|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות

מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
23/07/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא......לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת.
מומלץ לחברות ולא לזוגיות !

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד !!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה !!!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן. !

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב !!!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן !!!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

והרי התחזית

טיפ לילידי השבוע - יום ההולדת יעבור עליכם בנעימים, אם כי מחשבות אודות נושאים כלכליים יטרידו אתכם אך נראה שתעדיפו להשאיר אותן עבור עצמכם ולא לחלוק אותן עם האחרים.

טלה - אתם מצויים בתוך עולמכם האישי ובצורך ליצירתיות תוך כדי שאתם מנסים לשלב בתוכו את האחרים אך בתנאי שיתאמו לתפיסת העולם שלכם. זהו זמן שבו אתם פועלים כדי לממש את עצמכם אך בד-בבד אתם עדיין עושים זאת לעיתים קרובות למורת רוחם של הקרובים לכם. בשלב זה נראה שהקרובים בסביבת המגורים האישית שלכם מוכנים לסייע לכם בכל בקשותיכם ובאים לקראתכם.

שור - בתקופה הקרובה תהיו עסוקים במימוש עצמכם ביחס לאנשים שקרובים לכם במעגל המשפחתי. ייתכן שתמצאו את עצמכם מתלבטים מה נכון לעשות עבורכם ומה נכון לעשות עבור האחרים ולכן התשובה הנכונה ביותר תהיה היא שתקשיבו לצרכים האמיתיים שלכם ובהתאם לכך תפעלו. כמו-כן, השקיעו יותר זמן איכות לאנשים שזקוקים לכם אך מסיבות שונות לא היה באפשרותכם לעזור להם.

תאומים - אתם נמצאים בתקופה טובה שבה כוכב האהבה והתקשורת נמצא במזל שלכם . אתם יכולים לבנות את התדמית האישית שלכם בסביבה בה אתם חיים בדיוק כפי שהייתם רוצים שאנשים יכירו אתכם. מערכות היחסים שלכם משתפרות ונראה שאתם בשלב של התחלות חדשות. מבחינה כספית זוהי תקופה מצוינת על-מנת לבדוק את ההתנהלות שלכם מחדש, כיוון שנראה שגם כאן אתם עומדים בפני התקדמות כספית .

סרטן - השבוע נמצא הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה בבית הכספים שלכם כך שנראה שאתם שואבים כוחות לפעול בדרך שתהיה טובה ויעילה. גם הכוכב מרקורי המביא איתו יכולת ורבלית טובה נמצא במקום שיכול לעזור לכם לבטא את עצמכם, כך שזה הזמן לשתף גם אחרים בתוכניותיכם. במידה ויתאפשר לכם כלכלית קחו לעצמכם איש מקצוע שיעזור לכם להתארגן כספית.

אריה - ילידי יום ההולדת עוברים תקופה נעימה אך נראה שעדיין אתם מסתירים את תחושותיכם האמיתיות ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש נוקבים עם עצמכם לעומת הסביבה. חשוב שתבינו את המניעים של האחרים בכל פעם שאתם מנסים לקבוע עמדה ודרכי התנהגות. זה הזמן שלכם לצאת יותר בין אנשים כיוון שנראה שיש לכם יכולת בפרק זמן זה להגיע אל אנשים שיתאמו לכם בהמשך.

בתולה - הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המקושר איתכם מבקר עכשיו במזל שלכם וגורם לכם להרגיש נוח יותר מתמיד, כיוון שעכשיו יש לכם יכולת להוציא מעצמכם את החלקים היותר טובים של אישיותכם. זה הזמן שלכם לא לנסות לשלוט בחיים או בנסיבות, אלא ללמוד ולהניח לדברים וליהנות מזרימה טבעית. מבחינה רגשית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להראות את הצדדים הנוספים הרכים יותר של אישיותכם.

מאזניים - הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם, כך שעד לסוף השנה יהיה הכי נכון עבורכם להשקיע בקידום יחסי הצבור שלכם ובנושא המקצועי אותו נראה שמומלץ לכם לטפח. תהייה לכם הזדמנות להצלחה ונראה שאנשים שבעבר ביקשו את עזרתכם יחזרו לבקש את שרותכם. בנושאי יחסים בין אישיים נראה שאתם פחות מעוניינים לשתף את האחרים ואתם מרגישים שמוטב לכם להשאיר את רגשותיכם לעצמכם.

עקרב - הכוכב סטורן הידוע ככוכב מקשה, מעכב אך גורם ללקיחת אחריות בדיוק במקומות הרגישים ביותר, נמצא כרגע בבית הכספים שלכם ועדיין משפיע עליכם מבחינה כספית לקחת אחריות חדשה ואף להתנהל אחרת כדי לשפר לעצמכם את המעמד. נראה שבהמשך תגידו תודה ותוקירו את התקופה הקשה שגרמה לכם להתקדמות ולשיפור בדיוק במקומות שהייתם זקוקים להם.

קשת - בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח מחדש לעצמכם את יעילותכם בתחומי חיים שלמעשה אינם אהובים עליכם במיוחד. מסתבר שבכל פעם שקורה לכם אירוע שאתם צריכים להיות בו אסרטיביים, אתם מרגישים שלא בנוח ומנסים לדחות את הרגע שבו תאלצו לעמוד מול אנשים ולהתמודד על הערכים שלכם. כדי להתרענן, מומלץ לכם לנסוע לחופשה או למקום כלשהו שבו תוכלו לנוח ולהתפנק כאוות נפשכם.

גדי - זוהי תקופה שבה תאלצו לבדוק את התנאים שנוצרו בבית למול אלה שנוצרו בעבודה. נראה שאתם צריכים ללמוד לשלב בין השניים ולא תמיד זה הולך לכם. כמו-כן, מומלץ לכם להחליט מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר להמשיך בקשרים אישיים איתם ומיהם האנשים שמוטב לכם להתרחק מהם ומחברתם. נסו להימנע ממריבות וחיכוכים עם אנשים קרובים שרוצים בטובתכם.

דלי - אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, כך שזה הזמן המתאים לחשבונות נפש ולחשוב כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות ומהם הנושאים שאתם רוצים לפתח אותם בחייכם, על-מנת שתוכלו להתקדם. כספים דורשים התייחסות זהירה בגלל הבזבזנות שלכם. בנוסף, נושאי העבודה והקידום יעלו על הפרק ואתם תהיו במיטבכם על-מנת לבקש את הקידום לו אתם ראויים.

דגים - הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם, כך שבשבוע הקרוב תהיו בקרבת אנשים קרובים שיגרמו לכם להבין שאתם נמצאים במקום טוב ועם עשייה משמעותית עבור אלה שכל כך איכפת לכם מהם. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים כיוון שאתם אנשים מאוד רגשיים ועם נתינה מאוד גדולה לזולת. התרחקו מאלה שמנסים לגזול מכם את טוב לבכם, מבלי לתת לכם דבר בתמורה.

תאריך:  23/07/2017   |   עודכן:  23/07/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מקבת" המחזה הנודע של ויליאם שייקספיר, העולה בבית צבי ברמת גן הוא הפקה מרהיבה, מוזיקלית ושזורה משחק נפלא ועיצוב חדשני ומרתק. אפילו שייקספיר שישב לצידי באולם, פימפם בנחת ממקטרתו וחייך בהנאה, מתופף קלות על מסעד הכסא לקצב שירת המכשפות.
23/07/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
מאיפה להתחיל? הצגה שתופשת אותך בגרונך ולא מניחה לך לחשוב על דבר מלבדה. בסקוטלנד המצויה במלחמת קיום, מנצח המצביא מקבת את האויבים וזוכה בתואר אציל מידי המלך דאנקן (דניאל חסין הכה מרשים בהופעתו המלכותית). על במה המעוצבת בסגנון סוריאליסטי מדהים ורב השראה של גדול מעצבי הבמה בארץ, סשה לישיאנסקי, פותחות את המחזה שלושת המכשפות, שמשום מה שרות את המסר בסגנון אופראי, את המסר שבעטיו מתרחשת כל הטרגדיה והוא הגורם לשינויים ההיסטורים. הן מספרות שמקבת יהיה בעתיד המלך, לאחר שיוכתר כאלוף קודור. השמועה מגיעה גם אל מקבת והוא רואה אותן, את הדמויות הלא ריאליות, שומע, ומפנים. מכאן מתחיל גלגל האירועים להסתובב.
23/07/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אחת משתי הצגות הסיום של מחזור נ"ה בבית צבי (השנייה היא "מקבת" ועליה נכתוב), יאה ביותר להמחיש עד לאלו הישגים הצליחו השחקנים הצעירים להגיע במשך לימודיהם. הבימאית הרגישה והמיוחדת מעיה שעיה, גם היא בוגרת בית צבי בעברה, צלחה להפיק מהסיפור הידוע שהוצג בארץ פעמים רבות, משהו עסיסי, שכה שונה מהפקות העבר השונות. זאת, הודות לגישת הבימוי המיוחדת שלה, הכה רעננה ויצירתית, והן הודות לקאסט המשובח שמשחק בהצגה. כולל היוצרים רבי הדמיון כמו מעצבת התפאורה דפנה פרץ, שהשכילה ביצירתה למקד את תשומת הלב למעין פסל ענק במרכז הבמה מכוסה בבדים לבנים, וכשאלה הוסרו - התגלתה שמלת החתונה של רוסיטה היפה. אך לא רק. הפסל שסביבו היו כרוכים סלילי בד לב ותחרה, והבד הלבן שעטה על ריצפת הבמה באולם הקטנטן, הם שהעניקו לצבע הלבן הכה קשור לבתולים, טוהר ונישואים את מהות המחזה. קריעת רצועות הבד בסיום, מעידה על הבלות החוקים השמרנים הקפואים וחוסר הטעם שבהמתנה החסרת הטעם של הרווקה לארוס המתבושש לחזור.
23/07/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אתם יודעים מי אשם ברצח משפחת סלומון בחלמיש? לא המחבל, לא שולחיו, לא מסייעיו, לא המסיתים. בנימין נתניהו אשם. זה מה שכותב (יום א', 23.7.17) נחום ברנע על פני שני עמודים בידיעות אחרונות במפגן של שנאה, בורות, שקרים וטמטום. והכי גרוע: ברנע מאמץ את הנרטיב של המחבלים - ישראל היא האשמה.
23/07/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
"מדינות ערב חזקות בפרסום הודעות גינוי ובהפצתן בטוויטר ולא במעשים נגד ישראל". כך אמר לי השבוע גורם פלשתיני בכיר בתנועת פתח בהתייחסו למשבר סביב סוגיית סגירת מסגד אל-אקצה בעקבות הפיגוע הנפשע בשער האריות והצבת גלאי המתכות בשערי הר-הבית. דבריו נאמרו לאחר הפרסום ב-18 ביולי בעיתון הסעודי "אילאף", כי מלך סעודיה סלמאן בן עבד אלעזיז פנה לארה"ב, בניסיון לפתור את המשבר של סגירת מסגד אל-אקצה בירושלים לאחר הפיגוע, וביקש ממנה שישראל תפתח את המסגד לתפילה.
21/07/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il