|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית אסטרולוגית: 8.10.15-25.9.15

שינוי משמעותי בהיסטוריה הגלובלית

אנו מצויים בתקופה בה כל האיזונים בעולם נעלמים. מאבקי הכוח משנים את האיזון היומיומי, אבל בהמשך המצבים יתבהרו וייכנסו סמלים חדשים לחיינו וגם: על הבדיחה של אלוהים באירופה
25/09/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
משתלטים על רחבי אירופה [צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis]

היום, 25.9, כוכב פלוטו נעצר וחוזר למסלול. למעשה הפלוטו כבר מדשדש כמה ימים באותה נקודה וימשיך להתנהל לאט מאוד עד שיתקדם. הרבה סודות ואמיתות חבויים ייחשפו. אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם מוצפים עם האמת שחיפשתם. לפעמים כדאי להיזהר מהציפיות, לא תמיד הן כמו שחשבתם. הרבה מילים שלא נאמרו, מתפרצות כמו גייזר. אג'נדות חבויות, כעס חבוי - כל אלה ישפיעו בימים האלה על תגובות הכלל וישפיעו גם על אופיה של המציאות החברתית. בין השאר, השינוי יגיע בגלל שאלה ימים הטומנים בחובם סכנות, ועלולים להתבטא באגרסיביות ובברוטאליות וגם בהתקפות טרור ברחבי העולם. ליקוי הלבנה במזל טלה מתדלק את כוכב מארס, וזה עלול לגרום הסלמה באלימות מסוכנת.

מופע ליקוי הלבנה המלא והאדום יתרחש בחג סוכות, 28.9.15, וגם כאן, ההמלצה היא לדחות מה שאפשר לממש או להחליט לאחרי, כדי להצליח. מה שנעשה לפני יתפתח בדרך מפתיעה ולא תמיד נוחה. הקושי להתבטא, בעיקר בנושאים אישיים, מאחר שיש כאן חשיבות למצוא את הדרך לאזן בין ה"אני" ובין "אנחנו". העוצמות הרגשיות אינטנסיביות ויש נטייה להעיר על "קטנות", "לחפור עם כפית", לבחון את הרגשות עם זכוכית מגדלת. מערכת יחסים חזקה תעבור גם את ה"מכשול" הזה. אבל אלה שמתקשים לאורך זמן בזוגיות או בשותפות ויש בתוכם סימני שאלה מתמשכים, סביר שיישברו וייפרדו.

זה נכון גם למערכות אישיות וגם למערכות גלובליות. במדינות שבהן יש אי-שקט, נשמע על הסלמה בוויכוחים, בעיקר הפוליטיים. אירופה העוברת משבר בגלל זרם הפליטים שאינם "סופרים" את החוקים או את הגבולות בין המדינות - זו הצפה שגורמת לאירופה קושי בלתי נסבל, שוחקת את המרקם החברתי והמדיני ועלולה בהחלט להביא לפילוגים פוליטיים בתוך המדינות, בנוסף למתחים "דיפלומטיים" בין מדינות האיחוד.

מן הסתם נשמע גם הרבה מילים של "צדקנות" מפיהם של פוליטיקאים, ולא רק. הליקוי גם יביא להבנה שאם לא יטפלו בדרך עניינית במלחמת האזרחים בין סוריה ודאעש, המצב ימשיך בלי ניסים ונפלאות. הבחירות ביוון וניצחונו של ציפראס בשבוע שקדם לליקוי הלבנה יביאו איתם הפתעות בהמשך ולא כאלה שהוא מצפה להן.

אנו עוברים תקופה שבה כל האיזונים בעולם נעלמים. מאבקי הכוח משנים את האיזון היומיומי, אבל בהמשך, המצבים יתבהרו, וייכנסו סמלים חדשים לתוך חיינו. כן, אנחנו בתקופה של התמרה משמעותית בהיסטוריה הגלובלית, שמשפיעה גם עלינו כפרט וכמדינה בדרך כזו או אחרת.

האווירה לאחרונה מושפעת מסדרת כוכבים שגורמת לתחושת כובד, אנרגיה המקשה על ההתבטאות העצמית, וזה בעיקר ברצועת הזמן שבין ראש השנה לסוכות, מופע ליקוי החמה שהיה ב-13.9 ומופע ליקוי הלבנה הצפוי בחג סוכות. העומס הרגשי שולט על התכנים, איפוק מחד-גיסא ומרירות מאידך-גיסא עלולים לגרור איבוד שליטה יותר מתמיד, ואם תצליחו "לבחור" את העימותים ולהתאפק עד אחרי סוכות, לא תצטערו.

הימים שאחרי, 7.10-30.9, הם ימים שקל להיכנס בהם למחלוקת, בעיקר בנושא נכסים, שטחים וגבולות. אלה ימים שיהיה נכון לשמור בהם על נכסים אינטלקטואליים. בהמשך, מפגשים בינאישיים עם כוכב פלוטו יוצרים משיכה מינית, אבל גם התנהגות שאופיה "כפייה". הסכמים כספיים יוצרים מצבים שיש בהם "טריקים", ושוב, גם אלה עלולים לעורר חוסר הסכמה על נכסים משותפים, אחד מהשותפים עלול לנסות להשתלט או לשלוט על המשאבים (חשבונות בנק) או על הארנק המשותף. סביב ה-6.10 האובססיביות תהיה נוכחת, גלישה למאבקי כוח בלי מחשבה תביא איתה אחר כך את השאלה "האם זה היה חשוב כל כך?". נסו להיזהר. ויכוחים ועימותים עלולים להוביל למקומות מסוכנים שלא הייתה כוונה להגיע אליהם.

מפגש מתוח בין כוכב מארס ונפטון צפוי ב-6.10 (כזכור, הכוכבים משפיעים כמה ימים לפני הדיוק). שימרו על ערנות כפולה, כי אלה כוכבים ה"עוזרים" להונאות. יש פחד באוויר, חוסר-ודאות ומבוכה. אלה ימים שלא תומכים באלה שנוטים לסיפוק עצמי ולהתמוגגות מהיכולות של עצמם. ייתכן גם שלאיתני הטבע (כולל מזג האוויר) יש מה "להגיד" בימים כאלה. אבל אלה ימים טובים להעניק עזרה ותמיכה לזולת, ימים של צדקה.

יהיה קושי לחזור לפעילות ספורטיבית, אבל אולי כן לפעילות שטובה להתחדשות רוחנית, השראה ויצירתיות, או שילוב של פעילות פיזית ורוחנית כמו טאי צ'י. המתינו עם עשייה חשובה או התחלה שיש לה משמעות עבורכם עד אמצע אוקטובר. כוכב מרקורי יסיים את הנסיגה ב-10.10 וכמו תמיד מומלץ מאוד לספור עוד כמה ימים לפני שנכניס את מוט ההילוכים ל"דרייב". הימים שבהם כוכב מרקורי נעצר (גם לפני ה-10.10) וחוזר למסלול, הם על-פי רוב הימים שכדאי ללכת על קצה האצבעות. טעויות וחוסר הבנה משמעותיים מתרחשים דווקא בזמן שינוי המגמה, לכן המתינו עד 17.10-16.10.

11.10-10.10 - עוד קטע בלוח הזמנים שבו הרצון להישאר עם עצמכם לבד, חזק יותר, קשה להיות נינוחים בחברת אנשים, וייתכן שתרגישו בכך כמה ימים לפני כן, אבל בהמשך זה מתפוגג ומהר.

גם אי השקט המתמשך אצלנו מושפע מעונת הליקויים, בעיקר ליקוי הלבנה האדום הצפוי ב-28.9. ימים רגישים במיוחד הם 24-27.9, אבל מבנה הכוכבים משאיר מקום ל"הפתעות", לצד התפכחות. הבנה שיש מצבים (כמו הפיגועים והניסיונות לפגוע בחודשים האחרונים, ולא נופתע גם אם עוד כמה יבואו בחודשים הבאים) שצריך לנהל, כאלה שאין להם פתרון בינתיים. אבל יהיו גם הפתעות טובות, כן, גם כלכלית ביחס למדינות אחרות.

עם פרוס השנה החדשה הגיע הזמן לשנות את הסגנון, להתווכח עם כבוד הדדי, ללמוד שאפשר להסכים לא להסכים, ולא להיעלב כשלכל אחד יש דרך התבוננות וחשיבה עצמאיות. הגיע הזמן שנלמד לפרגן אחד לשני ובכלל לעצמנו. וגם אם זה נשמע נדוש, זה אמיתי - "אין לנו ארץ אחרת"!

זמני הירח הבטל

גם הפעם, הרשימה היא לשבועיים. החגים משאירים מעט ימי עבודה; לכן הכתבה הבאה תתפרסם ב-9.10.15.

שימו לב! זמני הירח הבטל ממושכים יותר בתקופה הקרובה.

יום שישי, 25.9 - הירח בטל משעה 07:01 לאורך היום עד שעה 22:43 בלילה.
יום שבת, 26.9 - הירח בטל משעה 19:27 עד למחרת, 27.9, בשעה 22:29.
יום שלישי, 29.9 - הירח בטל משעה 10:44 בבוקר עד שעה 21:56 בלילה.
יום חמישי, 1.10 - הירח בטל משעה 13:44 בצהריים עד שעה 23:03 בלילה.
יום שבת, 3.10 - הירח בטל משעה 20:19 עד שעה 03:21 לפנות בוקר של ראשון.
יום שני, 5.10 - הירח בטל משעה 14:05 עד למחרת בשעה 11:30 לפני הצהריים.
יום חמישי, 8.10 - הירח בטל משעה 00:11 לאורך היום עד 22:50 בלילה.

התחלות חדשות, פגישות עסקיות או מו"מ חדש, בשעות בהן הירח בטל, הם כמו לחיצה על דוושת הדלק בהילוך סרק.

כלכלה ושווקים

לוח הזמנים לאחרונה ועדיין לפניכם לימד אתכם את כוחם של הכוכבים לחזק או להחליש את הכלכלה ואת השווקים. תקופה שלא הייתה יציבה ויש להניח שתמשיך לערער את הביטחון הכלכלי, וגם אם מולד הירח הבא ב-13.10 במזל מאזניים, ייתן קצת יציבות, זיכרו שאנחנו מתקדמים לקראת נובמבר, שבו צפוי המפגש בין סאטורן ונפטון. היבט שיביא איתו התפכחות, וישפיע לאורך השנה בהאטה של הכלכלה בעולם. גם השווקים יהיו "דוביים".

הבועה הסינית תמשיך לעורר סימני שאלה עד שהעולם המערבי יבין שהממשל שם אינו מאפשר שקיפות, ולמרות שזו הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, קשה לבטוח בה. סין שיצרה פיחות ביואן, גרמה לנגידה ג'נט ילן ולפדראל בנק לא להעלות את הריבית כמו שציפו ממנה (חוץ מאלה שקוראים את הרשימה כאן) ותמשיך לשחק עוד קצת עם כולם. אבל היא גרמה גם לסימני שאלה ולמבוכה לעולם הכלכלי. למעשה זה קרה בדיוק ביום בו כוכב מרקורי (שאוהב תרגילים) שינה מסלול והחל בנסיגה בתוך המולות בין יופיטר לנפטון.

העולם הכלכלי אוהב ביטחון. את זה יהיה קשה לקבל מסין.

כלכלת אירופה גם בקשיים מכמה סיבות. יוון, ספרד ופורטוגל ממשיכות לדשדש ולגרור רגליים. הזרם האינסופי (כך זה נראה עכשיו) של הפליטים והמהגרים המציף את היבשת ישפיע על מבנה הכלכלה שם, וימים יגידו איך.

המפגש של יופיטר ונפטון שיתפוגג בהדרגה יצר "מפגע" שנראה כזמני, אבל הסתיר את האמת שתופיע בחודש נובמבר עם הכוכבים סאטורן ונפטון. להזכירכם - המולות בין סאטורן לנפטון הייתה בשנים 2007-2006 וניפצה בארצות הברית את בועת הנדל"ן שהמשכה היה המשבר ב-2008. ועכשיו המתח הנבנה בין סאטורן ונפטון חוזר, ולמעשה יהיה המבחן בארצות הברית לרפורמות ול"תיקונים" שנעשו אז, האם הם נכונים ויש בכוחם למנוע משבר.

כוכב סאטורן שאוהב צנע, מסגרת ומשמעת, נמצא במזל קשת שאין לו גבולות בכל המישורים. לכן יש צפי שאנחנו בתקופה בה החיוניות יורדת, ותגיע האטה לכלכלה בעולם. כלכלה של כל מדינה תלויה בכלכלה של מדינה אחרת, וההשפעה היא כמו דומינו. יש ייצוא ויש ייבוא, זהו אופיו של המסחר הבינלאומי, ואם אנחנו תלויים בייצוא למדינות כמו אירופה, ההיגיון הוא שזה יירד יחסית למה שהיה בגלל המצב שלהם. אבל הדגש הוא על יחסי.

מרקורי בנסיגה לצד ליקוי הלבנה ב-28.9-27.9 עלול להיות חומר נפץ בשווקים. למזלכם, זה ערב חג וחג סוכות אצלנו... לאלה מכם המשקיעים בשווקים בחו"ל, כדאי לקחת נשימה ארוכה.

מרקורי בנסיגה תמיד מייצג את הטריקים, כך שהודעות ומסרים שיגיעו, נסו לסנן, לפני שתחליטו לאמץ אותם. השווקים היוצרים גם אווירה קצת עגמומית, בגלל שהם יורדים, יוצרים גם הזדמנות טובה לרכישות לאלה מכם שיודעים לשבת ולהמתין, אבל רק עם סבלנות אמיתית.

המצב באירופה

ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי נכתב: "התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש'יושבים' על השולחן (4-10)... המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה (אוקראינה, סוריה והמריחה של המו"מ עם אירן), אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר... עומדים להגיע בזה אחר זה כוכבים על ציר 1-7, שיביאו להתמודדות ולמאבקים בתוך האיחוד, כל עימות שיצוף למעלה ילמד על פוטנציאל הפילוג בין חברי האיחוד (מדינות שונות), בעיקר כשכל מדינה נצמדת קודם כל לאינטרסים שלה (2-8), מה שיקשה על הארגון לייצג את כולם בעמדה אחידה בכל נושא שיעורר מתח בהווה ובעתיד".

כפי שנכתב כאן, הניסיון להתעלם ממה שקורה בסוריה או מבעיה במדינות אחרות, "רחוקות" מהן, שהגיעה "לתוך ליבן", בעיה שלא טופלה אז, היום גדולה יותר ממה שחלמו. יש גם האומרים, שהחתימה על הסכם הגרעין עם אירן, גרמה להרבה אזרחים במזרח התיכון להבין שהמלחמה והטרור ימשיכו! לכן החליטו לברוח ליבשת שהיא "גן עדן" עבורם. עכשיו העימותים בין מדינות אירופה הנמצאות בתוך האיחוד על המיכסות של המהגרים/פליטים מביאים לחילוקי דעות ומעמידים בסימן שאלה את "אמנת שנגן", גבולות פתוחים בתוך אירופה. האינטרסים של כל מדינה צפים ועולים... אבל אנחנו המתבוננים מכאן מבינים שהם יכולים להאשים רק את עצמם.

עוד נכתב: "כל שנכתב עד כה מעיד על המצב הכלכלי של מדינות האיחוד שבו הן דוחות את הבעיות, בניסיון לשמר את כולן ביחד כגוף כלכלי אחד... בשנת 2016 המנהיגות שם, שתהיה בטוחה ותחשוב שיש לה שליטה על כל מה שמתרחש, תבין די בפתאומיות, בעיקר בגלל כמה אירועים מפתיעים במקומות לא צפויים (עם המעבר של הכוכבים אורנוס על ציר 1-7 וגם אורנוס/פלוטו על אותו הציר), שהסדקים הולכים ומתרחבים, והיא למעשה מאבדת שליטה... האם האירופים גם במציאות החדשה ימשיכו להציג מצג שווא של 'עסקים כרגיל'...". זהו, שלא.

כמו תמיד, הכוכבים לא משקרים, הטלטלות שהחלו עם התקציב של יוון - שכנראה גם זה עוד לא פתור - ממשיכות עכשיו עם משבר ההגירה, שמטלטל את אירופה וגורם לה להתעורר בבהלה.

עוד נכתב ברשימה ב-10.7.15: "מולד הירח משפיע על ההורוסקופ האישי של קנצלר גרמניה, אנגלה מרקל (17.7.1954) ומפת יוון, כך שנהיה עדים לאירועים שאינם מתפתחים כצפוי או במסלול המתבקש. מרקל תתקשה לשמור על קור רוח כשכוכב אורנוס מטייל על ציר 1-7 בגלל אירועים שאין לה שליטה עליהם... נהיה עדים למבוכה ולתוצאות בלתי צפויות, שישפיעו על הכלכלה ברחבי העולם וגם על השווקים, בגלל שכל פעם "ישגשג" אירוע אחר... החוזה, הברית של ארצות האיחוד, אינו מאפשר "לגרש" אף מדינה מהאיחוד, רק המדינה עצמה יכולה לבצע את הבחירה אם לעזוב את הברית הקיימת... אם כי למדנו שתמיד ניתן לשנות את החוקים. מבנה הכוכבים הכבד (אורנוס, פלוטו וסאטורן), הנבנה לקראת סוף 2015, יכול להביא לשינוי בכללי המשחק".

כפי שכתבתי בפרק הראשון של הרשימה הזו, הבחירות ביוון נערכו כשבוע לפני ליקוי הלבנה המלא והשאירו את ציפראס בשלטון. לכן יוון וציפראס ימשיכו להיות "סיפור" עם הפתעות בכותרות. הקנצלר מרקל תעבור מבחני מנהיגות לא פשוטים לאורך החודשים הבאים - הכלכלה, המהגרים והפליטים, ומי יודע מה עוד עלול להיות...

ההורוסקופ של אמנת שנגן (שנכנס לתוקף ב-26.3.1995), אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (בריטניה לא בפנים!) - ההסכמים האלה עכשיו במבחן. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7, מציג בעיה שצריך לנהל, כי אי-אפשר לפתור אותה... ותלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך 2016, בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג פגיעות! אלימות! מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים כי כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע. בכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק, ושלא יספרו לכם שכל הפליטים-מהגרים ייקלטו שם. רובם לא יקבלו אשרה או אישור. מה יעשו? יקימו מחנות?

מפות גרמניה (1871 והאיחוד 1990), מעידות שאי השקט שם יתמשך לאורך 2016. למרות הניסיונות להכיל את המהגרים, צפויים קונפליקטים ואלימות, מצב שנוי במחלוקת שיגרום לאי הסכמות בין האזרחים וגם בינם ובין המנהיגות.

"כִּי-גוֹי אֹבַד עֵצוֹת, הֵמָּה; וְאֵין בָּהֶם, תְּבוּנָה...כִּי קָרוֹב יוֹם אֵידָם, וְחָשׁ עֲתִדֹת לָמוֹ" (אלה פסוקים משירת "האזינו" אותה קוראים בשבת הקרובה).

האמת, זו הבדיחה של אלוהים. אירופה שיודעת להטיף לנו מוסר ודורשת מאיתנו מידתיות, מתמודדת עם זרם ענק של פליטים, מהגרי עבודה שצריך לתת להם בית ועבודה. אבל יהיה על האירופים גם להתמודד עם תרבות וחוקי דת שיתקשו להכיל. תראו מה קורה עם אלה שכבר הגיעו טיפין טיפין לצרפת, לבריטניה, לדנמרק, להולנד ולבלגיה, והשתלטו על שכונות גדולות בכמה ערים שם, אלה הדורשים ליישם את חוקי השריעה בערים בהן הם התנחלו ברשות השלטונות. האם המדינות האלה באירופה עצמה יתמודדו בעוד כמה שנים עם הדרישה של "שתי מדינות לשני עמים"?

מפת האיחוד האירופי המציגה את הקושי לגבש שיתופי פעולה לצד קושי כלכלי מתמשך, תדחה כהרגלה החלטות מהותיות. את זרם הכספים שהשקיעו בכל העמותות שדאגו בין השאר להתסיס את הפלשתינים, אולי יצטרכו לעצמם. להשקיע במהגרים, לשקם אותם בעזרת קצבאות לעשרות-אלפי משפחות. וגם כאן, אלה השקעות שירדו לטמיון בעזרת אורנוס/נפטון על ציר 2-8. גם מי מביניכם שאינו אדם מאמין אינו יכול שלא לתהות האם זו לא אצבע אלוהים?

בחג סוכות קוראים את ספר קהלת: "לַכֹּל, זְמָן; וְעֵת לְכָל-חֵפֶץ, תַּחַת הַשָּׁמָיִם... עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר. עֵת לֶאֱהֹב וְעֵת לִשְׂנֹא, עֵת מִלְחָמָה וְעֵת שָׁלוֹם... אֶת-הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ... כִּי אֵין טוֹב מֵאֲשֶׁר יִשְׂמַח הָאָדָם בְּמַעֲשָׂיו" [קהלת ג'].

תאריך:  25/09/2015   |   עודכן:  25/09/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
על-פי הדיווחים בתקשורת הערבית, שהבולט בהם הוא הפרסום בעיתון "ראי אליום" ב-20 בספטמבר, על יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מופעלים לחצים ואיומים כדי שלא "ישבור את הכלים" בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם בסוף החודש, לאחר שהודיע בראיון לעיתון "אלקודס אלערבי" כי "יטיל פצצה" בסוף נאומו.
24/09/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בעוד שעות ספורות זה ייגמר. כל נפיחות הדיבורים על החתונה של בר רפאלי - מי הוזמן ומי לא, מה היא היא לובשת ומה לא. אבל מכיוון שכל הפרטים הללו אינם נוגעים לנו, בני תמותה רגילים שמעולם לא התלכלכו באבק הכוכבים, עם מה אנחנו נישאר? אנחנו נישאר בעיקר עם יואל פלשדו, מנהל רשות התעופה האזרחית.
24/09/2015  |  איציק וולף  |   כתבות
לצד ההיערכות החגיגית לחג הסוכות הכוללת בניית סוכות ברחבי הארץ, במד"א מגישים את המדריך לשמירה על חיינו במהלך בניית הסוכה.
24/09/2015  |  מחלקה ראשונה  |   כתבות
כוכב שירה חדש וקסום זרח השבוע באולם בית היוצר בנמל תל אביב במופע הבכורה של הזמרת עדי אברהמי "המסע אל האמת". קולה של עדי הוא ייחודי ושונה, גם בכתיבה של הטקסטים והלחנים המרגשים ובמיוחד בגוון קולה שאין כמותו, מלטף, מפעים, חושני ומרטיט.
24/09/2015  |  חיים נוי  |   כתבות
הספר יצחק עוסק ברצח רבין מעיניו של איש שב"כ המשתייך למה שמכונה "החטיבה היהודית" (או בשם שמציין קריב החטיבה המודיעינית להגנת הדמוקרטיה).
24/09/2015  |  עפר דרורי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il