|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
[צילום: חטיבת דובר המשטרה]

מורשת השוחד של ברכה

יחידת להב 433 ערכה ערב לזכרו של תנ"צ אפרים ברכה, במלאת 30 ימים להתאבדותו נשיא המדינה, היועץ המשפטי לממשלה ומ"מ מפכ"ל המשטרה אמרו דברים בשבחו של ברכה ובזכות הצורך בהטמעת מורשתו שום מילה לא נאמרה על עבירות השוחד של ברכה, על עבירות המרמה, על ששיבש הליכי חקירה, ואפילו לא על מכשיר הסלולר שהשמיד ו/או העלים, על-פי החשד, במטרה למנוע חשיפת סודותיו הפליליים
05/08/2015  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת ברכה   |   תגובות
ריבלין. "תמרור אזהרה" [צילום: AP]

וינשטיין. "קצין הגון וישר" [צילום: דודי ועקנין, פלאש 90]

שקרים שחורים בשידור חי
יואב יצחק
המשנה ליועמ"ש רז נזרי שיקר לוועדת חוקה חוק ומשפט * במקום לדבוק בעובדות ולאשר: אכן, התקיימה חקירה סמויה במח"ש נגד אפרים ברכה ז"ל, בהנחיית פרקליט המדינה, בגלל חשדות לעבירות שוחד ומרמה (נחקרו עדים, נערכו בדיקות פוליגרף ונאספו ראיות חפציות), ניסה נזרי למרוח ולהטעות ולהציג את ברכה כקדוש מעונה * במקום להודות: טעינו כשטייחנו ומרחנו וחיפינו במקום לקדם חקירה מהירה, וכשלא הקשבנו לאיומיו של ברכה לפיהם הוא יתאבד אם יזומן לחקירה, מעז נזרי להטיל דופי ב-News1
לרשימה המלאה

גל"צ: נעלם הסלולרי של אפרים ברכה
איציק וולף
המשטרה לא מצליחה לאתר את מכשיר הטלפון הסלולרי של תת-ניצב אפרים ברכה שהתאבד לפני שבוע * שתי אפשרויות עולות על הפרק: או שברכה העלים את המכשיר או שגורם נוסף העלים אותו לאחר ההתאבדות
לרשימה המלאה

העדות הדרמטית והפוליגרף שאימתו החשדות המפלילים נגד אפרים ברכה
יואב יצחק
ביום 30.06.15 הגיעו חוקרי מח"ש לפריצת דרך שאימתה את החשדות החמורים נגד תנ"צ ברכה * עדות מפורטת מפיה של עו"ד מיכל כהן, בדבר הדלפת מידע מפיו של ברכה לחשודים בפרשת עיריית אשדוד * לפי הנחייתו של וינשטיין בוצעה לעו"ד כהן בדיקת פוליגרף - שבה היא נמצאה דוברת אמת; ולאחריה היא זומנה למסור הצהרה שאותה ניסחו אישית וינשטיין ורז נזרי, ולבדיקת פוליגרף נוספת, שגם בה יצאה דוברת אמת * תוצאות הפוליגרף הדהימו את היועמ"ש
לרשימה המלאה

תנ"צ ברכה נפגש במכונית האאודי עם החשוד בפרשת השוחד בעיריית אשדוד
יואב יצחק
כחודש לאחר שברכה הדליף לקבלן החשוד (18.03.12) כי עומדים לעוצרו בחשד לעבירות שוחד, סייע לו להימלט לחו"ל ולאחר מכן "סידר" שובו לארץ בלא שייעצר בשדה התעופה, נפגש עמו ברכה באופן אישי בשטח נתב"ג בתוך מכונית אאודי של החשוד * במהלך הפגישה החשאית תידרך ברכה את הקבלן באשר לעדויות שנשמעו בתיק השוחד ובאילו צעדים יש לנקוט * בפגישה המשולשת נכח הרב פינטו, שאותו הסיע הקבלן במכונית האאודי לנתב"ג לקראת טיסתו של הרב פינטו לניו-יורק
לרשימה המלאה

עמי ברכה שוב מאיים
עמי ברכה, אחיו של המנוח אפרים ברכה, שוב פצח בגל של הטרדות ואיומים. הבוקר (05.08.15), מעט אחרי 09:40, התקשר עמי ברכה ואיים, בין היתר: "כמה פעמים אמרתי לך לא לכתוב על אפי...". ניתקתי את הטלפון. אולם ברכה המשיך שוב ושוב להתקשר במה שנראה כהטרדה מאיימת. נזכיר: עוד לפני ההתאבדות שיגר עמי ברכה איומים אל הח"מ, הן בטלפון והן באמצעות הודעות SMS, שאותם העצים לאחר התאבדותו של אפרים ברכה - כולל שיגור צילום רימון נפץ.
▪ יואב יצחק

יחידת להב 433 ערכה ערב (יום ג', 04.08.15) לזכרו של ראש יאח״ה תנ״צ אפרים ברכה ז״ל במלאת 30 ימים להתאבדותו. נשיא המדינה ראובן ריבלין, היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, מ"מ מפכ"ל המשטרה בנצי סאו, וראש להב 433, ניצב רוני ריטמן, אמרו דברים בשבחו של ברכה המנוח ועל הצורך "לקיים את מורשתו". לא פחות. במקום לערוך טקס צנוע, אם בכלל, לכבוד המשפחה האבלה וחבריו הקרובים - נזכור נא: ברכה שלח יד בנפשו - בחרו המה לערוך פרופגנדה, כמו במדינות הידועות לשימצה: טקס רשמי הנהוג לזכרם של אישים-סמלי מדינה, על-חשבון הציבור, כמובן, שכלל דברי שקר וצביעות בדבר יושרו והגינותו, כביכול, של קצין המשטרה, למרות שניצל לרעה את תפקידו ומעמדו ובגד באמון הציבור.

האישים הנ"ל בחרו לסלף את האמת מכוח הציווי ההלכתי, כביכול, הקובע: "אחרי מות קדושים אמור", ומחמת תרבות השקר והצביעות שבה לקו אישית; במקביל, הם התעלמו מאיסור הלכתי חשוב לא פחות, הקובע: אין עורכים טקס אחרי מתאבד, ואין אומרים עליו דברי שבח חסרי כיסוי, קל וחומר נוכח נסיבות ההתאבדות.

בושה. פשוט בושה.

איש מהדוברים לא דיבר בטקס על כספי השוחד שקיבל ברכה תמורת הדלפות מחדרי החקירות (למשל: בפרשת השוחד בעיריית אשדוד שאותה חשפנו ב-News1); גם לא על-כך שברכה שיבש והדליף מידע סודי מהליכי חקירה ומשפט בכמה תיקים נוספים (כולל מתיק רצח ומתיק דוד ואנונו); וגם לא על החקירה הסמויה שהתנהלה נגדו במשך כמה שבועות במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בגלל העבירות החמורות שביצע, שנחשפו ב-News1, כולל בפרשת תיק הבדיקה במשטרה בנוגע למעונות ראש הממשלה. בנסיבות מוזרות אלה, נפלא מבינת הח"מ: מדוע לא הוזמנו לטקס כאורחי כבוד יקיריו הטובים של ברכה, ובהם: הקבלנים מאשדוד נותני השוחד, ידידו הקצין המצטיין ערן מלכה, בא-כוחו וחברו עו"ד רונאל פישר, ואפילו בן כהן, שיזומן להניח זר פרחים; ומדוע לא ייקרא רחוב על-שמו, "דרך ברכה"; ומדוע לא יונצח שמו של ברכה בפתח אולם ג' בבית המשפט העליון, כן-כן, בזכות יושרו.

עלילות שווא נגד החושף

הטקס לא יועד רק לאמירת דברים בשבחו של ברכה, אלא להפרחת עלילות שווא. נשיא המדינה, מ"מ מפכ"ל המשטרה וראש להב, הפנו אצבע מאשימה כלפי News1 בכלל והח"מ בפרט (מבלי שנקבו בשמנו), בגין זאת שפרסמנו וחשפנו את מעשיו הפליליים של ברכה, ואף התרענו והזהרנו מפני דבריו של ברכה עצמו - לפיהם הוא מאיים בהתאבדות אם יזומן לחקירה. גורמים אלה לא נמנעו מלשקר לציבור בהצגת דברי הבל, משל מדובר בקדוש מעונה, שנפל על משמרתו בהגנה על שלטון החוק, או שלקה בלבו מרוב לחץ וצער בגלל פרסומי כזב נגדו. וכך, במקום שידרשו חקירה מקיפה בשאלות: האם נכונות החשיפות על מעשיו של ברכה; והאם נכון שהתנהלה נגדו חקירה סמויה בגלל החשדות החמורים לעבירות שביצע; ומדוע נמנע היועמ"ש מלבצע את חובתו ולהשעות את ברכה מתפקידו, כמתחייב מחומרת מעשיו הפליליים של ברכה; ומדוע נשקו לא נלקח ממנו כדי לשמור על שלומו, למרות ההתרעות; ומדוע מתכחש היועמ"ש לכך שאכן בוצעה חקירה סמויה על-ידי מח"ש, ומציג זאת כ״בדיקה חשאית״ בלבד, בניסיון מגונה להמעיט בחומרת הראיות והעדויות; במקום כל זאת - ובמקום לשמוע את האמת מפיהם של מנהל מח"ש עו"ד אורי כרמל ו/או את סגנו עו"ד משה סעדה, פועלים המה כדי לטייח, למרוח ולסכל בירור האמת. למרבה הצער, דוברים אלה טרם הפנימו: לא ניתן לעבוד על כולם, כל הזמן. הציבור הרחב יודע את האמת: ברכה בחר להתאבד מכיוון שחשש מאימת הדין.

כפי שפרסמנו, החקירה הסמויה נפתחה בהנחיית פרקליט המדינה שי ניצן, בעקבות החשיפות ב-News1; וזו הואצה זמן קצר לפני ההתאבדות בעקבות חשיפות נוספות ב-News1, ונוכח צו שיפוטי שהוציא שופט בית המשפט העליון, מני מזוז, בעתירת תנועת אומ"ץ, שבו הורה ליועמ"ש וינשטיין להשיב: מדוע לא יושעה ברכה מתפקידו כראש יאח"ה; מדוע לא ייחקר על-ידי מח"ש ומדוע לא יועמד לדין.

לא הפיקו לקחים

דברי הנואמים מעידים, יותר מכל, על תרבות השקר והצביעות שהשתרשה במקומותינו. הנה, האיש מספר 1 במדינה, התובע הראשי במדינה, והשוטר מספר 1 במדינה, מתייצבים בערב אזכרה לזכרו של שוטר שהתאבד כדי למלט עצמו מחקירה, לא לפני שהשמיד את מכשיר הסלולר שעלול היה להסגיר חלק מסודותיו הפליליים, ומזבלים על גדולתו של האיש: "מי יתן ומותו הטראגי של תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל ישמש לנו תמרור אזהרה", אמר הנשיא ריבלין, וציין דבר "מותו" של ברכה, ולא את האמת הפשוטה - "התאבדותו"; השוטר מס' 1 דיבר על יושרו של המנוח, ועל הצורך לקדש את "רוחו, מורשתו, והדרך אותה תווה", ש"הוטמעו היטב בארגון ולאורן יחונכו עוד דורות רבים של מפקדים ושוטרים", כדברי מ"מ המפכ"ל, בנצי סאו; התובע מס' 1 סינגר על האיש "שהיווה דמות ומופת למקצוענות, לצנעה וליושרה בקרב מפקדיו, פקודיו וחבריו לדרך", כדברי היועמ"ש יהודה וינשטיין. אישים אלה, שלא הפיקו לקחים ממאורעות אחרים בהיסטוריה, לא השכילו להבין: ניסיונם להלבין מעשיו של קצין בכיר שסרח ולהוליך בכחש את הציבור, לא יצלח. התנהלותם במקרה ברכה תפעל כבומרנג נגדם, ותעצים את חוסר האמון בכל אשר יאמרו.

ברשימה זו אנו מביאים, כשירות לציבור הקוראים, את ההודעה לעיתונות, במלואה וכלשונה, שהפיץ דובר המשטרה על הדברים שנאמרו בערב לזכרו של ברכה. ישפטו נא הקוראים: מי שיקר לציבור, ביודעין; מי התנהל בצביעות חסרת עכבות; מי הטעה ואף רימה את הציבור, בזדון; והאם שוטרי ישראל צריכים באמת לילך בדרכו של קצין משטרה בכיר: שקיבל שוחד ו/או טובות הנאה אסורות, במשך שנים, קצין שרימה והונה את מערכת המשפט בישראל ואפילו את חבריו הקרובים, ומילט עצמו מחקירה ומבירור האמת, בדרך של התאבדות, כחודשיים לפני חתונת בנו.

הודעה לעיתונות
סאו. "מורשתו?" [צילום: פלאש 90]


דובר המשטרה (04.08.15):

אגף החקירות והמודיעין להב 433: הערב ערכה יחידת להב 433 ערב לזכרו של ר׳ יאח״ה תנ״צ אפרים ברכה ז״ל, במעמד כבוד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, השר לביטחון פנים מר גלעד ארדן, היועץ המשפטי לממשלה מר יהודה וינשטיין, מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב בנצי סאו ופרקליט המדינה מר שי ניצן. בערב נכחו בני משפחת ברכה, חבריהם, מפקדיו של אפרים ז״ל בעבר ובהווה, חברים שעבדו לצדו ותחת פיקודו, סגל הפיקוד של משטרת ישראל, של האגף לחקירות ולמודיעין ושל להב 433 על יחידותיה וקציני היחידה ושוטריה.

הערב, אשר נערך במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש, הוקדש כל כולו להוקרת זכרו ודרכו של אפרים ברכה ז״ל כאדם, כמפקד וכאיש משטרה שהיווה דמות ומופת למקצוענות, לצנעה וליושרה בקרב מפקדיו, פקודיו וחבריו לדרך.

במהלך הערב נשאו דברים לזכרו נשיא המדינה, היועמ״ש לממשלה, השר לבט״פ, מ״מ המפכ״ל, ראש להב 433 ובנו של אפרים ז״ל אדיר ברכה.

מדברי כבוד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין:

״לנוכח מותו הטראגי של תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל, הלקח הוא בפשטות שבצד השני של כל סיטואציה יש בן-אדם. ברובד האנושי, הרגשי הבסיסי ביותר, שבו אנו מבינים שכולנו בני-אדם, שמתחת למדי התת-ניצב – יש בן-אדם. מתחת לגלימת השופט, או הפרקליט, גם מתחת למדי האסיר ומתחת לחליפת הסנגור – יש בן-אדם. ומאחורי השלט שמחזיק המפגין, ואפילו מתחת לחליפת הפוליטיקאי. רגע לפני שיגור המאמר המושחז, שיתוף הפוסט הארסי, לפני ה"שיימינג", הלינצ' ברשת - תעצרו רגע, בצד השני יש בן-אדם. וגם רגע לפני פיזור ההפגנה הסוערת, ורגע לפני היציאה לביצוע מעצר ורגע לפני הפעלת הכוח והסמכות - בואו נזכור בצד השני יש בן-אדם. וגם רגע לפני שקוראים לשוטר "נאצי" או קובעים שפקיד הוא "גזען", מאיימים על פקח חניה, ורגע לפני שמקללים מורה, רגע לפני ששופכים את הדם - בואו נזכור בצד השני יש בן-אדם.

מי יתן ומותו הטראגי של תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל ישמש לנו תמרור אזהרה, לבל נשכח את האנושי שבנו ולבל נשאיר את שוטרינו 'חשופים בצריח'״.

מדברי היועמ״ש לממשלה, מר יהודה וינשטיין:

"הידיעה על לכתו של אפי הכתה אותי בתדהמה. מי שישב עמנו, לא יכול היה שלא להבחין בכך שדעתו של אפי תמיד הייתה בעלת משמעות בעיניי. תרומתו לביטחון הציבור ולביצור שלטון החוק היא רבה מאוד ומשמעותית מאוד. תוצרי חקירותיו מלמדים טוב מאלף עדים על מפקד וחוקר מהמעלה הראשונה. איש משטרה נבון ויצירתי. לכתו של אפי מעמנו היא אבדה גדולה. היא ללא ספק אבדה עצומה למשפחתו. זו אבדה ענקית למשטרת ישראל. זו אבדה גדולה למערכת האכיפה ומערכת שלטון החוק. לא אכחד מכם, לכתו של אפי היא אבדה גדולה לי באופן אישי. סמכתי על אפי. האמנתי בו. התברכתי בפרות עמלו. ידעתי תמיד כי הוא קצין טוב הגון וישר. מעולם לא פקפקתי בכך. אפי ידע, לא פחות מכל אדם אחר, מה רבה מידת האמון שאני רוחש לו. מערכת אכיפה החוק איבדה לפני שלושים ימים את אחד מטובי בניה".

מדברי מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב בנצי סאו:

"אפרים היה מפקד ומנהיג, צנוע ושקט, אשר סחף את פקודיו מעצם אישיותו. לכל אורך השנים הוכיח אפרים שוב ושוב שיש לו כתפיים חסונות ורחבות, המסוגלות לשאת אחריות רבה ואת כובד המשימה. אך לצערנו בשלהי חייו, הועמס עליהן מטען חורג אותו התקשה לשאת ולהכיל... את אפרים לצערנו לא נוכל להשיב, אך רוחו, מורשתו, והדרך אותה תווה, הוטמעו היטב בארגון ולאורן יחונכו עוד דורות רבים של מפקדים ושוטרים. אזרחי ישראל חבים חוב עמוק לאפרים. חוב עמוק לאדם ולקצין המצוין הזה. חוב לזכור את גדולתו, את דרכו האמיצה לפעול ללא מורא, תוך אמונה בצדקת הדרך, ללא חשש, בעוז רוח. בנחישות. משטרת ישראל ומדינת ישראל כולה מרכינה ראש בפני גדולתו של אדם אשר נתן את כל כולו למען ביטחונם האישי של אזרחי ישראל״.

מדברי ראש להב 433, ניצב רוני ריטמן:

"מותך, הותיר אותנו עם שאלות קשות. על כוחן של מילים, של אמירות, המשתרגות בין ענפי ההצלחות הרבות וההישגים הלאומיים ומטפטפות תרעלה. הופכות זכים לאשמים. חופש הביטוי, זקוק אף הוא לגבולות ולחקיקה מתאימה, שמא יהפוך את שופר הדמוקרטיה לקרן מלחמה. הבחירות שאנו עושים אינן קלות. לעתים קשות. קשות מדי. ידעת במשך זמן רב לעמוד בגבורה כנגד כל השמועות שהפיצו המלעיזים, אשר פצעו ושרטו את ליבך שוב ושוב – עד שלא יכולת להן עוד. היינו עדים לחרושת שמועות זדוניות המטילות רבב בשמך הטוב, שמועות שאין בהן ולו שמץ של אמת.״

[צילום: חטיבת דובר המשטרה]
תאריך:  05/08/2015   |   עודכן:  05/08/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מורשת השוחד של ברכה
תגובות  [ 73 ] מוצגות   [ 73 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מורשת
5/08/15 01:53
 
לה"ב= ברכה ומלכה
5/08/15 08:31
 
בבר
5/08/15 15:13
2
זו האמת
5/08/15 02:09
3
גולדה
5/08/15 02:31
4
נתין מדמנת ישראל
5/08/15 06:47
5
יושר
5/08/15 06:47
 
לאדון יושר
5/08/15 07:14
 
זה מה שכנראה קרה.
5/08/15 17:46
 
עובר אורח
6/08/15 23:43
6
ישעיהו גולדפלד
5/08/15 06:55
7
מחש
5/08/15 06:55
8
BOBY1
5/08/15 07:21
 
לא להניח
5/08/15 11:58
 
דובר אמת !!!!!!!
5/08/15 12:48
 
זבולון. זרובבל
7/08/15 21:31
9
ארי כספי
5/08/15 07:32
10
א. וינשטיין
5/08/15 07:32
11
חשמונאי
5/08/15 07:40
 
אדגר הובר
5/08/15 13:21
12
איציק החופר
5/08/15 07:48
13
עודד הון, עו"ד,
5/08/15 08:12
14
אורנה רב-הון
5/08/15 08:18
 
אהרון שחר
5/08/15 16:13
15
בן הלוי
5/08/15 08:41
 
לשחיתות.יש לחשוף!
5/08/15 17:53
16
שואל שאלות קשות
5/08/15 08:47
17
רועה העצים
5/08/15 08:53
18
פועה
5/08/15 08:54
19
שמ
5/08/15 09:15
20
יואב יצחק הפך
5/08/15 09:21
21
א.נ
5/08/15 09:28
22
ספי
5/08/15 09:53
23
חרד
5/08/15 10:01
 
היתום
5/08/15 18:03
24
מאד תמוה
5/08/15 10:05
 
תרצו או לא
5/08/15 22:55
 
יותר תמוה
6/08/15 09:42
25
מייק
5/08/15 10:15
26
אורי יהודה
5/08/15 10:15
27
דני אנכונא
5/08/15 10:17
 
הכי שמור שידוע...
5/08/15 17:58
28
הניה
5/08/15 10:33
29
מיכל מירושלים
5/08/15 10:53
30
משטרת קגב
5/08/15 12:10
31
חוסיין אובמה
5/08/15 12:18
 
האמת תנצח
5/08/15 16:55
32
איציק אחד
5/08/15 12:34
33
האמת חזקה
5/08/15 13:02
 
מתפרת תיקים
5/08/15 23:01
34
זינגלה
5/08/15 13:11
35
אותו אורח כבוד
5/08/15 14:44
36
שיא הציניות.
5/08/15 15:47
37
אהרון שחר
5/08/15 16:07
38
אברהם שלום
5/08/15 18:02
 
אהרון שחר
5/08/15 21:36
 
אברהם שלום
5/08/15 23:09
39
שיעור בשחיתות.
5/08/15 18:06
40
ביתרי אמיתי
5/08/15 18:09
41
ההפקרות מדאיגה
5/08/15 20:23
42
הגלשנית משדרות
5/08/15 20:50
43
שאול א.
5/08/15 21:02
44
המאלטר
6/08/15 01:18
45
יהושוע
6/08/15 04:50
46
מעורבת
6/08/15 05:51
 
למעורבת
6/08/15 08:17
47
אודי 2015
6/08/15 07:29
48
הניה
6/08/15 07:31
49
חרד
6/08/15 09:52
50
שהעם לא ישתגע
6/08/15 11:48
51
בשוחד; כספי ומיני
6/08/15 13:40
52
בוהה ותוהה
7/08/15 01:09
 
באישור פרקליטות
7/08/15 13:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ברכה
יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, פנה אל נציבת הביקורת על מערך התביעה ומייצגי המדינה בערכאות, השופטת (בדימ.) הילה גרסטל, בבקשה לבחינת התנהלותו של עו"ד רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.
26/07/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
כאשר מסתכלים קצת יותר לעומק על כמה מאירועי השבועות האחרונים, מתברר שלא צריכים להיות מופתעים מהם: או שהם חזרה על מה שכבר אירע, או שהם טבעיים לחלוטין - לפחות אצלנו
24/07/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
הרב יאשיהו פינטו שובר שתיקה, לראשונה מאז משפטו, ובמכתב גלוי לאנשי חצרו ולתומכיו כתב כי הוא מקווה ומתפלל לכך ש"מי שהיה חלק מזה יקום ויודה על האמת, וכך ימנע סבל עצום מן החיים ומן המתים".
21/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
המשטרה אינה רשאית להעלות את תת-ניצב אפרים ברכה לדרגת ניצב לאחר מותו, כפי שדורשים משפחתו וחבריו. כך פרסמה העיתונאית הדס שטייף, בחדשות גלי צה"ל. פקודה משטרתית אוסרת להעלות בדרגה שוטרים ששמו קץ לחייהם.
21/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
1. יהודה וינשטיין, שי ניצן ורז נזרי חיבקו וגיבו את אפרים ברכה. את זה מספר (יום ב', 20.7.15) נזרי עצמו בוועדת החוקה. במקביל, שלושת אלו ממונים על החקירה/הבדיקה בעניינו במשרד המשפטים. במצב הזה, רק מלאכי השרת יכולים להיות אוביקטיביים - וזה עוד בלי שהבאנו בחשבון את קשרי העבר בין בכירי הפרקליטות לבין ברכה (שהיה, כלשונו של נזרי, בן-בית בלשכותיהם של וינשטיין וניצן).
20/07/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il