מימון ישיר יוצאת בקמפיין ייחודי העושה שימוש במדיה חדשנית שפיתחה חברת מובייל מדיה, ומאפשרת שליחת סרטוני וידאו באמצעות SMS תוך ניצול הטכנולוגיות החדישות ביותר.
באמצעות קמפיין זה, תשלח מימון ישיר ללקוחותיה SMS הכולל סרטון וידאו המותאם אישית למבצעים המיוחדים אותם מציעה החברה, ברכת שנה טובה, ברכת הצטרפות ללקוחות חדשים ועוד. והכל מפי ג'ק רובינזון.
הקמפיין באמצעות ברוקנר נטע יער, ימשך מספר חודשים, הפקתו ותחזוקתו של הקמפיין מוערכת בכ-100,000 ש"ח. את הקמפיין תוביל הדמות המוכרת ג'ק רובינזון בגילומו של השחקן שמוליק לוי.
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, מדובר בקמפיין חדשני וייחודי אשר פונה ללקוחות החברה תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק הוידאו והסלולר. מימון ישיר שמה לעצמה למטרה להוביל את שוק המימון לרכב תוך מתן דגש על חדשנות ומובילות רעיונית. בקמפיין החדש, פונה החברה ללקוחותיה באמצעות סרטון העושה שימוש בהומור ובשפה השיווקית המוכרת של החברה.