|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית שבועית: 27.8.15-21.8.15

טראמפ עם חזון

אילוצים על המדינה מביאים אותה לקבוע גבולות ברורים ו"לנהל" סיכונים שאפשר לחיות עימם דונלד טראמפ - הפער בין הרצוי למצוי אל תיתנו ללב לנהל לכם את החיים, ואל תקפצו למסקנות נמהרות לפני שתקבלו החלטה גורלית חשובה בנוגע למערכות יחסים בכל המישורים
21/08/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות בארה''ב   |   תגובות
בלי היסוסים. טראמפ [צילום: AP/Mary Schwalm]

בתוך תקופה של חוסר יציבות המשפיעה על כולם, לפנינו שבוע קל יותר יחסית. קידום אפשרי ברוב התחומים, הביטחון מתחזק ומחשבות חיוביות מדבקות, ואולי כדאי לחשוב על מה שאמר הרבי מברסלב: "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". זה הזמן "להתרחב". הסכנה היחידה זו אופטימיות מופרזת שעלולה להוביל אתכם לקחת על עצמכם יותר מכפי יכולתכם, לנגוס ביותר ממה שתוכלו ללעוס, להבטיח יותר ממה שתוכלו לממש. נסו לחשוב לפני, לדעת לקבל אחריות.

מבנה הכוכבים משפיע על העולם כולו, ארועים גורמים לחלק מאיתנו רעידות אדמה, אי-שקט, תחושה ש"משהו עומד להתרחש", משהו שמחכה מעבר לפינה, לטוב או לרע. יש גשרים שנשרפו והם מאחורינו והיקום סולל שבילים חדשים גורליים, כאלה שיעזרו לנו להתקדם לעתיד.

סימן השאלה היחידי עכשיו הוא סביב חברויות ומערכות יחסים העוזרות לנו להגיע לצמתים סביב ענייני הלב, לאן ממשיכה מערכת היחסים? הוונוס בנסיגה, מחזירה רוחות רפאים לחייכם, אנשים חוזרים מהעבר (ואל תיפלו מהכיסא, זה בהחלט כולל קשרים מגלגול קודם). אם מישהו נכנס לחייכם, בסערה, נסו לחשוב, האם המפגש היה במפתיע, בנעימות ובקלילות? נסו להבין מה המסר, אל תקפצו למסקנות נמהרות, אל לכם לעשות שום דבר אימפולסיבי, המתינו עד שכוכב ונוס יחזור למסלול, לפני שתקבלו החלטה גורלית חשובה או תנקטו צעדים חשובים במערכת היחסים. למעשה, אוביקטיבית, בגלל שרשרת ארועים אסטרולוגיים, עדיף לחכות "אחרי החגים", אז נעבור את רצועת הזמן של ונוס בנסיגה שמיד אחריה כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה, ומופע הליקויים צפוי ב-13.9 ואחריו ב-28.9. זה נכון גם לכל הקשור למערכות כלכליות, חברתיות ואישיות וגם יחסי ציבור, אל תזנקו לשום מקום לפני שתפנו זמן ותתבוננו.

נסו לנתק את המחשבה או תחושות בטן מהרגשות ומקולות הלב. אל תתנו ללב לנהל לכם את החיים, כך תוכלו לשמור על פרספקטיבה במערכת היחסים, לדייק יותר, מאחר שמערכת חדשה שתיכנס לחייכם יכולה להיות חשובה לנשמה ותאתגר אתכם בהתפתחות אישית. אלה רצועות זמן שהן צמתים, שכדאי לא לחזור לתבניות התנהגות מהעבר, אלא לפרוץ קדימה עם אמונה שהנשמה מובילה אותנו לעשות קפיצת דרך מעל מסלולים שאינם תורמים לחייכם ועלולים גם להרעיל את התוצאה.

נקמה עלולה "להתנחל" בתוך הלב, להשחיר את התמונה, וזה הזמן לשחרר ולהשתחרר. העולם "רודף בצע", במושגים של אגו, ולא פעם הייאוש גורם לאסונות מעשי ידי אדם, יש דברים הנראים חסרי תקווה לעיתים, ואולי כדאי להתעורר, ולהשתלב במערכות יחסים, שאופיין רוחני יותר, ומובילות להתפתחות בממדים אחרים. למעשה, לבחור את "האני הגבוה" יותר, כדי לצאת מהרשת. כל אחד אחראי לעצמו, לקולות שלו, ומתוך מודעות להבין מה שחשוב לו ומה לא.

סביבנו, אנשים "הורגים" בשם הדת, זה הצל של המדינה האיסלאמית, המייצג גם את הצד האפל שיש בבני אנוש. לידו או מולו עוד ארגונים שגם על דגלם חרות אותו צורך ואם מתבוננים סביב, רואים את התוצאה בלוב, במצרים, בסוריה, בעירק ובתימן. גם בחלק מארצות אפריקה (בוקו חארם) אותה מנטרה, והפיגוע האחרון בבנגקוק הוא גם בשם הרצון למדינה איסלאמית שם (שתי מדינות לשני עמים).

הליקויים הצפויים יאתגרו את כולם לעבור התמרה, והשפעתם כבר ניכרת.

השמש עוברת למזל בתולה ב-23.8, מצטרפת למרקורי וליופיטר בבתולה, עוזרת במובנים חיוביים למחשבות טהורות יותר, אבל אם מפספסים את המסר, עלולה להתעורר ארוגנטיות וגם השפלה. נסו להקשיב לרמזים שמגיעים אליכם מהיקום, מה שצפוי, נסו לא להגיב מיד, אלא לראות לאן הדברים מתפתחים, לראות את האמת בטבעיות מנטאלית. אולי נשמור על אופטימיות, כי בבתולה יש רמז לסתיו המתקרב. נכון שהבתולה היא המזל הכי ביקורתי שיש, אוסף ועוסק בפרטים, כולל בבריאות הגוף. אבל זה המזל המסמל עבודה ושירות בדרך הטובה שיש.

כוכב מרקורי יעבור למאזניים ב-27.8, השיחות ההדדיות יעזרו ליצירת קשרים, יביאו איתן גם אינטימיות. אבל המאזניים שהוא המזל המתלבט, פאסיבי ואגרסיבי לסירוגין ועלול לגרום להרבה מילים שלא מגיעות ללב העניין, אבל אם תדעו מה המקום שבו אתם רוצים להיות ונוח לכם, תמצאו את עצמכם מתקשרים בקלות גם.

היום ומחר, יש קושי, תחושה שהאנרגיה נבלמת וחלק מכם ירגישו עייפות. הורידו ציפיות, עשו מה שחשוב ונדרש.

השבוע יתאים לשיחות, לעבודת ניירת שתזרום בקלות. הגישה אופטימית יותר, מתאימה גם למפגשי חברה. חוש ההומור במיטבו.

זמני הירח הבטל

יום שבת, 22.8 - הירח בטל משעה 22:30 עד 23:41 בלילה.
יום שלישי, 25.8 - הירח בטל משעה 01:02 בלילה עד שעה 07:22 בבוקר.
יום חמישי, 27.8 - הירח בטל משעה 10:18 עד 11:03 לפני הצהריים.

כלכלה ושווקים

כוכב ונוס בנסיגה יוצר אי-סדר בנושאים פיננסים. קל לראות את התוצאה בשווקים. סין עשתה פיחות בערך היואן, במטרה לעזור לייצוא שלה להיות יותר אטרקטיבי, ובעקיפין ליצור איזון מלאכותי בכלכלת העולם. סין שסבלה מהאטה יחסית, הבינה שהברומטר לבריאות כלכלית תלוי בכוחו של המטבע שלה. הפיחות שבחרה הממשלה לעשות שם (11.8), במטרה להראות שהכל בסדר, ולמרות שזה סוג של מניפולציה, המטרה הייתה ועדיין ליצור לעצמה יתרונות בשווקים, בגלל המחירים שהם מוזלים יחסית למדינות אחרות. הפיחות והטלטלה בשווקים עזרו גם להתחזקות הדולר.

מבנה הכוכבים שמציג מדד HSI הפוך לשווקים באירופה. כלומר בזמן שמייצבים שווקים במזרח, המערב (אירופה) מאבד את היציבות. צריך לעקוב.

אנחנו מתקדמים לקראת הריבוע בין סאטורן ונפטון שיביא למבוכה ולאי-נוחות גם לבנקים המרכזיים בעולם. כפי שכבר נכתב כאן, הכלכלה בעולם נחלשת, וייתכן סוג של מיתון עולמי, אבל לא משבר! המנעד הזה יתחיל בנובמבר 2015 וימשך לסירוגין עד ספטמבר 2016.

יהיה מעניין לעקוב אחרי הודעות הפדראל בנק לקראת שינוי המגמה של ונוס ב-6.9.

מצב הכוכבים החל מ-20.8 והלאה, יביא רמזים להנהגות השווקים עם מבנה הכוכבים יופיטר, סאטורן ונפטון.

אצלנו

ההשפעה של כוכב סאטורן על מעגלים שונים במפת המדינה, ממחישה את ההרגשה ה"כבדה". על ציר 1-7 ועל ציר 2-8. בנוסף למזג האוויר החם, תרתי משמע, ה"חוויה" של מתח, צמצום רמת הוודאות, תשפיע על כל אחד, תלווה אותנו לסירוגין עד תחילת פברואר 2016. ייתכן שסימני השאלה על ההחלטה בקונגרס בקשר לעסקה עם אירן בנושא הגרעין, או מה שקורה בגבולות סביבנו (מצרים, עזה, סוריה, לבנון). למעשה מדינת ישראל נמצאת במצב שבו אינה יכולה לפתור את כל הבעיות אלא פשוט להמתין. אין ברירה, זו רצועת זמן שמשמעותה "לנהל" סיכונים שאפשר לחיות איתם, החלטות זהירות אוביקטיביות לצד תכנון מטרות לטווח קצר. התבוננות על המצב, עוזרת להסיק מסקנות, אבל מביאה גם התפכחות, לצד אכזבות מאלה שמדינת ישראל ראתה בהם "חברים". החוויה של לבד מול כולם מתחזקת יותר בזמנים כאלה. זו תקופה גם של הסתגרות יותר.

ציר 2-8, מחזק את מאבקי הכוח, גישה חשדנית בעיקר במו"מ. התחושה שיש אילוצים על מדינת ישראל, המאלצים אותה לקבוע גבולות ברורים. אינטרסים המשתלטים על בחירת המטרות, שעל-פי רוב במצב כזה, אלה מטרות חיוניות או טיפול והתמודדות עם צרכים חיוניים.

תחושת חוסר הוודאות לצד ערפול מקשים על תוכניות ארוכות טווח. כלומר, צפויים מצבים שלמרות ההערכות העתידיות, מדינת ישראל ומנהיגיה יידרשו לתמרן פעולות שיתאימו כל פעם מחדש לרצועת הזמן הספציפית בה עלול להתפתח משהו לא צפוי. אמר רבי נחמן מברסלב: "וְדַע, שֶׁהָאָדָם צָרִיךְ לַעֲבר עַל גֶּשֶׁר צַר מְאד מְאד! וְהַכְּלָל וְהָעִקָּר שֶׁלּא יִתְפַּחֵד. כְּלָל " (זהו הנוסח המקורי לשיר הידוע).

דונלד טראמפ

בן מזל תאומים (14.6.1946) שההורוסקופ האישי שלו מעיד על אדם עם חזון, שאינו מהסס בדרך שהחליט ללכת בה, וכולנו "זכינו" לשמוע מבחר פנינים המעידים על אדם שאין לו גבולות כשהוא רוצה להשיג יעד מסוים (מארס צמוד לאופק). אבל המפה המשותפת שלו עם ארה"ב אינה מעידה על הצלחה חד-משמעית. נראה קושי לגבש תמיכה ארוכת טווח בעיקר כשכוכב נפטון מלווה אותו. כך שלמרות הפופולריות שלו בסקרים, הסבירות שיגיע לקו הגמר נמוכה.

אלו מכם הרוצים לראות את הרפובליקנים זוכים, צריכים לקוות שהמועמד שלהם יהיה מישהו אחר. אבל אני משאירה עוד אופציה בהמשך, שיהיה נכון לבחון את המועד (התאריך) בו בוחרת המפלגה את המועמד שלה לנשיאות אם אכן טראמפ יישאר במרוץ.

"איזהו מכובד? המכבד את הבריות" (אבות פד, מא).

תאריך:  21/08/2015   |   עודכן:  21/08/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות בארה''ב
ששה חודשים לפני ספירת הקולות הראשונים בבחירות המוקדמות באיווה ובניו-המפשייר, המרוץ של המועמדים הדמוקרטים והרפובליקנים לבית הלבן צובר תאוצה. כצפוי, במרכז הבמה ניצבות שאלות על עמדות בנושאים מרכזיים ועל אישיות המתמודדים. הנושאים הקשורים לישראל ממלאים גם הם תפקיד, במיוחד לאור הוויכוח המתמשך סביב עסקת הגרעין עם אירן, אם כי באופן שלא משרת בהכרח את האינטרס הישראלי.
זו השנה השלישית ברציפות בה הפגנה נגד הגעתו לניו-יורק של מחמוד אחמדינג'אד לנאום בעצרת האו"ם מתקיימת. אלא שהפעם, בניגוד לשנים עברו, גורמת ההפגנה נגד הנשיא האירני למלחמות יהודים בינם לבין עצמם.
28/09/2008  |  עידן יוסף  |   חדשות
29/07/2007  |  -  |   מקורות
הסנטור הילארי קלינטון, אשתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, מאשרת: אני שוקלת לרוץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2008. ההודעה באה במהלך עימות שקיימה קלינטון (ו', 20.20.06) מול ג'ון ספסנר, מועמד רפובליקני, ששימש בעבר ראש עיריית יונקרס, פרבר של העיר ניו-יורק. ספנסר מתמודד נגד הילארי על ייצוג ניו-יורק בסנאט.
21/10/2006  |  הילה רפופורט  |   חדשות
הנשיא ג'ורג' בוש הנבחר, מתמודד זו הפעם השנייה, עם הספקות לגבי בחירתו. פקידה בכירה בממשל האמריקני טוענת, כי הקלפיות ממחוז סאנדסקי באוהיו נספרו פעמיים, ככל הנראה בשל טעות של אחד מעובדי ועדת הבחירות האזורית. מתברר לפי דבריה, כי החדר בו בוצעו הספירות היה עמוס וצפוף והעובדים נאלצו להניח את הפתקים - על הרצפה. מכאן הטעות, שהתגלתה רק לאחר שבבדיקות מאוחרות התברר, כי בנפה אחת של המחוז הצביעו 131% מהמצביעים הרשומים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il