|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

למרות הצורך שלכם לבלות וליהנות, הרי שנראה שזה הזמן ליד פנימית מרסנת על-מנת שלא תוציאו יותר ממה שאתם צריכים
19/10/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסתטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר !

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ !

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים הזה את זה. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות !

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב וונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות הזה את זה בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים.

ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

בברכת התאמה זוגית מוצלחת.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מזל האופק
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייתכן ולא תרגישו במלואה את חדוות יום ההולדת, כיוון שאתם מרגישים שאתם רוצים לפרוץ דרך בחייכם, אך איכשהו הדברים זזים לאט ומקשים את דרככם
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שאתם נכנסים למלכוד שבו היכולת שלכם לפעול אינה במיטבה ואתם בהחלט תלויים בצרכי האחרים בכל מה שאתם רוצים לעשות. עובדה זו עלולה לערער לכם את הביטחון העצמי שאתם כל כך עובדים עליו. גם היכולת שלכם להביע את עצמכם אינה במיטבה, בחודש הקרוב וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במזל עקרב שהוא מזל סגור ומנוגד לאופייכם. חכו עוד כחודש ימים עד שתתחילו לבטא את רצונותיכם.

שור

אתם נמצאים בתקופה מאוד לא פשוטה עבורכם כיוון שאתם בהתלבטות לגבי דרך והמשך חייכם בכל נושא השותפויות והזוגיות. נראה שהייתם עסוקים במימוש התוכניות המקצועיות שלכם ולא נתתם מספיק דגש בכל הקורה ביחסים האישיים שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לפתוח נושא זה בחייכם כדי לבדוק מהי הדרך המתאימה לכם להמשך. אל תהססו כי הזמן שלכם אוזל וחלון ההזדמנויות מתקצר והולך לגבי התחלות חדשות.

תאומים

כל התחום הקשור לעבודה וליכולת שלכם לבסס את עצמכם בתחום הזה עובר שינוי מאוד משמעותי עבורכם. אלה מכם ששינו מקום עבודה לאחרונה יכולים להרשות לעצמכם לחייך כיוון שנראה שהשקעתם עבודה לא מעטה ביכולת שלכם להראות את היכולות האמיתיות שלכם ואלה הסמוכים אליכם ייהנו עד מאוד ממה שיש לכם להציע להם ולקידום התחום הכלכלי והמקצועי שלכם. לעומת זאת נושא השותפויות עדיין עומד במבחן.

סרטן

אנשים הסמוכים לכם במעגל הראשון של חייכם יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם כיוון שיש לכם יכולת אישית מאוד גבוהה לבטא את עצמכם. כל התחום הבין אישי עובר אצלכם מהפך ונראה שתפיסת עולמכם השתנתה ועכשיו אתם רואים את החיים בצורה אחרת ממה שראיתם עד היום ובהתאם לכך אתם מתנהלים. השינויים הפתאומיים שעוד מחכים לכם בעבודה ימשיכו אצלכם את הצורך בפריצה קדימה.

אריה

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית ומשפחה וזאת לאחר שתקופה ארוכה הייתם עסוקים בתוכניות האישיות שלכם ופחות השקעתם זמן ואנרגיה בכל הנדרש לשפר את היחסים. ייתכן שהדברים יעשו בלחץ – ולכן, מומלץ לכם לא לקחת החלטות בצורה מהירה מדי רק בגלל הדחף לסיים מה שחשוב לכם. זה עדיין אינו הזמן לבצע אלא רק לתכנן מהלכים משמעותיים שבעוד חודש יתחילו לצאת אל הפועל.

בתולה

אתם נהנים ממעברו של כוכב השפע יופיטר בבית הכספים שלכם ונותן לכם את האנרגיות הנדרשות לעשייה עניינית כפי שאתם אוהבים. אין לכם צורך ורצון להתעסק בדברים שאינם פרקטיים ולכן אתם דורשים מעצמכם ואף מהסביבה הקרובה להיות יותר אסרטיביים בכל הנוגע לתהליכי קבלת החלטות. זה הזמן שלכם לקדם את יחסי הצבור שלכם דרך יחסי אנוש מאוד משמעותיים שאתם מנהלים עם אנשים קרובים.

מאזניים

מאחר שכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת ונמצא עכשיו בבית הכספים שלכם, נראה שזה בדיוק המקום בו עליכם להיזהר ולא לעשות טעויות כלכליות. למרות הצורך שלכם לבלות וליהנות, הרי שנראה שזה הזמן ליד פנימית מרסנת על-מנת שלא תוציאו יותר ממה שאתם צריכים. זה הזמן המתאים עבורכם לבדוק גם את המערכת המשפחתית שלכם ולחזק את הקשרים במקומות שעדיין זקוקים לכך.

עקרב

בשבוע הקרוב מצטרף אל הכוכב סטורן המביא איתו קשיים ועיכובים ונמצא כבר זמן רב בבית הכספים שלכם, עומד להצטרף הכוכב וונוס שאחראי למערכות יחסים וכספים והוא זה אשר ייתן לכם הקלה בכל הנוגע לתחום הכלכלי שלאחרונה אתם מאוד מתוסכלים בגללו. בעוד חודש הכול יעבור והחיים שלכם לאחר תקופת יום ההולדת יגיעו למצב שתרגישו שעברתם את מסלול המכשולים.

קשת

הכוכב מרקורי שאחראי למחשבות ותפיסת עולם נמצא אצלכם כרגע בבית תת-ההכרה שלכם ולכן אתם חווים חוסר שקט כמעט קיצוני. ייתכן שאתם לא ישנים טוב בלילה ומחשבות שאין לכם שליטה עליהם מפריעות לכם להירגע ואף לחשוב בצורה צלולה לגבי המשך עתידכם האישי והמקצועי. אין לכם ברירה אלא להתמודד עם המציאות כמו שהיא ולזרום עם הנסיבות עד לאחר תקופת יום ההולדת שלכם.

גדי

הכוכב וונוס האחראי למערכות יחסים נכנס לבית תת-המודע שלכם ביחד עם הכוכב סטורן שכבר נמצא שם כשנה וביחד מעלים מחדש את מחשבותיכם לגבי מהי דרך ההתנהלות הנכונה בחיים שלכם וכיצד אתם צריכים להתנהג על-מנת להרגיש טוב עם עצמכם. ייתכן שהשקעה ביחסי אנוש חברתיים שימצבו את המקום שלכם בחברה יעזרו לכם להתנהלות ואף ייתכן שמערכות יחסים שהתפרקו בעבר, יחזרו לחייכם.

דלי

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים וייתכן אף שזהו אחד ההתלבטויות הקשות שלכם ביותר בשלב הזה כיצד אתם צריכים להמשיך ולעבוד על התדמית המקצועית שלכם ובעיקר מול מי. ייתכן שישנם אנשים שאינם חושבים בדיוק כמוכם ואתם נוחים לומר את דעתכם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, עובדה שיכולה לקומם עליכם את הקרובים לכם. חכו לימים בהם תהיו רגועים על-מנת שתוכלו להגיד את דעותיכם בצורה שתתאים לכם.

דגים

הכוכבים וונוס וסטורן גם יחד שולטים כרגע בבית הקריירה שלכם ונראה שהם אלה שיכולים לעזור לכם לדחוף את תוכניותיכם קדימה. הכוכב סטורן הוא זה אשר גורם לכם לקחת כל נושא בצורה מאוד רצינית ואחראית ואילו הכוכב ונוס שאחראי למערכות יחסים וכספים הוא זה אשר יעזור לכם לוודא שאתם פועלים נכון. אל תרשו לקשיים רגשיים מהעבר לנהל אתכם ביחס לצורך שלכם לפרוץ קדימה בתוכניותיכם.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  19/10/2016   |   עודכן:  19/10/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אניאני
19/10/16 23:14
2
רוני רון
3/11/16 09:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכון גנזים הוא היום אוצר כתבי היד של הספרות העברית, ארמון שכל כולו מרגליות ואבנים טובות. כשאתה מעלה על דל שפתיך את השם המיוחד הזה 'מכון גנזים' אתה חש, שהנה הולך ובוקע האור הגנוז. מי שהיטיב להבין את מקומו של מכון גנזים בחיי האומה, היה חיים נחמן ביאליק, המשורר הלאומי.
19/10/2016  |  הרצל חקק  |   כתבות
ליטא זכתה בעצמאות לאומית מחודשת עם פרוק ברית המועצות. מאז 2004 היא חברה ב"איחוד הארופאי" וכן בנאטו. היא שמה דגש על הגדרת ייחודיותה התרבותית-לאומית כשהיא משוחררת מפולניות ורוסיות. ליטא היא אחת מהמדינות הבלטיות הגובלות בים הבלטי: ליטא, לטביה, אסטוניה. היא המיוחדת באיפיוני תרבותה מבין שלושתן. הבנקאות הדנית מעורבת חזק בכלכלה הליטאית. לקציני תאום של נאטו נוכחות בולטת בליטא. כוחות גרמניים מנאטו אמורים להגן עליה מאיומי שכנתה מדרום שהיא רוסיה, בהנהגת ולדימיר פוטין. רוסיה מחזיקה בטריטוריית קלינינגרד (קניגסברג הפרוסית לשעבר) הגובלת בדרום ליטא. בקלינינגרד מרַכזים הרוסים כוחות מוגברים. זה נובע מגידול החיכוך האסטרטגי בין "האיחוד האירופי" ונאטו לרוסיה מאז פרוץ המשבר האוקראיני. ליטא חתמה לאחרונה על הסכמי רכש ביטחוני אנטי-טילי מישראל בהיקף של כחצי מיליארד דולר. לאחרונה נקבע שירות צבאי חובה בליטא.
19/10/2016  |  דוד סנדובסקי   |   כתבות
לעיתים רחוקות הופך יועצו של פוליטיקאי לדמות בפני עצמו, כזה שצלמי פפראצי רוצים ללכוד ושאוהדים רוצים להצטלם איתו. זהו המקרה של הומה אבדין, האישה הקרובה ביותר להילרי קלינטון.
19/10/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
שירות בתי הסוהר הוא המוביל בכתבי אישום בעבירות שחיתות שהוגשו בשנתיים האחרונות - מלמדים נתוני הפרקליטות, שנחשפו לבקשת News1. לעומת זאת, לא הוגשו בשנתיים האחרונות כתבי אישום דומים נגד שוטרים, למעט ערן מלכה בפרשת רונאל פישר. עוד מעלים הנתונים, כי 11 תיקי שחיתות בשירות הציבורי מתנהלים בדלתיים סגורות, ללא סיבה נראית לעין.
19/10/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
נדמה, כי זאת הפעם הראשונה בחלוקת הפרס, בו הופר האיזון ביניהם, אם כי לדעת משוררים רבים, מה שנותן לשיר כנפיים, הוא דווקא הלחן
18/10/2016  |  לאה טרן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il