תלמה, מעלה קמפיין ראשון מסוגו לדגני הילדים. הקמפיין החדש פונה לראשונה לאמהות (ולא לילדים), תחת המסר "הילד שלך אוכל את כולם לארוחת בוקר עם דגני תלמה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, כולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בעיתונות נשים, פעילות בנקודות המכירה ותקשור על האריזות.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום דגני הבוקר לקחה על עצמה תלמה לקדם את חשיבות ארוחת הבוקר כבסיס להצלחתו של הילד. כל דגני תלמה מכילים סיבים תזונתיים וברזל שהוכחו כמסייעים לשובע ולריכוז ותורמים להתפתחותו הקוגנטיבית והחברתית."
ממחקרים שערכה תלמה עולה כי 70% מילדי ישראל בוחרים בדגני הבוקר של תלמה. תלמה משווקת מגוון דגני בוקר לילדים בעלי ערך תזונתי גבוה, כגון שוגי בריבוע העשיר בסיבים תזונתיים ובסידן, שוגי מופחת סוכר, חטיפי דגנים ועוד. זאת כחלק מאסטרטגיית ה-ויטליטי (חיוניות) של יוניליוור העולמית, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה - עומדים בבסיס זהותה של החברה. במסגרת מדיניות זו, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשיפורל האיכות התזונתית של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.
בנוסף מקדמת תלמה, זו השנה הרביעית, תוכנית (שאינה ממותגת) להעלאת מודעות לתזונה נכונה בבתי ספר ובגני ילדים תחת השם "תפור עלי". תוכנית זו הינה פרי שיתוףפעולה בין משרד החינוך , משרד הבריאות, וועד ההורים הארצי ואיגודים מקצועים וכוללת כ-1000 מוסדות חינוך וגנים ברחבי הארץ.
קטגוריית דגני ילדים ומשפחה נאמדת בכ- 230 מיליון שקל בשנה, מתוכה תופסת תלמה נתח שוק של כ- 62% (חודש נובמבר 2006, נילסן), עם מס' מותגים מובילים בסגמנט: כריות, עוגי, שוגי וקוקומן .
ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הינה גבוהה ביותר: 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו- 83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.