|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מזל טוב לילדי העקרב

הכוכב ונוס שהוא גם הכוכב שאתם אוהבים לאהוב, יעזור לכם לממש את הצורך שלכם לפנק ולהתפנק בחודש הקרוב תוכלו להרשות זאת לעצמכם עם אנשים קרובים במיוחד שירצו לפרגן לכם בתקופת יום ההולדת
29/10/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
שינוי חשיבה [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל עקרב עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שתי המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה. אולם אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל קשת - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל עקרב עם מזל דלי - זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים (:

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל עקרב עם מזל טלה - זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על-ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

מזל עקרב עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על-ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!

מזל עקרב עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!

מזל עקרב עם מזל סרטן - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל אריה - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!

מזל עקרב עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!

מזל עקרב עם מזל מאזניים - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע

ילידי השבוע מוזמנים להיפתח להתחלות חדשות, אם כי די איטיות מבחינתכם, בגלל שהייתו של הכוכב המעכב סטורן במקום המצריך שינוי חשיבה לגבי התחלות חדשות
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בשינויים מהירים ומיידיים נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מהקצה לקצה. תחום אחד ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם, דווקא בתחומים שבהם כל כך רציתם להרשים, אך איכשהו לא תמיד הדבר עלה בידכם. מאחר שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם היכולת לקבל כספים, נראה שזה הכיוון הנכון לכם לעשייה השבוע.

שור

ייתכן שבעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר ראייה זהה לגבי תחומי חיים שונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם. אין סיכוי שבמקום שאתם נמצאים תאכזבו, כיוון שהמילה שלכם מאוד חשובה לכם ואתם מאוד מכבדים את עצמכם, כך שלא תתנו יד לנסיבות החיים כרגע לשבש את תוכניותיכם.

תאומים

כוכבים משמעותיים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על-מנת להוכיח את עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שהם נתנו בכם, לא הייתה לשווא. מהשבוע גם כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם יימצא בבית השותפויות שלכם, כך שתוכלו לגייס עבור עצמכם את תמיכתם של השותפים לכם כדי שתוכלו להמשיך ליישם תוכניות.

סרטן

הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות נמצא עד לסוף השנה במקום המקושר עם הקרובים לכם ביותר במעגל חייכם ולכן יהיו מצבים בהם תרגישו שאתם חייבים לפעול בצורה ישירה על-מנת לפתור בעיות ישנות. לעומת זאת, ייתכן שיהיו מצבים לא קלים בבית השותפויות שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים בכל הנוגע ליחסים ולשותפיות האישיות והמקצועיות בחייכם.

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה נמצא במקום שמלמד על כך שאתם עסוקים מאוד עם הקרובים לכם בבית וגם עם השותפים לכם בעבודה. כל דבר עלול להקפיץ אתכם מכעס, בגלל העובדה שאתם רגישים עכשיו יותר מתמיד לתנאי חייכם המשתנים. נראה שאתם צריכים לבדוק את עצמכם מחדש, גם בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם ובהחלט נראה שאתם צריכים לשנס מותניים לעבודה קשה ולחסכון משמעותי.

בתולה

נראה שאתם מאוד עסוקים בבדיקה של כיצד נכון לכם להציג את עצמכם בעבודה על-מנת להגיע להישגים אותם אתם מצפים מעצמכם ולמעשה גם אחרים מצפים מכם. חשוב לכם להיות בשליטה על חייכם וגם על חיי הקרובים לכם, דרך העובדה שלעיתים אתם מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שהנה אתם באמת דואגים ורוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם.

מאזניים

לאחר תקופה של חוסר יציבות כלכלית נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם להתחיל ליהנות מההשקעה שהשקעתם לאחרונה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית. דעתכם תישמע בצורה מאוד משמעותית על-ידי אנשים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח פתח חדש להתחלות חדשות. אתם עסוקים עם החברים הקרובים וזה מצוין עבורכם, כיון שעובדה זו ממלאה אתכם אנרגטית.

עקרב

הכוכב ונוס שהוא גם הכוכב שאתם אוהבים לאהוב, יעזור לכם לממש את הצורך שלכם לפנק ולהתפנק. בחודש הקרוב תוכלו להרשות זאת לעצמכם עם אנשים קרובים במיוחד שירצו לפרגן לכם בתקופת יום ההולדת. לעומת זאת הכוכב מרקורי שמביא לשינוי חשיבה מצוי בבית הכספים שלכם וגורם לכם להבין שאתם חייבים להתנהל אחרת ובמיוחד לאור העובדה שהוא יבצע נסיגה בבית זה.

קשת

הכוכב שמביא לשינוי משמעותי בחיים בשם פלוטו כבר נמצא אצלכם בבית הכספים וזאת לצד הכוכב סטורן שמביא איתו עיכובים, כך שייתכן שאתם מתחילים לחשוב ואף לדאוג שמא אתם לא פועלים נכון, עובדה שגורמת לכם לנסות ולהחזיק את הכספים קרוב יותר אליכם ולא לפזר. אתם מתחילים להרגיש בתסמונת טרום יום ההולדת ואין לכם רצון או חשק לעשות שום דבר. זה הזמן שאתם מעדיפים שיניחו לכם ולא יטרידו את מנוחתכם.

גדי

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים ביחד עם הכוכב ונוס שמביא מערכות יחסים טובות בבית המעמד החברתי שלכם. זה הזמן שלכם להשקיע בתקופה מצויינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות קלילים וליהנות גם מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה, אלא פשוט לזרום.

דלי

הכוכב מארס שמדבר על עשייה ופעולה נמצא במקום המתקשר עם האני האישי שלכם ולכן מומלץ לכם עכשיו לבדוק את כל מערך היחסים הבין אישיים שלכם. ראשית, האם אתם נמצאים במקום הנכון מבחינה אישית ושנית, האם אתם נמצאים במקום הנכון באופן כללי בכל מערכות היחסים שלכם הקרובות והרחוקות. זה לא הזמן להגיד את דעתכם וגם לא לסגור קצוות, אלא לשמור ולשמר את זה לחודש הבא לשעת כושר מתאימה יותר.

דגים

אתם חשים בצורך להתעוררות חברתית ומתכוונים לערוך מפגשים ואירועים משפחתיים מפרגנים ותומכים שכל הצדדים ייהנו ממנו. מומלץ לכם להיעזר באחרים שנושא השיווק יותר מפותח אצלם, גם אם זה לאירוע קטן ממדים, אך עדיין חשוב לכם לעשות את זה על הצד הטוב והיפה ביותר. נראה שלמרות הקושי האישי שלכם ביישום, כל ההתנהלות החדשה שלכם תראה לאחרים צדדים חיוביים נוספים באישיותכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  29/10/2018   |   עודכן:  29/10/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ההכרעה בעניינו של ראש לשכת עוה"ד איננה פשוטה וכוללת גם שאלות עקרוניות. נראה שהעונש המתאים יהיה הסדר מותנה, שיכלול את התפטרותו לצמיתות מהוועדה לבחירת שופטים
29/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
אחד המחדלים הרציניים מצד הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה קשור למידע הנמסר לציבור הרחב. החיוניות בעדכון הנוסע על השינויים הצפויים בקווים בהם הוא נוהג להשתמש נתפשת בקרב אנשי הרשות כאל סרח עודף.
28/10/2018  |  עידן יוסף  |   כתבות
כשם שהתנ"ך הוא הספר שבכל פעם אתה נפעם לקרוא בו שוב, ולגלות דברים עליהם לא נתת את הדעת קודם לכן, כך המיתולוגיה היוונית מלאת קסם והשראה וכל הפקה של מחזה המבוסס עליה היא בגדר חוויה עצומה. כי כל הפקה שונה מקודמתה, הן בשינוי איפיון הגיבורים, ועד לשינוי התפתחות גורלם בעלילה. אם משום שכל גדולי המחזאים היוונים כתבו על בסיס האיליאדה והאודיסיאה של הומרוס, וכן משום גישתם האישית של המחזאים והתסריטאים המודרניים.
28/10/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שבץ מוחי הינו מצב חרום רפואי בו מתרחשת הפרעה באספקת הדם למוח ועלול להיגרם נזק נוירולוגי. מקום הפגיעה במוח הוא זה אשר קובע את אופי התסמינים ואת הפגיעה כתוצאה מהשבץ. כיום, מדובר באחד מגורמי התמותה המרכזיים במדינת ישראל ובעולם וגורם משמעותי לנכות במבוגר.
28/10/2018  |  דוד אוריון  |   כתבות
בניגוד לתקשורת החייבת להגיב מהר על אירועים אקטואליים, שנוהגת להעצים כמעט כל אירוע המתרחש במדינה, אף שרובם נשכחים מהר, תגיב הספרות רק על אירועים שהשפעתם על ערכיה ומוסכמותיה של החברה הייתה מטלטלת ומתמשכת
28/10/2018  |  יוסף אורן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il