למעלה מ-20 אלף איש ביקרו ביריד התעסוקה הוירטואלי "הייטק city" שעלה לאויר ביום ראשון האחרון. כ-%48 מהמבקרים ביריד העבירו באמצעותו קורות חיים למשרות פנויות שהציגו החברות המשתתפות ביריד. "הייטק city" הינו יריד תעסוקה ראשון מסוגו , שכן החברות המציגות בו מציגות את המשרות הפנויות לצד אפשרות להתכתב בצ'ט עם נציג בכיר מהחברה קרי מנכ"ל, מנהל משאבי אנוש ונציגים נוספים. כמו כן החברות המשתתפות מאפשרות לבקר וירטואלית בחברה עצמה תוך הצגת הטבות למינהם, ניתוחים פיננסים ועוד.
ישראל גולדשטיין, מנהל הלוח הארצי של קבוצת הארץ ומרכז מיזם הייטק city" מסר כי " מצאנו שהזמן הממוצע בו שוהה מחפש תעסוקה פוטנציאלי בדוכן של חברה אחת עומד על 12-17 דקות. מדובר בחשיפה עצומה לחברה המציגה שכן בנוסף לאפשרות גיוס כוח אדם החשיפה מהווה עבור המציג חשיפה תדמיתית נרחבת. אנו רואים את הענות הרבה ליריד כחלק מהתפוצצות בועת ההיטק שהגדילה את מעגל המפוטרים בתחום זה ומחזק את תחושתנו כי "הייטק city" יהיה בעתיד כלי מרכזי לדורשי עבודה בתחום ההיטק".
בנוסף לקמפיין הפרסומי שעורכת " הייטק CITY" בטלוויזיה ובעיתונות נערך גם פעילות קידום מכירות במתחמי הייטק ברחבי הארץ. דיילים ודיילות מחלקים חומר פרסומי ועוגיות מזל לעובדים במיתחמי תעסוקה של הייטק ברחבי הארץ, ובצורה זו מגדילים את החשיפה למיזם.
"הייטק City" עלה לאוויר דרך אתר האינטרנט הייטק ג'וב הנחשב לאתר חיפוש העבודה המתקדם ביותר בישראל, המכיל שרותים מתקדמים, תכנים מיידים, מידע נרחב על בתי ספר, קורסים והצעות עבודה איכותיות ביותר. בנוסף האתר מאפשר להשתמש במנוע חיפוש מתקדם הבוחר את המשרות המתאימות עבור מחפש העבודה.