חברת UMI השיקה בחודש האחרון, באופן רשמי, את מחלקת רכבי היוקרה שלה (כלי הרכב שמחירם לצרכן עומד על 300 אלף שקל ומעלה).
תחת הכותרת UMI all the way הוקמה מחלקת שירות נפרדת עבור משתמשי רכבי היוקרה של החברה - האמר 2H ו-3H, קאדילק STS ו-CTS (בקרוב תצטרף הקאדילק (BLS, סאאב 9-5 ו-9-3 וביואיק רנדוו.
החברה מסרה, כי המחלקה החלה להתארגן לפני מספר חודשים ובראשה עומדת גלית עיני. לקוחות המחלקה יהנו ממוקד שירות, שיפעל במשך כל שעות היממה. דרכו הם יוכלו לקבל שירותי הכוונה וניווט לכל מקום בארץ, סיוע בתפעול הרכב ושלל מערכותיו, דיווחי תנועה, המלצות על מסלולי טיול, הזמנת להזמין סיוע חירום לכל נקודה בארץ, כולל גרירה, החלפת גלגל, ואפילו תדלוק; להזמין איסוף של הרכב לטיפול והחזרתו לבית או למקום העבודה ועוד.
גלית עיני, מנהלת מחלקת רכבי יוקרה בחברת UMI טוענת כי "המחלקה תהיה בית חם עבור לקוחות דגמי היוקרה אשר משווקים בחברה. לא מדובר רק בשירותים השוטפים, אשר מהם יוכלו להנות החברים במחלקה, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה - אלא גם באירועים ייחודיים אשר יתרכזו בכל מותג ומותג וגם יתוו את שביל הזהב בין המותגים השונים במחלקה. בחודשי ההתארגנות של המחלקה מיפינו את הצרכים השונים של הנוהגים בדגמי היוקרה ב-UMI על-מנת שנוכל להעניק להם שירות שתפור לפי מידותיהם. אני יכולה לומר בסיפוק, שהנתונים הראשונים מלמדים על קבלת פנים חמה של הלקוחות הקיימים, כמו אלה שהצטרפו למשפחת היוקרה של UMI בחודשים הראשונים לפעילותנו. בחודשים הבאים נודיע על מיגוון נוסף של הטבות ושל שירותים, שממנו יהנו הנהגים".