חברת קרט, יבואנית קנון בישראל, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום לרגל חגיגות ה-20 למותג EOS - המותג המוביל בעולם בתחום הצילום המקצועי, בהשקעה של 150 אלף דולר.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום וילנאי תחת הכותרת: "Now you can!". הקמפיין כולל פרסום חוצות, 1000 עורפי אוטובוסים בפריסה ארצית, טלוויזיית חוצות - Street TV, בצמתים הראשיים ברחבי הארץ וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ נרחבת.
לדברי גיא בן-נון, מנהל שיווק בחברת "קרט": "הקונספט הפרסומי של הקמפיין הוא שמהיום כל אחד יכול להרשות לעצמו להגשים חלום וליהנות ממוצר שתמיד חלם עליו- מצלמה מקצועית במחיר אטרקטיבי".
עוד מוסיף בן-נון: "מצלמת EOS 400D הינה המצלמה הפופולרית ביותר מסוגה בעולם ומבטאת נאמנה את איכויות המותג EOS שהושק לראשונה לפני 20 שנה וסחף אחריו את כל עולם הצילום המקצועי. "קנון", שהשכילה לבנות מותג נפרד לתחום הצילום המקצועי הפכה להיות המובילה בתחום ".
במסגרת ההשקה,יוצאת חברת קרט ישראל במבצע, במסגרתו תשווק מצלמת רפלקס EOS 400D כולל עדשה EF-S18-55mm במחיר 4799 ₪ בלבד ומעניקה כרטיס זיכרון GB4 מתנה.
קרדיטים:
קריאטיב - קבוצת וילנאי לשיווק
תקציבאות - עוזי הלפרין
מדיה - שריתה קוטק