חברת נטלי שירותי רפואה דחופה הגישה (ד', 26.7.06) לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך חצי מיליון שקלים נגד חברת פרטנר, בטענה כי פרנטר לא עמדה בהסכמים בין החברות.
לטענת כתב התביעה, לפני כשנה וחצי חתמו נטלי ופרטנר על הסכם אספקת שירותים. בהסכם שנחתם התחייבה פרטנר לספק לנטלי שירותים מתקדמים, בהם אפשרות התקשרות בין המכשירים הסלולריים כמכשיר קשר (PTT) ומשלוח גליונות רפואיים באמצעות הודעת טקסט למכשירים הניידים של הצווים הרפואיים בניידות בדרך ללקוחות. שירותים אלה היו אמורים להחליף את השירות שקיבלה נטלי מחברת מירס ולחסוך לנטלי עלויות העסקת מוקדנים שמשדרים בקשר את הגליונות הרפואיים לניידות שהוזנקו בדרך ללקוחות.
אולם לטענת נטלי, פרטנר לא הצליחה לספק את השירות אותו התחייבה לספק, וכתוצאה מכך נטלי נאלצה לגייס מוקדנים נוספים כדי לעמוד בעומס הדיווח לצוותים הרפואיים, דבר שגרם לה להוצאות כספיות נוספות.
נטלי טוענת בכתב התביעה, כי היא העניקה לחברת פרטנר הזדמנויות רבות לתקן את הפרות החוזה שביצעה כלפיה ואולם "פניות אלה לא הולידו כל תיקון של ממש", לשון התביעה.
עו"ד יריב לרנר, מנכ"ל נטלי, אומר כי "פרטנר תקשורת גרמה נזק משמעותי לנטלי באי עמידתה בהסכמים ובהבטחות ונדרשו הוצאות כספיות לא מתוכננות ובנוסף חיי לקוחותינו הושמו על הכף. אני בטוח שבית המשפט יגרום לפרטנר לקחת אחריות על מעשיה".