רשת Yellow שבתחנות פז יוצאת בתוכנית פעילות לקראת המונדיאל בשילוב קמפיין ייחודי בהשקעה של כמאה אלף דולר.
במסגרת הפעילות מציעה רשת Yellow מבצעים אטרקטיביים ללקוחותיה, צופי המונדיאל, על-מנת לקצר להם את הדרך אל מסכי הצפיה, כשהם מצויידים בפיצוחים, בירות ואפילו כדורגל. בין המבצעים: מארז פיצוחים ב - 14.99 שקל + כרטיס גירוד המקנה זכייה בכדורגל, חולצות מונדיאל וכו' (כל כרטיס זוכה), מארזי בירות - שישיית הייניקן בקבוק ב- 4.99 שקל, שישיית גולדסטאר + כוס גולדסטאר במתנה.
המהלך יגובה בקמפיין ייחודי ומקורי המחדד את המסר השיווקי של רשת Yellow, המספקת מענה מגוון לצרכי לקוחותיה בכל עת ולכל אירוע, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, משלב את נבחרת העיזים של Yellow בקמפיין משעשע שכותרתו: "מונידעז 2006" - נבחרת העיזים של רשת יילו" המציג נבחרת כדורגל המורכבת על טהרת העיזים.
הקמפיין יכלול: שילוט חוצות, רדיו אזורי, שילוט במתחם התחת התחנות, עלונים וכדומה.
בנוסף ישודרו בחנויות יילו נבחרות משחקי המונדיאל על גבי מסך פלסמה ענקיים.
לדברי חגית קמין, מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז: "הקו השיווקי המנחה של הקמפיין נועד לחזק את קונספט הנוחות ולהבליט את הערך המוסף של רשת חנויות יילו המסוגלות לתת מענה נוח, מהיר וזמין ואיכותי לצרכים המשתנים של לקוחותיה, כדוגמת חובבי הכדורגל, על-מנת לאפשר להם להינות מחוויית המשחקים באופן מושלם".
רשת Yellow, נמצאת בבעלות מלאה של חברת פז. הרשת מונה כיום 131 חנויות הממוקמות בתחנות פז ופתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הרשת מציעה מגוון מוצרים ושירותים הנותנים מענה לצרכנים "על הדרך". עד סוף 2006 יגיע מספר החנויות ברשת ל-180.