|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

תחזית אסטרולוגית שבועית 01.6.2016-19.5.2017

היופי יוצא לאור

שלא יהיו ציפיות לכאן או לכאן מביקור טראמפ. אין הפתעות עם מתקפת וירוסים, הנושא חי קיים ותוסס מאז 2010. מבנה הכוכבים המתפתח עלול לגרור רצון לשלוט על חופש המידע באינטרנט. תקופה נעימה, הזדמנות לבנות גשרים במישורים פוליטיים בינלאומיים ואישיים
19/05/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: שולמית קיסרי]

לפנינו ימים שבהם רעיונות שהיו חבויים ייצאו לאור, או כאלה שהיו ברורים לכם כטובים, תחליטו לכנס פנימה. אלה ימים שצריך לשים לב, בגלל הדומיננטיות של אדמטוס (כוכב אורני שאופיו מקשה על זרימה, הוא נוטה לחסום או להגביל), יש נטייה לחוסר רגישות, לקרירות, לכן רצוי "להתאמץ" לא להתעלם מאלה שיקרים לכם, נסו להיות רגישים(!) לאלה שאתם אוהבים. קחו את הזמן, לנשום עמוק, להתחבר אל עצמכם, אל הפנימיות שלכם, יכולה להיות לכם הפתעה מעניינת.

הכוכבים סאטורן ואורנוס עוזרים לאיזונים, במישורים בינלאומיים ופוליטיים. הנטייה היא ליצור גישה מאוזנת יותר. אחרי שהמבנה הזה יעבור בנובמבר 2017, ייתכן שנחזור למתחים הקשורים בבחירות שאופיין תחרותי. אבל בינתיים, המבנה הזה יעזור לשווקים להיות בטוחים יותר יחסית. השילוב בין כוכב המסמל חדשנות והעזה וכוכב סאטורן הקונסרבטיבי, יכול לבנות גשרים, גם פוליטיים. ברמה האישית, תקבלו הזדמנות להרחיב תחומי עניין בכל מקום שתרצו ויתאפשר.

בין 17.5 ל-20.5 יתפתח מנעד מתוח בין המארס ופלוטו, שעלול להביא לארועים שאין עליהם שליטה. בעיות לא צפויות מתעוררות בלי שמוכנים להן. תאונות אש, פיצוצים, ארועים שעלולים להשפיע גם במישור האישי וגם במישור העולמי. אבל כמו תמיד צריך לזכור שמבנה כזה מתחיל להשפיע כבר יומיים-שלושה לפני כן.

19.5 יום שהוא נפלא, (ההשפעה תמיד גם יום לפני ואחרי) נותן אופטימיות, ועוזר לעשות כמה דברים נוספים בכיף. זה יום נחמד לרומטיקה. הרגשות זורמים. ייתכן גם שתפגשו מישהו "חדש" או תוכלו ליהנות ממערכת יחסים עם ריגושים. אבל ה"חולשה" של יום כזה, בהגזמה, בעיקר באוכל, ממתקים, שתייה וכד'. נסו לתכנן מפגש חברתי משותף, זה יום שבו האינטראקציה החברתית במיטבה.
20.5 השמש עוברת למזל תאומים, בשעות הערב המאוחרות, המעבר למזל המשתנים, שהוא השליש האחרון של האביב. מזל תאומים הוא זה שמאפשר תקשורת בין-אישית בכל המישורים, תקופה נוחה לבטא רעיונות, זמנים טובים לאלה מכם העוסקים בכתיבה. מזל תאומים אינו מזל רומנטי, אבל כל מתבגר יודע, שהבסיס למערכת יחסים הוא התקשורת. המילים הן השורשים למערכת הרגשית לטווח ארוך. כל מערכת יחסים רומנטית אינה יכולה לשרוד אם אין לה בסיס מילולי משוחרר. זו תקופה שמתאים בה ליצור קשרים על בסיס דברים או ערכים משותפים. לשאול את השאלות הנכונות כשפוגשים בן זוג או שותף.

ב-20.5, יש מנעד בין כוכב ונוס לשמש, שמשפיע כבר שבוע קודם, מעורר את החושניות, הרומנטיקה וכל מה שקשור להנאות וסיפוקים אישיים. סביב הימים האלה, היופי יוצא לאור, באמנות לסוגיה, אבל גם תהיה לכם הזדמנות לראות את היופי בעצמכם.
ב-25.5 מולד הירח במזל תאומים, מפת המולד משלבת את הצמידות בין פאלאס וונוס, המייצג את זכויות הנשים. באותה מפה הכוכבים ונוס ופלוטו, מציגים שליטה ומניפולציות פיננסיות. ברמה האישית, יש כאלה שמפלס הקנאה יעלה מעלה מעלה לצד מניפולציות רגשיות.

26.5, המנעד המתוח בין הוונוס ופלוטו (משפיע למעשה כבר יומיים-שלושה לפני וגם יום-יומיים אחרי), משפיע על הרגש, והכל אינטנסיבי יותר. יש מגמה להציף נושאים שהיו מתחת לפני השטח, להציף כדי להתמודד עם עצמכם בתוך המערכת במטרה להיות חשופים יותר זה מול זה להתמודד גם עם הבעיות מה שעוזר לפתור אותן, וזה יכול לתקן ולחזק את מערכת היחסים, וזה נכון גם לקשרים עסקיים (כלכליים) וחברות.

כוכב מארס מול הסאטורן, ב-29.5, מבנה כוכבים, המקשה על התפתחות כפי שתכננתם. זה עלול לעורר תסכול, בעיקר בגלל שתבינו שחסרים לכם המקורות או הכלים להתקדם לפי לוח הזמנים שקבעתם. בהמשך צפויים מהלכים במדינות שונות בהם ינסו להגביל את חופש הדיבור, או חופש רעיוני, תהליך שיכול להיות להתבטא גם בהקמת תנועה שהדגל שלה יהיה לשמור על הגדרות של חופש הביטוי. הגבלה כדי למנוע התבטאויות ומילים מסוימות.

מעברו של הכוכב האורני אדמטוס למזל תאומים ישפיע על כל הקשור לנסיעות הסעות ותובלה למרחקים קצרים או ארוכים. נשמע ברחבי העולם על תשומת לב כפולה לניירת ולתעודות זיהוי במעברים בין מדינות ובשדה תעופה. בעיות עלולות לצוץ גם ברכבות, במעברים תת-קרקעיים בגלל עבודות רשת שמפעילות את המערכות הללו, ויגרמו ליותר עצירות, או סגירת תחנות רכבת "מטרו" במקומות שונים בעולם.

הוונוס במזל טלה מתקרבת לכוכב אורנוס כבר מה-30.5 עד 5.6. ההתרגשות באוויר משפיעה בלי פילטר, לכן למרות התלהבות והריגושים שמגיעים בפתאומיות, יש כאן גם טוב ורע, כדאי לשים לב, לא להגרר, אלא לשמוח ממה שקורה אבל לנסות להתבונן גם מהצד כדי לא לאבד שליטה לגמרי. השילוב הזה מביא התאהבות ממבט ראשון, משיכה מינית חזקה מאוד. אבל כמו שזו מגיעה בפתאומיות, היא נעלמת גם במהירות. השילוב הזה מתאים למערכות יחסים שאינה מתמסדת בהמשך.

הרעשים שמגיעים מהתקשורת בארצות הברית על המתח בין ג'יימס קומי ודונלד טראמפ מציגים "בלאגן" ובצדק. לקומי שנולד ב-14.12.1960, יש את כוכב אורנוס על כוכב מארס במפה של הנשיא דונלאנד טראמפ. קומי, עם האורנוס מעצבן מאוד את טראמפ, מקווה גם לשנות ולהשפיע, אבל טראמפ על כוכב מארס, יילחם בו בלי לוותר. יידרשו כאן כוחות מיוחדים שיעזרו עם הרבה רצון טוב ללמד את כל אחד מהם לקבל את השני, כדי לרכך את העימות. לא קל כלל.

על הביקור טראמפ אצלנו, ממליצה שלא יהיו ציפיות לכאן או לכאן. המתח היחידי סביב הביקור הוא של אנשי התקשורת המצפים שיקבלו "רכילות עסיסית" כיד הדמיון הטובה עליהם. מתח שהוא טבעי של אנשי הביטחון, אבל מפת הכוכבים ליום הביקור - אין בה "משהו" דרמטי. בחלק מהיממה יש מפגש בין הירח וונוס, כולל פאלאס, מעניין יהיה לעקוב עם מי ייפגש בשעות האלה, שהן ונחמדות נעימות.

למחרת אמור הנשיא דונלד טראמפ להגיע לביקור, ברשות הפלשתינית, הירח יהיה בטל בין השעות 10:00 בבוקר עד 15:30.

לליקוי החמה הצפוי ב-21.8, יש השפעה כשלושה חודשים עוד לפני המופע עצמו. כך שההשפעה כבר קיימת. הליקוי יהיה ב-28 מעלות אריה. ליקוי מלא העובר לכל רוחבה של ארצות הברית. זו מעלה שמשפיעה על טראמפ, אבל גם עלינו, מדינת ישראל. ההשפעה תהיה גם בסוריה, בקוריאה הצפונית וגם באירן. כל האינדבידואלים שיש להם כוכב על המעלה 28 במזל אריה, במפה האישית יאותגרו. ארחיב על המופע הזה ברשימה הבאה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 19.5
הירח בטל משעה 03:32 עד 06:51.
יום ראשון 21.5 הירח בטל משעה 06:31 עד 13:10.
יום שלישי 23.5 הירח בטל משעה 10:00 עד 15:32.
יום רביעי 24.5 הירח בטל משעה 22:02 עד למחרת בשעה 15:15.
יום שבת 27.5 הירח בטל משעה 09:19 עד 14:29.
יום שני 29.5 הירח בטל משעה 10:00 עד 15:11.
יום רביעי 31.5חג השבועות הירח בטל משעה 14:12 עד 19:15.

כלכלה ושווקים

הכוכבים סטורן ואורנוס נמצאים בהרמוניה שיכולים להביא ליותר איזונים, לשמרנות וחדשנות שישתלבו יחד, מה שישפיע על החברה, הפוליטיקה. יעזרו להשקעות בתעשיה, ותיתכן גם פריצת דרך הקשורה למחשבים ולאינטרנט.

הקשיים בשווקים עלולים להגיב להתרחשויות פוליטיות. כוכבים שיעירו את ליקוי החמה הצפוי ב-21.8.

19.5 מביא הזדמנויות טובות, החשיבה אופטימית, אבל תמיד צריך לשמור גם על איזון, שלא תגלשו מאופטימיות לאיבוד שליטה. זה יכול להשפיע כמה ימים.

21.5 גם יום שכדאי לשים לב אליו.

ראש הדרקון שעבר למזל אריה מגיע לנקודת הליקוי 21.8, החל ב-17.5 וישפיע גם עד 04.06.

בדרך כלל מיקומו של ראש דרקון במזל אריה הוא טוב לעסקים לטווח ארוך. גם אם ההשפעה לא מיידית, יש למה לצפות. המיקום הנוכחי הוא הפוך למה התרחש בין 2008 ל-2009.

25.5 כוכב ונוס ופלוטו ישפיעו בדרכם. זה יום של מניפולציות רגשיות אבל גם כלכליות.

עוד יום ראוי לתשומת לב הוא 31.5 (אצלנו חג השבועות).

לא פעם נכתב כאן על מצבו הכלכלי של האיחוד האירופי. בתקשורת הדיווחים על מיתון וקשיים ביוון וגם איטליה...זכרו, החבל הכלכלי שם מתוח.

תזכורת

בעקבות מתקפת הווירוסים (במהלך השבוע האחרון) ברחבי העולם במטרה לפגוע ולשתק מחשבים, מתקפה שהצליחה בחלקה לפגוע, להלן תזכורת מרשימה שכתבתי כאן לפני שבע שנים ב-5.3.2010: על המעבר של כוכב אורנוס למזל טלה.

"אורנוס קשור ללא צפוי, להפתעות. הוא מייצג את העיקרון של מה שלא ראינו ולא ציפינו לו. אורנוס מתקשר באסטרולוגיה לטכנולוגיה חדישה. עכשיו, ממזל דגים, הוא עובר למזל טלה הלוחמני. מזל טלה יוצר קונפליקטים צבאיים, מה שמעורר חשש מכלי נשק חדשים ומפתיעים, כמו כלי נשק שיש להם יכולת הדומה לרשת מחשבים כלל עולמית. האם אפשר שנחזה במתקפה אינטרנטית? שימוש במחשבים ככלי נשק".

בהמשך התברר שמדינת ישראל כבר (2011) נעזרה ביכולת הזו בעזרת "התולעת" שלפי פרסומים זרים השתילה במחשבי המתקנים הגרעיניים באירן, משהו שעורר תגובות חזקות בכל מקום. אחרי שזה קרה, ב 2011, אמר מומחה מחשבים גרמני שהיה שותף בניתוח תוצאות פגיעת הווירוס במתקני הגרעין האירניים: "שליחת וירוס הממוחשב הייתה יעילה כמו מתקפה צבאית ואפילו טובה יותר"..

התחזית שנכתבה בזמנו מתוך מחשבה והבנה אסטרולוגית במהלך 2010, הייתה ניתוח של כוכב אורנוס והתנהגותו במזל טלה. כוכב אורנוס נמצא במזל טלה וישהה בו עד 2018. היום במבט לאחור, אנחנו למעשה בתוך רצועת הזמן בהם נושא לוחמת (מזל טלה) המחשבים (אורנוס) הפך להיות "תעשיה" מרכזית ברוב המדינות, כולל גופים צבאיים שכל ההשקעה שלהם, היא בפיתוח אמצעים חדשניים וייחודיים ככלי נשק.

מחשבות אסטרולוגיות, המשך

אורנוס-נפטון הביאו איתם את העידן החדש של הטכנולוגיה. מלחמות הסייבר, גניבת (נפטון) הסייבר (בתעשיות המגוונות), פצחנים שהפכו להיות אויבים גם במישורים אישיים וגם למפעלים ולמוסדות ממשלה, למוסדות פיננסיים ולבנקים ברחבי בעולם. אנו שומעים גם על אובדן (נפטון) מידע במחשבים (אורנוס) בגלל הונאה וסודות במציאות עם הנפטון.

מידע בעל ערך עם הקלטות ומסמכים מאופסן במחשב או על "ענן", המתאר בצורה מושלמת את אורנוס-נפטון. הנ"ל פגיעים ועלולים ללכת לאיבוד או להיגנב דרך הסייבר. זו בעיה שתצבור תאוצה, והקשיים שיגיעו צפויים במהלך 2019-2017. החופש של האינטרנט עלול להסלים, לאיים על מדינות, עד שיתחיל לעורר מחשבות ותוכניות לשלוט על האינטרנט. לבטל את חופש הביטוי, המידע במסווה של ביטחון לאומי (וכל זה מקבל חיזוק עם "אדמטוס" שעובר בימים האלה למזל תאומים). הסיבות והתירוצים הגיוניים, קודם כל להגן על סודות מדינה, וגם על הסודות האישיים שלכם, הפרטיות שלכם, אותה אתם שומרים לעצמכם. אבל עם החששות הללו יגיעו גם לאינדבידואלים שיש להם סודות הנחשבים כאיום על המדינה ואלה הם אויבי המדינה. זה הבסיס ל"ציד מכשפות" (זה כבר קיים בכמה מדינות) אבל זה לא נגמר כאן, יש גם פוטנציאל שממשלות יתחילו להשתמש במידע כדי להביך את האויבים שלהן. למרות כל מה שנכתב עד כאן, הצד חיובי יגיע, וכל הנסיונות האלה יכשלו בסופו של דבר, בגלל שהאורנוס יתרחק מהנפטון בסופו של דבר אחרי 2019, והמשמעות של החופש והתנועה שהחלו ב-1993 כשאורנוס-נפטון היו בצמידות, ימשיך להתפתח לאורך השנים. גם יהיו הפרעות, או נסיונות לבטל ולשלוט על החופש הזה, הזרמים מתחת לפני השטח חזקים יותר וסביר להניח שהניסיונות לעצור ולשלוט על האינטרנט לא יצלח.

"האויב המסוכן ביותר בקרבנו לאמת ולחרות הוא הרוב המגובש, כן הרוב המגובש וליברלי" ( הנריק איבסן)

השילוב של אורנוס-נפטון פתח גם את הערוצים לרפואה "אחרת". הנפטון בעל האיכויות של החמלה, עם רצון לטפל בשילוב עם כוכב אורנוס שמייצג ערוץ חשיבה חדשני, גרמו לכך שבמהלך שנות ה-90, חלה התפתחות והכרה ברפואה האלטרנטיבית. אחרי 1995 החלו גם קופות החולים לשלב ולהכיר ברפואה האלטרנטיבית וההומופטית והיום כבר בחלק גדול מאוד מבתי החולים יש מרפאות בתחום. בשם "רפואה משלימה".

בשנות התשעים בעיקר אחרי הצמידות ב-1993, יותר ויותר אנשים פתחו ערוצי חשיבה נוספים לצד המעשי והריאלי. החיפוש אחרי משהו "נוסף" מעל החומר, עבר תהליך שהיה סוג של מהפכה שקטה, ובהדרגה יותר ויותר אנשים נחשפו לעולמות אחרים, עם פתיחות שעוזרת להבין את מה שקורה מעבר למציאות. להיפתח ולהבין את הנפלא שהם חווים בחושים, בתחושות ולהבין את אלה. רבים פנו גם ללימודי קבלה, מיסטיקה, תורות שונות, סדנות ל"עולם על טבעי". ואצלנו, בנוסף במהלך השנים האחרונות נפתחו גם "ישיבות חילוניות", ישיבות שבהן לומדים יהדות עם פרשנות מתקדמת, או מחזקים את הזהות היהודית בעזרת לימודי יהדות.

אם זכור לי נכון, 1993 הייתה השנה בה חסידות חב"ד החלה לפרסם ולדבר בצורה גלויה גם על בואו "המשיח". בעידודו של הרבי מלובביץ'.

" אם נחדל להאמין בעוצמת הרוח ולעמוד לימינה, נבטל את זכות קיומנו ואת יסוד קיומנו. לא יהיה לנו עוד ייעוד ולא יהיה לנו עתיד" (מרטין בובר)

תאריך:  19/05/2017   |   עודכן:  19/05/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המאבק כאן הוא לא על השטחים מדינות ערב רוצות שההסכם הבא יבוסס על הפרות ההסכם הקודם לעשות צדק עם לוי אשכול ומשה דיין העובדות על חיי הפלשתינים תחת שלטון ישראל אמת היסטורית ועובדות משפטיות מהו הפתרון האפשרי לסכסוך
19/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, גלעד נויטל, מדבר על הדרך להגיע לאולם, על הדרך להתכונן לדיון ועל הדרך להתנהל במהלך הדיון. הוא דיבר (יום ד', 17.5.17) בערב עיון של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין והדברים מצוטטים מפיו.
18/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
פסק דין קצר של בג"ץ מדגים שוב, כיצד עורכי דין מטריחים את בית המשפט העליון בעתירות סרק חסרות כל יסוד - מבלי שישאו באחריות כלשהי בשל עתירות אלו.
18/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
אחד מאסונות הטבע החמורים בתולדות מדינת ישראל מאז כינונה, היה אסון נאות הכיכר שהתרחש בשלהי שנת 1970, ובו קיפחו חייהם 20 בני אדם והוא נחשב עד לאסון השריפה בכרמל, לאסון הטבע החמור ביותר שהתרחש מאז קום המדינה עם השנים, נשכח סיפור האסון ורבים אינם מכירים אותו
18/05/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
"כוחו של גורל", מאת ג'וזפה ורדי, העולה באופרה הישראלית היא אופרה מרגשת וסוחפת, מרשימה ובעלת עצמה שבה מלהטט המנצח דניאל אורן עם התזמורת, הזמרים והמקהלה ומגיש לנו מעדן מוזיקלי משובח.
18/05/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il