|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מסלול התנגשות מוכר

מסלול ההתנגשות בין אובמה לנתניהו מוכר כבר מזמן סיכוי קלוש להסכם בין ארה"ב לאירן, למרות רצון אובמה להישג בכל מחיר הכוכבים חושפים את האמת לפני שהיא מתרחשת המשיכו להפעיל את שתי האונות של המוח כשאתם שומעים "סיפורים" תחזית אסטרולוגית שבועית: 5.2.15-30.1.15
30/01/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
בנימין נתניהו וברק אובמה. מערכת יחסים של חוסר ברירה [צילום: AP]

השבוע שלפנינו יחל בימים שאופיים תחרותי, ימים שמקשים על יציבות בגלל האינטנסיביות, ימים שבהם המתח עולה והם עלולים להיות נפיצים. בהמשך השבוע נשמע שוב כיצד מבטחים את הפנסיות ואת כספי הפרישה. היכולת לבטא את הכישורים המנטאליים תתחזק השבוע, חיזוק האינטליגנציה לצד כישורים אינטואיטיביים.

כוכב מרקורי ממשיך וימשיך להפתיע ומשחרר את תבנית החשיבה הקבועה. זה זמן בו אנו בוחנים מחדש את התוכניות, לא בטוחים בסדר היום שבחרנו, או שאולי אכזבה היא שגורמת לעצור ולחשוב שוב. אנשים חוזרים לחיינו, חלקם כזיכרון באמצעות חלומות, או זיכרון שמתעורר בגלל משהו שאנו שומעים או רואים. רעיונות ישנים או דרכי חשיבה מהעבר יכולים לעזור לתקן שגיאות או "פצעים" נפשיים.

כאשר מרקורי יתיישר ויחזור להילוך קדמי, נהיה מצוידים במה שאנו צריכים כדי להמשיך בדרך הנכונה. אז גם נוכל להבין אם מה שחשבנו כנכון לפני שהחלה הנסיגה הוא גם הדבר הנכון לעשות וליישם. ההמלצה להמתין נובעת מהסיבות האלה וכדאי לחכות ולעבור את תקופת הנסיגה כדי להסיר את הספקות. עדיף להתבונן ולחשוב מחדש לפני שמוצאים את הכיוון שוב.

זה הזמן לאסוף מידע וכך אפשר יהיה לקבל פרספקטיבה טובה יותר על חיינו. אל תקבלו החלטות אימפולסיביות, תנו אמון בתהליך, היו סבלניים ואל תחששו. רק לקראת התאריך 19.2, כשמרקורי יחזור להתקדם בקצב שלו, תוכלו גם להחליט בהלימה, אז גם תבינו שכל מה ששמעתם בערוצי תקשורת אישיים וציבוריים או שסתם סיפרו לכם, מקבל תפנית ותדעו מהי האמת.

בינתיים, זיכרו, שיש הרבה שמועות ופרשנויות של סחרירים, שרק אחרי שהנסיגה תסתיים נבין מה מסתתר מאחורי המילים שנועדו בחלקן גם להטעות אותנו בהבנת המציאות. נסו לחשוב לבד, אל תאמינו לכל דבר שמספרים לכם, גם ברמה האישית וגם בכלל, כולל התקשורת לסוגיה.

בכל מקרה, חשוב לא לפחד מהנסיגה ולהמשיך לעבוד, לקדם תוכניות שכבר התחלתם לפני נסיגת המרקורי, וגם אם מכשיר כלשהו מתקלקל, לא נורא, אולי הייתם זקוקים לפסק זמן לפני שאתם ממשיכים.

אנו בתקופת מזל דלי, תקופה שבה האנרגיה המנטאלית גבוהה יותר, משוכללת ומתוחכמת. זה זמן מתאים ליוזמות שבבסיסן חשיבה מחוץ לקופסה.

התאריכים 1-2.2 הם ימים של מבוכה, בלבול וחוסר הבנה היוצרים קושי. במערכות יחסים, זה יכול לקבל אופי אינטימי ורומנטי. אין זה מצב הגורם לפרידה או לניתוק ביחסים, זה רק מערפל ויש אנשים שנוהגים בזמן כזה בדרך לא ראויה, מאמינים שהם פועלים למען משהו שהוא טוב יותר, אבל במציאות הם ידרכו במקום ואולי ייכנסו לבוץ. קשה לייצר מצב שיש בו ממש בימים אלו.

גם נושא הפיננסים דורש זהירות בימים אלה. שימו לב כיצד אתם מנהלים את חשבונות המזומנים שלכם ואת ניהול כרטיסי האשראי.

מופע הירח המלא - בתאריך 4.2 במנעד לנקודת האפס במזל טלה, הנחשבת נקודת העולם. יש כנראה התפתחות שתשפיע על אירועים בעולם. מבנה הכוכבים המתלווה מעיד על מגמה לעשות דברים מעל ומעבר, אבל קצת בארוגנטיות. בהמשך, עד לתאריך 7.2, קיים מבנה כוכבים שדוחף אתכם לקחת על עצמכם דברים מעל ומעבר, האופטימיות הגולשת גורמת לאיבוד פרספקטיבה. כדי לא לעמוד במצב של חוסר אונים בגלל הלחץ, נסו לעצור ולחשוב האם אכן יש ביכולתכם לקבל כל כך הרבה התחייבויות. מצב הרוח מביא איתו גם את חוש ההומור ואלו ימים שמתאימים למפגשי חברה.

הכוכבים אינם מרמים. הפעם, לצערנו הגדול. בזמן כתיבת שורות אלה אנו שומעים על ההתפתחות עם התוצאה הקשה בצפון ביום רביעי (28.1.15), בדיוק כפי שנכתב כאן בשבוע שעבר: "מפת המדינה מעידה על כך שאנו בתוך רצועת זמן שתביא גלי אלימות נוספים. הימים הבאים לא מבטיחים רוגע, כוכב נפטון על ציר 2-8 'עוזר' להתפתחות אירועים שאופיים פיגועי טרור (נפטון נמצא על מעגל הקארמה של המדינה והמשמעות היא שמדובר בנסיבות החיצוניות). כוכב מארס על ציר 2-8 במעגלים שונים על מפת המדינה מחדד את הפגיעות. לקראת סוף ינואר 2015 יתקיים מפגש של כירון-מארס במזל דגים, מבחינה אסטרולוגית זה מסמל נשק, חרב, חנית, לצד נפיצות ואלימות, ויש בשילוב של אלה חוסר שקט ברור.

"הדגש הוא על הימים שבין 2.2-28.1, אבל כפי שנכתב כאן לא פעם, הכוכבים יכולים להפעיל אנרגיה גם כמה ימים לפני ואחרי (החל מהתאריך 25.1)... התקופה הנוכחית ועד אמצע פברואר 2015 מושפעת מכוכבים המסמלים נפיצות, פגיעות ואלימות. הנטייה להתכנס פנימה עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7 מוכרת לנו כבר מתקופות אחרות ('צוק איתן'). גם סאטורן על ציר 2-8 מעיד על הרצון להיות עם עצמנו בחודשים הקרובים. אלה כוכבים של 'מצב רוח', ולצערי ציר 1-7 מתאר שלא ניתן לפתור את המצב מיד, לכן אל תצפו לניסים בעת הזו".

זמני הירח הבטל
יום שישי, 30.1 - הירח בטל משעה 11:09 בבוקר עד למחרת, שבת, בשעה 09:08 בבוקר.
יום ראשון, 1.2 - הירח בטל משעה 15:34 אחר-הצהריים עד שעה 19:41 בערב.
יום רביעי, 4.2 - הירח בטל משעה 07:15 עד למחרת, יום חמישי, בשעה 07:46 בבוקר.

כלכלה ושווקים

מבחינה היסטורית, מעבר כוכב סאטורן למזל קשת אינו משפיע טוב על הכלכלה, אך לא תמיד זה בא מיד לידי ביטוי בשווקים. השילוב שנבנה בין סאטורן לנפטון יכול לעורר תגובות שאינן תמיד נשלטות, על כך ארחיב ברשימות הבאות.

גם מחירי הנפט יושפעו ממעבר זה והם ינועו בחודשים הקרובים בין 55-45 דולר. כשהיבט בין סאטורן ונפטון יתחיל להתקרב לקראת ספטמבר 2015, נראה גם עליות שיגיעו עד 95-85 דולר. אבל מניסיון העבר, הכוכבים לא פעם משפיעים גם לפני כן, ייתכן ששינוי המגמה יהיה אי-שם בתוך רצועת הזמן שבין יוני 2015 לפברואר 2016.

כדאי לשים לב למולד הירח שיתקיים בתאריך 19.2 ויהיה צמוד לסאטורן במנעד לנפטון, אז אפשר שתהיה עוד ירידה במחירי הנפט ובכלל השפעה לא חיובית על השווקים, וייתכן שההשפעה הזו תהיה ממושכת.

גם המצב הפיננסי ברוסיה מעורר אי-נוחות. מחירי הנפט היורדים פוגעים בכלכלה שם.

ההרחבה הכמותית שהבנקים המרכזיים באירופה "העתיקו" מארה"ב, התבצעה בזמן מרקורי בנסיגה - עוד החלטה שגויה של הבנקים בתקווה לתקן מצב כלכלי.

השבוע, הימים הרגישים הם 2.2-1.2 - מצב לא ברור היוצר טעויות בגלל מסרים מעורפלים. בהמשך צפוי מנעד בין השמש ויופיטר בתאריכים 7.2-6.2, שיוצר ציפיות גבוהות ואופטימיות שיכולות לשנות את כיוון השווקים.

אצלנו

בשבוע שעבר נכתב כאן: "אל תשכחו שמרקורי בנסיגה הוא מלך הטריקים, כך שגם כשאתם בטוחים ברעיונות החדשניים שלכם ייתכן שיש ג'וקר ש'עובד' עליכם... סביר להניח שתתמודדו עם רעיונות שנופלים בטרם עת, ולכן ההמלצה היא להמתין שמרקורי יחזור להילוך קדמי, לפני שאתם מנסים לקפוץ קדימה. כמה ימים אחרי שהכוכב יחזור להילוך ישיר תבינו מה נכון יותר עבורכם, מה ההחלטה והתוכנית שיש בהן ממשות.

"אנו נמשיך לשמוע ספינים וג'וקרים שיישלפו מאי שם כדי להשפיע על החשיבה שלנו. חדי האוזן כבר יכלו לשמוע לאורך השבוע האחרון את הזיגזג של כמה אנשי תקשורת. סביר שאנשי תקשורת ימנפו את רצועת הזמן הזו 'לספר סיפורים', שאחר כך יתברר שאין להם שחר. אצלנו מדובר בתקופת הבחירות... הפעילו את המוח והוציאו את המסננת כדי לברור את המילים שמטרתן לנווט אתכם למסלולי חשיבה מאוד מסוימים, כאלה המסתיימים בדרך ללא מוצא. נזכור כולנו ש'המחשבה מוציאה את האדם מעבדות לחרות' (ראלף וולדו אמרסון).

"עם המרקורי בנסיגה נחשוף הבטחות שניתנו ומידע לא רצוי יצוף ויעלה מעלה. הצירוף של זנב דרקון/אורנוס מביא איתו את ה'שיגעון' במיטבו, וזה זמן בו כדאי לשבת ולאחוז במסעד הכיסא כדי לשמור על יציבות.

"סודות שנחשפים זה לא תמיד דבר רע, אבל סימני השאלה הם המניעים הסודיים, וכשאלה נחשפים זה מביא למציאות מכאיבה, שלא כל אחד מוכן להתמודד איתה ועם האמת הבלתי צפויה".

עכשיו חישבו על הכותרות שליוו אותנו בשבוע האחרון, בפוליטיקה, במשטרה, במפלגות... איזה מינוף ל"סודות" בתוך מוסד גדול, המשטרה. נכון שחלק מהחשיפה, קשור גם למעבר של כוכב פלוטו במזל גדי, הכוכב שחופר ומוציא מהמעמקים את מה שנסתר, ומזל גדי מסמל מוסדות. בשנים האחרונות, מאז שכוכב פלוטו נכנס למזל גדי, ההתמודדות עם סודות והתנהלות לא ראויה בכל המישורים, הכלכליים והמיניים, צפה ועולה ונחשפת גם לשיפוטו של הציבור הרחב. בתקופה האחרונה זו המשטרה, שעוברת תהליך של ניקוי אורוות. לא נעים, אבל זה מבטיח שהרבה אנשים המגיעים לתפקידים בכירים, בכל המוסדות הציבוריים, יחשבו רגע לפני אם הם אכן ראויים, כדי שלא יביישו אותם מול כולם.

הניסיון בכלי התקשורת ושל כמה פוליטיקאים להציג את ההזמנה של הקונגרס לנאום ראש ממשלת ישראל כפעולה שנועדה לפגוע בנשיא ארה"ב אובמה, וה"היעלבות" של אובמה מכך שחברי הקונגרס לא "שאלו אותו או לא יידעו אותו" (מה שיתברר כלא מדויק), החזירו אותי לרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 6.6.2014:

"הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציגים את מסלול ההתנגשות. כוכב פלוטו על ציר 7-1. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים (ציר 8-2) שימשיכו גם הלאה... כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים".

ברשימה אחרת מתאריך מוקדם יותר, 18.4.2014, נכתב גם: "נתניהו לא תמיד חף מטעויות, אבל בפועל, יש לו את היכולת לקרוא את התהליכים המתהווים לטווח הארוך בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. הוא ממשיך בעקשנות לשמור על האינטרסים של המדינה שלנו ולא נותן ל'דברי המתק' בממשל האמריקני הרודף אחרי הישגים, להשפיע בלי להבין באמת את המנטאליות של המזרח התיכון (זיכרו את הביטחון שהציגו הילרי קלינטון ואובמה ש'שמר' על השגריר שלהם בבנגז'י בלוב, זה שנרצח באכזריות בגלל שהם לא האמינו שהמוסלמים יממשו את האיום, כי רק הם 'יודעים' מה נכון). עבור המדינה שלנו הפתגם 'אם אין אני לי מי לי' יהיה תמיד נכון".

ברשימה שהתפרסמה כאן עוד קודם, בתאריך 22.11.2013, על מערכת היחסים בין אובמה ונתניהו, נכתב: "הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציגים את מסלול ההתנגשות... חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים. מערכת היחסים מתקיימת מחוסר ברירה... לא מדובר באהבה אלא בחוסר ברירה...

"פעם אחר פעם אובמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל... מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד סוף 2015 (עד שאובמה מסיים את תפקידו). בינתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12 נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה, ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם".

הניסיון להציג כעת עימות שנוצר, או שעכשיו קיימת אי-הסכמה, הוא ניסיון מגוחך, נוכח המפות של הקדנציה של אובמה מאז שנבחר ונתניהו. זה הסיפור מאז ששניהם בתפקיד המלווה בעליות ובירידות. רבים זוכרים היטב משברים כאלה בגלל ניגודי השקפה בין ראשי ממשלה שלנו ונשיאים אמריקניים, ומדינת ישראל לא התמוטטה!

האם אתם זוכרים את הבחירה של הנשיא אובמה בביקורו כאן, לנאום בבנייני האומה מעל ראש הממשלה והכנסת? אז זה היה נכון? אולי עבור אלה שהנאום שירת את סדר היום שלהם.

האם הפוליטיקאים שמנסים להציג את עצמם כמקושרים או אלה המציגים את עצמם כיודעי הדבר והסודות בין העיתונאים, חושבים שהנשיא אובמה היה אוהב אותם ועושה את מה שהם מצפים? אם כך, הם אינם מבינים את העיקר. לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה. התמיכה שאלה מקבלים מהממשל הנוכחי עכשיו היא רק על תנאי!!! אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות.

הניסיון להגיע להסכמה בין אירן וארה"ב


ולמרות כל האיומים שכאילו הדמוקרטים לא יתמכו בסנקציות כמו שתכננו, זה אולי נכון עכשיו בעקבות נסיגתו של מרקורי, אך בהמשך משהו קורה והם יחזרו לתוכנית המקורית. את עווית פניו של מננדז, נציג הדמוקרטים והיום יו"ר ועדת החוץ של הסנאט, כששמע את נאומו האחרון של הנשיא שלו בנוגע למו"מ עם אירן, לא ניתן למחוק.

ארה"ב ואירן סיימו את היחסים הדיפלומטיים ביניהן בתאריך 7.4.1980. ליקוי הלבנה ישפיע על המפה הזו. כוכב אורנוס יגיע לשמש במזל טלה מול כוכב פלוטו, במהלך השנים הקרובות. קשה לראות הסכמות כשכוכב כמו אורנוס "יוצר מגע".

מבנה הכוכבים מעיד על התחזקות במלחמת הסייבר בין ארה"ב ואירן, ופגיעה בכלכלה של אירן. האם ניתן להבין שבכל זאת הסנקציות יימשכו?

גם מחירי הנפט הצונחים במגמה מכוונת, מערערים את הכלכלה באירן. ההורוסקופ של אירן מאז ההפיכה, 1.4.1979 והמפה של פרס שלפני ההפיכה, 21.3.1935, מציגים אי-שקט ההולך וגובר של האוכלוסייה שם, שאינה מרוצה ממצבה הכלכלי ולכן אינה תומכת בשלטון. אפשר להבין מזה שהרצון הגדול של אובמה להגיע להסכם עם אירן הוא קלוש?

"האמת היותר פשוטה וברורה היא גם היותר קשה להתקבל על רוב בני אדם" (אחד העם).

תאריך:  30/01/2015   |   עודכן:  30/01/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ידיו המגוידות חפרו באבן בלא כוח, ברירה לא הייתה בידו, חייב היה להביא מעט כסף כדי להאכיל את יתומיו. לבו של מנשה שתת דם טרי במעמקים, לילות רבים ספגה כריתו בשקט את דמעותיו אל תוכה.
30/01/2015  |  גד שכטמן  |   כתבות
קוראים נכבדים,
29/01/2015  |  דניאל פלורנטין  |   כתבות
קרנות נאמנות גמישות, הן קרנות שאינן מחויבות לדפוס השקעה מסוים. מנהלי קרנות הנאמנות הגמישות יכולים לגוון - הם יכולים להשקיע באגרות חוב צמודות וגם באגרות חוב דולריות, וגם אגרות חוב קונצרניות וגם במניות בארץ, מניות בחו"ל. הם יכולים לקבוע את רמת החשיפה של הקרן, את רמת הסיכון של הקרן (תחת מגבלות התשקיף), הם יכולים לקבוע את התמהיל שנראה להם; הם יכולים לשנות מתי ובכמה שהם סבורים. הם פשוט גמישים כמעט לחלוטין באופי ההשקעה, בתמהיל ובעיתוי.
29/01/2015  |  אבישי בן-משה  |   כתבות
פעמים רבות אנו חושבים על אלמוגים כעל "אבנים חיות", התלויות לחלוטין בחסדי הזרמים שבים כדי להשיג חמצן וחומרי מזון. אך מה עושים האלמוגים כאשר נרגעים הזרמים, והים שקט? באמצעות שילוב בין שיטות מיקרוסקופיה רבות-עוצמה לצילום וידאו במהירות גבוהה גילו חברי קבוצות המחקר של ד"ר אסף ורדי, מהמחלקה למדעי הצמח והסביבה במכון ויצמן למדע, ושל פרופ' רומן סטוקר מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), היבט חדש ומפתיע באלמוגים בוני-השונית: מתברר כי אלמוגים אלה ממלאים תפקיד פעיל באיסוף מזון וחומרים אחרים הדרושים להם לחילוף חומרים.
29/01/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
להתחלק או לא להתחלק: זו אחת ההחלטות הגורליות ביותר בחיי התא. מדעני מכון ויצמן למדע, בשיתוף עם מדענים מדנמרק, גילו באחרונה מנגנון אשר עוזר לשלוט בהחלטה זו בתאים בריאים ובתאים סרטניים כאחד. הממצאים, שדווחו בכתב-העת המדעי Cell, מאפיינים בצורה חדשה לחלוטין את ההבדל בין תאים מתחלקים לבין אלה שאינם מתחלקים. תגלית זו עשויה לקדם בעתיד את אבחון מחלת הסרטן, ואולי אפילו את פיתוחן של שיטות ריפוי מתקדמות.
28/01/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il