|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

דונלד ונתניהו - תאומים מאוזנים

שני מנהיגים מקושרים עם מזלות האוויר (מאזניים ותאומים) ועל כן, יש להם יכולת להיות הגיוניים בהחלטותיהם ויתנו לרגש פחות לנהל (אם בכלל) כאשר הם צריכים להגיע להחלטות משמעותיות
21/05/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
טראמפ. תאומים [צילום: איוון ווצ'י/AP]

השבוע מתרחש הביקור החשוב והחגיגי של נשיא ארה"ב במדינת ישראל. על-מנת לדעת כיצד ישפיע ביקור זה עלינו, כדאי ללמוד על אופיים של שני המנהיגים. הכימיה האישית של האחד על השני יהיה מדד חשוב להשלכות המדיניות שיקבל נשיא ארה"ב.

ביבי נתניהו – ראש הממשלה, 21.10.1949, בן מזל מאזניים.

לעומת

דונלד טראמפ – נשיא ארצות הברית, 14.6.1946, בן מזל תאומים.

לא לחינם, הפרסומים בתקשורת מעידים על כך כי קיימת כימיה בין השניים.

גם המפות האישיות שלהם מצביעות על כך. שניהם מקושרים עם מזלות האוויר (מאזניים ותאומים) ועל כן, יש להם יכולת להיות הגיוניים בהחלטותיהם ויתנו לרגש פחות לנהל (אם בכלל) כאשר הם צריכים להגיע להחלטות משמעותיות.

גם הירח שמלמד על היכולת הרגשית של האדם נמצא אצל שניהם במזלות אש ואוויר, עובדה שמצביעה שיש להם יכולת להזין הזה את זה מבחינה רגשית ולמעשה שניהם מאוד מחבבים זה את זה ברמה האישית. שניהם זקוקים לריגושים מתמידים על-מנת להרגיש שהם בחיים. השעמום הכי גדול עבורם הוא – השיגרה. יש להם צרכים רגשיים דומים ושניהם גם יחד הוכיחו כבר שהרגש לא מנהל אותם, אלא החלטות ענייניות שיכולות להואיל להם. אדרנל גבוה המגיע מאתגרים שיש לכבוש או לנצח, הוא מנת חלקם היומית.

נתון נוסף דומה במפתם של השניים הוא הכוכב מארס. כוכב זה מלמד על יכולת עשייה ועל הקצב האישי של כל אחד מהם וכיצד הוא מביא את האישיות שלו לידי ביטוי.

אצל שניהם כוכב זה נמצא במזל אריה ובאותה המעלה ולכן שניהם מאוד מעריכים זה את כוחו של זה. שניהם אוהבים לפעול בראוותנות ובגדול והכבוד האישי מאוד מאוד מאוד חשוב לשניהם. לא בטוח שישכחו למי שמעליב אותם, ובעיקר ומעל לכל - האגו מנהל אותם ולכן שניהם כאריות ותיקים ירחרחו זה את זה, אך ידעו כל אחד מהם הגבולות של השני כך שהאנרגייה האישית שלכם די דומה.

דונלד טראמפ לא יכול להרשות לעצמו שלא לבוא עם בשורה כלשהי ולכן הסיכויים הם די רבים ש"משהו" יתחיל לזוז ומכאן כמובן שהדרך עוד ארוכה. גם צורת החשיבה שלהם מאוד מזינה זה את זה ואין ספק שבחדרי חדרים שניהם אנשים שמאוד מחבבים זה את זה. יש להם יכולת להאיר כל אחד אצל השני נקודות ראות חדשות.

סביר להניח שמדיניות החוץ שלנו תהייה תחת שלטונו של טראמפ טובה יותר, כיוון ששניהם דוברים את אותה ה"שפה" אם ברמה המילולית ואם ברמה האנרגטית.

ולנו לא נותר אלא לקוות שביקור זה אכן יניב את הפירות הנכונים להמשך שיתוף פעולה פורה בין שתי המנהיגים והמדינות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע עשויים להרגיש טוב ברמה החברתית בעיקר בגלל העובדה שכוכב כמו ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית החברים וגורם לכם להיות פופולאריים מתמיד
▪ ▪ ▪


טלה

השבוע יהיו לכם ימים נחמדים ואף מפתיעים, כיוון שכוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים מגיע למזל שלכם ויעניק לכם הפתעות נעימות בתחום האישי. גם בתחום המקצועי תוכלו לגייס את עזרתם של אחרים, כיוון שמצב הרוח שלכם יהיה טוב מהרגיל ועובדה זו תמשוך אליכם את האנשים. בכל מקרה אל תערבו חברים ועסקים בתקופה הקרובה. זהו זמן שמומלץ לכם לעשות הפרדה בין מעגלי החיים.

שור

ייתכן שתרגישו שאתם מעוניינים לנסוע לחו"ל לחופשה ולהבראה. יש לכם סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק. אל תרשו למעצורים פנימיים לנהל אתכם. בגלל עובדה זו ייתכן שלעיתים אתם מרגישים שהחיים שלכם חסומים ביכולת שלכם להתפתח כפי שהייתם רוצים. שפרו את הקשרים שלכם והרשו לעצמכם להיפתח לאופקים חדשים. מבחינה כלכלית עדיין יש לכם אפשרויות לשפר את עצמכם.

תאומים

הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים לסדר בכוחות עצמכם. ייתכן שתאלצו השבוע לטפל בנושאים רגשיים שמעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ לכם ליזום התחלות חדשות. הרגשות שלכם מוקצנים אך חבויים ולכן עליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. כוכב התקשורת נמצא בבית תת-המודע ולכן כל מה שאתם יכולים לעשות הוא, להקשיב לאני הפנימי שלכם ולהישאר נאמנים לרגשותיכם.

סרטן

היחסים בתחום המשפחה והקריירה עלולים להיות מאוד אמוציונאליים. נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם. זהו שבוע רגיש במיוחד ויחסים עלולים לעלות על שרטון כך שמומלץ לכם להיזהר. נצלו את הזמן בשבוע הקרוב לבדיקה מחודשת עם עצמכם ולבדיקת הגבולות הפנימיים שלכם בנושאי קריירה והמשפחה – פעלו רק לאחר קביעת סדרי עדיפויות. חשוב שתשמרו על הבריאות.

אריה

נושאי עבודה מאוד דומיננטיים בשבוע הקרוב, אך נראה שאתם בתקופה שהכול מרגיז אתכם ויש לכם נטייה להיכנס מהר למריבות. כיוון שכך, אתם עלולים להרגיש מותשים, אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלה. הביקורתיות שלכם אינה תורמת ליחסים עם אנשים ובמיוחד אלה שאתם קשורים איתם בקשר אישי והנמצאים במרחק מכם, וייתכן גם מעבר לים. חשוב שתשמרו על עצמאות אישית.

בתולה

העיסוק שלכם בכספים שמגיעים לכם לא יעזור לכם עכשיו כיוון שתלויים בזה גורמים נוספים מלבד אלה שאתם מקווים שיהיו. כוכב ההזדמנויות יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם ומעניק לכם שפע של אפשרויות חדשות. השתדלו לא לדחוף יותר מדי בנושאי עבודה כדי שלא תיקלעו למריבות מיותרות. זה הזמן לקחת פסק זמן קצר ולנוח, על-מנת להחזיר לעצמכם את הפרופורציה.

מאזניים

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש כיצד ואיך אתם רוצים לחיות בהמשך. כוכב וונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם ומביא לכם שיתופי פעולה שעד היום לא הייתם בטוחים לגביהם ועכשיו אתם מרגישים נשכרים מפעילויות אלה. השבוע מומלץ לכם לשמור על כל מוצא פיכם כדי שאנשים לא ייפגעו מכם בלי שכלל התכוונתם לכך.

עקרב

נראה שאתם לוקחים אחריות לאחר תקופה קשה ומפרכת ובעיקר בנושאי עבודה. היחסים בעבודה יכולים להיות קלים יותר עבורכם אם תפתחו שם גם את יחסי האנוש שלכם ותתחברו לאנשים. כרגע כספים שאתם מחכים להם עדיין לא הגיעו אליכם, אך אל תתנו לזה לעכב אתכם בתוכניותיכם. המצב הכלכלי שלכם עומד להשתפר כתוצאה מהאחריות שלקחתם על עצמכם.

קשת

זוהי תקופה קשה פיזית ונפשית בכל תחום. מבחינה כספית, אתם בהוצאות שלא התכוננתם להם ולכן אתם מוצאים את עצמכם במצבים לא פשוטים כיוון שלא השארתם לעצמכם רזרבות ליום סגריר. מבחינה רגשית מאחר שאתם מבינים שהכול אתם צריכים לעשות ובעיקר לבד, נראה שתכונה זהו מכבידה עליכם לעיתים עד מאוד. זוהי תקופה שבה תצטרכו להשמיע את קולכם בעבודה ונראה שיקשיבו לכם.

גדי

בסביבה הרחוקה והקרובה מפרגנים לכם על הישגים שלכם שנראה שאתם זוכים בהם לתמורה מלאה בכל צורה כלכלית ואישית. השכלתם לעשות הכל בחוכמה ולגשר על פערים שהיו לעיתים עמוקים ולעיתים גם חשבתם שלא תצליחו במשימות האישיות שלקחתם על עצמכם. עובדה זו נובעת מכך שלמדתם להקשיב לאחרים ולהקטין במידה את האגו שלכם כך שכולם כבר יודעים שאתם רציניים ואפשר לסמוך עליכם.

דלי

אתם עסוקים מאוד עם האנשים בסביבת מגורכם הטבעית ונראה שלעיתים קרובות תגובתכם אף מפתיעה את עצמכם כיוון שהיא בניגוד לציפיות של עצמכם מכם. אתם מגיבים כרגע ללחץ הסביבתי ולכן לעיתים אתם חמי מזג. אל תתרגזו אם המשפחה הקרובה שלכם לא תרצה לשתף איתכם פעולה, זוהי תגובה ישירה לעובדה שלפעמים הרחקתם אותם מכם. השקיעו בתחביבים שלכם ואת מצבי הרוח שלכם בטאו ביצירתיות.

דגים

אתם עסוקים בנושאים כספיים ויתכן גם של האנשים הקרובים לכם ביותר שיש לכם כוונה לעזור להם ולכן המצב הכלכלי שלכם פחות יציב. זהו שבוע שבו דפוסי המשפחה האישיים שלכם מול הסביבה מאוד יעסיקו אתכם כיוון שנראה שאתם נוטים לחשוב עם הדפוס הקורבני הרגיל שלכם, בעוד שהאחרים מנסים לעזור לכם כמיטב יכולתם. השיפוט שלכם עלול להיות לקוי כתוצאה מביקור נפטון במזל שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  21/05/2017   |   עודכן:  21/05/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דונלד ונתניהו - תאומים מאוזנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישע
23/05/17 11:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במשך ההיסטוריה נאסר על נשים לשחק על הבמה. המחזה של ג'פרי האצ'ר -"המין היפה", שעל פיו תורגם ועובד המחזה פרימדונה, ומתרחש במאה ה-15, הופק לראשונה בתיאטרון גשר. כעת הוא עולה בבימויו של עמית אפשטיין בסטודיו יורם לוינשטין. דמותו של השחקן הנערץ נד קינסטון קורמת עור וגידים בכיכובו המהפנט של נדב שמה, שחקן יפה תואר, בעל קול משובח ואישיות בימתית עם נוכחות כובשת. ההצגה נפתחת בסצינת הרצח הנודעת מתוך "אותלו" של שייקספיר, כשנדב שמה מופיע כדסדמונה, ותומר יוסף הוא אותלו הכושי. הצלחתו של קינסטון להפנט את הקהל כאשה הענוגה הפכה אותו כוכב הבמה האנגלית ואהוב הקהל והחברה הגבוהה אז.
21/05/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
במשך שנים נשאנו אני ואחי התאום בלפור חקק בתפקיד יושב אגודת הסופרים העברים - ותמיד פנינו בסוף הנאום בטקס הסיום לילדים הזוכים במילים "אנו מצפים לכם בהיכל הספרות, אתם דור המחר". אני מביא כאן נאום שנשאתי בתחרות של שנת תשע"ה, איגרת לילדים, ניסיון להסביר להם מה משמעות הכתיבה.
21/05/2017  |  הרצל חקק  |   כתבות
חלב פרה טוב או רע לבריאות? בשנים האחרונות מתרחב הדיון בנושא. להלן קצת סדר בנושא לקראת חג השבועות.
"הרבה לפנים משורת הדין, מאחר שלא נתבקשה תגובה, אין צו להוצאות" - דבריו של שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, בפסק דין שדחה על הסף עתירה לבג"ץ. ובפסק דין אחר של אותו שופט מאותו יום (18.5.17): "לפנים משורת הדין, ומשלא נתבקשה תגובה, אין צו להוצאות לטובת אוצר המדינה". ואנחנו שואלים: למה? מדוע שכולנו נשלם תמורת הזמן שגוזלים עותרי-סרק - והם ישלמו בדיוק כמונו?
21/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
חזרתי השבוע מקוריאה הדרומית, היה כיף, תודה ששאלתם... את ההבדלים בהרגלי האכילה ראיתי כבר בטיסה. בתפריט שחברת התעופה מספקת, ובמקרה הזה אירופלוט הרוסית (ואגב, כל הכבוד להם, יש תמחור קלורי של כל מנה) הוצע לנוסעים תפריט מערבי וארוחה קוריאנית. ומכיוון שבכל מנה צוינו הערך הקלורי וההרכב התזונתי, קל לעשות את האבחנה.
21/05/2017  |  רחל גרנות  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הם יוצאים אט אט מהמאורות האפלות באקדמיה בהן הושמו ומשתפים בתחושות המחנק האקדמי, הפחד מלהתבטא נגד הזרם, החרדה מאימת הפיטורים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il