רשת דינמיקה לשיווק טלפונים סלולריים משנה את שמה ל"דינמיקה סלולר" ויוצאת במהלך של מיתוג מחדש ובקמפיין פרסומי. דינמיקה סלולר בבעלות איש העסקים אילן בן דב וסלקום הינה המשווק הגדול בישראל של סלקום. הרשת מונה 38 סניפים.
הקמפיין בהשקעה של ארבעה מליון ש"ח, עולה מחר בטלביזיה, ברדיו ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום "בורודה קפלן" שהוביל גם את מהלך המיתוג מחדש של הרשת.
"לפעמים ההברקות הגדולות ביותר ביותר הן דווקא בדברים הפשוטים, במובן מאליו" אומר הפרסומאי גיא בורודה, "אחת הבעיות המרכזיות של דינמיקה היתה חוסר מודעות למותג. מסתבר שלמרות שדינמיקה היא רשת וותיקה, הרבה אנשים עדיין לא מכירים אותה. מכאן הגיעה ההחלטה המשמעותית ביותר שלנו בקמפיין, להפוך את דינמיקה ל"דינמיקה סלולר" מילה אחת פשוטה גורמת להבדל של שמיים וארץ בהבנה של האנשים את מהות המותג".
סרט הטלויזיה מבקרים בקניון וכשנתקלים בחנות הרשת ובטלפונים נדהמים. המסר הוא "אם טלפונים סוללרים עושים לכם את זה בואו לרשת דינמיקה ותמצאו את כל מה שחלמתם, עולם הסוללר תחת קורת גג אחת".
הפרסומאי רון קפלן מוסיף: "בכל הצניעות, אין היום הרבה משרדי פרסום בישראל עם נסיון כמו שלנו בתחום הסלולר. חרשנו את התחום הזה לאורכו ולרוחבו, החל במפעילים (קמפיין "מינוס 10" ו"קרח בכיכר" לסלקום וטיפול בטוקמן), דרך היצרנים (קמפיין The power of design לסמסונג והקמפיין האחרון לטלפונים הדקים עם בר רפאלי) וכלה במפיצים ובריטייל (מיתוג רשת דינמיקה סלולר)".