|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 10.3.16-4.3.16

זה לא יעבוד להם...

ליקוי החמה אינו תומך בשיתופי הפעולה בין לפיד וליברמן. גם גדעון סער מקבל המלצה ממופע הליקוי אנו ברצועת זמן בה הרטוריקה מניפולטיבית וקיים פיתוי להאשים אחרים בכישלונות וליצור מצב שיהיו שעיר לעזאזל מומלץ לדחות החלטות לאחר הליקוי המשיכו לשמור על מוצא פיכם
04/03/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לפיד וליברמן? לא... [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

לפנינו ימים שלפני מופע ליקוי החמה ב-9.3.16 שבהם מומלץ לדחות החלטות חשובות, עד הימים שאחרי. אם אין לכם ברירות, ואתם מנסים להמשיך את מה שכבר תכננתם, הכינו לעצמכם תוכניות אלטרנטיביות כדי שתשיגו את המטרות שהצבתם לעצמכם. ארועים המתחילים ביום הליקוי עצמו (אצלנו, בלילה שבין 9.3-8.3) לא צפויים בדרך שבה יסתיימו, לא תמיד עונים לציפיות. ההתפתחויות אינן נפגשות עם הרצונות והתקוות שלנו. זה יכול להסתיים עם אופי דרמטי מפתיע באופיו. זה יכול להיות חיובי ונחמד, אבל "אחר". מבנה הכוכבים שבו נמצא ליקוי החמה, מרמז שיהיה נכון לרסן את הציפיות ולא לתת לאופטימיות כוח, כלומר לא לאבד פרופורציות.

בסוף השבוע, תמשיכו לשמוע מילים שלא תבינו מה מקורן, אימפולסיביות ורוע, הגוררים גם שינוי מחשבתי פתאומי, עם הצהרות לוחמניות, כאלה שאין מחשבה שקולה מאחוריהן, או שיהיה קושי להבין את תוכנן. הכעס יכול גם להיות מניע למריבות ולוויכוחים אמוציונאליים, שבהם תתקשו לשמור על סגנון דיפלומטי. מי מכם שאינו מסוגל להתמודד עם מריבות כאלה, שיסגור את הפה ויברח מהמקום כל עוד נפשו בו. "מָוֶת וְחַיִּים, בְּיַד-לָשׁוֹן; וְאֹהֲבֶיהָ, יֹאכַל פִּרְיָהּ" (משלי י"ח).

אלה ימים המועדים גם לתאונות (תאונות מכל בכל!). שימרו על הידיים ועל הרגליים שלכם.

התחושה היא שאנו חיים בתקופה שהיא כמו גשר בין הזמנים. כל אחד נדרש למצוא פתרון, בעיקר כשחלק מהתהליכים, משמעותם לשלב בין תחושות הבטן, המצפן הפנימי המדויק ובין הציפיות המבוססות על דמיון.

מתעורר הרצון לבנות בסיס סולידי לחיים, להעניק ביטחון עתידי. החשיבות תהיה בתכנים שישמרו על קשר עם הצד המעשי בחיים. השינוי נמצא באוויר ויש אפשרות לאזן את החיים ברבדים העמוקים, לצד רצון לפתח תוכניות שגם הן הבסיס לאיזון התשתיות לחיים, למרות שיש עדיין חוסר שקט ברקע. הגישה הפרגמאטית תעזור לפתרונות לטווח הארוך.

הלחצים שעדיין מרחפים (אורנוס-פלוטו) לא ייעלמו. יש זמנים שהם חזקים יותר ויש כאלה שפחות, אבל הם נוכחים. אלה הגורמים לשינויים במוסדות שנחשפה שם שחיתות, וכאלה שעוד ייחשפו. עם זאת נראה גם התמודדות של מוסדות חברתיים, דתיים ופוליטיים בכוונה למצוא מסלולים שיש בהם התחשבות באינדיבידואל, כלומר דרכים שפויות יותר. אולי נפגוש מנהיגים שיודעים לקחת אחריות אחרי שלמדו קצת מההיסטוריה.

ברמה האישית, יש רצון לקחת/לקבל התחייבויות, ושיקול דעת יעזור בתכנון הזהיר מול עומס רגשי שעלול להתפרץ. המוטיבציה נמרצת יותר ויש הזדמנות להתמרה של רגשות שליליים וחוסר סיפוק לצעדים חיוביים שיקדמו אתכם. אופטימיות יכולה להיות מנצחת כך שתעזור להכיר את הכוח האישי במצבים שרוצים לשנות אותם בכוונה להתפתח. גם האינדיבידואל ידע להתבונן על עברו, כדי להסיק מסקנה בהחלטות לגבי עתידו. סבלנות תהיה חשובה. התבוננו פנימה, כדי להתאים את הרצונות לנתונים המציאותיים בכוונה להצליח בעתיד. כוונו גבוה.

כוכב מארס עובר למזל קשת ב-6.3, מביא איתו אנרגיה חיובית העוזרת לפעול עם השראה במזל שבו כוכב יופיטר משפיע ובחסות סאטורן עד אמצע אפריל. הדחפים האלה הם על בסיס אמונה העוזרת לקדם תוכניות גדולות. זה זמן לקחת צעדים ראשונים לקראת המטרה המבוקשת. אבל יש כאן אגו, שעלול לאבד פרופורציות בארוגנטיות בדרכו להשיג את המטרה. נצלו את כוחו של כוכב מארס להתקדם, אבל עשו זאת עם ענווה.

הגישה הריאלית תאפיין גם את הימים הקרובים, ייתכן שהרצינות תשפיע על תחילת השבוע. אם הייתם באיזו אשליה, היא תתפוגג במהלך יום ראשון. נסו לסיים מטלות במהלך היום (ראשון) במקום להתחיל משהו חדש.

ביום שלישי, 8.3, מצב הרוח שלכם חיובי, חוש הומור מלווה אתכם. זהו יום מתאים למפגש חברתי, סתם לכייף.

מופע הליקוי הצפוי ב-9.3, הוא יום שבו תבינו שעליכם לשחרר את מה שאינו משרת אתכם יותר. גם במערכות יחסים וגם במקום העבודה. ליקויים על-פי רוב חושפים משהו שמנסים להסתיר.

לפנינו עוד שבוע שיהיה חשוב לשמור בו על זהירות. מצבור הכוכבים על ציר 2-8 גורם לנו כאן במדינה להיות פגיעים מאוד.

זמני הירח הבטל
יום שבת, 5.3 - הירח בטל משעה 18:04 עד 18:22 (אין טעות).
יום שני, 7.3 - הירח בטל משעה 10:45 בבוקר עד שעה 21:08 בלילה.
יום רביעי, 9.3 - הירח בטל משעה 03:53 בבוקר עד שעה 21:39 בלילה.
יום שישי, 11.3 - הירח בטל משעה 20:22 עד שעה 21:43 בלילה.

כלכלה ושווקים

התנודתיות בשווקים נמשכת. השבוע צפוי מופע ליקוי החמה במזל דגים, ב-9.3. יום שלא יביא ליציבות. המבוכה תאפיין את הימים הקרובים בגלל ארועים שונים שאופיים ישפיע על הפסיכולוגיה של השווקים.

ליקוי החמה ישפיע על נושא הקשור לחקלאות, יבולים ואוכל יהיו נושא מרכזי. נושא ה"סחורות" חם.

מבנה הכוכבים יכול להיות גם בגוונים ירוקים אבל גם אדומים. חוסר הוודאות בשווקים ממשיך. אופטימיות ואופוריה מול היסטריה ופאניקה. הכל יכול להיות.

ברשימות האחרונות נכתב כאן פעם אחר פעם, שאנחנו בשנה שקשה לשמור בה על יציבות כלכלית, בגלל הכוכבים הנמצאים במזלות משתנים. באביב, כוכב מארס יתחיל בנסיגה ב-17.4, ויסגור כוכבים במסגרות שעלולות לגרור טלטלות ותנודתיות גבוהה יותר בשווקים. הדגש הוא על אפריל-מאי, אבל אפשר בהחלט לקחת טווח ביטחון בין מרס ליוני.

אצלנו

בחסותם של הכוכבים סאטורן ונפטון, קיימו חברי הכנסת מהאופוזיציה, אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, "כנס חרום" כשהמסרים שלהם בעיקרם ולפני הכל נגד ראש הממשלה, והסיבה היא הדאגה למצבה של מדינת ישראל בעולם, כולל ההתנהלות מול תנועת ה-BDS. והם עשו זאת עם רטוריקה בוטה וגסת רוח. כפי שכבר הכנתי אתכם לאורך כמה כתבות כאן, אל תאמינו למה שאתם קוראים או שומעים, בעיקר כשהכוכבים האלה (סאטורן-נפטון) ברקע. ברשימות האחרונות חזרתי וכתבתי: "הפיתוי הוא להאשים מישהו אחר בדברים שנכשלתם במימוש שלהם, וליצור מצב שיהיה 'שעיר לעזאזל'. קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמכם כ'קדושים' בזמן שאתה 'מקריבים' את הזולת, כאילו הוא הבעיה. וזה לא נכון!" את הקטע הזה כתבתי, ולא פעם אחת, כאן לפני הכנס הזה, בכוונה שכל אחד מאיתנו ידע איך להתייחס למילים הנשמעות עם מניפולציות במטרה להשפיע.

ממליצה לכם לחזור ולקרוא את מה שאמרו חברי הכנסת הנ"ל, באותו "כנס חרום", מול כלי התקשורת; את האשמות שלהם, את "השעיר לעזאזל" ששני אלה בחרו, ובעיקר כשאחד מהשניים שמציג עצמו בכל הזדמנות ומול כל מיקרופון כמעט כ"קדוש" (משאירה לכם לנחש למי הכוונה). "לָדַעַת חָכְמָה וּמוּסָר; לְהָבִין, אִמְרֵי בִינָה. לָקַחַת, מוּסַר הַשְׂכֵּל; צֶדֶק וּמִשְׁפָּט ומֵשָׁרִים... נָאֲצוּ... וְיֹאכְלוּ, מִפְּרִי דַרְכָּם; וּמִמֹּעֲצֹתֵיהֶם יִשְׂבָּעוּ..." (ספר משלי א).

חזרתי לבחון בהווה את המפה המשותפת של אביגדור ליברמן עם מדינת ישראל. השמש המשותפת נמצאת ב-18 מעלות במזל תאומים, בריבוע לליקוי החמה שיהיה ב-9.3 במזל דגים צמוד לזנב דרקון מול יופיטר ובריבוע לסאטורן. כל המבנה הזה לא יעזור לו לקדם את עצמו בפוליטיקה כאן בישראל. השילוב של כל הכוכבים למעשה גורם לכישלון אישי שלו כאיש פוליטי, שעלול להתגלגל כמו כדור שלג למעמדו הפוליטי.

המפה המשותפת של ח"כ יאיר לפיד וח"כ אביגדור ליברמן גם לא חומקת מהשפעת הליקוי, שיהיה במולות לשמש/מרקורי בבתולה, והמבנה הכולל לא ישפיע טוב על שניהם אם יחשבו על שיתופי פעולה (מולות של ליקוי מכה בהם אם ימשיכו לשתף פעולה, תשאלו את בוז'י הרצוג, כששמע את תוצאות הבחירות במרס 2015). ראוי להזכיר שליקוי חמה או ליקוי לבנה משפיעים גם כחודש-חודשיים לפני הופעתם.

תזכורת ממה שכבר נכתב כאן עוד בתחילת ינואר 2015 (לפני הבחירות שהיו ב-17.3.15). אסטרולוגית, ההתייחסות לאביגדור ליברמן היא גם כאל מפלגתו, מאחר שהוא בנה לעצמו מפלגה, שהוא היו"ר שלה, עד להודעה חדשה.

"עד לאחרונה (דצמבר 2014) הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על 'עסקים כרגיל', לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד...

"רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12 מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד, גם אם מהחקירות הפליליות של חברי המפלגה לא יצא דבר, הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי ...המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו (2017-2016), עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו... נזכור שאנחנו בתקופה של מהפכים שהשפעתם תתבטא בשנים הבאות".

המפה המשותפת של יאיר לפיד עם מדינת ישראל (גם הוא בנה לעצמו מפלגה שהוא היו"ר שלה עד הודעה חדשה), גם מושפעת מליקוי החמה ומבנה הכוכבים המצטרף למופע, עלול לפגוע בהישגיו עד כה.

מבנה הכוכבים על המפה המשותפת עם מדינת ישראל, מעיד שאם יאיר לפיד יפעל נכון, וידע שעליו לעשות כמה שינויים במבנה המסגרת שבנה, יוכל לשמור על מה שהשיג עד כה (2-8). יהיה עליו לשמור ולהיות ערני למה שקורה מאחורי גבו, ולעצות שמקבל מאלה שהוא בוטח בהם. הבעיה האמיתית שלו תהיה בשיתופי פעולה (נפטון 1-7) וביכולת להפוך מילים להחלטות בנות השגה.

עוד אדם שרואים בו פוטנציאל פוליטי הוא גדעון סער שלקח פסק זמן והסיבות האמיתיות ידועות רק לו. מופע ליקוי החמה עם הצירופים של כירון, יופיטר וסאטורן, רומז לו שימשיך להישאר בין הצללים. כך יגונן על עצמו ועל שמו. לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ; תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה. כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא; לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ. (משלי ב').

בסוגריים, אפשר להזכיר כאן את הנאומים של מבחר פוליטיקאים ואנשי תקשורת לאחרונה, כאן אצלנו במדינה, ולהבדיל את אלה שרואים את עצמם מיועדים להיות הנשיא הבא בארה"ב, גם פה ושם אנחנו שומעים את הסגנון הגס והבוטה, מציאת האשם – השעיר לעזאזל בחולשתה של ישראל או אמריקה כולל ההבטחות האינסופיות. בארה"ב אפשר בנוסף גם לשמוע את הרצון לשינויים, והפופולריות של אלה שבדבריהם יש סגנון של אנטי, בעיקר אנטי הממסד בחסותם של הכוכבים אורנוס-פלוטו. גסות הרוח מאפיינת את רובם. (לצערי הרב גם במערכת הפוליטית והתקשורתית אצלנו!).

השפעות הליקוי וכוכבים נוספים על העולם

ההשפעה תהיה בהרבה מקומות בעולם. מדינות יושפעו ממופע הליקוי ונשמע על "מגוון" התפתחויות באלה. במפות אסטרו-קרטו-גרפיה כוכב מארס עובר על אירן, פקיסטן ואפגניסטן. ממול הוא משפיע על סין, קוריאה הדרומית, צפון/דרום עירק, סעודיה ותימן. כמו-כן בים האדום, באתיופיה ובסומליה.

כאשר כוכב מארס יהיה בנסיגה ב-17.4 במנעד לכוכב נפטון, במפות אסטרו-קרטו-גרפיה הקו יעבור על מוסקבה, דרום טורקיה, סוריה, ירדן וסעודיה.

הליקוי מצביע על חוסר יציבות מתמשך בכל המדינות שהזכרתי.

דרך אגב, גם "המלחמה הקרה" מקבלת אנרגיה חזקה בתקופה הנוכחית. המארס העובר בא.ק.ג. מעל מוסקבה, עוזר לאגרסיביות המתמשכת מהקרמלין. חודש מרס 2016 יהיה מעניין, ואחר כך גם סוף חודש יולי ואוגוסט. העוינות בין וושינגטון ומוסקבה אינה עתידה להוריד פרופיל.

אירן תהיה יותר אסרטיבית בחודשים מרס-אפריל וחודשי הקיץ. כוכב אורנוס יעבור על כוכב מארס המקודם. ייתכן שהשאיפות של אירן להתרחב יתחזקו, אבל הם ייתקלו במכשול כאשר מופע ליקוי החמה ב-1.9.16 ייצמד לכוכב סאטורן בהורוסקופ של אירן.

המזרח התיכון ימשיך להיות תוסס.

ליקוי החמה השבוע, ב-9.3, יהיה במולות למפה של נשיא סוריה, או מה שנשאר ממנה. מולות של ליקוי "מכה" באדם, כך שבשאר אסד יושפע מהליקוי גם בחודש מרס וגם הליקוי ב-1 בספטמבר עלול לתת מכה למשטרו. אם בשאר אסד חושב שהוא חוזר לשליטה, הוא יתבדה.

"יֵשׁ בּוֹטֶה, כְּמַדְקְרוֹת חָרֶב; וּלְשׁוֹן חֲכָמִים מַרְפֵּא. שְׂפַת-אֱמֶת, תִּכּוֹן לָעַד..." [משלי י"ב]

תאריך:  04/03/2016   |   עודכן:  04/03/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחרי הפקת "מחכים לגודו" הכה משובחת שהעלה היידישפיל, והצגות איכות נוספות, מסתבר שהתיאטרון היידי היחיד בישראל שמתחזק ומקיים את השפה שהייתה (ועדיין) נחלתם של כל יהודי הגולה במזרח אירופה וכעת היא שפת היומיום בשכונות ובעיירות החרדים בישראל - עדיין יש לה תקומה. מנהלו הנמרץ של היידישפיל, הזמר והשחקן ששי קשת, מוביל את התיאטרון לחידושים והתרעננות הן בצוות המבוסס כעת ברובו על ישראלים, צברים, אך בעיקר בתכני ההצגות שאינן רק מוסיקליות-בולוורדיות להעלאת מצב הרוח של היהודים בגולה.
03/03/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שלא כהרגלי אני רושם כאן דברים על שני ספרי ילדים שהתקבלו יחד לידי דפדפתי בהם מתוך סקרנות ואחר כך, משקראתי, מצאתי שיש בהם משקל פדגוגי וכי יש קשר של נושא ביניהם אודה כי שתי הכותבות ידידות לי, אך אכתוב על הספרונים במידה: "הגמדון של פילוני" מאת רינת מצליח, ו"פגישה חלומית" של יהודית מליק-שירן
03/03/2016  |  יוסף כהן-אלרן  |   כתבות
"האהבה העצובה הכאובה" - זהו שמו של שיר חדש אותו כתבו אבי קורן (מילים) וקובי אושרת (לחן) לזכרו של החייל דן סלע, תושב עפולה, בן יחיד להוריו שמת ממכת חום באוגוסט 2015 בעת שהשתתף בסיור של יחידתו הצבאית בירושלים. לכבוד יום הולדתו ה-19 של דן נערך (1.3.16) בקונסרבטוריון העירוני בעפולה אירוע "מוכרחים להמשיך לנגן, דן..." בו השמיעה בהשמעת בכורה בפני קהל הזמרת אביבה אבידן את השיר המרגש.
03/03/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
המחזמר הקלאסי "סיפור הפרברים", "WEST SIDE STORY", העולה בתיאטרון הקאמרי, הוא מופע מוזיקלי מלוטש, חגיגה לאוזניים ולעיניים. זהו עונג צרוף של מחול ושירה, מבוצע בידי להקת שחקנים, זמרים ורקדנים, מוכשרת ומרשימה.
03/03/2016  |  חיים נוי  |   כתבות

03/03/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il