שירות טלפוני חדש יאפשר לנהגי ישראל לתקשר בינם לבין עצמם ולקבל עידכוני תנועה בזמן אמיתי. באמצעות שירות "הגל הירוק", שהשיקה חברת טיקל נטוורקס, יוכלו מעתה נהגים להתקשר ממכשיר הטלפון הסלולרי או הקווי, ולהיכנס לשיחות ועידה מותאמות אזור, ולקבל מידע ישירות מנהגים בשטח או לעדכן אחרים על עומסי תנועה, פקקים ושיבושים בדרכים שמהם יוכלו להימנע, כמו כן יעסוק הקו בחילוץ נהגים תקועים, ובדיווחים על מכמונות מהירות, מיקום ניידות משטרה ובדיווחים אחרים.
השירות החדש, הנקרא "גל ירוק", עובד באופן הבא: הנהג מחייג לטלפון שמספרו 073-2209080, ובוחר את האזור המבוקש בארץ, שעליו הוא מעוניין לקבל מידע. מייד לאחר מכן הוא מתחבר לחדר ועידה בו הוא יכול לשוחח בצורה ישירה עם נהגים אחרים ולקבל את המידע לו הוא זקוק. השירות הוא בעלות שיחת הטלפון בלבד.
טיקל נטוורקס היא ספקית פתרונות תקשורת איי-פי (IP). מנכ"ל החברה, אלכס ארגוב, אמר כי שירותי העידכון הקיימים, ובראשם תחנות הרדיו, אינם מוסרים תמיד את הדיווח בזמן אמיתי ובמהירות הנדרשת לקבלת החלטה על מסלול הנסיעה המבוקש. לדבריו, השירות החדש יאפשר גם לפתוח חדרי ועידה "פרטיים" לקבוצות נהגים המעוניינים בקשר שוטף ביניהם במהלך הנסיעה או קבוצות מטיילים הנוסעות בכלי רכב שונים ומעוניינות בקשר שוטף במהלך הנסיעה.