'שירותי בריאות כללית' עולה בקמפיין לקידום בריאות המשפחה בשיתוף עם אוסם נסטלה. הקמפיין מסביר את החשיבות של אכילת ארוחת הבוקר אצל ילדים.
הקמפיין החדש מדגיש את המלצת מומחי הכללית: ארוחת בוקר הכוללת דגנים מלאים וחלב תעניק לילדכם כוח ותתרום לשיפור ההישגים. הקמפיין יעלה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בטלוויזיה ובאינטרנט למשך כשבועיים.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית: "הכללית, הדואגת לכ-3.8 מיליון לקוחות בישראל, שמה לעצמה כאסטרטגיה לקדם חיים בריאים. כיום ידוע ומוכח כי ארוחת הבוקר הינה מרכיב משמעותי במערך התזונה שלנו ושל ילדינו, ועל כן הכללית רואה בקמפיין מהלך הסברתי משמעותי להקניית הרגלים נכונים ולעידוד ציבור ההורים והילדים לאמץ הרגלי חיים שישפרו את איכות חייהם. מהלך זה מהווה המשך טבעי למסע ההסברה להגברת המודעות לצריכת 3 מוצרי חלב ביום.
האריה וארוחת הבוקר
בסרט החדש, הממשיך את השפה התקשורתית של חמודי, מחליט חמודי להגיע לארוחת הבוקר במטבח המשפחתי כשהוא מחופש לאריה ומתנהג כמו אריה. אמא של חמודי ממהרת לתת לו ארוחה שהולמת את 'מלך החיות', דגני בוקר מלאים "שיתנו לו מלא מלא כוח". כשאמו משתפת פעולה במשחק האריה ונוהמת לעברו בתום הארוחה, הוא מוריד את התחפושת ואומר לה, "אמא מה את עושה? אני כבר לא אריה, אני ילד". הסרט מבליט את החשיבות של אכילת ארוחת בוקר, המכילה דגנים מלאים ובתוספת חלב. הסרט מסתיים בהמלצה של מומחי הכללית: "ארוחת בוקר עם דגנים מלאים וחלב מעניקה לילדכם הרבה כוח ותורמת לשיפור הישגים".