|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

שוברים מוסכמות

שינויים ורצון לשבירת מסגרת הכוכב אוראנוס נכנס לנסיגה כל האנשים יחושו במהלך זה, רק שעוצמת ההשפעה תהיה שונה מאחד לאחד בהתאם למפה האישית שלו
19/07/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
אוראנוס [צילום: נאס"א]

בחודש הקרוב נחוש בהשפעה כוכבית משמעותית נוספת והוא הכוכב המוכר בשמו אוראנוס, שתפקידו לשבור מסגרות, גבולות ושגרה. שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כוכב זה פועל בפתאומיות, שובר את הכלים ולא משאיר אחריו מקום לבנות על בסיס הישן אלא בנייה מחדש.

ואולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו. תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו, אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה.

ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.

כיוון שכך ובאופן טבעי, יחושו כל האנשים במהלך זה רק שעוצמת ההשפעה תהייה שונה מאחד לאחד בהתאם למפה האישית שלו. במערכות יחסים לדוגמה, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לממש את עצמם.

באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

עד לסוף השנה יעבור הכוכב בנסיגתו הנוכחית זה רק כ-4 מעלות - כלומר, כל מי שנולד בשליש השני של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו.

המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי.

מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על-מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי יום ההולדת יעברו עד ליום ההולדת ימים לא קלים וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנמצא בשליש האחרון של המזל גורם לכם לתחושה של דאגה בנושאים משמעותיים
▪ ▪ ▪


טלה

כל מה שקשור אצלכם לנושא המשפחה הקרובה גורם לכם לחוש תסיסה פנימית וזאת בגלל העובדה שאתם יודעים שאתם עושים ככל יכולתכם על-מנת שהכל יהיה בסדר מבחינתכם וגם שלכולם בסביבה הקרובה לכם יהיה טוב. ולמרות הכל, מדי פעם אתם מקבלים תגובה עויינת דווקא מאנשים במעגל הראשון שהייתם מצפים מהם ליותר הערכה על כל מה שאתם עושים למענם.

שור

אתם נמצאים בפרק זמן של חשבונות נפש בכל מה שקשור למשפחה הסובבת אתכם ואף לאנשים בקרבתכם שאינם במעגל הראשון שלכם. מאוד חשוב לכם להראות את הצד שלכם בכל מה שקשור לדאגה לסביבה ולכך שאתם פועלים במיטב זמנכם ומירצכם על-מנת לשפר את התנאים על-מנת שיוקל לכולם. ולמרות הכל, יש בתוך עצמכם חילוקי דעות פנימיים האם נכון להשקיע כל כך הרבה אנרגייה.

תאומים

אתם עדיין שקועים בתחושה שאתם רוצים לשפר את המצב הכלכלי שלכם אך אינכם בטוחים שאתם פועלים בדרך הנכונה. מאחר שאין דרך אחת כיצד לעשות זאת מאוד חשוב שתורידו מעצמכם לחץ ותהיו מוכנים לכך שלא כולם יחשבו כמוכם ובוודאי שלא תקבלו את הפידבק לו אתם מצפים. מבחינה כספית אתם נכנסים לתקופה שבה נושא זה יהיה בנסיגה ולכן עליכם להיזהר שבעתיים.

סרטן

הכוכבים מרקורי האחראי לניידות ותקשורת וגם הכוכב מארס האחראי לתנועה ועשייה שניהם גם יחד מבקרים אצלכם במזל, עובדה שמצביעה על אינטנסיביות בתקופת חייכם. אין לכם זמן לחגוג יום הולדת כמו שהייתם רוצים כיוון שתנאי החיים הצפופים שלכם בשלב הזה מכתיבים לכם אחרת, אך בעוד כחודשיים הדברים יתחילו להרגע וכל תמונה חסרת וודאות תתבהר לנגד עיניכם.

אריה

השבוע עברתם ימים מאוד לא קלים של דאגות, כיוון שאנשים יקרים לכם במיוחד, היו זקוקים לכם ואתם לא ידעתם כיצד לעזור להם כיוון שהדבר לא היה נתון בידיכם. אתם מבחינתכם עושים כל מה שאתם יכולים להגן על היקרים לכם אך הדברים לא תמיד עולים בקנה אחד עם המציאות. תקופת יום ההולדת תופסת אתכם מהורהרים במיוחד ונראה שבעוד כחודש הכל ייראה אחרת.

בתולה

הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בעשייה כלכלית ובעיקר מחדד את טיב מערכות היחסים שלכם נכנס לנסיגה ולכן חשוב מאוד בפרק זמן זה להיות מעשיים במיוחד כפי שאתם יודעים. אין צורך לשתף אחרים בתוכניותכם, ואף נראה שתפיסת העולם שלכם לעיתים משאירה אתכם בודדים במערכה, אך אין ספק שהמעשיות שבכם תעזור לכם לפרוץ את המעגל שמזמן רציתם להשתייך אליו.

מאזניים

אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות בסדר עם כולם ולכן נראה שלעיתים אתם עלולים לשדר חוסר אמינות, כיוון שלא ייתכן שראיית העולם שלכם תמיד תהייה כזו שמבינה את כולם ולעיתים גם על חשבונכם האישי. קל מאוד לקנות את טוב לבכם כי בבסיס אתם רוצים להעניק לכולם. בשבוע הקרוב תצטרכו להיות יותר ישירים ולהגיע להחלטות יותר מעשיות על-מנת להראות עקביות בדעותיכם.

עקרב

אין צורך להכנס לפחדים עמוקים ופנימיים שאתם חווים בכל פעם שאתם צריכים לפעול בדרכים חדשות. ישנם אנשים טובים בסביבה שלכם שמוכנים להכיל אתכם ולהאיר את דרככם. ייתכן שהצורך שלכם בהסתגלות הוא ארוך אך אין ספק שהוא טבעי ביחס לנקודת הזמן בה אתם נמצאים. נסו להיפתח ולשחרר את העבר על-מנת שתוכלו לקבל את פני העתיד הטוב שמחכה לכם.

קשת

הכוכב וונוס שאחראי לנושאי כספים וקשרים בין אישיים נכנס לנסיגה במקום המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם פתוחים עכשיו יותר מתמיד להבין את המקומות הפחות טובים אצלכם שגורמים לכם להתנהג בדרך שלא תמיד מקדמת אתכם כלכלית. זה גם הזמן לבחון את מערכות היחסים שלכם ולנסות לשדרג אותם על-מנת שתכירו ותהיו במקומות הנכונים.

גדי

אתם נמצאים בתקופה הזו שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה יותר משמעותית עבורכם. זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים של מה עשיתם עד היום ומה אתם רוצים לעשות בהמשך על-מנת להיות במקום יותר טוב וראוי. הנושא שעליו כנראה תצטרכו לתת את הדעת בשלב הזה הוא, כל נושא מערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלכם.

דלי

הכוכב וונוס שאחראי למערכות יחסים עומד לבצע את הנסיגה שלו בבית המקושר עם מערכות היחסים המקצועיות והאישיות שלכם. זה בדיוק הזמן שבו אתם נדרשים להחליט מהו המקום שבו אתם רוצים להיות בתחומים אלה ומהו קצה גבול היכולת שבו אתם מוכנים להעניק מעצמכם על-מנת שהדברים יצליחו. אתם במקום טוב ולכן חשוב שתעשו החלטות נכונות.

דגים

אתם מרגישים בעייפות מצטברת לאחרונה, ואין ספק שאתם אכן עייפים מאוד אך כל זאת נובע מהעובדה שאתם נותנים לאחרים שיסחטו אתכם ולא שמים גבולות מול אנשים מולכם. אתם עושים את המקסימום שלפי דעתכם יכול להתאים, אך שוכחים שבדרך ישנם אנשים שלא תמיד חושבים כמוכם או בטובתכם ופשוט לוקחים מה שטוב להם לדעתם על-מנת שיהיה להם טוב ולעיתים קרובות מדי עובדה זו על חשבונכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  19/07/2015   |   עודכן:  19/07/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כל הורה לילד שעומד לבצע את המעבר מהגן לבית-הספר, שואל את עצמו האם הילד מוכן כראוי לכיתה א'. איך ניתן לזהות כבר עתה אם הילד שלכם מוכן לכיתה, כך שבמידה ויש ספק, ניתן יהיה לטפל בבעיה במועד?
19/07/2015  |  גלי אורן  |   כתבות
ברטולד ברכט (1898-1956) הגרמני שנשבה בקסם הקומוניזם, וחשב שזה יביא את הקץ לסבל החברתי בעולם, כתב את המחזה ב 1928, וקורט וייל (1900-1950) כתב לו את המוזיקה בהמשך. סוד ההצלחה של המחזה מאז מותו של ברכט בשנות החמישים ועד היום, הוא התמהיל הנכון של הסיפור העסיסי המתרחש בלונדון בקרב חבורת הגנבים והנוכלים, שרק לכסף יש משמעות עבורם, עם המוזיקה הכה מודרנית ובועטת במוסכמות של וייל. השוחד היומיומי לכל רשויות החוק, השחיתות שמתגלה כאן - קיימים גם במחוזותינו, ורק בשנים האחרונות מעזה העיתונות החוקרת לחשוף פרשיות אלו. מכאן האמפטיה שהקהל חש במידית כלפי גיבורי המחזה.
19/07/2015  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
ביום 27.06.15 פרסמנו ב-News1 מאמר ביקורת, שבו הזכרנו כי מאות התגייסו לסייע לעיתונאי אז מיקי רוזנטל, חבר הכנסת כיום מטעם מפלגת העבודה, לממן את הגנתו מפני תביעת עידן עופר בסכום של 3.5 מיליון ש"ח. מסרנו עוד, כי לאחר הליך של גישור שהתנהל בפני מוטי קירשנבאום נמשכה התביעה בהודעה משותפת של שני הצדדים שהכירו בפועל זה בזה. הצבענו על רוזנטל כמי שהסתיר מידע מהותי מתורמיו, לרבות: העובדה שבמסגרת הפשרה שילמה משפחת עופר 290 אלף ש"ח (כולל מע"מ) לבא-כוחו עו"ד רונאל פישר, סכום כסף שנועד, לפחות בחלקו, לכסות מימון הגנתו של רוזנטל בתביעה הנ"ל.
18/07/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
אגדות רבות נפוצו על מעשיו ומעלליו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. כולל על סכומי כסף אגדיים שהרוויח מיד לאחר כהונתו הקצרה כראש הממשלה (2001-1999). מידע מתועד שהובא ל-News1 מלמד כי המציאות שונה. ולא במעט. כן-כן - ברק הרוויח ממון רב בזכות מעמדו האישי כראש ממשלה לשעבר. בעיקר מדמי ייעוץ. אולם אין מדובר בסכומים אגדיים של עשרות מיליוני דולרים ממקורות נסתרים, אלא במיליוני דולרים בודדים לשנה (ברוטו, לפני מיסים), ממקורות לגיטימיים.
18/07/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
מאז פורסם נוסח ההסכם בין המעצמות לבין אירן, האמירות בישראל נעות בין הסכם רע לבין הסכם גרוע, להסכם נורא, להסכם מינכן, וכדומה. מעבר לתגובות הצפויות, הלגיטימיות במידת מה, של מנהיגי ישראל, כולל האופוזיציה, באופן אישי לא ממש הצלחתי להבין מדוע ההסכם רע או נורא. בימים האחרונים ניהלתי שיחות ענייניות ומעמיקות עם אנשים המצויים בנושא, מומחים, אנשי ממשל, עיתונאים מביני עניין ואנשי אקדמיה. אודה שגם לאחר השיחות הללו לא הצלחתי עדיין להבין עד הסוף את הסיבות לקביעה החד-משמעית שההסכם רע או יותר מכך.
17/07/2015  |  צ'לו רוזנברג  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il