|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

המזל של המדינה

חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל עשייה ועוד יותר חשוב לבצע כל תוכנית תחת עינו הקפדנית של איש מקצוע שינחה אתכם בדרך הנכונה
03/05/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
זיווגים מוצלחים [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא...) מזל זה עם שאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים.

מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. במידה והמטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!

מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!

מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!

מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!

מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!

מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב = וונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!

מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים הזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!

מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף...מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכול ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!

מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!

מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן הזה את זה. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

טיפ לילידי מזל השבוע
הכוכב מרקורי המוכר ככוכב התקשורת, עובר השבוע לבית הכספים שלכם ובמקום זה יבצע את נסיגתו הקרובה ולכן חשוב מאוד להימנע מהשקעות שאינן בטוחות
▪ ▪ ▪


טלה

זהו שבוע מאוד משמעותי מבחינה כלכלית מאחר שכוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם. נראה שחשוב לכם להחליט ולפעול מיידית מבחינה כספית ולכן אין לכם סבלנות לחכות ולבדוק עד כמה הדברים שאתם מתכננים נכונים לעשייה, בפרק זמן זה של חייכם. תקשורת טובה עם הסביבה הקרובה תעזור לכם בפתרון בעיותיכם ולכן חשוב מאוד להשקיע בנושא זה.

שור

בחודש הקרוב יבצע הכוכב מרקורי את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן, מאחר שנסיגה זו מלמדת על קשיים מבחינה כלכלית, חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל עשייה ועוד יותר חשוב לבצע כל תוכנית תחת עינו הקפדנית של איש מקצוע שינחה אתכם בדרך הנכונה. תכננו עכשיו ובדקו את כל הפרטים, אך רק בעוד כחודש יהיה הזמן הנכון לממש את תוכניותיכם.

תאומים

הכוכב וונוס שנמצא החודש במזל שלכם יכול לעזור לכם השבוע להיות יותר מקושרים אל האנשים הקרובים לכם ואכן עובדה זו תקרב ביניכם לבינם, עד כדי כך שתוכלו לבקש מה שאתם רוצים ויהיה להם קשה לסרב לכם. ייתכן שאת תוכניותיכם לא תוכלו לממש במלואן השבוע, אך החל מהחודש הבא תקבלו את האנרגיות הדרושות למימוש מטרותיכם האישיות.

סרטן

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן נראה שלא תוכלו לממש את רגשותיכם האישיים בצורה גלויה ותאלצו להסתיר את מערכות היחסים שלכם ולא לחשוף אותן בפומבי. מבחינה חברתית אתם מקבלים פיצוי, כיוון שאתם מוערכים על-ידי הסביבה שלכם על עשייתכם ועל היכולת שלכם לסיים פרויקטים בהצלחה רבה.

אריה

זוהי תקופה טובה ובונה מבחינה מקצועית בגלל ביקורו של כוכב השפע יופיטר, כך שתוכלו לממש את עצמכם. נכון שעדיין אתם חווים תקופות קשות מדי פעם ובמיוחד אלה מכם שנולדו בסוף המזל, אך ביחד עם כך תודו שהיו לכם גם הזדמנויות טובות להתחלות חדשות בשנה האחרונה. השבוע יהיה נכון עבורכם לנסות ולפרוץ את התחום המקצועי בדרך שתקדם אתכם.

בתולה

השבוע יהיה טוב עבורכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית מאחר שהכוכב וונוס מבקר אצלכם בבית הקריירה. חברים שמכירים אתכם דרך חייכם המקצועיים, יעזרו לכם לקדם את עצמכם להגיע למקום שמאוד הייתם רוצים להיות שם. זה בדיוק הזמן להקשיב לתת המודע שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל רעיון או עצה מקורית שתעזור לכם בפתרון בעיות.

מאזניים

בחודש הקרוב חשוב מאוד שתנסו להרחיב את אופקיכם ואת תפיסת עולכם בנוגע למה שקורה לכם בחיים. בהחלט ייתכן שהאירועים שיקרו בחייכם יהיו כאלה שיכריחו אתכם להבין גם את המניעים של הנוגעים בדבר ואת דרך התנהלותם בדרך כזו שתוכלו לעזור לעצמכם ולהם בביצוע מטרותיהם ולהביא אותם ואת עצמכם לסיפוק, הגשמה ועשיית דברים שאתם אוהבים.

עקרב

הכוכב יופיטר שמביא הצלחה ושפע נמצא אצלכם בבית הקריירה עובדה שמלמדת על כך שזוהי תקופה מאוד טובה עבורכם לממש את עצמכם ולהתחיל לתכנן לעצמכם תוכניות לעתיד. האנרגיה שאתם משדרים בזמן הזה היא זו אשר תמגנט אליכם את האחרים. ייתכן שכלכלית עדיין אינכם מסודרים אך נראה שתהיו בדרך הנכונה ממחצית השנה שלאחר יום ההולדתכם.

קשת

הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם גורם לכם לקחת אחריות על חייכם ולעיתים קרובות אתם מרגישים שקשה לכם עם כך. ובכל זאת לא מתאים לכם להתייאש כי אתם מזל של לוחמים ואופטימיים והדברים בסופו של דבר מסתדרים עבורכם על הצד הטוב ביותר. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על-מנת לעזור לעצמכם לצאת מהשגרה ולהיטען באנרגיות חיוביות.

גדי

בשבוע הקרוב יתקרב הכוכב מרקורי כוכב התקשורת אל בית העבודה והבריאות שלכם ויגרום לכך שלא תוכלו להישאר אדישים לנסיבות חייכם הנוכחיות ותהיו אסירי תודה לאלה שיעזרו לכם בתקופה הקרובה להסתדר בעבודה, כיוון שייתכן שהעומס יהיה רב מדי. מאחר שאתם שואפים להגיע למטרות רחוקות ויש לכם גם טווח נשימה ארוך, הרשו לעצמכם לא ללחוץ אלא לזרום עם הנסיבות.

דלי

נראה שנושאי משפחה מאוד מטרידים אתכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית זה ועובדה זו לא יכולה להשאיר אתכם אדישים לצרכים של אנשים קרובים לכם. זה בדיוק הזמן לבדוק את היכולת שלכם לעבוד ולהיות בשותפות אישית ומשפחתית עם אנשים אחרים שאינם בהכרח קרובים, אך אתם חייבים להיות איתם בקשר טוב בגלל היכולת שלהם לעזור לכם.

דגים

יש לכם תחושה לא קלה שהסביבה הקרובה תובענית מדי עבורכם כיוון שבאים אליכם בדרישות שלדעתכם מוגזמות. מבחינתכם אתם עושים הכל באמונה שלמה ומתוך ידיעה שזה המקסימום שניתן לעשות עבור אנשים קרובים והנה אתם שומעים תלונות שלדעתכם מאוד לא מוצדקות. מומלץ לכם להקשיב לדעתם של היקרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש צדק והגיון בפיהם.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות
* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  03/05/2015   |   עודכן:  03/05/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חרף הניסיונות החוזרים ונשנים לחסלו - מוחמד דף, רמטכ"ל החמאס שוב חי ובועט בגדול. כמו חתול שנזרק היישר מן הגג - הוא שב במהירות לעמוד על רגליו. מסתבר כי האיש שניחן, כנראה, באלפי-נשמות חזר לפעילות מלאה בארגון וכבר מתכנן את הסבב הבא.
03/05/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
ביום 25.4.15 חשפנו ב-News1 כי קבוצת ברן בע"מ, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה, מסתירה מידע מהותי וחדשותי מהציבור ומרשות ניירות ערך, בדבר התפתחויות הנוגעות במישרין לעסקיה בסרי לנקה בהיקף העולה על 100 מיליון אירו. התרענו, כי ההתפתחויות השליליות, הנוגעות במישרין למכרזים בהם השתתפה ו/או זכתה (על-אודותם דיווחה בזמנים הטובים לציבור בעלי המניות בישראל), מסכנות את עסקיה של הקבוצה במדינה זו.
02/05/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
שר התחבורה ח"כ ישראל כ"ץ, החבר בממשלה ה-33 בראשה עומד בנימין נתניהו, ונודע כאחד הגורמים החזקים במרכז הליכוד, קיים פגישה לפני הבחירות, עם ארנון מוזס, העומד בראש קבוצת ידיעות אחרונות. כך נודע ל-News1. מטרת הפגישה: יוזמת מוזס ולחציו לגייס את כ"ץ כדי שיסייע בסילוקו של נתניהו מראשות הליכוד מיד לאחר הבחירות לכנסת ה-20. ישראל כ"ץ מכחיש, מכל וכל, ובאופן גורף, דבר קיומה של פגישה עם מוזס.
02/05/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
בשעה שהשיחות בין נציגי המעצמות לבין אירן על צמצום והגבלה של העשרת האורניום במדינת האייתולות מתנהלות כאילו בנתיבים של "הבנות לקראת סיכום", עוסק השלטון האירני, מאחורי מסך כבד של חשאיות ומניעת פיקוח בינלאומי, בהפעלת מערך ייצור נשק גרעיני המבוסס על פלוטוניום אותו מפיקה אירן בכור הגרעיני שהקימה באראק השוכנת כ-260 ק"מ מטהרן. בהקשר הזה חשוב לדעת, כי רק בנתיב של ייצור פצצות אטום המבוססות על פלוטוניום ניתן להגיע לייצור פצצות המימן בעלות כוח ההרס הגדול פי 1,000 (!!) מפצצות אטום המתבססות על אורניום.
02/05/2015  |  עמי דור-און  |   כתבות
בעוד חמישה חודשים ימונה הכלכלן אשר פאהן, 55, לסגן ראש המועצה המקומית שוהם, אחד הישובים המשגשגים והעשירים ביותר בארץ. הוא מכהן, בין היתר, כיו"ר ועדת הכספים וכחבר בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. לא רבים יודעים, כי במקביל לפעילותו הציבורית, מגלגל פאהן גם עסקי נדל"ן בעשרות מיליוני שקלים, בין היתר במרכז פתח תקוה ובישוב המתפתח רבבה, ליד אריאל.
01/05/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il