|   15:07:40
דלג
  יוסי בלום הלוי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אייל ארד שכיר חרב פוליטי ומסית לרצח

מסית לרצח מהשמאל, דוגמת אייל ארד, לא רק שאיננו נעצר ונחקר, אלא נותנים לו להמשיך ולפעול, לית דין ולית דיין, תוך השגת רווח פוליטי, המופק, תרתי משמע, משפיכת דמו, של ראש ממשלה מכהן
14/03/2015  |   יוסי בלום הלוי   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות
אייל ארד. שיטות תעמולה ארסיות[צילום: פלאש 90]

בואו נהרוג אותו

בסרטון שנוצר בתאריך ה-12 לפברואר ש.ז, אומר אייל ארד: "אני רוצה להוריד אותו לגמרי... אני כמו כריש שמריח את הדם במים... הוא מדמם לנו במים! מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים?" (קול נשי) תוקף והורג..! אייל: "אז בואו נהרוג אותו! נשים לו את הרגל פה..! (אייל מדגים וממחיש את וריד הצוואר שלו) וממשיך: "וללחוץ את זה ככה...זה הופך להיות הספורט הלאומי! את ביבי שונאים! יש פה הזדמנות לפרק לו את הא-אימא של האימא שלו!" סוף ציטוט.

ומה עושה המשטרה לחקירת הכינוס הקונספירטיבי הזה, שנערך במשרדי חברת ארד תקשורת, באסיפה בלתי חוקית, שבה שבעה נשים וגברים בראשות אייל ארד, רוחשים מזימה, לרצח של ראש ממשלה מכהן? - כלום!.

ומה עושה הפרקליטות נגד מי, שלא רק מסית לרצח, אלא מדגים הלכה למעשה, כיצד יש לעשות זאת, על צווארו של ראש המדינה, הקורבן המאוים? כלום.

ומה למדנו ממה שנאמר על ההסתה שהבילה לרצח רבין? - כלום. מנגד - כן למדנו, שהסתה נגד ראש ממשלה של שמאל נתקלת, ובצדק, בכל עוצמת האכיפה, והרוצח, סגור על בריח במאסר עולם, ללא אפשרות חנינה, אבל ! כאשר מסית לרצח מהשמאל, דוגמת אייל ארד, לא רק שאיננו נעצר ונחקר, אלא נותנים לו להמשיך ולפעול, לית דין ולית דיין, תוך השגת רווח פוליטי, המופק, תרתיי משמע משפיכת דמו, של ראש ממשלה מכהן!

מיהו אייל ארד

לאייל ארד חברת תקשורת רבת מוניטין הקרויה על שמו, ודומה כי הכסף הגדול, לא צריך הרבה כדי לעוור את עיניו. קופת שרצים של ייעוץ לדיקטאטור כקורנליו ואדים טודור, מנהיג המפלגה הלאומנית הרומנית, דיקטאטור אנטישמי מכחיש שואה - תלויה מאחוריו של יחצ"ן הצמרת, ואסטרטג הקמפיינים הדגול, אייל ארד. כה גדול היה הכסף שקיבל, עד שהיה מוכן לוותר על תיק יחסי הציבור של יד-ושם, ארגון הנצחת קורבנות השואה, וכה כתבה לו יד ושם:

"יד ושם רואה בחומרה רבה כל שיתוף פעולה של חברות ישראליות עם מפלגות ימין קיצוני בעלות גוון אנטישמי. "יש להצטער על כך שדמות בולטת בציבוריות הישראלית נותנת יד לתהליך שנראה כה מפוקפק. גם אם טודור רציני בכוונותיו להשתנות, אין זה ראוי שדווקא ישראלים יזדרזו לתת לו יד. יש להמתין כדי להיווכח שלא מדובר בגימיק בחירות", אמר יו"ר הנהלת יד ושם אבנר שלו.

לפני פחות משנה החל יד ושם את ההתקשרות עם "ארד תקשורת" על-מנת לקבל ייעוץ שיווקי שיקדם את פרויקט הקמת המוזאון החדש לתולדות השואה ביד ושם. כבר בחודש ינואר הודיע יד ושם לחברת "ארד תקשורת" כי אם הם יתקשרו עם ואדים טודור, יאלץ יד ושם לנתק עמם ההתקשרות. בעקבות ההודעה הרשמית שהוציאה חברת ארד תקשורת ביום שישי על חתימת החוזה עם מנהיג מפלגת "רומניה הגדולה", ואדים טודור, הודיע בסוף השבוע יו"ר הנהלת יד ושם, אבנר שלו למנכ"ל חברת ארד תקשורת, יובל ארד על החלטת יד ושם לסיים עמם ההתקשרות". סוף ציטוט.

זאת ועוד: נכונותו של ארד להירתם לשירותו עוררה מחאות מצד משרד החוץ הישראלי, התאחדות יוצאי רומניה בישראל והליגה נגד השמצה, אשר חששו שהחרטה כביכול, של טודור, אינה כנה, וכי שכר את ארד, כדי לנקות את תדמיתו, כלפי חוץ, אבל כל זה לא הזיז דבר, למטהר השרצים של הדיקטאטור הרומני, ואייל ארד צחק על כולם בדרך אל הבנק..

עוד מספרת לנו הביוגרפיה של יחצ"ן הצמרת המבוקש: "בבחירות לכנסת הארבע עשרה, ולראשות הממשלה, הריץ ארד, לצד ארתור פינקלשטיין ומוטי מורל, את בנימין נתניהו. אך לאחר הבחירות הסתכסך עם בנימין נתניהו, והיחסים בין השניים עלו על שרטון". ס"צ.

מכאן ואילך, החל ארד במלחמה אישית מכוערת נגד לקוח שלו, שכרגיל בעולם של מסחר הוגן, ויחסי אנוש תקינים, השרות ללקוח, ובמיוחד שמירת סודותיו האישיים, הוא ערך מקודש, המחייב אמינות ונאמנות מצד נותן השירות, ובמיוחד שמירת האינטרסים של הלקוח, גם כאשר נפרדת החבילה.

אבל אמינות, ונאמנות, אינם כנראה, חלק מסולם הערכים, של מי שמסית לרצח של לקוחו לשעבר. ועוד אומרת לנו הביוגרפיה ויקיפדיה:

"לקראת הבחירות לכנסת החמש עשרה בשנת 1999 היה (ארד) אחראי למרוץ של מפלגת המרכז בראשות איציק מרדכי, ובעקבות אכזבתו מהתוצאה (6 מנדטים) ויתר על רוב שכרו. ב-2001 וב-2003 הריץ את אריאל שרון, וב 2006 את אהוד אולמרט. הוא נמנה עם "פורום החווה" של אריאל שרון יחד עם ראובן אדלר וליאור חורב".

משום מה, איש בחוגי השמאל בבחירות הנוכחיות, לא חושב, שהרצת יחסי ציבור והאסטרטגיה פוליטית של אריק שרון המושחת, ואהוד אולמרט עבריין השחיתות המורשע, צריכה לפסול את שרותיו של יחצ"ן הצמרת, גם לא, כאשר שרון קיבל ממני מזוז, "מחילה" על פשעיו, בעת שפרקליטת המדינה, דאז, עדנה ארבל, הייתה סבורה שיש להעמידו לדין. וכך עומק העקירה הנפשעת הייתה ביחס הפוך לעומק החקירה.

אם נבחן את עולמו המוסרי של ארד נמצא את ההתבטאויות שלו, בראיון שנערך עם נדב העצני ואנשי ערוץ 7: "על קשיי הקמפיין ההתחלתי לקראת ההינתקות הוסיף ארד וסיפר: "לא היה לנו סקר ביד כדי להיערך. רצינו לבצע סקר כזה אבל ראש הממשלה אסר עלינו לעשות זאת כדי שהמידע לא ידלוף. לכן הסקר הראשון בשאלת ההינתקות היה רק בינואר 2004 אחרי שראש הממשלה התחייב על כך. התחלנו לתכנן את מערך ההסברה ללא סקר, כשאנחנו יודעים שהמונח 'שלום' איבד את כוחו והציבור לא מאמין בהיתכנות להסכם שלום ומבקש רק שקט. זו למעשה הנוסחה." ס"צ

היום, 10 שנים לאחר ההינתקות, רואה עם ישראל, כיצד החבורה הצינית של ראש הממשלה דאז, עם ספינרים חסרי מצפון, דוגמת ארד, בפורום "חוות השקמים", מתייחסים לנושאים שהם ציפור הנפש של הציונות - ארץ ישראל, האינטרסים של מדינת ישראל, וביטחון אזרחי ישראל - במונחים של אסטרטגיה שיווקית למכירת סבון! וכך, אותם שרלטנים חסרי מצפון אנושי, מגרשים 10,000 איש מביתם, וסבורים, בתפיסת העולם המטומטמת שלהם, שהציבור הוא חבורה חסרת בינה "המבקשת רק שקט"... זו הדרך בה הובילו ארד ושותפו, בניו של שרון, יועצו המשפטי וראש לשכתו, מר וייסגלאס, את מדינת ישראל ועם ישראל לאסונות הגדולים שפקדו אותנו מאז ההינתקות.

זאת ועוד נאמר בויקיפדיה, מפי מבקריו של ארד: "בעקבות פעילותו הפוליטית הפך ארד, יחד עם שותפיו לפורום החווה, לדמות שנויה במחלוקת, וזאת לאחר שנטען נגדו כי אינו בוחל בשום דרך להגשמת יעדיו, וכן, שהוא אשם בהחדרת "תרבות הספין" לתוך המרחב הציבורי. כמו-כן נטען נגדו כי אינו מסתפק בשיווק עמדות נתמכיו, אלא הוא שותף לקביעת מדיניותם. כך האשים משה יעלון את ארד, שיזם את ההינתקות במטרה לשפר את דימויו הציבורי של אריאל שרון לאור חקירותיו. דברים דומים נאמרו גם על-ידי רביב דרוקר ועפר שלח". ס"צ.

ספין השנאה של ארד במימון זר

כאשר נשאל ארד, בכפוף לחוק הבחירות, מהיכן הגיע מימון המיליונים הנדרש להפצת תעמולת השנאה היוקדת, לראש ממשלה מכהן בישראל? - סרב להשיב לעיתונאים, אבל ידוע כי מדובר בעיקר בכסף אמריקני, וגם על-ידי תורמים מישראל.

מחר (יום ו' 13 במרס) יופצו חצי מיליון עותקי פמפלט התעמולה ישראל מחר - עיתון "סאטירי" שהופק בפרויקט אותו מרכז אייל ארד, בשמה של עמותת המתקראת: 'הרוב החדש'. ראשיה של עמותה זו, הם חברים לשעבר בקדימה, וחברי מפלגת העבודה/המחנה הציוני, בשיתוף גורמי שמאל קיצוני, וקרוב לוודאי, בתמיכת רשת ידיעות אחרונות, בראשות נוני מוזס.

מבדיקת News1 עולה, כי ראשי העמותה הנ"ל, שנשאה בעבר שם אחר - לה"ב, לקידום המנהיגות בישראל - ואשר הייתה חסרת פעילות עד עתה, השתייכו בעבר למפלגת קדימה. חלק מהם אף היו נציגי המפלגה, בוועדת הבחירות המרכזית לקראת הבחירות לכנסת הנוכחית.

סיכום - דמותו של הישראלי המכוער

ב-2006 עמד במרכז, סרטה של ענת גורן ": כל אנשי הקמפיין "סרט שחשף את התפקיד המרכזי שהיה לארד ולאדלר, שותפו בבחירות שהתקיימו באותה שנה, ואת תפישתם של אלה את עצמם, ואת העדפותיהם, כעומדים במרכז מסע הבחירות.

בעקבות הסרט נמתחה על ארד בקורת חריפה על סגנון דיבורו, ועל התנהלות שתוארה כ"ברוטאלית" ו"נקמנית" כלפי נתניהו, וכלפי כתבת הארץ.

אייל ארד, מציג לנו תפיסת עולם המציגה, דרכי פעולה, שיטות תעמולה ארסיות, שנאה צרופה לאישיות פוליטית מרכזית במדינת ישראל, התבטאויות פליליות בלתי מרוסנות לרצח ראש ממשלה מכהן, והתנהגות המתוארת על-ידי עיתונאים, שאינם אוהדי מחנה הימין, כברוטאלית ונקמנית. המדובר בלא פחות מניסיון להשפיע על בחירות חופשיות במדינה דמוקרטית באמצעות מימון זר, השחרת דמותו, והכפשת בני ביתו בכל דרך שלילית, כדי להשניא ציבור גדול, ולא רק להורידו מהשלטון אלא, "להורידו", על-ידי רוצח פוטנציאלי, כפי שאירע במקרה דומה, של רצח ראש ממשלת ישראל המנוח, יצחק רבין.

אני קורא לכל שוחרי הדמוקרטיה בישראל, מכל המחנות: התעלמו מתעמולת השטנה הגבלסית של אייל ארד, מי שדמותו המוסרית, תפיסת עולמו, ונקמנותו והפלילית אסור לה, שתשפיע על ההחלטה, האם לבחור בבנימין נתניהו אם לאו.

שנאת חינם החריבה את הבית השני, ואל תתנו לישראלים המכוערים להחריב את ראשית בניינו של הבית השלישי, אותו הקימונו בדם יזע ודמעות, כדי שייכון לעד.

תאריך:  14/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
יוסי בלום הלוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אייל ארד שכיר חרב פוליטי ומסית לרצח
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ה.א.
14/03/15 11:41
2
קורןנאוה טבריה
14/03/15 15:04
3
שפכטל
14/03/15 17:26
4
צורי
14/03/15 20:11
5
שתיקת גורמי החוק
14/03/15 23:03
6
אבי לוי
15/03/15 03:00
7
אהוד פרלסמן
15/03/15 05:35
8
שאול א.
15/03/15 06:26
9
רפ אשכנזי
15/03/15 12:51
10
יגאל ש
13/04/15 01:23
11
10sari
18/05/15 12:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
לעם ישראל יש מין תכונה מוזרה שהוא נוטה לפעול נגד טובתו שלו. קראנו על זה בפרשת השבוע בשבת שעברה, בסיפור של העגל שעשו כתחליף למנהיגות של משה, ומאז נתקלנו בתופעה הזאת עוד הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה. ואנחנו לא מדברים כאן על יהודים בודדים שנהגו כך, שפעלו נגד האינטרסים של עמם, כאלה היו רבים ויש גם היום למרבה הבושה. אנחנו מדברים על קבוצות שהתארגנו לאותה מטרה. הדוגמה הבולטת, ואולי הידועה ביותר, היא זו של חבורות הקנאים שפעלו בירושלים בשנים האחרונות לקיומו של בית המקדש השני. החבורות הללו נלחמו זו בזו, שנאת חינם, וכך נחלשו והלכו עד שהאויב הרומאי הצליח לכבוש את העיר ולהחריבה. כמובן, לאיש מחברי הקבוצות ההן לא הייתה כוונה רעה; גם לאלה שעשו את העגל לא; הקנאים לא התכוונו לגרום לחורבן ירושלים ועושי העגל לא התכוונו לעבוד עבודה זרה.
14/03/2015  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
סקר ערוץ 2, שנערך על-ידי ד"ר מינה צמח, אשר פורסם הערב (יום ו', 13.3.15) מלמד כי המחנה הציוני שומר על יתרונו מול הליכוד, כאשר הרשימה בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני מקבלת 26 מנדטים, לעומת 22 לליכוד.
13/03/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
מאמר מערכת בעיתון "אקונומיסט" קורא לישראלים לתת צ'אנס ליצחק הרצוג. במאמר, שכותרתו "Bibi’s a bad deal" (פרפרזה למשפט המחץ של רה"מ נתניהו בנאומו בקונגרס לפיו ההסכם עם איראן הוא עסקה רעה), נכתב כי "הכישלונות של נתניהו גדולים יותר מההישגים שלו. הישראלים צריכים לתת גיבוי ליצחק הרצוג".
13/03/2015  |  שירות גלובס  |   מאמרים
דברים אלה עדיין אינם "הספד", ואינם באים לרפות את ידי תומכי גוש הימין במפלגות השונות המרכיבות גוש זה, ממאמץ עליון אחרון לנסות ולתקן את הקילקולים של מסע הבחירות עד כה. למעשה זהו הרהור "בקול רם" על אופייה ומקורה של התנהלות נתניהו במסע הבחירות הנוכחי?
13/03/2015  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
הבעיה: בוחרים לא מעטים מתקשים להחליט: חלקם מתכנסים לשתיים-שלוש מפלגות "דומות" מבחינתם; אחרים נקרעים בין מפלגת "בוטיק" התפורה בדיוק על דעותיהם לבין אחותה הגדולה; וישנם אלה שהחליטו על-פי שיקולים עיקריים אך יש להם פינה חמה גם לנושא משני המיוצג ע"י מפלגה שזה מצעה. האפשרות להקצות חלקים מקולם לרשימות שונות, בדומה לתמיכה במספר מועמדים בבחירות מקדימות, יכולה להקל עליהם, אלא שמותר לשלשל רק פתק אחד לקלפי.
13/03/2015  |  צחי בירק  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
40 אלף שקל התקבלו תמורת קידום אינטרסים  /  עופר וולפסון
נתניהו: כחלון ולפיד - שותפיי הטבעיים  /  עידן יוסף
נתניהו לא מתחייב לא לפרוש אם יפסיד  /  עידן יוסף
חיזוק לקראת הצבעה  /  עופר וולפסון
מקסמי שווא  /  איתמר לוין
דרוש: מנהיג עם חזון  /  ניר זיכלינסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il