|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

על ביקור כוכב מארס

כאשר הכוכב נמצא במזל הוא גורם לכל ילידי המזל להרגיש כי הנה הם מקבלים עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות. אין כמו הכוכב מארס להוסיף תחושה טובה בגלל עובדה זו - וכל נושא שהיה נראה פעם קשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי
20/11/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

בימים אלה נכנס הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה למזל דלי. הכוכב ישהה במזל עד לשליש האחרון של חודש דצמבר 16.

כאשר הכוכב נמצא במזל הוא גורם לכל ילידי המזל להרגיש כי הנה הם מקבלים עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות. אין כמו הכוכב מארס להוסיף תחושה טובה בגלל עובדה זו - וכל נושא שהיה נראה פעם קשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי.

ואכן, מארס הוא הכוכב לו אני מצפים שייתן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן ....כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה....

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

כל זאת כאשר מארס בהשפעתו החיובית, כאשר הוא בהשפעתו השלילית הוא עלול להביא מלחמות, תאונות ואגרסיה רבה.

הפעם מרגישים את האנרגיה הטובה שלו המזלות הבאים: דלי, תאומים, מאזניים, קשת, טלה ואריה. שאר המזלות יחושו בהשפעת מארס דרך קשרים עם אנשים שמארס מופעל אצלם.

מאחר שאנרגיה היא מתנה חשובה שיש לנצלה עד תום . להלן נושאי היישום שהמזלות מוזמנים להשקיע בהם את מרצם וזמנם, בהשפעת כוכב מארס אל העשייה והפעולה.

טלה - מבחינה חברתית יש לכם תקופה שבה חברים חדשים וישנים מחפשים את קרבתכם ואתם יכולים לעלות מחדש על הגל ולהעשיר את עולמכם האישי.

שור - מבחינה מקצועית חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.

תאומים - נסיעות לחול או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאמו לכם עכשיו. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל העצמאות שבכם ולגמוע נופים חדשים .

סרטן - מבחינה כספית אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. אין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום ולכן אתם צריכים לבדוק את היכולות הכלכליות שלכם מחדש.

אריה - כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהם עולים על הפרק וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.

בתולה - נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.

מאזניים - בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות.

עקרב - ייתכן שנושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות שלא לקחתם אותם מראש ויהוו בשבילכם נושא לויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים ולזרום עם הנסיבות.

קשת - נראה שסביבת המגורים שלכם הופכת להיות בשבילכם מעמסה לא קלה ואתם נדרשים לבצע מטלות שבהחלט לא קל לכם איתם וגם לעמוד בצפיות של האחרים.

גדי - נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם ובמיוחד אלה שאתם מקבלים מהאחרים. חייבים לכם כספים ולא מחזירים לכם ואתם מאוד מתוסכלים בשל עובדה זו.

דלי - זוהי תקופה יותר טובה עבורכם כיוון שאתם אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית

דגים - כל מה שקשור לנושאי תת-הכרה מתיש אתכם מאוד ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה אתכם.

והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע - השבוע נימצא הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת במזל שלכם וזו גם תהייה ההזדמנות שלכם להביע את תחושותיכם האמיתיות בנוגע לנושאים ששתקתם עליהם עד עכשיו.

טלה - זהו שבוע טוב לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים שהתרחקתם מהם בתקופה האחרונה בגלל אילוצים שונים. זה גם הזמן שלכם לבקר אנשים שגרים במקומות רחוקים על-מנת לחדש את היחסים הבין אישיים שלכם. מבחינה מקצועית זוהי גם תקופה טובה לחזק את הקשרים העסקיים שלכם על-מנת למנף את עצמכם למקומות שלדעתכם באמת מגיע לכם להיות שם.

שור - הכוכב מארס שנמצא בבית הקריירה שלכם נותן לכם תחושות מאוד לא פשוטות בכל הנוגע ליחסים המקצועיים שלכם. אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לא מתכוונים לחכות עד שיהיה לכם טוב יותר ואתם מרגישים שאתם צריכים לקחת אחריות על עצמכם על-מנת להזיז את חייכם ועיסוקכם למקום שאתם בטוחים שאתם רוצים לשהות בו. גייסו את הקרובים לכם שיעזרו לכם בתוכניותיכם.

תאומים - אתם נהנים עכשיו מסגנון חיים חדש בעקבות העובדה שיופיטר כוכב השפע יושב במקום המחבר אתכם ליצירתיות שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה סוף-סוף אתם מסופקים בכל הנוגע לתוכניות שהיו לכם בשנים האחרונות. במידה ותמשיכו להתנהל נכון מבחינה רגשית הרי שתצליחו ליצור לעצמכם את הפינה שלכם שתעזור לכם להמשיך ולמנף את עצמכם למקום אליו אתם שואפים להגיע.

סרטן - הכוכב וונוס שעדיין נמצא במזל שלכם נותן לכם אפשרויות לנהל מערכות יחסים וחיים חדשים ועצמאיים ואפילו ליהנות מהפירות שקיבלתם בעבור השקעתכם. זה הזמן המתאים להראות את היכולות שלכם, אך במקביל להיזהר לא לתת מעצמכם יותר מדי כדי שלא תישחקו. זה גם הזמן לשמור על עצמכם מבחינה בריאותית ורגשית כיוון שהדבר כרוך אחד בשני ורק עשייה מתוך הרמוניה ושלמות תביא אתכם ליעד המבוקש.

אריה - הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם כיוון שכרגע ההוצאות גבוהות מההכנסות ונראה שאתם לא תמיד בשליטה על הנעשה. אתם חייבים לבדוק את המאזן הכספי שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה נכונה. כל מה שקשור לבית ולעבודה יעלה עכשיו למבחן בחייכם ונראה שתהיה לכם היכולת לאזן את המצב הכלכלי שלכם כך שלא תהייה לכם כל בעיה להוציא כספים על הדברים החשובים בעיניכם.

בתולה - בחודש הקרוב תיהנו מביקורו של הכוכב מארס במזל שלכם ועובדה זו תיתן לכם את הכוח והיכולת להתמודד ולהוציא לפועל את התוכניות הכי כמוסות שלכם ולדחוף למען המטרה שבה אתם מעוניינים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כל מה שמתרחש בסביבת חייכם הקרובה ועובדה זו גורמת לכם להיכנס לעיתים לעימותים, כיוון שאתם כל כך מנסים לשכנע עד שאתם מתנהגים בצורה כפייתית במקצת.

מאזניים - השבוע כבר נמצא הכוכב מארס בבית היצירתיות שלכם וייתן לכם כוח להגיע להחלטה בנושאים ובתחומים שבהם אתם בטוחים שהנה הגיע הזמן להתחיל. זה הזמן לחזק את הקשר עם הסביבה הקרובה שלכם ולדחוף למען מטרה זהה שעליה כדאי לכם להחליט במשותף. מבחינה כלכלית זה עדיין לא הזמן להוציא כספים אך נראה שזה בהחלט הזמן לתכנן את המטרות אליהם אתם רוצים להגיע בעתיד.

עקרב - כוכבים מאוד משמעותיים כמו סטורן שמביא אחריות, מרקורי שמביא תקשורת טובה, והשמש בשמים שנמצאת במזל שלכם ובבית הכספים מבטיחה את העובדה שכל האנרגיה שלכם תופנה לנושא הכספי שלכם ותגיעו לידי הבנה שהנה אתם חייבים לפתור נושאים אלה עד אשר תהיו מסודרים ולא תסחבו על עצמכם גיבנות כלכליות ישנות כאלה שאתם חייבים לשחרר מעל החיים שלכם.

קשת - אין ספק שילידי יום ההולדת מרגישים את התקופה הזאת יותר מתמיד באופן מאוד לא קל בגלל העובדה שהכוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקשיים במרבית תחומי החיים. למרות הצורך שלכם לברוח מהקושי, הרי שהמציאות מראה לכם שאין לכם ברירה ואתם חייבים להתמודד עם הקיים. עובדה זו רק תחזק אתכם ובהמשך תוציא אתכם מחושלים מול אתגרים נוספים.

גדי - במהלך השבוע הקרוב עדיין ימצא הכוכב וונוס במזל שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את היכולות שלו ובעיקר את הצורך שלכם לקדם את יחסי הצבור שלכם. השבוע ייפתח כשהרגישות שלכם גבוהה מתמיד ולכן אתם צריכים ללמוד לקחת הכול בפרופורציה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם ולפעול בהתאם להנחיות שתקבלו ובכך גם תצליחו.

דלי - הכוכב סטורן נמצא במקום שבודק את ההתנהלות שלכם מול כל האחרים במקום עבודתכם בעיקר וגורם לכם להרגיש שהנה אתם חייבים לקחת אחריות על חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד ואיך אתם מציבים גבולות לאחרים ומהי הדרך הנכונה עבורכם לפעולה. ייתכן שאתם עוברים מהפך פנימי שיכול להוביל אתכם לשינויים נוספים ולא רק בכל מה שקשור לעבודה.

דגים - אתם בולטים מאוד בתקופה הזו בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח מול האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולהראות לאחרים את היכולות האישיות שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה לא להראות את רגשותיכם לגמרי אלא לשמור אותם לעצמכם. ייתכן שיהיו עימותים קטנים ביניכם לבין הסובבים אתכם בגלל הצורך שלכם להגיד את דעתכם באופן מוחלט ולשכנע את האחרים.

תאריך:  20/11/2016   |   עודכן:  20/11/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ההצגה האחרונה שעלתה בצוותא לפני נסיעת השחקנים למסע הופעות בארה"ב, הייתה פצצה. באולם צוותא 3 המלא וגדוש לא חדלו פרצי הצחוק. על במה עליה ניצבת יצירה פיסולית מרהיבה שעיצב סשה לישיאנסקי האחד והיחיד, שעם קצת דמיון ניתן לדמותה ללב, המחולק ל"חדרים" ו"עליות", שוכב מאושפז שר הביטחון עם לב במצב גרוע, כשהוא עומד למות. אלא אם כן יימצא לו תורם להשתלת לב חדש. הרופא שהוזעק מאמריקה כדי לטפל בו היה תחת פיקודו כששימש כמפקדו בצה"ל. מה שמעמיד את הרופא במצב עדין. לרוב מופיע זוהר שטראוס בתפקיד הרופא מאמריקה, אך הפעם מילא תפקיד זה הבימאי והשחקן ציון אשכנזי, ולא הייתה סיבה להצטער, להפך. ההנאה הייתה אדירה גם אם במקום זוהר שטראוס ששמו מרתק אליו אוהבי תיאטרון רבים. הפעם הופיע כאן בתפקיד זה ציון אשכנזי עם כשרון המשחק שלו, והרשים בצורה לא רגילה, כשם שהרשים בהצגת היחיד שלו "ז'אן ז'נה בן זונה"שהעלה בשנה שעברה בתיאטרון "תמונע"-.
20/11/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
הגענו ילדים טובים ירושלים לבית הספר / היינו חוטי משי עדינים על קו התֵפר/ נפרמים ונקשרים בין ילדוּת לבגרוּת/ מחפשים בין כתלים ומעבדות את המהות והזֶהוּת.
20/11/2016  |  הרצל ובלפור חקק  |   כתבות
המשוררת חיה אסתר מתפללת בשיר "אדם המעיין" ממעמקים. היא קוראת ממעמקים. בשיר הזה היא מייחלת להגיע אל "אחד ההרים". לא סתם הַר הוא, שהרי כך נקרא הַר המוריה בפרשת העקידה. לשָם היא רוצה להגיע. אני רואה אותה ומֵשִׂיחַ עמה ללא מילים: היא בלילה לבדה בעמקים, האש סביבה תמיד כמו מבעירה יערות, מבעירה אותה לומר שירה.
20/11/2016  |  בלפור חקק  |   כתבות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השווה הלילה בחצות (יום א', 20.11.16) לשיא של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון, בתקופת הכהונה הרצופה הממושכת כראש ממשלה בישראל.
19/11/2016  |  איציק וולף  |   כתבות
כונס הנכסים הרשמי (הכנ"ר) האשים את הנאמן להסדר החובות בתיק מילומור-רסידו, שבשליטת פרדי רובינסון, וכן את בא-כוחו, עו"ד שלום גולדבלט, בנקיטת תרגילי הונאה ובהסתרת מידע לפחות מחלק מהנושים בתיק מילומור-רסידו. עמדת הכונס, שאמנם ביטא את טיעוניו בלשון משפטית יבשה, שהוגשה בשנת 2010 - במשך תקופה ארוכה הייתה נתונה הבקשה תחת צו איסור פרסום - התגלתה בימים אלה ל-News1 (בקשה מס' 122), נוכח ההליכים המתמשכים בתיק זה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בפני השופטת חגי ברנר, ומחמת כשלון ההסדר עד כה.
19/11/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il