|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
ברכה. יחסי שוחד עם מעריב [צילום: מן הטלוויזיה] נתניהו. כעס על ההדלפה המפוברקת [צילום: פלאש 90] עזור. "אור ירוק" להסגיר את ברכה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

גילויים חדשים / והפעם - ספסרות בשיטות פישר-מלכה

ברכה הדליף מבדיקה בתיק נתניהו <br>תמורת גניזת תחקיר נגדו במעריב

תנ"צ ברכה העביר בחשאי באמצעות WhatsApp מידע חקירתי נגד שרה נתניהו לעיתונאי מעריב אבירם זינו הקשר שכלל הדלפות מהחוקר מס' 1 נועד לפתות את זינו: להימנע מפרסום כתבת תחקיר על טובת הנאה שקיבל ברכה מהרב פינטו בסכום 150 אלף ש"ח בעקבות החשיפות ב-News1 על ההדלפה המפוברקת שהכשילה את מעריב והביקורת החריפה מצד נתניהו, הוחלט במעריב "לשרוף" את ברכה ולהסגירו כמקור מפוקפק זינו מסר ביום א' (28.06.15) עדות נגד ברכה בפני חוקרי מח"ש כולל הודעות WhatsApp
30/06/2015  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת ברכה   |   תגובות
עתירה לבג"ץ: מדוע לא יושעה תנ"צ ברכה; מזוז חייב את היועמ"ש להגיב תוך 30 ימים
איציק וולף
תנועת אומ"ץ עתרה לבג"ץ - בהתבססה על המידע שנחשף ב-News1, בבקשה למתן צו שיורה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה להשיב מדוע אינם מורים על פתיחת חקירה פלילית גלויה נגד מפקד יאח"ה ומדוע אינם משעים אותו מתפקידו * "לשון החוק איננה מקנה למשטרה ו/או למח"ש שיקול דעת בפתיחת חקירה ואף איננה דורשת החלטה של היועץ המשפטי לממשלה על-מנת לפתוח בחקירה"
לרשימה המלאה

המסרים וההדלפות של תנ"צ ברכה; והשימוש בשרה נתניהו כבת ערובה
יואב יצחק
ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה פועל באופן ערמומי ובעייתי כדי לסחוט השארתו בתפקיד - למרות העבירות הפליליות שביצע כולל יחסי שוחד * לעיתונאים הוא הדליף מידע כוזב ומפוברק כאילו התקבלה החלטה בפרקליטות לעבור לחקירת שרה נתניהו באזהרה * לנתניהו העביר מסרים: "אני שומר עליכם", כדי להשפיע עליהם למנוע סילוקו מהתפקיד על-ידי השר החדש והמפכ"ל שיתמנה בקרוב
לרשימה המלאה

תנ"צ ברכה, לנתניהו: אני אוהב אתכם; לעיתונאים: וינשטיין מעכב חקירת שרה
יואב יצחק
ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תנ"צ אפרים ברכה פועל בצביעות ובכזב: מצד אחד הוא מנסה בתחבולות להוביל לחקירת שרה נתניהו באזהרה ובשיחות עם עיתונאים הוא מאשים את היועמ"ש בעיכוב מגמתי של חקירתה בפרשת החשמלאי * מצד שני, הוא מעביר מסרים לבני הזוג נתניהו: אני שומר עליכם, אני אוהב אתכם * מטרתו: לייצור לעצמו חסינות מסילוקו מתפקידו (למרות העבירות הפליליות שביצע) מרגע שיחקור אישית את שרה נתניהו
לרשימה המלאה

תנ"צ ברכה מתפקד חלקית ביאח"ה; סילוקו קרוב - בגלל העבירות שביצע
יואב יצחק
תנ"צ ברכה נעדר רבות בשלושת השבועות האחרונים * באישור פרקליט המדינה - מח"ש מקיימת נגדו חקירה מודיעינית בחשד לעבירות שוחד ושיבוש הליכי חקירה בכמה פרשות חמורות, כולל הדלפות, ובראשן: פרשת השוחד בעיריית אשדוד ו"פיברוק" מידע נגד שרה נתניהו והדלפתו לעיתונאים * בשיחות פנימיות בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש הוברר: אין מנוס מחקירה פלילית ומקיפה נגד תנ"צ ברכה ומהשעייתו בהקדם מתפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה
לרשימה המלאה

אזהרה מהטרדת עד
תנ"צ אפרים ברכה המשיך, גם בימים האחרונים, בניסיונות לשבש הליכי חקירה ומשפט. ל-News1 נודע, כי ברכה פנה שוב, לאחר חשיפת News1 ביום 26.06.15 בדבר החקירה הסמויה נגדו, אל עיתונאי מעריב אבירם זינו, וניסה לגשש אצלו: באלו עניינים בדיוק מתמקדים חוקרי מח"ש בחקירה הסמויה המנוהלת נגדו.

ברכה הטריד את העד, הוא אבירם זינו - גם לאחר שכבר מסר מידע לפני כשבוע לחוקרי מח"ש, ולאחר שמסר עדות (ביום ראשון), וניסה להוציא ממנו מידע באופן המעלה חשד לשיבוש מהלכי חקירה.

היועמ"ש יהודה וינשטיין, ופרקליט המדינה שי ניצן, טרם התירו לחוקרי מח"ש לתפוס את מכשיר הסלולר של ברכה ולחוקרו באזהרה. מחמת זאת, ברכה זוכה מן ההפקר: זמנו בידו לשבש את הליכי החקירה.

שאלת השאלות היא: האם יעז להשמיד ראיות נוספות. מבחנו הגדול: האם יעז למחוק במיוחד הודעות WhatsApp ששיגר לאבירם זינו. אם ישמיד את מכשירו ו/או ימחק את ההודעות, יהווה הדבר ראיה משמעותית לשיבוש הליכי החקירה הסמויה נגדו.

גילויים חדשים ב-News1: ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, ניהל יחסי שוחד עם עיתונאי מעריב, אבירם זינו, והדליף לו מידע מתיקי חקירה ובדיקה, כולל מתיק הבדיקה המשטרתית בפרשת מעונות ראש הממשלה ונגד שרה נתניהו. חשדות אלה נחקרים בימים אלה, בעקבות החשיפות ב-News1, במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שבראשה עומדים: ראש מח"ש עו"ד אורי כרמל, וסגנו משה סעדה.

החקירה בפרשה זו מתנהלת במקביל לחקירה הסמויה המתנהלת נגד תנ"צ ברכה, בחשד לקשרי שוחד ולהדלפות בפרשת השוחד בעיריית אשדוד. בידי חוקרי מח"ש מידע וראיות רבות, המחייבות זימונו של ברכה לחקירה באזהרה כבר בימים הקרובים.

נודע, כי מידע רגיש מחדרי החקירות, לרבות מתיק הבדיקה בעניינה של שרה נתניהו, הועבר לאבירם זינו על-ידי ברכה, אישית - חלק ניכר באמצעות תוכנת המסרים המיידיים "ווטסאפ" (WhatsApp), בתמורה לכך שהעיתונאי יימנע מפרסום כתבת תחקיר נגד ברכה - הכוללת מידע רגיש, חמור ומפליל, בדבר טובת הנאה כספית משמעותית שקיבל ברכה, אישית, מהרב יאשיהו פינטו.

טובת ההנאה לברכה ניתנה במסגרת קשרי שתי המשפחות, חברותם האישית ותמיכתם זה בזה במשך שנים - כפי שטען פינטו והוא טוען במשך שנים. נזכיר: ב-News1 פרסמנו מספר פעמים את דבר טובת ההנאה הפרטית שניתנה לברכה על-ידי פינטו, אישית, שהיקפה הכספי הגיע לכ-200-150 אלף ש"ח, תוך הימנעות מכניסה לעניין הרגיש והאישי של משפחת ברכה. אולם ברכה כיזב כשהכחיש שקיבל טובות הנאה מפינטו.

כך עבדה השיטה

ואכן, יחסי השוחד בין ברכה למעריב התנהלו באופן בעייתי: ברכה הדליף מידע רגיש למעריב, באמצעות אבירם זינו, כולל מידע מתיק הבדיקה המשטרתית נגד שרה נתניהו; ואילו במעריב נמנעו מפרסום המידע הבעייתי והמפליל נגד ברכה בדבר טובת ההנאה הכספית שניתנה. כמו-כן נמנעו ממתן ביטוי תקשורתי למכתב-תלונה שהגיש זינו כחצי שנה קודם לכן ליועמ"ש יהודה וינשטיין נגד תנ"צ ברכה, באותו עניין רגיש - וזאת למרות שהיועמ"ש וינשטיין נמנע מביצוע תפקידו: להורות על חקירת ברכה באותו עניין.

אבירם זינו ומעריב זנחו בפועל את אותה תלונה ולא פעלו נמרצות לבירורה על-ידי היועמ"ש או מי מטעמו, וזאת עד להדלפה המפוברקת מצד ברכה.

הנה-כי-כן: ברכה ניצל לרעה את מעמדו ותפקידו, ובפועל השתמש במידע שהגיע לידיו מתוקף תפקידו, לצרכיו הפרטיים והמשפחתיים, ואף זכה במשך תקופה ארוכה לחיפוי ולטיוח מצד היועמ"ש.

נודע, כי דבר קיומם של יחסי השוחד אומת באופן מלא, בימים אלה, בחקירה הסמויה שנפתחה בעקבות החשיפות ב-News1, המתנהלת במחלקה לחקירות שוטרים נגד תנ"צ ברכה. יחסי השוחד שניהל ברכה עם מעריב הדהימו את חוקרי מח"ש, שכן הם מזכירים, במידה רבה, את יחסי השוחד שניהלו רפ"ק ערן מלכה ועו"ד רונאל פישר (יחסים שכללו הדלפת מידע מחקירות בתמורה לטובות הנאה, ושימוש ב-WhatsApp להדלפת מידע רגיש ונפיץ). אולם, יודגש: חוקרי מח"ש מתייחסים אל אבירם זינו כאל עיתונאי/עד שיש לגונן עליו ו/או להשתמש בו באופן מושכל, ואף להעניק לו חסינות, אם וככל שיהא בכך צורך.

ברכה הדליף מידע אמיתי וגם מפוברק

החקירה בנושא ברכה-מעריב נפתחה לפני כשבועיים בעקבות החשיפות ב-News1 בדבר מידע שהדליף ברכה לכמה עיתונאים (ובהם לאבירם זינו ממעריב), על החלטה שהתקבלה בפרקליטות, כביכול, לעבור מבדיקה משטרתית, לחקירה משטרתית נגד שרה נתניהו (בפרשת החשמלאי), ועל החלטה לזמנה לחקירה באזהרה.

המידע שהודלף כלל בחלקו מידע ששיקף את הערכתו של ברכה - כמי שמנהל את הבדיקה המשטרתית מתוקף מעמדו כראש יאח"ה - לגבי הראיות בתיק. עם זאת, כלל המידע, בנוסף, מידע מפוברק ממוחו הקודח של ברכה ולצרכיו האישיים והנסתרים, שכן, בניגוד למידע שמסר לאבירם זינו ולכמה עיתונאים נוספים: לא התקבלה בפרקליטות החלטה לעבור לחקירה משטרתית; לא התקבלה החלטה לזמן לחקירה את שרה נתניהו ולחוקרה באזהרה.

תנ"צ ברכה פעל כפי שפעל, בין היתר נוכח החשיפות ב-News1 על מעלליו ומעשיו בשורה של פרשות חמורות, וזאת בניסיון להפוך את שרה נתניהו ל"בת ערובה" בידיו, ולסכל, בדרך זו, סילוקו מתפקידו.

אלי עזור פעל להסגיר מקור מידע

הידיעה השגויה שפורסמה במעריב (15.06.15) הקפיצה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת רעייתו שרה נתניהו. לאחר בדיקה קצרה שנערכה, כולל עם משרד המשפטים, הוברר כי אין לה יסוד וכי לא התקבלה בפרקליטות החלטה לעבור מבדיקה לחקירה משטרתית.

ל-News1 נודע, כי בנימין נתניהו, שחשש מאוד מניסיונות גורמים שונים להפליל את רעייתו ואותו, עמד על תיקון הידיעה במעריב. בעקבות התערבות לשכתו, תוקנה הידיעה. עוד נודע, כי שיחה אחת לפחות התקיימה עם מו"ל מעריב, איש העסקים אלי עזור, וזה פעל לתיקון הידיעה, לאלתר (מה שצריך להיות) ונתן ידו/הסכמתו למסירת המידע המפליל נגד תנ"צ ברכה לחוקרי מח"ש ולחשיפתו כמקור המפוקפק.

בנסיבות אלה, וכדי למנוע הסתבכות קבוצת התקשורת של אלי עזור עם נתניהו (שהוא גם שר התקשורת...), קיבל אבירם זינו "אור ירוק" לפנות למח"ש ולמסור את כל המידע הידוע לו, כולל דבר היותו של תנ"צ ברכה מקור מידע שהכשיל את מעריב בידיעה כוזבת.

עדות אבירם זינו מפלילה את ברכה

ל-News1 נודע, כי במסגרת החקירה הסמויה המתנהלת במח"ש מסר אבירם זינו ביום ראשון (28.06.15) עדות מלאה נגד תנ"צ ברכה. עדותו ניתנה לאחר שקיבל "אור ירוק" מהנהלת מעריב: למסור את כל הידוע לו על ברכה, כולל בדבר היותו מקור המידע לידיעה המפוברקת. עדותו של אבירם זינו כללה מרכיבים אלה:

  • מידע בדבר טובות הנאה שקיבל ברכה מהרב פינטו, במסגרת חברותם האישית רבת-השנים (עד שהפליל ברכה את פינטו ב-2012), למימון טיפול בבן משפחתו של ברכה, וכן סיוע כספי שקיבל ברכה מפינטו עבורו ועבור רעייתו, כתמיכה כלכלית;

  • הסיוע הכספי המקיף שנועד לממן הוצאות וטיפול, בעניין משפחתי, הסתכם בכ-150 אלף ש"ח (הסיוע הצריך טיפול ספציפי בבן משפחה שאת טיבו של הטיפול ופרטיו אנו נמנעים מלהביא כאן, כדי לא לפגוע בצנעת הפרט של בני משפחת ברכה, י.י.);

  • פניותיו של זינו כעיתונאי, אל ברכה, והאישור של ברכה כי אכן קיבל סיוע כספי וכלכלי מהרב פינטו לטיפול בבן המשפחה;

  • המידע הפרטני שקיבל זינו מברכה, לאורך זמן, כולל המידע שקיבל ממנו מתוך הבדיקה המשטרתית שמנהל ברכה בתפקידו כראש יאח"ה בעניין מעונות ראש הממשלה ושרה נתניהו;

  • להוכחת דבריו - בדבר המסרים והמידע שקיבל מברכה, העביר אבירם זינו לחוקרי מח"ש עותקים מהודעות שקיבל בחשאי, מברכה, בסלולר, באמצעות תוכנת המסרים ווטסאפ (WhatsApp). המדובר במסרים רבים ששוגרו במשך כמה שבועות, כולל מיום 15.06.15, ולרבות: המסרים שכללו את אותו מידע מפוברק;

  • זינו החליט להסגיר מקור מידע, הוא תנ"צ ברכה, בעקבות החשיפות ב-News1 שהניעו חקירה סמויה במח"ש, ולאחר ששוכנע: ברכה - שפיברק מידע חקירתי כביכול נגד שרה נתניהו, והכשיל את מעריב בפרסום כוזב (ביום 15.06.15), אינו ראוי להגנה כמקור מידע;

  • זינו פעל, כאמור, בתמיכת הנהלת מעריב, שהחליטה "לשרוף" את ברכה ובמידת-מה להסגירו לרשויות החוק, על-מנת "למרק" עצמה מאותה ידיעה כוזבת נגד שרה נתניהו, להרחיק מעצמה חשדות לקשרי שוחד עם ברכה, וכן לבנות-לשמור על יחסים טובים עם שר התקשורת בנימין נתניהו (אלי עזור נזקק רבות להיתרים ממשרד התקשורת בעסקיו בתחום התקשורת והטלוויזיה).

המידע העצום, שחלקו פורט לעיל, מחייב חקירת תנ"צ ברכה, באופן מיידי. המידע הנפיץ והמפליל מחייב את היועמ"ש יהודה וינשטיין ואת פרקליט המדינה שי ניצן, להפנים: אין מדובר בחוקר-קצין ישר-דרך, כפי שאולי חשבתם, הראוי להערכה ולהגנה; אלא, עסקינן בקצין מושחת, שביצע עבירות חמורות שדינן מאסר בבית הכלא.

טוב יעשו וינשטיין וניצן אם יסירו חסותם מתנ"צ ברכה ויאפשרו לחוקרי מח"ש לבצע את תפקידם הממלכתי: לעצור את ברכה ולהובילו לחקירה.

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברכה הדליף מבדיקה בתיק נתניהו תמורת גניזת תחקיר נגדו במעריב
תגובות  [ 30 ] מוצגות   [ 30 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רויתי
30/06/15 10:16
2
יודע
30/06/15 10:21
3
רווית
30/06/15 10:22
4
מיכל מירושלים
30/06/15 10:28
5
פיטו ברכה פישרדוד
30/06/15 11:22
6
מנדל
30/06/15 11:32
7
רחובות
30/06/15 11:53
 
לרחובות
30/06/15 12:05
 
הניה
30/06/15 17:41
 
Rehvot
30/06/15 18:23
 
לרחובות
1/07/15 03:49
 
המצליף
1/07/15 15:24
8
חוזר ושואל
30/06/15 12:06
 
מאיר קיי
1/07/15 20:54
9
חזק הנביא
30/06/15 12:20
10
ירוחם
30/06/15 12:26
11
סנ"ץ יגאל אנקורי
30/06/15 12:40
12
אברהם מבית דגן
30/06/15 13:25
13
סטלה מאריס
30/06/15 13:55
 
מיכל מירושלים
3/07/15 09:38
14
עיתונאי
30/06/15 16:02
 
מאזין ברשת ב'
1/07/15 07:34
 
מסעוד לייבוביץ
1/07/15 09:17
15
ונפל לבור
30/06/15 16:55
16
מדים חדשים מחכים
30/06/15 22:07
17
זה ביזיון בשבילו
30/06/15 23:26
18
דוד בשם א. ב.
6/07/15 10:01
19
דוד א.ב.
6/07/15 13:02
20
דוד א.ב.
8/07/15 07:46
21
דוד א.ב.
11/07/15 14:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ברכה
עמי ברכה, אחיו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, איים והטריד את הח"מ במשך כשלושה שבועות. האיומים בוצעו באמצעות עשרות צלצולים ושיחות שיזם ועשרות מסרונים ובהם מסרים מאיימים ומכפישים.
29/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ופרקליט המדינה שי ניצן מסרבים להגיב מדוע לא ישעו את תת-ניצב אפרים ברכה מתפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה. וינשטיין וניצן מיאנו להשיב לפניית News1, והם אף מעכבים מסירת הודעה לציבור בדבר החקירה הסמויה המתנהלת נגד ברכה מזה כשלושה שבועות.
28/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
ערן צייטלר ואלי חיזקיהו הם שני חברי ההנהלה, מבכירי חברת דן, שמסרו עדות (יום ה', 11.06.15) המעלה חשד לעבירות פליליות מצד מאיר ברכה, אחיו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה.
14/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
חקירה רשמית נפתחה נגד מאיר ברכה, אחיו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תנ"צ אפרים ברכה, מחמת מעורבותו בעבירות פליליות בקואופרטיב דן המאוגד כחברה בע"מ. ל-News1 נודע, כי החקירה נפתחה (יום ה', 11.06.15) במפלג הונאה תל אביב, וזאת לאחר חודשים רבים של ניסיונות טיוח ומשיכת זמן מצד פרקליט המדינה שי ניצן, וראש אגף החקירות במשטרה ניצב מני יצחקי.
11/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
דרמה בצמרת רשויות האכיפה: חוקרי מח"ש פנו אל פרקליט המדינה, שי ניצן, בבקשה שיתיר להם לחקור חשדות לעבירות חמורות שבוצעו על-ידי תנ"צ אפרים ברכה במהלך חקירת פרשת השחיתות בעיריית אשדוד. החשדות מופנים כלפיו בחשד שהדליף מידע מוקדם לחשודים מרכזיים, שנמנו עם מקורביו האישיים, ובכך שיבש הליכי חקירה, וזאת תמורת יחסי שוחד ותאוות בצע. למרות פנייתם, שי ניצן סירב לתת "אור ירוק" לחקירת ברכה, ותחת-זאת התיר להם לפעול בשלב זה רק במישור המודיעיני.
11/06/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il