רשת 'סבון של פעם' - המתמחה במוצרי אמבט פינוק וספא טבעיים נכנסת לתחום פעילות חדש ומשיקה את 'ג'נטלמן' - סידרת טיפוח יוקרתית לגבר בעיצוב של פעם. לדברי אבי פיאטוק, מבעלי רשת 'סבון של פעם': "פיתוח הסדרה נמשך למעלה משנתיים, בהשקעה של 800 אלף ש"ח. הפיתוח התבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק הטיפוח הגברי שנבחנו בארץ ובעולם".
הסדרה מעוצבת בהשראת קופסאות סיגרים וסיגריות והיא כוללת כל מה שג'נטלמן אמיתי זקוק לטיפוח ולפינוק עצמי: קצף גילוח, קרם לאחר גילוח, סבון קרם לפנים, שמן נוזלי וסבון מוצק. תמכר בחנויות הרשת במחירים בין 16-88 ש"ח.
אבי פיאטוק, מבעלי רשת סבון של פעם מוסר כי: "הרחבת פעילות החברה וכניסתנו לתחום הטיפוח הגברי נעשית כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלנו". סבון של פעם כמובילת תחום הטיפוח והפינוק, נכנסת לתחום הטיפוח הגברי במטרה לתת מענה שלם ללקוחותיה. "
"אנו צופים להגדיל את מכירות החברה ולכבוש נתח שוק משמעותי בשוק מוצרי הטיפוח לגבר הנאמד כיום בכ- 200 מיליון שקל בשנה", מוסיף פיאטוק.
החדרת סידרת הטיפוח לגבר תלווה בתמיכה פרסומית של מודעות בעיתונות הארצית ובעיתוני הגברים.
רשת 'סבון של פעם' הוקמה בשנת 1997 על-ידי סיגל קוטלר לוי (37) ואבי פיאטוק (39) מנהלים ובעלים משותפים ומונה כיום 20 סניפים ברחבי הארץ, כאשר חנות ה"אם" ממוקמת ברח' שנקין בתל אביב, ו- 26 סניפים הממוקמים ברחבי העולם: ארצות הברית, קנדה, רומניה, פולין, הולנד, רומא ועוד.
מוצרי הרשת ייחודיים, טבעיים, לא נוסו על בעלי חיים, מיוצרים בעבודת יד ומעוצבים בקפידה בסגנון של פעם. במהלך השנים התפתח בסבון של פעם שילוב מנצח של מובילות תוך עמידה בסטנדרטים בין לאומיים ושימת דגש מיוחד של שיפור תמידי, התחדשות ובעיקר איכותיות.
המותג סבון של פעם הינו בין לאומי מצד אחד וישראלי מצד שני. הבקבוקים, האריזות וחומרי הגלם מיובאים מעבר לים. תכולת המוצרים מיוצרת בארץ על-ידי מפעלים ישראלים.