|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

כוכב התקשורת מרקורי נכנס לנסיגה

לצערי ולצער כולנו, המתח, השריפות והעימות, עדיין יימשכו כל עוד תימשך נסיגת כוכב מארס והתיישרותו לקראת סוף חודש אוגוסט מאזן האימה הזה ימשיך להדאיג את כולם ובמיוחד בשבועיים הקרובים צריך כאן כוח חזק מאוד מצד ראש הממשלה, על-מנת לא להיגרר למלחמה נוספת
16/07/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כוכב מרקורי משפיע על נתניהו [צילום: פרנסיס מורי/AP]

ושוב אנחנו עומדים בפני כניסת כוכב התקשורת מרקורי לנסיגה במזל אריה כשמצטרפת לכך העובדה שנסיגה זו מתרחשת בזמן רגיש מאוד במפת המדינה.

כוכב מרקורי נכנס לנסיגה במקום בו הוא משפיע במפת המדינה על יכולת התפקוד של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואכן הוא נמצא במצב של קושי ולחץ רב כדי לנסות ולפעול בהגיון ולא מתוך אימפולסיביות.

עוזרת לו העובדה שהוא בן מזל מאזניים, שמטבעו נותן לו איפוק טבעי, אך המתפרש פעמים רבות כחולשה. כרגע קיימת אצלו דאגה משמעותית ורצינית לטובת המדינה וגם העובדה שאל המלחמה, העשייה והדליקות, מארס משפיע בצורה אגרסיבית על המתרחש, לא מוסיף רגיעה. המצב הביטחוני ימשיך להיות מתוח והגבול בין מה נכון לעשות וכיצד ילך ויטשטש.

לצערי ולצער כולנו, המתח, השריפות והעימות, עדיין יימשכו כל עוד תימשך נסיגת כוכב מארס והתיישרותו לקראת סוף חודש אוגוסט. מאזן האימה הזה ימשיך להדאיג את כולם ובמיוחד בשבועיים הקרובים. צריך כאן כוח חזק מאוד מצד ראש הממשלה, על-מנת לא להיגרר למלחמה נוספת.

מאחר שכוכב מרקורי שנכנס לנסיגה הוא גם כוכב התקשורת, הרי שכוכב זה ייקח חלק פעיל מאוד במשא-ומתן ויהיו שינויים כל הזמן, עד אשר דברים יתייצבו לקראת סיום הנסיגה בחודש הבא. הסכמים שיוסכמו לא יכובדו והבטחות שיובטחו גם הן לא תתקיימנה ולא תעמודנה במבחן המציאות.

ואנחנו האזרחים יכולים רק לנסות ולהגן על עצמנו בתוך כל המכלול שגדול מאיתנו ולרוב גם אין לנו השפעה ממשית עליו. ולמרות הכל, לעיתים דווקא נסיגת מרקורי מאירה את המקומות הדורשים טיפול ובדק בית ועם התייחסות נכונה ניתן לטפל בבעיה.

ולכן, בואו נהייה ערניים, כיוון שבשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל אריה, אך כבר עכשיו אנו חשים בפעילות הכוכב והשפעתו.

התאריכים יהיו בין ה-23.7 ועד לתאריך 22.8. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב, יהיו בעיקר המזלות הבאים שנולדו בשליש השני של המזל: אריה, דלי, עקרב, שור, דגים וגדי. כל שאר המזלות יחושו בנסיגה בהתאם לקשרים האישיים שלהם עם המזלות שציינתי.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב, הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא התגלו, יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים, דווקא בזמן נסיגה, מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אף אחד מהצדדים לא נמצא. הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים, כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. בכל מקרה, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


טיפ לילידי השבוע

ילידי השליש האחרון והשני של המזל, יכולים לשמוח לאחר תקופה ארוכה, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות, יצא מהנסיגה ועדיין יוצר כלפיכם זוויות טובות שמביאות איתן התחלות חדשות.

טלה

כוכבים משמעותיים כמו סטורן, שמביא איתו עיכובים ופלוטו שמביא איתו שינויים ומהפך, נמצאים אצלכם בבית הקריירה ולכן זה הזמן הנכון לעשות את המהפכים שאתם רוצים לבצע מזה זמן רב. יש לכם את האומץ הדרוש ואת המוטיבציה ליישם תוכניות לטווח הארוך. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, תרגישו שאתם חייבים לבצע את השינויים הדרושים, כיוון שהזמן מתחיל לאזול.

שור

הכוכב מארס נמצא בתחנה בבית הקריירה שלכם, עובדה שמביאה אליכם אתגרים מאוד משמעותיים ואתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים שאתם נדרשים להגיע להחלטות ולא בטוח שהן תהיינה טובות כרגע עבורכם, כיוון שאתם עצבניים יותר מתמיד ורוצים להראות לכולם שאתם מצליחים ומוצלחים. הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת, יבצע נסיגה אצלכם בבית המשפחה ואתם תאלצו להביע את דעתכם.

תאומים

הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שהוא מקום הקשור ליחסים שלכם עם אנשים קרובים ולרצון שלכם לשהות במקום שמסב לכם נחת. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפיצוי הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן

הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת ותנועה, נמצא בבית הכספים שלכם ולמעשה יישאר שם כל החודש הקרוב, כך שנראה שבתקופה זו תחוו אירועים על-רקע כלכלי שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד מתוסכלים בגלל נסיגת הכוכב. יש לכם צורך לפנק את הקרובים לכם, אך נראה שהאילוצים אותם אתם חווים השבוע, לא מאפשרים לכם לבצע זאת. ובכל זאת הרשו לעצמכם דברים קטנים ומשמחים.

אריה

יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן עובדה משמעותית והיא שילידי המזל חווים התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב מארס שעצר אצלכם בכל תקופת הנסיגה בבית הזוגיות והשותפויות וגרם לכם להבין כי נושא זה חשוב במיוחד ואף הכניס פרופורציה חדשה לחייכם. ילידי השליש השני והאחרון עומדים לחוש את האנרגיה של כוכב התקשורת מרקורי שיביא איתו נסיגה במזל שלכם.

בתולה

מבחינה אישית זוהי תקופה טובה לפינוק וגם לחזק את היחסים ברמה הרוחנית וללמוד להקשיב לתת המודע שלכם שעכשיו פעיל יותר מתמיד. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים, לא ייצאו לפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים. ולכן זה בדיוק הזמן שלכם ללמוד להרפות וללמוד שלא כל דבר יכול להיות בשליטה.

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי על אסתטיקה וגם על מערכות יחסים, נמצא אצלכם במקום שדורש מכם להסתיר את הרגשות האמיתיים שלכם. כמו-כן, כוכב התקשורת מרקורי עומד לבצע נסיגה בבית המעמד החברתי שלכם, כך שייתכן שדברים רבים שעד היום לא הייתם מודעים להם, יצופו על-פני השטח.

עקרב

הכוכב מארס שהוא גם שליט המזל שלכם, נמצא אצלכם בבית המשפחה לביקור ארוך, כיוון שעדיין לא יצא מהנסיגה. עובדה זו מלמדת, כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בתחומים החשובים לכם. בנוסף, גם בית הקריירה שלכם מופעל כעת על-ידי כוכב התקשורת, כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך.

קשת

בתקופה הקרובה עדיין נמצא בבית תת-ההכרה שלכם הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע של תובנות חדשות לדפוסי התנהגות שתהיתם מה לעשות ביחס אליהם. אתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות הפנימיים וללכת קדימה. לעיתים זוהי תקופה קשה, כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בתוך תת-ההכרה שלכם לקבלת תשובות. מנגד, גם קשיים כלכליים לא מקלים עליכם.

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים החברתיות שלכם, כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות לחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב, מומלץ לכם לפעול לחיזוק היחסים החברתיים שלכם ולנסות לפעול לטובת הכלל ופחות עבור טובתכם האישית.

דלי

זוהי תקופה מאוד סוערת עבורכם, כיוון שמרבית הכוכבים משפיעים על המזל שלכם ואתם נדרשים לעשייה משמעותית על-מנת לגרום לעצמכם להמשיך וללכת בדרך בה בחרתם. נושאי עבודה חשובים לכם ונראה שאתם מוכנים להשקיע הרבה זמן, מרץ ואנרגיה על-מנת שתצאו מרוצים מהשינויים שעומדים להיכנס לחייכם. בעוד כחודש ייצא הכוכב מארס מהנסיגה במזל שלכם ותחושו הקלה.

דגים

בחודש הקרוב יימצא כוכב התקשורת מרקורי בנסיגה בבית העבודה והבריאות שלכם. עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף, תאבדו אנרגיה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם, לגוף שלכם ולאני הפנימי על-מנת שלא תסחטו את עצמכם יתר על המידה. עשייה למען הזולת, תסב לכם נחת ולכן זה הזמן לנסות ולמצוא מהו התחום המתאים לכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  16/07/2018   |   עודכן:  16/07/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוכב התקשורת מרקורי נכנס לנסיגה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כל מילה, שאני מעלה זה עתה על הדף, עולה מהוססת מדדה לאטה, אינה משוכנעת, שהצליחה לתת ביטוי הולם לסערה, שלוותה אותי הקורא, שרק מבקש במילים להושיט יד תומכת לפרץ נפש כואבת, השוכנת בחדרי לב זועק של משוררת, שעל ספר שיריה אני מבקש לכתוב, מבקש לגעת בו רק בנגיעות קלות.
16/07/2018  |  איתן קלינסקי  |   כתבות
השנינות שהייתה שזורה ב"וויצ'ים" (בדיחות) של הצמד הבינלאומי הנודע, מקורה היה עוד בחייהם בלודג', פולין, משם נמלטו עם הכיבוש הנאצי לרוסיה. לאחר המלחמה הופיעו ברחבי אירופה במחנות העקורים ואז עלו לישראל. המדיניות של בן-גוריון אז הייתה לאסור על הופעות בשפה היידית, מה שאילץ אותם להופיע בשנות ה-50 בצפון ודרום אמריקה בהצלחה גדולה. בהמשך, הצנזורה אישרה להם להופיע רק שישה שבועות בשנה, כשלאחר-מכן התירו להם להופיע ביידיש בתנאי ששליש מהתוכנית יהיה בעברית, כולל הופעה של זמרת בעברית.
15/07/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
עם היודע דבר מותו של "צרלי", פרסמה הנהלת קהילת קיבוץ עין גדי הודעת אבל וזו לשונה: צ'רלי (יורם צורי) חבר הקיבוץ איננו. צ'רלי של השפם והטיולים, המכנסיים הקצרים, המצלמה, הכלבים והסיפורים. צ'רלי המדריך עם המטריה, אחד מסמלי עין גדי הפופולריים והמזוהים ביותר. צ'רלי שהוא חלק מהנוף גם כשכבר לא נראה יותר על מדרכות הקיבוץ".
15/07/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
לאורך שנות ה-40 ובחלק משנות ה-50, נערך באולם קולנוע מוגרבי בתל אביב, לרוב בליל שבת, אירוע תרבות שבועי בשם "עיתון העיתונאים", במסגרתו עלו לבמה עיתונאים, אנשי רוח, אישי ציבור והרצו - שוחחו הביעו את דעותיהם בנושאי מדינה וחברה - נושאי ביטחון, עלייה, התיישבות, כלכלה, תרבות ועוד.
15/07/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
חברת נתנאל גרופ חתמה לפני שבועיים (יום ו', 29.6.18) על אחת מעסקות הנדל"ן המבריקות של השנה האחרונה, שהיא כנראה גם העסקה הגדולה ביותר של החברה עצמה עד היום: היא מכרה לחברת אלדד פרי מגרש בן 11.4 דונם ברחוב יוברט המפרי בשכונת שגיא בלוד. פרי ישלם 157 מיליון שקל.
13/07/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il