|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית שבועית 16.4.15-10.4.15

אחרי הליקוי

ההצהרה בלוזאן, לפני ליקוי לבנה, כמוה ככתובת על הקרח. אנחנו בתוך תהליך היסטורי שאת משמעותו יבינו הדורות הבאים. איפה נעלמו כל החכמולוגים שלעגו לנתניהו על עמדתו התקיפה בעניין אירן? תקופה שהיכולות המנטליות מתחדדות, שימרו על מוצא פיכם
09/04/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ירח אדום מעל ניו ג'רזי [צילום: AP]

בימים הבאים כדאי להיות זהירים עם כספים שנועדו לפרישה ולפנסיה. משהו בדיווחים לא ברור או מעורפל ולא מומלץ לתת מקום למשאלות הלב, בעיקר בנושאים האלה.

החל בתאריך 15.04 ועד לתאריך 25.04 מבנה הכוכבים המתהווה יחדד את האינטלקט, היכולת המנטלית תגיע לשיאה והסגנון יהיה חריף יותר, מה שיגרור גם התבטאויות "חמות", שימו לב למוצא פיכם. תהיינה הזדמנויות לפתור בעיות, וחלקכם ירגישו שיש ביכולתם להזיז הרים. הביטחון האישי יתחזק והאנרגיה ומצב הרוח שלכם ישתפרו. אל תתנו לתסכול או לכעסים מקום, דחו כל סיטואציה שעלולה להיות נפיצה, ובמקום זה היו מעורבים בפרויקטים הדורשים אמון וביטחון. נסו להיות יותר ממוקדים וברורים בהבעת רצונותיכם, אל תצפו שינחשו מה אתם חושבים או למה אתם מתכוונים. מבנה הכוכבים בפרק הזמן הזה מעיר את מעלת העולם, כך שיש פעולות ורעיונות שיגיעו די מהר לציבור הרחב ולעולם כולו.

אתם חווים השראה, המשלבת חמלה, אינטואיציה, ורצון למצוא את האמת והיושר בסביבה בה אתם נמצאים. עם זאת לא הכל מושלם. אפשר גם שתתעורר אצלכם תחושה של אכזבה בגלל שקיימת ציפייה לדברים שיבשילו והם עדיין לא קורים.

כוכב יופיטר חזר להילוך קדמי, ומחזיר איתו את הפוטנציאל להשראה וליצירתיות, הלב פתוח והרצון לביטוי עצמי נובע מתוך הערכה עצמית ומציפייה שיעריכו אתכם. זה המקום שבו האגו צובר ממדים, בחיים האישיים וגם על במת העולם. ההמלצה היא שתשמרו על ערנות, בעיקר מאלה ש"מלאים" בעצמם, או רוצים להיות טובים יותר מאחרים.

מולד הירח בתאריך 18.04 במזל טלה, יסמל התחלות חדשות, בעיקר שזהו מולד שמגיע לאחר עונת הליקויים, שחלק גדול מאופיה היה סיומים. הדחף לעבודה משותפת מתחזק וזה יכול להיות גם ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. זמן טוב לקדם תוכנית או פרויקט שיש לכם ותוכלו להגיע להרבה יותר אנשים מהרגיל. מולד הירח יסיים את תקופת הליקויים, תקופה שגרמה גם ל"רעידת אדמה" ברבדים העמוקים והפנימיים, ולכן רבים חשים צורך להתבודד ולחדש אנרגיה, כל אחד בדרכו, בין אם בעזרת מדיטציה ובין אם בהתעמקות ובהתבוננות ישירה בנתונים. לא פעם משברים הם קטליזטור להתמרה, הזדמנות לצאת מתבניות ישנות, לצאת למסע שדרכו אפשר יהיה לרפא פצעים נפשיים וטראומות שליוו אתכם לאורך זמן. מזל טלה מסמל התחלה חדשה, ראשוניות, מה שבהחלט עוזר לצאת לדרך חדשה.

  • "...לכל סיום יש התחלה חדשה ותמיד הפרידה היא קשה, זה הוא הזמן זה היום זה הרגע החופש קורא לי מכל הכבישים, זה הזמן זה היום זה הרגע החופש קורא לי לצאת לחיים חדשים..." [המילים של יעקב גלעד והביצוע של יהודה פוליקר]


הכוכבים על ציר 2-8 במפת המדינה ילוו אותנו לאורך החודשים הקרובים.

ככל שזה קשור בכם נסו לשמור על ערנות בפעילות שאופיה מאתגר ושיש בה סיכון, וכך גם בכבישים, בנהיגה, במעבר חצייה וכד'. הקושי הוא שישנם אירועים שאינם תלויים בנו, כמו פיגוע, טרור, או פעולה שהשורה האחרונה שלה היא נפיצה, ועם מארס-כירון על ציר 2-8, או מארס 2-8 על מעגל אחר במפת המדינה, שיופיע לסירוגין בחודשים אפריל ומאי ההערה הנ"ל היא יותר מהמלצה.

אני מזכירה לכם שסיימנו תקופה של ליקויים, וליקוי הלבנה האדום מחג הפסח ממשיך להשפיע, בעיקר עלול להקצין תאונות, סכנות ושערוריות וגם ארועים שאין לאיש שליטה עליהם בכל הרבדים בחיים.

זמני ירח בטל:

יום שישי 10.4
הירח בטל מאמש עד שעה 15:46 אחה"צ.
יום ראשון 12.04 הירח בטל משעה 11:14 עד שעה 20:44 בלילה.
יום שלישי 14.04 הירח בטל משעה 22:44 עד שעה 23:11 בלילה.
יום חמישי 16.04 הירח בטל משעה 00:32 אחר חצות לאורך כל היום עד חצות ה-17.04.

כלכלה ושווקים

מעברו של כוכב סאטורן במזל קשת מסמל מהלך "דובי", ולמעשה מאז דצמבר 2014 השווקים לא משהו. בסתיו 2015, כשהסאטורן והנפטון יאתגרו זה את זה נראה ירידות משמעותיות יותר. בינתיים כשסאטורן החל בהילוך אחורי ומתרחק מהנפטון, נשוב לראות עליות בשווקים שיתחזקו בקיץ, אבל אל תצפו לתהליך שהוא יותר מזמני. בהמשך לא מדובר בהתרסקות, רק גלישות שיכולות להיות חדות. זכרו שברקע ישנן מדינות רבות שעושות מניפולציות עם מחזורי הכספים, ומאחר שאין שקיפות ישנם מצגי שווא. כדאי יהיה לשים לב בעיקר למה שקורה בכלכלת סין, שם האמת נמצאת מאחורי חומות בטון.

שוק הנדל"ן יהיה במוקד העניינים בשנה הבאה. מבנה הכוכבים בין סאטורן ונפטון יבחן למעשה את המשבר שהתרחש בשנת 2007. זה מצב שיבחן אם השוק אכן התאושש. אם לא, הכל יצוף למעלה שוב ונבין שעוד בועה מתפוצצת. על-פי ההיסטוריה הכלכלית, ההשפעה על-פי רוב היא מתגלגלת.

גם העימות בין רוסיה, קרים ואוקראינה לא נעלם ופוטין הוכיח את עצמו, כפי שחשבנו, שהוא לא "שם" על-אף אחד, אלא שמבנה הכוכבים עלול לפגוע בכוחו, מה שיפגע בהמשך גם בכלכלת רוסיה.

החדשות האחרונות

חגיגות השבעת חברי הכנסת במושב הכנסת החדש בתאריך 31.03.2015 התקיימו בזמן ירח בטל... רמז ראשון לכך שהכנסת הזו לא תשלים את ימיה לפי החוק עד 2019. נמתין להשבעת הממשלה ואז נוכל להעריך זאת בדיוק.

ההצהרה שניתנה בלוזאן, שוויץ בתאריך 02.04.2015: ההבנות כביכול בין אירן וחמש המעצמות, ניתנו בהצהרה לפני ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 04.04.2015 וגם בזמן ירח בטל. כזכור לכם, ירח בטל זה "מהומה רבה על לא דבר" כלומר בשפה העממית "גורנישט", נאדה, שום כלום. בנוסף, החלטה שמתקבלת לפני הליקוי אינה מתפתחת לפי הציפיות. גם נאומו של אובמה מיד לאחר מכן היה בזמן ירח בטל וכמובן לפני הליקוי, מאחר שעשה זאת כשעה וחצי בערך אחרי ההצהרה בשוויץ ולכן, באופן לא מפתיע, מי שהקשיב לכותרות ולמילים מאירן מול מה שהשמיע הנשיא חוסיין אובמה שמע דברים הפוכים! כל אחד נתן את הפרשנות שלו, וכמה שזה לא מפתיע אם ההחלטות וההצהרות יצאו לאור בזמן ירח בטל... הבטחות על הקרח.

להזכירכם דברים שהתפרסמו כאן בתאריך 29.11.2013 על ההסכם הראשוני שנקרא הסכם ז'נבה שנחתם בתאריך 24.11.2013: "עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, נראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם יש להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע".

עוד מאותה רשימה: "התבוננות על ההסכם בשילוב עם מפת השבעת רוחאני לתפקיד מציגה את הכוכבים העוזרים לשלטון שם לחגוג את הניצחון, אבל גם כאן עם הירח בציר 11 ומרקורי על ציר 2-8 זו רק התדמית כלפי חוץ, זה לא מחייב והשלטון באירן לא מרגיש כבול על-ידי ההסכם".

"כאשר בוחנים את ההסכם עם ממשלת מדינת ישראל מול ההסכם בשילוב עם שלטון רוחאני, הכוכבים על ציר 4-10 במפת ישראל חושפים את ההתנהלות של אירן שמטרתה לא לקיים את ההסכם. כך הם יסייעו לנו להוכיח את האמת ואת העמדה של ממשלת ישראל. הגישה של תבוסתנות אצל כמה פרשנים ש'אין מה לעשות' אינה נכונה! עם הכוכבים על ציר 5-11 יש למדינה ולראש הממשלה כלים ויכולת לפעול ולהביא לשינוי המציאות ואין מדובר בהכרח בפעולה כוחנית. המפות המציגות את תפקידו של ראש הממשלה מעידות על גישה מפוכחת שבה הוא בחר ללחוץ על הכפתור 'הלאה', כלומר להסיק מסקנות ולפעול לפי המצב החדש שנוצר".

אלה דברים שנכתבו בסוף נובמבר 2013. זוכרים את הפרשנים? אנשי הביטחון? טכנוקרטים שפעם היה להם מידע והיום רק ניסיון להבין על-סמך מה שידעו פעם, לצד אותם פוליטיקאים מטעם, שעמדו נגד נתניהו כשהוזמן להציג את האמת מול הקונגרס? עכשיו כולם נאלמו דום... כולל כל אלה (ולא נציין שמות) שהבטיחו שלא קיים איום!

בחודש מרס 2015 נכתב כאן לפני ההצהרה בלוזאן: "עכשיו עם הכוכבים המגיעים למפה המייצגת את ההסכם עם אירן, מנובמבר 2013, שוב יגיעו להסכמי ביניים בשנת 2015, כי אי-אפשר להגיע להסכם על בסיס יציב כשכוכב אורנוס מגיע ל-1-7. אבל עם כירון על ציר 4-10, יחליטו לא להפסיק אלא להאריך את המו"מ ולקבוע מועד חדש אי-שם במהלך 2016. תהיה התקדמות איטית, בכוונה להגיע לבסיס העתידי הבא שגם הוא כנראה נועד להפרת ההסכם. אין על מי לסמוך".

מספיק לשמוע בימים האחרונים את זריף, שמצהיר שלא יהיו מצלמות אבטחה במתקני הגרעין... והנשיא חוסיין אובמה, שאמר בראיון לפני כמה ימים שלמעשה אירן תוכל בעתיד להשיג פצצה באופן מיידי. אפשר "לברך" כי אלה למעשה יהיו התכנים של המפגשים הבאים של המעצמות וארה"ב עם הבזאר האירני...

הנה עדות להחלטה/הצהרה שניתנה לפני ליקוי הלבנה, ונשמעת עכשיו כמו צרור של מילים שאין ביניהן קשר. וזו רק ההתחלה. יש להניח, שינסו לתקן לשפר ולהבטיח, אבל על הנשיא אובמה וחבריו יהיה להתמודד עם חוסר אמון מהציבור ברחבי העולם.

עלינו להבין, שאנו בתקופה היסטורית! לא, אלה לא מילים בומבסטיות. ההיסטוריה מלמדת אותנו, שרצועות הזמן של ליקוי לבנה אדום (האחרון היה בחג פסח 04.04.2015) יש להן השפעה על העם היהודי. על המשמעות נכתב כאן ברשימה לראשונה בתאריך 11.04.2014: "הלוח העברי מבוסס על הירח, וכידוע, חגי ישראל, פסח וסוכות, מתרחשים בימי ירח מלא, כך שלא פעם בחגי ישראל מתקיים ליקוי לבנה. לאירועים המתרחשים סמוך לליקוי לבנה יש חשיבות מיוחדת, ואירועים המתחילים ביום הליקוי הם גורליים ובלתי צפויים.

"מעקב מציג שליקוי לבנה מתרחש אחת לשבע שנים באחד מחגי ישראל, חג פסח וחג סוכות. השנה ליקוי הלבנה יתרחש בתאריך 15.4.14, בחג הפסח.

"דוגמאות לשלושה אירועים היסטוריים שהתרחשו בשנים בהן היה ליקוי לבנה בפסח ובסוכות הם גירוש ספרד בשנת 1492, הקמת המדינה בשנת 1948 ומלחמת ששת הימים בשנת 1967, והרצף ממשיך וישפיע גם במהלך 2015-2014".

היום, כשמביטים על התאריכים הנ"ל, ברצועת הזמן שבין חג פסח 2014 עד סוכות 2014, שגם בו היה ליקוי לבנה אדום, מדינת ישראל עברה טלטלה. בתאריך 12.06.14 נחטפו ונרצחו שלושת הבנים ומיד אחר כך, בגלל ירי טילים על ישובים בדרום מדינת ישראל, יצאה למבצע צוק איתן. בהווה נכנסנו שוב לרצועה שבין פסח, עם ליקוי לבנה שהיה בתאריך 04.04.2015 ויחזור שוב בסוכות 28.09.2015. לכן גם התמודדות עם איום הגרעין עלינו, נכנסת לקטגוריה הזו.

לפי המסורת היהודית ליקויי הלבנה האדומים הם אותות ומופתים, רמז שאנחנו לפני הגאולה. אם נתבונן על האירועים בהיסטוריה, גירוש ספרד שהכריח את היהודים לזוז מסיר הבשר אם ברצונם לשמור על קיומם, או מלחמת השחרור וקום המדינה, או מלחמת ששת הימים ושחרור ירושלים, הר-הבית והכותל המערבי... האם כל אלה אינם אלא רצף של אירועים היסטוריים בתולדות עם ישראל שכל אחד מהם עזר להביא אותנו עוד קצת אל הגאולה?

"אין אומה נגאלת מצרותיה, אלא אם כן היא גואלת את עצמה בכוחות עצמה" (משה גליקסון).

לכן, קשה להתעלם מהקשר שבין השיחות על האפשרות שלאירן תהיה פצצה שמהווה איום על קיומנו (אנו ממשיכים לשמוע מאירן את המסרים שהיא דבקה בהם, שמדינת ישראל עתידה להימחק, שאין לנו זכות קיום). בדיוק ברצועות הזמן שבהן הופיעו ליקויי לבנה אדומים. זה נושא שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הבין כבר לפני כמה שנים את משמעותו. אבל רבים בתקשורת, בעזרת אנשי ביטחון לשעבר, שהמושגים שלה מבוססים על נתונים לפני 15-10 שנה במקרה הטוב, ניסו לזלזל בו או להפוך אותו לנביא זעם, נביא שקר וכל זה היה עד לתאריך 02.04.2015. מאז הם כולם נאלמו! הנשיא אובמה, שהבטיח הבטחות, חשף בראיון: "זמן הפריצה שלהם לגרעין יצטמצם כמעט לאפס" והאירנים ממשיכים להתרברב ומציגים את ארה"ב כשקרנית ומבטיחים שהם ממשיכים בתוכניתם.

באותה רשימה בתאריך 11.04.2014 כתבתי גם: "אם מתבוננים על מפות האסטרו-קרטוגרפיה רואים שהשנה צלו של הליקוי עובר בדרום אפריקה, באוסטרליה ומשפיע על המזרח התיכון, בקו העובר על מדינת ישראל ולבנון. תוספת הכוכבים יופיטר-אורנוס ופלוטו מפעילה את נקודת הליקויים מינואר 2011 ומשפיעה על אירן, עירק, סוריה ולבנון; אלה גם מפעילים את נקודת האמצע מארס/נפטון במפת DIAL 90. 'הדס' (כוכב אלים) נמצא על מפת האופק של בירת לבנון, בירות, והמחשבה שעולה שקו הליקוי, העובר על האופק במפת המדינה עלול לעורר עוינות מצד אויבי ישראל וישפיע גם על מפת ראש הממשלה. לא מדובר במצב המבשר רעות, אבל צפויים סכנה ואי-שקט ביטחוניים; ייתכן שראש הממשלה יתמודד עם פעילות חסויה וחשאית שתגיע מכאלה הרוצים לפגוע בו ובמדינת ישראל".

ברשימה האחרונה מתאריך 27.03 נכתב: "מדובר בתקופה שבה האחדות מתבקשת (פלוטו-4-10), לא רק בגלל לחצים חיצוניים אלא גם, ולא פחות חשוב, להתמודד עם עצמנו, לחשוב על האינטרסים (2-8) של כולנו במדינה שלנו, מדינה שהיא אחת ואין אחרת. יש כאן דגש על מעגלים רגשיים המחדדים את הצורך באחדות".

נסו לזכור, אין כאן ימין או שמאל, יש כאן רק כולנו ביחד, העם היהודי במדינת ישראל. אולי זה רלוונטי יותר בימים אלה, כשמרכיבים ממשלה, לפעול מתוך אחריות הדדית ולהביא את מפלגת העבודה להיכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו. לאלה האומרים "לא", אצטט מספר משלי פרק א': "אל יתהלל ביום מחר, כי לא תדע מה ילד יום".

אנו בתקופה שבה האמת היא יותר פשוטה, היא מולנו! היה זה נפוליאון בונפרטה שאמר "רק האמת פוצעת", ולצערי הרב, אנחנו, מדינת ישראל, נמצאים במקום הזה.

"מי שהוא איש אמת, הוא יכול להכיר באחר אם דובר אמת אם לאו" (ר' נחמן מברסלב)

תאריך:  09/04/2015   |   עודכן:  09/04/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנים האחרונות מתגלים שרידים של עשרת השבטים שהוגלו לאשור על-ידי האימפריאליזם האשורי. קבוצה מתוך עשרת השבטים הקימה קהילה בקאיפנג שבסין. קבוצה אחרת הקימה קהילה בחוף המערבי של הודו. הם נקראים "בני ישראל" ורובם כבר חיים בישראל. קבוצה נוספת הנקראת "בני מנשה" התגלתה בצפון-מזרח הודו. חלק מהם נמצא כבר בישראל.
09/04/2015  |  רבקה שפק ליסק   |   כתבות
חג הפסח כבר כאן, ואין כמעט בית בישראל שלא הוציא מהארונות את חומרי הניקוי לקראת מה שהפך למסורת חשובה כמעט כמו ליל הסדר - ניקיונות החג. חג האביב מסמל גם את שובם של המקקים, הנמלים והיתושים, מה שרק מגביר את הצורך בניקיון יסודי ואף בהדברה. חומרי הניקוי וההדברה מכילים כימיקלים מסוכנים, ולכן יש לשמור אותם במקום בטוח ולהשתמש בהם תוך נקיטת אמצעי זהירות. אך מחקר חדש, שבדק את אופן הטיפול בחומרי הדברה וניקיון בגני ילדים בישראל, חושף תוצאות מטרידות ומדגיש את הצורך בהסדרה יסודית של הנושא.
09/04/2015  |  אתר זווית  |   כתבות
תסמונת הספקטרום האוטיסטי נחקרה על-ידי מדענים ורופאים במשך שנים רבות, ובכל זאת, עדיין איננו מבינים את המנגנונים המעורבים בה. כך למשל, מחקרים מסוימים מצביעים על חוסר סנכרון בין פעילות אזורי המוח השונים של אוטיסטים, שלא כמו במוח רגיל, בו פועלים אזורים אלה בשיתוף ותוך סנכרון. לעומת זאת, מחקרים אחרים מעידים דווקא על סנכרון-יתר במוחות של אוטיסטים. מחקר חדש, שביצעו תלמידת המחקר אביטל חכמי ופרופ' רפי מלאך ממכון ויצמן למדע, בשיתוף עם פרופ' מרלין ברמן מאוניברסיטת קרנגי מלון שבפיטסבורג, ארצות הברית, ואשר התפרסם באחרונה בכתב-העת המדעי Nature Neuroscience, גילה שבבסיס התוצאות הללו, שלכאורה סותרות אלו את אלו, מסתתר עיקרון עמוק יותר, שהם מכנים "המוח הייחודי" ("אידיוסינקרטי").
09/04/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
קיימת מטרה חשאית שכמעט שאין מדברים עליה בגלוי, שבגללה הלך הזרזיר הטורקי רֵגֶ'פ טאיפ ארדואן לביקור ממלכתי בחצרם של שליטי אירן - הנשיא חסן רוחאני והמנהיג הרוחני העליון עלי חמינאי. כלפי חוץ הוצג המפגש כניסיון משותף של שתי המדינות להרגיע את המתיחות השוררת בין אנקרה לטהרן בהקשר למלחמה בתימן. בפועל היה זה מפגש צמרת של ראשי שתי המעצמות החדשות הצומחות אל מול קו האופק העולמי, וכל אחת מהן מבקשת לעצמה את השליטה בעולם האיסלאמי, באמצעות נשק גרעיני, כששתיהן מפתחות גם טילים בליסטיים שיובילו את הנשק הזה אל היעדים הנדרשים להן.
08/04/2015  |  עמי דור-און  |   כתבות
הישראלי הממוצע אוכל כ-20 קילוגרם דגים טריים בשנה - 800 גרם בחודש. מעבר לכך הוא צורך עוד 800 גרם בממוצע מדי חודש של מוצרי דגים כמו סלטים, שימורי דגים, דגים מלוחים וכו'. נתונים אלה פורסמו החודש על-ידי משרד החקלאות ופיתוח הכפר לרגל חג הפסח. בחודש חג הפסח אנו צורכים יותר דגים בממוצע - כ-1.4 קילוגרם. עלייה של כ-75 אחוז לעומת שאר חודשי השנה. הדגים שמשלמים את המחירים ונושאים בעיקר הנטל הם הקרפיונים, שבתקופת החג מוכפלת צריכתם. ב-2015, מציינים במשרד החקלאות, צפויים להימכר בתקופת הפסח כ-600 טון קרפיונים, כ-800 טון אמנונים וכ-300 טון בורי, בדומה לצריכה בשנה הקודמת. בנוסף, ישווקו בפסח הקרוב גם כ-600 טון דגי מוסר, כסיף, באס, אמור ואדמונית. בסך-הכל צפוי הביקוש בפסח לעמוד על כ-2,800 טון דגים.
08/04/2015  |  אתר זווית  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il