|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

כוכב מארס מגיע לביקור

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות
11/06/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
תוספת אנרגיה [צילום: AP]

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה במזל דלי. הכוכב ישהה במזל דלי וגם במזל גדי משבוע זה ועד לתחילת חודש ספטמבר. ביקור ארוך זה יתאפשר בגלל הנסיגה אותה הוא מתחיל ממחצית החודש במזל דלי ועד לסוף חודש אוגוסט 2018 ובמזל גדי. תהליך זה מבשר קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.

אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת אנרגיה וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי, הופך להיות קליל ואפשרי. אכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

הפעם ייהנו מכוחו של כוכב זה המזלות הבאים: קשת, מאזניים, דלי, גדי, בתולה ומאזניים, כאשר כל השאר יחוו יותר חוסר נוחות מאשר חוויות טובות.

כל המזלות שלא ציינתי, עלולים בזמן הנסיגה לחוות קשיים גבוהים מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה. בעיות שלא צפיתן אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך. ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול.

חכו... ואת תוכניותיכם המשיכו לבצע רק עם סיום הנסיגה.

מזל דלי וכל מזלות האוויר והאש יהיו המזלות היחידים שהכוח עד לתחילת הנסיגה ייתן להם את היכולת ליצור, לפעול ולעשות, אך לאט-לאט יחושו שהכול מתחיל להיות כבד וקשה מהרגיל לעשייה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי כל המזלות יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.

המזלות אריה, שור ועקרב ירגישו במיוחד שהעשייה שלהם מתנהלת תחת עומס ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, שעלולה להביא איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים יהיו בהיבטים קשים זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא יותר אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.

הזווית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה ונולדו בשליש הראשון והשני של המזל. כמו-כן, מי שנולד בסוף המזלות גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

אלה מכם שלא ציינתי, לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו, או מצבים קוסמיים.

ומה במפת המדינה?

כוכב מארס שהוא אל המלחמה משפיע על מפת המדינה בצורה קשה במיוחד במהלך החודשים הקרובים ובמיוחד לקראת תחילת הנסיגה בסוף החודש. ולכן, אם לא ניזהר וננהג בסבלנות מרבית, צפויים לנו ימים לא קלים גם מבחינת מזג האוויר שיהיה חם במיוחד, עובדה שיכולה לגרום לשרפות, הצתות ועימותים אלימים וקשים שיגרמו לכולם לשאול מה התכלית לכל הקושי ומה יש לעשות על-מנת לנסות ולהימנע מעימותים שיקרו בהרחבה ובכמה חזיתות. בכל מקרה, האנרגיה שתלווה את כל התקופה הזו, היא אנרגיה של הפעלת כוח עד כדי אלימות ולא רק במישור המדיני, אלא גם בין אדם לחברו.

נקודת האור בכל התקופה הקרובה תהייה העובדה שהפעם מבחינה מדינית, לא נהייה מבודדים בעולם כמו בפעמים אחרות, ונראה שיהיו גם כאלה שיכירו בצורך שלנו להגן על המדינה ועל האזרחים.

מאחר שהנסיגה כבר משפיעה למרות שבאופן רשמי היא נכנסת רק בתאריך ה-26 נראה שעכשיו זה בדיוק הזמן לחשוב כיצד לנסות ולנטרל את חבית חומר הנפץ שאנו יושבים עליה מבלי לפוצץ אותה ולגרום לעצמנו ולשכנינו הערבים נזק.

בברכת ימים טובים וקלים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי כל הנושא הכספי שלכם, נראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית ולכן זה הזמן לחכות
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב תרגישו חוסר ודאות לגבי דרך המשכת הפעילות שלכם בנושאים שאתם רואים אותם כשליחות חברתית. נראה שיש לכם אפשרויות רבות ליצור ולפעול, אך איכשהו הדרך הנכונה עדיין לא ברורה לכם. הצורך שלכם בעצמאות מוביל אתכם למקומות יפים מאוד שבהם תוכלו לשווק את עצמכם ולהגיע להצלחה.

שור

הכוכב מארס שמביא אתו עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה אתם מאוד מרוצים מעצמכם ומההתנהלות המקצועית שלכם. בנוסף, השמש בשמיים נמצאת כרגע בבית הכספים שלכם ומנהלת אתכם היטב. במהלך כל החודש הקרוב תוכלו להמשיך בתוכניות הכלכליות שלכם ולהבין שאתם יכולים כבר ליהנות מפרות השקעתם.

תאומים

הכוכב שלכם נמצא בבית הכספים ולכן זוהי תקופה מצוינת להרגיש שהנה אתם יכולים לעשות עצירה כלשהי ולבדוק את ההתנהלות האישית שלכם עד עכשיו על-מנת לדעת כיצד ולהמשיך בתוכניותיכם העתידיות. נראה שמסיבות מאוד אישיות אתם לא יכולים לחשוף את כל מחשבותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם.

סרטן

הכוכב מרקורי נכנס למזל שלכם וגורם לכם להיות יותר חסרי מנוחה ביחס לאנשים שונים שנמאס לכם להיות אלה שנושאים את צרותיהם על גבכם. החלק הטיפולי שלכם מתחיל להיות עמוס במיוחד כיוון שאתם מתחילים להרגיש את הצורך ביצירת חיים עצמאיים, משוחררים ופחות להיות תלויים באחרים. ייתכן שתרגישו כבולים עדיין למשך כל החודש הקרוב.

אריה

הכוכב ונוס שאחראי על החלק הנשי המפנק באישיותו של האדם נכנס למזל שלכם גורם לכך שגם אם אתם גברים תרגישו צורך לשפר את מערכות היחסים שלכם עם אנשים קרובים. נראה שאתם מחוברים להתנהלות הרגשית התת הכרתית שלכם וזה הזמן לבדוק עם עצמכם את דעותיכם האישיות והרגשיות על-מנת לעזור לעצמכם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה.

בתולה

מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב כיוון שאנשים קרובים חושבים שאתם נותנים ומועילים, עובדה שמעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת. היזהרו לא להיתפס לאידאליזציה של חברים, כיוון שבכך אתם יכולים גם למצוא את עצמכם נפגעים ולא נתרמים.

מאזניים

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית היצירתיות ומאפשר לכם להרגיש אנרגטיים במיוחד ולפעול בדרכים נעימות על-מנת להשיג את מטרותיכם בדרך מעניינת ויצירתית. נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם כיוון שרק עכשיו אתם מתחילים להבין שהנה הצלחתם להגיע למטרות שלכם.

עקרב

הצורך שלכם לקחת אחריות מנהל לכם את החיים וזוהי עובדה שדי מקשה עליכם כיוון שבכל מקרה אתם אנשים שחשוב לכם להיות בסדר ולוקחים על עצמכם מטלות רבות. בתקופה האחרונה נראה שאתם מתעמתים עם עובדות החיים וזוהי תחושה מאוד לא פשוטה שמדי פעם גורמת לכם לתסכול של מה ואיך לעשות כדי לוודא שאתם פועלים נכון לכיוון המטרה.

קשת

בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש צורך מבחינה נפשית ורגשית ביחסים בין אישיים קרובים עם אנשים שיקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים שיש בהם מרחב אישי, אך גם עומק נפשי. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם שגורמת לכם לחוש בצורך בעשיית חשבונות נפש רגשיים.

גדי

נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם בעצמכם בשנים האחרונות וגם העברתם את הקרובים לכם, גורמים לכם לתקופה של חוסר ודאות עד כדי כך שביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. עובדה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ולבלבול כיוון שמאוד חשוב לכם להיות מובילים ומעצבים בדעותיכם האישיות.

דלי

מבחינה כספית זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם נגררים לכך בעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם. נראה שדעות שונות ממה שהורגלתם אליהם עד עכשיו יכולות לגרום לכם להבין שאינכם חייבים לפעול בצורה אימפולסיבית.

דגים

אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך שלעתים אתם שוכחים את עצמכם. עובדה זו עלולה לגרום לכם להוצאות כלכליות מיותרות. מצד אחד, בגלל העובדה שאתם נוטים ללכת אחר צו לבכם ולפעול עבור עצמכם אך מצד שני, אתם יודעים שאתם ממש מרגישים שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן איכות עם צעירים מכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  11/06/2018   |   עודכן:  11/06/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"הבליינד דיי" הוא יום מיוחד בלוח השנה. היום הזה מצוין בישראל בכל שנה באופן רשמי בתאריך ה-6.6 מתוך כוונה שב-6.6 כל אזרחי המדינה, יכולים לחשוב בצבע גם אם הם לא רואים 6/6. הבליינד דיי מתנהל מדי שנה על-פי הסלוגן: "תעצמו את העיניים - ותראו!" מתוך החשיבה שגם כאשר לא רואים 6/6 ניתן לחשוב בצבע.
11/06/2018  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
לאחר שסיימתי לקרוא את "תמול שלשום", יצירתו המונומנטאליות של חתן פרס נובל הישראלי, שמואל יוסף עגנון המתרחשת כולה בירושלים, שמתי פעמיי כאילו נכפה אני אל הרחוב ומצאתי את עצמי ניצב מול שערי ה"אליאנס" בעיר. יותר מאשר לחפש את בית הספר, ששכן כאן פעם, חיפשתי את הכלב האגדי ביותר בתולדות ירושלים, ארץ ישראל ואולי העולם כולו - הכלב בלק, שנטבל כאן בשמו.
11/06/2018  |  בלפור חקק  |   כתבות
בקמפוס אוניברסיטת תל אביב בקצה מדשאה, שוכנת יצירתו של האמן דני קרוון, "הספסל", ע"ש פרופ' צבי יעבץ, ממקימי האוניברסיטה. זו יצירה חדשה יחסית, ונראה כי לא רבים שמעו עליה או מכירים וראו אותה.
10/06/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
אורן הוד, שנולד בכ"ז באב תשכ"ח, 21 באוגוסט 1968, יוכל לחגוג בקרוב יום הולדת עגול שמח, בהגיעו לגיל 50. הוד, מהנדס בהשכלתו, מכהן זה יותר משבע שנים כמנכ"ל חברת אפריקה-ישראל למגורים. אלו שנים מוצלחות לו ולחברה. הרווחים בעלייה והחברה שבעת רצון מביצועיו.
08/06/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
הנה מספר אירועים בעיר המלאכים, היא לוס אנג׳לס שלחופי האוקינוס השקט: ארוחת צהריים לתומכים בפסטיבל הסרטים הישראלי ה-32 בלוס אנג׳לס; איגוד המסחר קליפורניה-ישראל מארח לארוחת ערב ופגישה עם משקיעים מקומיים את קבוצת היזמים שהביאה קרן מרג׳ מאורנג׳ קאונטי; ארגון "גדולים מהחיים" (המביא ילדים חולי סרטן מישראל לארה"ב לעשרה-ימי כיף) עורך את אירוע "טעם ישראל" עם שפים ישראלים ידועים שהגיעו לכאן במיוחד עבור האירוע; הקונסוליה עורכת את חגיגת שנת ה-70 של מדינת ישראל המודרנית באולפני יוניברסל עם למעלה מ-700 מוזמנים. ולא הספקתי לגעת ולו בקצה קצהו של המזלג במקצת האירועים הקורים כאן בעיר.
08/06/2018  |  ארי בוסל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף יריב לוין מפגין צביעות
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il