|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חזן-פלדמן. שיבשה משפט [צילום: מן הטלוויזיה] וינשטיין. גיבוי לפשעים [דודי ועקנין, פלאש 90]

חשיפה: הקנוניה בחסות בכירי הפרקליטות

התובעת הפרה בזדון ובסתר צו שופט <br>שהורה למסור לפינטו חומרי החקירה

השופט מודריק דחה ביום 11.11.14 את התנגדות הפרקליטות והורה למסור לפינטו את חומרי החקירה, לשם הגנתו במשפטו הפלילי למרות זאת, התובעת רחלי חזן-פלדמן ציפצפה על החלטת השופט ובמכתב מיום 18.11.14 כפתה על עו"ד איל רוזובסקי "הסכם" כביכול (שהוסתר מפינטו...) שנועד למנוע העברת החומרים ללקוחו-פינטו המסמכים שהוסתרו מבית המשפט ומהציבור תומכים בגרסת פינטו; הם כוללים מידע מפליל נגד אפרים ברכה וחשדות חמורים לשיבוש מהלכי החקירה מצד היועמ"ש ופרקליט המדינה
13/08/2015  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת פינטו   |   תגובות
הפרקליטות מנסה לסכל הגשת הראיות החמורות המפלילות את אפרים ברכה
יואב יצחק
במהלך הדיון בבית המשפט הביעה התובעת, עו"ד חזן-פלדמן, את התנגדות הפרקליטות להצגת הראיות נגד אפרים ברכה * התנגדותה מנוגדת לחוק ולחובתה: לסייע לבית המשפט לעשות צדק, בכל הכבוד - במיוחד כאשר מדובר בקצין בכיר, שקיבל טובות הנאה ושיבש הליכי חקירה ומשפט
לרשימה המלאה

יואב יצחק
חשיפה: פינטו מחזיק ראיות מתועדות המפלילות את וינשטיין בפרשת ברכה

שקרים שחורים בשידור חי
יואב יצחק
המשנה ליועמ"ש רז נזרי שיקר לוועדת חוקה חוק ומשפט * במקום לדבוק בעובדות ולאשר: אכן, התקיימה חקירה סמויה במח"ש נגד אפרים ברכה ז"ל, בהנחיית פרקליט המדינה, בגלל חשדות לעבירות שוחד ומרמה (נחקרו עדים, נערכו בדיקות פוליגרף ונאספו ראיות חפציות), ניסה נזרי למרוח ולהטעות ולהציג את ברכה כקדוש מעונה * במקום להודות: טעינו כשטייחנו ומרחנו וחיפינו במקום לקדם חקירה מהירה, וכשלא הקשבנו לאיומיו של ברכה לפיהם הוא יתאבד אם יזומן לחקירה, מעז נזרי להטיל דופי ב-News1
לרשימה המלאה

התובעת שוחחה ביחידות עם השופט בלשכתו על הליכים מנהליים בפינטו
ל-News1 נודע, כי בשלהי שנת 2014 נכנסה עו"ד רחלי חזן-פלדמן לבדה ללשכתו של השופט עודד מודריק, שכבר נקבע אז כמי שידון בתיק הרב יאשיהו פינטו וקיבל החלטות שונות בתיק, ושוחחה עמו בארבע עיניים על היבטים מינהליים הנוגעים לתיק. סניגוריו של פינטו לא רק שלא נכחו באותה פגישה, אלא אפילו לא ידעו עליה.

חמור מכך, דיווח בנושא לא נמסר מאוחר יותר לבאי-כוחו של פינטו – לא מצד השופט מודריק ולא מצד חזן-פלדמן, וזאת על-אף האיסור הקבוע בחוק, שנועד למנוע מבעל דין לקיים שיחות "פרטיות", כביכול, עם השופט, ולדון עימו כבדרך אגב, כביכול, באותם עניינים שבמחלוקת, באותו תיק, ולזכות אצלו ביתרון.

נזכיר עוד בהקשר זה: עו"ד רוני מודריק, בתו של מודריק, עובדת בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) וכפופה לעו"ד נאוה שילר, התובעת בתיק יחד עם חזן-פלדמן. למרות זאת, גילוי נאות בנושא לא ניתן בעת המשפט - לא מצד השופט מודריק ולא מצד הפרקליטות בכלל והתובעות בפרט.

הפרקליטות הפרה צו שיפוטי מפורש שהוציא השופט עודד מודריק ועברה על הדין הפלילי, במטרה לשלול מהרב יאשיהו פינטו משפט הוגן במסגרת הסדר הטיעון שנערך עמו, וכדי למנוע ממנו לעשות שימוש בחומרי החקירה - המעלים חשדות חמורים נגד שורה של בכירים, ובראשם: תנ"צ אפרים ברכה ז"ל. כך עולה ממסמך שהגיע ל-News1 (ראו בהמשך צילום המסמך).

המסמך התגלה רק לאחרונה, והוא חושף את הקנוניה שהתבצעה נגד הרב פינטו, תוך הונאת הציבור ובית המשפט. המסמך מאמת פרסומים קודמים ב-News1, בהם התרענו כי הפרקליטות מונעת מסירת חומרי חקירה לבית המשפט ומשבשת הליכי חקירה ומשפט.

המסמך, שתוכנו מובא בהמשך, מעלה חשדות חמורים לשיבוש הליכי המשפט מצד התובעת בתיק פינטו, עו"ד רחלי חזן-פלדמן, תוך יצירת קנוניה שתכליתה: ניצול חולשתו של עו"ד רוזובסקי, שייצג באותה עת לקוחות נוספים מול הפרקליטות, כדי שייתן ידו למנוע מפינטו עשיית שימוש בחומרי החקירה להגנתו במשפטו הפלילי. חזן-פלדמן זכתה וזוכה לגיבוי מוחלט מצד היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ומצד פרקליט המדינה, שי ניצן. ל-News1 נודע, כי חזן-פלדמן, כמו גם המשנה לפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) עו"ד נאווה שילר, קיבלו החלטות בתיק זה, כולל ההחלטה להסתיר את חומרי החקירה מפינטו, בעצה אחת עם פרקליט המדינה ובגיבוי גורף של היועמ"ש.

חומרי החקירה שהוסתרו, שתוכן מקצתם הובא לידיעת הח"מ, מעלים חשדות חמורים לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט מצד בכירי התביעה בישראל, ובראשם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין; וכן לביצועה של חקירה מגמתית ומושחתת נגד פינטו לבדו, מצד ראש אגף החקירות דאז, ניצב יואב סגלוביץ', וגורמים נוספים שסרו למרותו.

החומרים המפלילים הוסתרו


לא בכדי פעלה הפרקליטות למנוע מסירת חומרי חקירה. הייתה לכך תכלית זדונית: למנוע את חשיפת המידע, שהיה עלול להפליל אישים שפעלו בניגוד לחוק, בהם: בכירים בפרקליטות ובמשטרה. החומרים שהוסתרו כוללים, בין היתר:

  • עדויות על כספים שניתנו במשך שנים לאפרים ברכה, כפי שטען פינטו להגנתו בחקירה (בדרך זו ביקש לשכנע כי ניתנו לברכה כספים רבים עוד קודם לכן, וכי לא מדובר בשוחד - כפי שנטען נגדו בחקירה בעניין נשוא האישום - אלא במתנות נוכח יחסיו עימו במשך 17 שנים);

  • ראיות לכך שחשבונותיו של ברכה לא נחקרו, וזאת באופן הנוגד את דיווחי הפרקליטות והיועמ"ש לבית המשפט העליון ותוך שיבוש מכוון של החקירה;

  • עדויות וראיות להדלפות סדרתיות מצד ברכה בשורה של פרשות (כולל הדלפות מחקירת פרשת השוחד באשדוד), דבר שהעיד כי אין מדובר בצדיק גדול שפעל להרשיע את רבו מיד כשהתבקש לסייע בדבר עבירה;

  • ראיות ועדויות לכך שפינטו אכן מסר דיווחים מוקדמים לחוקרי ה-FBI, הרבה לפני החקירה, על כספים שניתנו לברכה כמתנה, ומכאן, לגישתו - אין מדובר במתת-כספים מתוך כוונה פלילית;
  • ראיות לקיומם של יחסי שוחד מתמשכים בין ברכה לבין שורה של גורמים, כולל הדלפה חמורה מתיק רצח לחשוד מרכזי באותו תיק רצח (!!!);

  • ראיות למעורבות מושחתת של בכירים, ובהם פרקליט המדינה דאז משה לדור, וראש אגף החקירות יואב סגלוביץ', בקיומה ובניהולה של חקירה מגמתית, שלא נועדה להגיע לחקר האמת, אלא נועדה - ומראש - להפליל את פינטו, לבדו.

וינשטיין השתתף באופן פעיל בטיוח ובשיבושים

כפי שחשפנו כאן, היועמ"ש וינשטיין השתתף באופן פעיל ביותר בניהול ההליכים המגמתיים. וינשטיין מנע, בין היתר, בשנים 2013-2012, את חקירת ברכה על-ידי המחלקה לחקירות שוטרים ונתן ידו להונאת בית המשפט העליון. במקביל, סורבו בקשותיו של פינטו - כמו גם הצעותיהם של גורמים נוספים - למסור עדות מלאה בדבר נסיבות מתן הכספים לברכה, וכספים נוספים שניתנו לו קודם לכן, ואף סורבו הצעותיהם להיבדק על-כך בפוליגרף. רק לאחר חשיפות חוזרות ונשנות ב-News1 התקיימה בחודשים יוני-יולי, במשך כמה שבועות - בהנחיית פרקליט המדינה שי ניצן, ובעל כורחו של וינשטיין - חקירה סמויה נגד ברכה בכמה פרשות, ובהן: ההדלפות בפרשת השוחד בעיריית אשדוד, ההדלפות מתיק מעונות ראש הממשלה בנימין נתניהו; הדלפה מתיק רצח. חקירה זו נקטעה, עם התאבדותו הטראגית של ברכה.

הסתרת חומרי החקירה במשפטו של פינטו, נועדה בנוסף למנוע חשיפת המידע לציבור, באמצעות כלי התקשורת, ולגונן, כאמור, על שורה של גורמים מקרב גורמי האכיפה והחקירה, שפשעו וסרחו. המאבק על חומרי החקירה מתחדש, בימים אלה, באמצעות עו"ד אביגדור פלדמן, שאת שירותיו שכר הרב פינטו. בית המשפט יתבקש, קרוב לוודאי, לומר את דברו.

ההחלטה. מודריק - למסור לפינטו חומרי החקירה

בנובמבר 2014 פנה הרב יאשיהו פינטו, באמצעות בא-כוחו עו"ד איל רוזובסקי, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה להורות לפרקליטות להעביר לעיונו העתקים נאמנים למקור של חומרי החקירה שהצטברו בחקירת פרשת פינטו ובחקירה בפרשת חזון ישעיה. הבקשה הוגשה לבקשתו של פינטו, לאחר שהתגלה כי חומרי החקירה כוללים מסמכים וראיות שיש בהם כדי לסייע בהוכחת גרסתו של פינטו, ולשכנע את בית המשפט להימנע מלהטיל עליו עונש מאסר בפועל.

פינטו נימק זאת בזכותו לקבל חומרים אלה לשם הגנתו, ובמיוחד לצורך הטיעונים לעונש, כפי שנקבע בהסדר הטיעון. הפרקליטות התנגדה בתקיפות ונימקה את עמדתה בהסדר הטיעון (במסגרתו התחייב פינטו להודות במתן כספים לברכה ונתן את הסכמתו להרשעתו בעבירת שוחד), המייתר, לגישתה, את ההכרח לחשוף חומרי חקירה בפני הנאשם. ביום 11.11.14 דחה השופט מודריק את התנגדות הפרקליטות, וקבע, בין היתר (ציטוט):


  • פשוט וברור שלנאשם בהליך פלילי קנויה זכות המעוגנת בדין לעיין בחומר החקירה וכן ברשימת כל החומר שנאסף או נרשם בידי הרשות החוקרת הנוגע לאישום. הזכות הזו מסויגת בכך שהיא אינה חלה על חומר שאי-גילויו מותר או שגילויו אסור לפי כל דין (סעיף 78 לחוק סדר הדין הפלילי).

    המשיבה טוענת שחומר החקירה כולל חומרים רבים שנופלים בגדרו של סייג הגילוי ושהוצאת תעודת חיסיון לגבי אותם חומרים, לרבות פעולות ההכנה המורכבות של מחיקה או השחרה של קטעים מסווגים תיקח זמן רב והדבר עלול לפגוע בלוח הזמנים המתוכנן של המשפט ואף להביא לסיכולו של הסדר הטיעון.

    בעיקרון, אינני רשאי למנוע מן הנאשם את זכות העיון. מנגד, עליי להניח בידי התביעה זמן סביר להיערך לשם הכנת החומר להוצאת תעודת חיסיון.

    את היחס שבין זכות העיון לזכות לסנן חומרים שגילויים אסור ותחולתו בעניין דנן אברר במסגרת דיון במעמד הצדדים שייערך ביום 19/11/14 בשעה 08:30.


הנה-כי-כן, השופט מודריק קבע, באופן מפורש, את זכותו של פינטו לקבל את חומרי החקירה, מכוח זכות חוקתית, לשם הגנתו, כדי להיערך להצגת הטיעונים לעונש (במסגרת הסדר הטיעון, רשאי פינטו לבקש מבית המשפט להימנע ממאסר בפועל ולהסתפק בעבודת שירות או רק במאסר על-תנאי, י.י.). במקביל קבע מודריק דיון נוסף, בנוכחות הצדדים, כדי לדון: אלו מסמכים ספציפיים לא יימסרו להגנה (לפינטו ולבאי-כוחו) מטעמים של חיסיון בלבד. כל יתר חומרי החקירה, כאמור, חויבו במסירה מידית.

הקנוניה. התובעת הפרה צו ופעלה בעורמה
רוזובסקי. נאלץ לתת ידו [צילום: פלאש 90]

החלטת השופט מודריק הדאיגה מאוד את הפרקליטות ואת היועץ המשפטי לממשלה. גורמים אלה הבינו, קרוב לוודאי, כי מסירת חומרי החקירה לפינטו תאפשר לו להגן על עצמו טוב יותר, ולחשוף את כזבי הפרקליטות והמשטרה - הן במשפטו הפלילי בפני השופט מודריק, והן בפני בית המשפט העליון. לכן החליטה הפרקליטות לרקום קנוניה, שתכליתה: מניעת מסירת חומרי החקירה לרב יאשיהו פינטו, גם במחיר של הפרת צו שיפוטי שהוציא השופט מודריק.

ל-News1 נודע, כי בכירי הפרקליטות - ובהם התובעת עו"ד רחלי חזן-פלדמן - הפעילו לחץ כבד על עו"ד רוזובסקי, בא-כוחו הראשי של פינטו, ובסופו של דבר הגיעו עימו בסתר להסכמות, שעיקרן: חלק מחומרי החקירה יימסרו לו, ולו בלבד; חומרי חקירה מפרשת חזון ישעיה - נשואת כתב האישום נגד פינטו, לא יימסרו כלל וכלל; ההגנה, קרי: רוזובסקי וצוותו, לא יעבירו את חומרי החקירה לאף אחד, "כולל לא לפינטו". חמור מכך, "אף אחד", הובן - גם לא לבית המשפט, ואף לא כציטוט מתוך מסמך, לצורך הטיעונים המשפטיים בפני בית המשפט.

"ההסכמות" בין הצדדים שנכפו בעורמה על רוזובסקי, עוגנו בכתב על-ידי עו"ד חזן-פלדמן, מכתב ששוגר ישירות אל עורכת דין ממשרדו, בת-חן ליפסקי. המכתב, שצילומו מובא בהמשך, שוגר בדוא"ל ביום 18.11.14 (יום לפני מועד הדיון שנקבע על-ידי מודריק). אלה עיקריו:


  • 2. ההגנה מוותרת על תעודת חיסיון. אנחנו נצהיר שההשחרות הן מטעמי חיסיון או צנעת הפרט (נוצר עניין שלא סוכם עדיין בהקשר זה).

    3. ההגנה מתחייבת לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לפינטו [ההדגשה הוספה, י.י.].

    [...]

    7. לגבי תיק חזון ישעיה - ההגנה מופנית לפרקליטות ירושלים, תוכלו לעיין בלבד ולא לצלם.


מיותר כמעט לציין: הפרקליטות ניצלה את חולשתו ו/או תלותו של רוזובסקי בפרקליטות (רוזובסקי דאג למעמדו בפני הפרקליטות, עבור לקוחות אחרים), כדי לחמוק בשקט-בשקט מקיום הצו השיפוטי, שחייב מסירת חומרי החקירה, ולחבל בהגנתו של פינטו. יותר מכך: הפרקליטות קיבלה מרוזובסקי, כדרישתה, על-מגש של כסף, הסכמה גורפת - בלא מאבק משפטי, המאפשרת לפרקליטות להשחיר מסמכים, כרצונה, וכך למנוע חומרי חקירה אפילו מבאי-כוחו של פינטו. הנה-כי-כן, התובעת חזן-פלדמן ציפצפה על החלטת השופט, ובשורה התחתונה: היא השיגה את מבוקשה, בעורמה ובמרמה, תוך חדירה גסה ונגיסה וגרם-הפרת יחסי עורך דין-לקוח.

פינטו לא ידע מאומה על ההסכמות המושחתות, שנעשו מאחורי גבו. הוא ואנשיו ביקשו מבא-כוחו עשרות פעמים לקבל את חומרי החקירה, ונדחו בתואנות שונות ומשונות - מבלי שידעו איזו קנוניה נרקחה נגד פינטו, ומבלי שדווח להם על ה"הסכם" עם הפרקליטות. בפועל, עד גזר הדין על-ידי השופט מודריק (שגזר שנה מאסר בפועל), הובל פינטו בכחש, ונשללה ממנו זכותו הבסיסית: לקבל את חומרי החקירה ולהשתמש בהם לשם הגנתו.

המאבק מתחדש על חומרי החקירה
פלדמן. דורש את המסמכים [צילום: AP]

ל-News1 נודע, כי רק באחרונה נודע למקורבי פינטו כי הפרקליטות הפרה את הצו השיפוטי ואת החוק, בכך שהדיחה את רוזובסקי לשלול מלקוחו חומרי חקירה שעשויים היו לסייע בהגנתו. בשלב זה הוברר, מעבר לכל ספק, כי הפרקליטות הכשילה, בזדון, את פינטו ואת באי-כוחו, הובילה ואף כפתה כתב אישום והסדר טיעון הנוגדים את העובדות הנכללות בחומרי החקירה.

נדגיש, עורכי הדין של פינטו פנו מספר פעמים לפרקליטות, בכתב, והציגו ראיות וחוסר התאמות בין כתב האישום לבין חומרי החקירה שהובאו לידיעתם בלבד (כאמור, לא לפינטו). על-אף זאת, הפרקליטות סירבה לדון בעניין. מחמת זאת, תגובות פינטו לעתירות שהוגשו בעניינו מצד תנועת אומ"ץ ומצד התנועה לאיכות השלטוו, נגד ברכה, הכילה נוסח מצומצם ביותר - שלא כלל מובאות מהמסמכים, שנמנעו ממנו; זאת בעוד תגובת הפרקליטות לבית המשפט העליון, שגוננה על ברכה, ותגובת ברכה עצמו - אף היא לבית המשפט העליון - כללו עשרות עמודים, וציטוט חלקים מתוך חומרי החקירה שאותם נטלו והציגו באופן מגמתי.

פינטו הגיש ערעור על גזר הדין לבית המשפט העליון. הערעור קבוע לנובמבר 2015. במקביל, שחרר פינטו את רוזובסקי מייצוגו, ושכר במקומו את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן. בימים אלה נעשה מאמץ מחודש לקבל עבור פינטו את חומרי החקירה, וזאת כהכנה להשמעת הטיעונים בבית המשפט העליון, ולביצוע מהלכים משפטיים נוספים, ככל שיידרשו - כולל דרישה למצות את הדין עם אותם גורמים בפרקליטות ששיבשו הליכי חקירה ומשפט.

המכתב המפליל - עו"ד רחלי חזן-פלדמן פעלה בניגוד לחוק ובניגוד לצו שיפוטי מפורש במטרה לחבל בזכויותיו המשפטיות של הרב יאשיהו פינטו
תאריך:  13/08/2015   |   עודכן:  13/08/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התובעת הפרה בזדון ובסתר צו שופט שהורה למסור לפינטו חומרי החקירה
תגובות  [ 94 ] מוצגות   [ 94 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כבש 44
13/08/15 09:58
 
סתם אחד
13/08/15 10:22
 
כבש 44
13/08/15 11:21
 
פינטו לעם והחברה.
15/08/15 10:02
 
ירושלמית
13/08/15 10:41
 
ב.ניצן
13/08/15 16:13
 
שחיטה כשרה!
13/08/15 16:36
 
איציק מהשכונה
14/08/15 22:42
2
שמשון הגיבור
13/08/15 10:15
 
לציבור"צדק חברתי"
13/08/15 22:48
 
יואב יצחק יודע.
15/08/15 09:24
3
שרון ע
13/08/15 10:18
4
חוקר בדימוס
13/08/15 10:19
 
אברו
13/08/15 10:27
 
תמימה
13/08/15 10:46
5
פרקליטות ׳מסלפים׳
13/08/15 10:19
 
חוקר בדימוס
13/08/15 10:36
 
אהרון שחר
13/08/15 15:14
6
כבש 44
13/08/15 10:20
7
כבש 44
13/08/15 10:29
 
היהודי הניצחי
13/08/15 12:21
8
כל אבן
13/08/15 10:29
9
101
13/08/15 10:33
 
היית שם?
13/08/15 13:57
10
אורי יהודה
13/08/15 10:45
11
משפטן
13/08/15 10:50
 
בית המשפט
13/08/15 12:09
12
אהרון שחר
13/08/15 10:50
 
סתם אחד
13/08/15 11:37
 
דיעש
13/08/15 13:33
13
לא מבין דבר
13/08/15 11:16
14
עידןסובול
13/08/15 11:39
15
עיניה
13/08/15 11:55
 
השיטה...
13/08/15 17:26
16
סגירת תיק אשכנזי
13/08/15 11:57
17
חשדנית
13/08/15 12:02
18
היהודי הניצחי
13/08/15 12:15
 
סדום ועמורה
13/08/15 19:07
19
משקרים לבג"ץ
13/08/15 12:25
20
ינקו
13/08/15 12:33
 
עיניה
13/08/15 13:26
 
אהרון שחר
13/08/15 13:28
 
הצגת השקר!
13/08/15 19:26
21
נפתלי גור אריה
13/08/15 12:47
22
מני לוי
13/08/15 12:56
 
טיל אוילנשפיגל
13/08/15 15:51
23
שלטון החוק?
13/08/15 13:00
24
דגדג
13/08/15 13:09
25
יעקב שאלתיאל
13/08/15 13:28
26
הניה
13/08/15 13:36
27
אהרון שחר
13/08/15 13:38
28
שלמה יצחקי
13/08/15 13:39
 
אהרון שחר
13/08/15 15:06
29
מ.ל
13/08/15 13:54
30
רמי בן פ
13/08/15 14:43
31
נתין מדמנת ישראל
13/08/15 15:01
32
שקדים ואגוזים
13/08/15 15:12
 
ההסתרות שניפרמת..
13/08/15 22:55
33
שמחה ברטר
13/08/15 15:33
34
יושר
13/08/15 16:55
 
האמת יוצאת
13/08/15 18:01
 
ליושר העקום!!!
14/08/15 16:35
35
יוסי ארגואן
13/08/15 18:32
36
אסי ת
13/08/15 18:39
37
סהר שוקר
13/08/15 20:30
38
ע.ג.
13/08/15 21:27
 
פוקח עוורים
14/08/15 01:53
 
ל- ע.ג
14/08/15 16:42
39
מדחום דיגיטלי
13/08/15 21:31
40
משפטן
13/08/15 21:43
41
לךהדיח את היועמ"ש
13/08/15 22:49
42
תן להם בראש!!!
13/08/15 23:20
43
חור בדלי
14/08/15 04:23
44
חורפי
14/08/15 07:06
 
רונה לי
14/08/15 12:18
 
אהרון שחר
14/08/15 16:33
45
יוסי ארגואן
14/08/15 07:27
46
חורפי
14/08/15 07:39
47
יוסי ארגואן
14/08/15 07:40
48
חורפי
14/08/15 07:46
49
המצליף
14/08/15 08:01
50
חשדנית
14/08/15 09:56
 
הציבור יעמוד בזה
14/08/15 10:45
 
הסטוריון בגרוש
14/08/15 15:23
 
רפרף
14/08/15 18:34
 
אין סימוכין לכך.
15/08/15 00:58
 
רפרף
15/08/15 05:08
51
לפיד
14/08/15 11:59
52
במציאות האיומה
14/08/15 12:44
53
שקרן בלי בושה
14/08/15 13:55
54
אהרון שחר
14/08/15 18:46
 
אהרון שחר
15/08/15 12:54
55
יוסי ארגואן
15/08/15 06:53
56
תרבות הפרקליטות
15/08/15 10:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת פינטו
הרב יאשיהו פינטו יוכל לנסוע לטיפול רפואי בארה"ב למשך שישה שבועות. שופטת בית המשפט העליון, ענת ברון, קיבלה (יום ה', 6.8.15) את בקשתו של פינטו ודחתה את התנגדות הפרקליטות ליציאתו מהארץ.
07/08/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
הרב יאשיהו פינטו שכר את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן לייצגו בהליכי הערעור בפני בית המשפט העליון. עו"ד איל רוזובסקי, שייצג את פינטו בבית המשפט המחוזי, מוחלף בזאת בעו"ד פלדמן על-פי החלטת פינטו. בקשה בהתאם לאשר החלפת ייצוג נמסרה לבית המשפט העליון.
27/07/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
הרב יאשיהו פינטו שובר שתיקה, לראשונה מאז משפטו, ובמכתב גלוי לאנשי חצרו ולתומכיו כתב כי הוא מקווה ומתפלל לכך ש"מי שהיה חלק מזה יקום ויודה על האמת, וכך ימנע סבל עצום מן החיים ומן המתים".
21/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרופא האמריקני של הרב יאשיהו פינטו מתריע מפני סכנת מוות לפינטו אם לא יעבור טיפול כירורגי דחוף בבית חולים בניו-יורק.
15/07/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
עיתונאים אחדים טוענים, כי ידיו של יואב יצחק סייעו לשפוך את דמו של תנ"צ אפרים ברכה. הואיל וברכה שם קץ לחייו, אי-אפשר לשאול אותו האם יש אמת כלשהי בדבר או שהמדובר בסתם טיעון "ידידותי" מצד חברים למקצוע ששכחו מה פירוש המילים "עיתונאות חוקרת". אך נוכח החומרים העובדתיים שמתפרסמים באתר News1, כולל הידיעה (13.7.15) המספרת, כי ברכה גילה לחשוד מעיריית אשדוד בעת ביקור חברתי בביתו של ברכה במודיעין, על חקירה סמויה המתנהלת נגדו, יש בהחלט מקום לתבוע מן היועץ המשפטי לממשלה לחשוף בפני הציבור את האמת בפרשה באופן המדויק ביותר, ולדווח מתי הייתה חקירה סמויה נגד ברכה, מדוע נפתחה ומה היו תוצאותיה.
14/07/2015  |  עמי דור-און  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשת פינטו  /  מי ומי  
מאסרו של פינטו עוכב עד להכרעה בערעור  /  איתמר לוין
הרב פינטו: אני לא מיליארדר כמו שאומרים  /  אלה לוי וינריב
וינשטיין על רות דוד: נתקפתי בזעזוע ותדהמה  /  איתמר לוין
האחריות של סגלוביץ'  /  עו"ד יוסי דר
התאבדות ברכה - כישלון משטרתי  /  עמי דור-און
"מקום טמא"  /  אריאל י. לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il