעיקר תוספת עלויות בלתי מבוטלת. בדוח ביקורת שפרסם בתחילת השנה על המטרונית, בדק מבקר המדינה את הליכי התכנון והביצוע ואת העלויות הכספיות, ומתח ביקורת על חברת יפה נוף המבצעת ועל הרשויות עצמן, העיריות ומשרד התחבורה, ואופן התנהלותן בחוזה ההתקשרות שלהן ובסעיפי ההוצאות. אבל דוח המבקר לא התייחס כלל למהותו של המיזם. כלומר, לשאלה אם הוא בכלל נחוץ ומהם מטרותיו ויעדיו. המבקר לא בדק, אז החלטנו לבדוק.
27/11/2014  |  דורון שפר  |   כתבות
נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, נקלע בשבועות האחרונים למצב בעייתי. הובאו בפניו שתי גירסאות בנוגע למסמך שהוגש כתצהיר במסגרת עתירה שנדונה בפניו, אך אין בידיו להכריע מי מהשניים משקר, בעזות מצח, לבית המשפט העליון: ראש המועצה הדתית בעיר חיפה, אברהם ויצמן, החתום כביכול על התצהיר, ומכחיש זאת מכל וכל; או עו"ד ענאן ג'ובראן, הטוען בתגובה כי ויצמן חתם בפניו על התצהיר, לטובת הגשתו במסגרת העתירה.
27/11/2014  |  יואב יצחק  |   כתבות
וילהלמינה (זיוה ברנדס- סוסק) הגיעה לארץ כילדה ניצולת שואה. היא נקלטה בארץ וחוותה את תהליך כור ההיתוך הישראלי, ועם הזמן פנתה לדרך היצירה: הן בשירה והן בפרוזה. במאמר זה היא ביטאה את התפיסה הפואטית שעומדת מאחורי סִפרה "בתיאבון וילהלמינה". מיד עם עלייתה ארצה הוחלף שנה מוילהמינה לזיוה, בתהליך עיברוּת השמות שפָּקד את הארץ בראשית ימיה של המדינה. כיוצרת היא החזירה לעצמה את שמה הראשוני, והוא היה לשמה הספרותי. שימשה מדריכת מורים במכללת לווינסקי והייתה שותפה להפקת סרטים בטלוויזיה הקהילתית.
27/11/2014  |  זיוה ברנדס-סוסק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
שמחה רוטמן
שמחה רוטמן
הציבור בישראל התעורר בשבעה באוקטובר. הוא לא מוכן שימכרו לו לוקשים בסגנון "החמאס מורתע" או יפקירו את הביטחון שלו בידי רוצחים מיומנים של הרשות הפלשתינית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il